red jewel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben een transparante red jewel kwijt
Zeg hee, die is eigenlijk wel heel erg gaaf! Welke set is dat?quote:
Volgens mij zelfgemaakt/namaak van eckte eckte machien!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zeg hee, die is eigenlijk wel heel erg gaaf! Welke set is dat?
ahhh..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.bricklink.com/search.asp?pg=129&q=jewel&sz=10&searchSort=P
ga eens googlen op dennis bosman. en nee, het zijn geen setsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zeg hee, die is eigenlijk wel heel erg gaaf! Welke set is dat?
Jammer. Als dat te koop was had ik het nog best willen bestellen. Dat ziet er gaaf genoeg uit om op mijn kamer te zetten!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ga eens googlen op dennis bosman. en nee, het zijn geen sets.
1998 komt die die ik nodig heb..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ahhh..
die zijn te nieuw en heb ik nooit gehad afaik
De websitequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ga eens googlen op dennis bosman. en nee, het zijn geen sets.
proberen en ervaring. vergeet niet dat hij al jaren bouwt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef Barcaconia het volgende:
En ik moet nog een trekker ontwerpen. Daar gaat wel wat werk in zitten omdat ik alles in MLcad maak. Ik ben benieuwd hoe hij die dingen zo netjes krijgt.
dat filmpje op lego.com van een lego designer...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:14 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb gemerkt bij mijn ontwerp dat het lang duurt met de beschikbare steentjes, maar je kunt steeds blijven verbeteren. Het kost echter wel heel veel denkwerk inderdaad.
Maar het is prachtig om te doen. Ik zou willen dat ik een paar kisten vol verschillende steentjes had in plaats van alles op de computer en in mijn hoofd te ontwerpen.
De 97 heb ik ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
Crap... Ik heb ff zitten googlen en heb ze alle 5.
Mijn aanraders zijn de kraanwagen, de bulldozer.
De 8295 en 8297 vond ik niet zo.
Maarrrr.... Ik blijf erbij dat de studded sets leuker zijn om te bouwen. Maar dat kwam in mijn geval voornamelijk vanuit de nostalgische gevoelens.
Die heb ikquote:
lego is alleen echte lego als het van lego isquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag bij de bruna daar verkopen ze neplego
Onder druk presteren mensen het bestequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:25 schreef Barcaconia het volgende:
Godverdomme, krijg ik net een bericht van 1 van mijn 6 bricklink bestellingen dat het verkeerde pakketje mijn kant op is gestuurd![]()
Ik heb dat spul voor volgende week dinsdag nodig, dan moet mijn showmodel klaar zijn voor een beurs. Nu moet ik maar hopen dat mijn model in 1x goed werkt en geen problemen heeft, anders heb ik die $100 voor niks uitgegeven
wat mis je? misschien heb ik het wel liggenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:25 schreef Barcaconia het volgende:
Godverdomme, krijg ik net een bericht van 1 van mijn 6 bricklink bestellingen dat het verkeerde pakketje mijn kant op is gestuurd![]()
Ik heb dat spul voor volgende week dinsdag nodig, dan moet mijn showmodel klaar zijn voor een beurs. Nu moet ik maar hopen dat mijn model in 1x goed werkt en geen problemen heeft, anders heb ik die $100 voor niks uitgegeven
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Onder druk presteren mensen het beste
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
wat mis je? misschien heb ik het wel liggen
De meesten kan ik voorlopig nog wel missen zonder de werking te beinvloeden, maar die plate 1x5 en die Axle & Pin connector heb ik echt nodig.quote:[New] Black Plate 6 x 16 (x4) .....
[New] Black Technic Bush (x12) .....
[New] Black Technic, Plate 1 x 5 with Toothed Ends, 2 Studs and Center Axle Hole (x4) .....
[New] Light Gray Technic, Axle and Pin Connector Toggle Joint Toothed (x8) .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |