Bij de top1toys kunnen ze over het algemeen redelijk veel bestellenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:32 schreef mschol het volgende:
iemand die wat grotere winkels weet (of met grote lego collectie) in de randstad?
de intertoys/toysXL/bartsmit/Top1toys hoef je iig niet mee aan te komen..
zijn er nog alternatieven? het liefst uiteraard 1 die ook exclusievere sets verkoopt...
(er zou echt een lego winkel in de randstad moeten openen, dan ben ik zeker elke maand blut)
dat schiet voor mij z'n doel voorbij, ken ik net zo goed bestellen via lego S@Hquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:00 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Bij de top1toys kunnen ze over het algemeen redelijk veel bestellen
Alleen is het dan de vraag wanneer ze het binnenkrijgen
Plaatje van de motor in kwestie ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:57 schreef AlmightyArjen het volgende:
Weet iemand hoe je een 12V trein motor kan openen? Die van mij doet het al jaren niet en toen heb ik er -vrij hardhandig- al wel eens naar gekeken maar ik kreeg die motor niet open...
dan kan ik beter bij lego bestellen want:quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef bleiblei het volgende:
Exclusives ga je niet vinden voor minder dan s@h prijzen. Dat is namelijk de enige officiële weg waarmee lego die verkoopt. Atembo koopt die gewoon in via s@h. Dacht trouwens dat ze daar verder erg goedkoop waren. Heb daar vorig jaar lego gekocht voor 60 euro minder dan de adviesprijs.
Hoe doen ze dat nu tegenwoordig met Technic? Als ik je video bekijk zie ik drie motorfuncties: aandrijving, sturen en dak. Meestal wordt er maar één motor gebruikt voor meerdere functies, dmv een clutch oid. Ik zie alleen niet hoe je op afstand die clutch moet bedienen... Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:05 schreef Niveath het volgende:
http://www.lowlug.nl/inde(...)elde-lego&Itemid=261
Hier staan wat tips. Lees vooral die topics even door waarnaar verwezen wordt. Wel belangrijk dat het de 'nieuwe' ABS-plastic is en niet de oude CA, want die oude gaat er echt aan i.c.m. bleek
Vandaag een filmpje gemaakt van mijn gemotoriseerde 8448. De batterijen waren bijna op, dus ging hij nog maar langzaam. Toch maar geupload:
8258 heb ikquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef Niveath het volgende:
Bij deze heb ik gewoon 1 XL motor gebruikt voor de aandrijving, 1 M motor voor het sturen en 1 M motor voor dat dak (die drijft een Linear Actuator aan). Dat wat jij bedoelt is vaak met een clutch inderdaad. Dat is wat moeilijker te motoriseren en werkt vaak met een handmatige schakelaar.
De rode vrachtwagen (8258) en de nieuwe graafmachine (8043) hebben wel een ingewikkelde schakelbak maar die heb ik allebei nog niet.
quote:is een mooie actie, maar vind dat in de winkels niet zo heel veel intressants staat (op de dure lego techniek modellen na danOp woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef bluuf het volgende:
Voor de lego fans : nog tot 31 oktober is het 3 halen, 2 betalen bij de ToysXL.
Ik heb vorige week voor mijn dochtertje het duplo huis (5639), de boerderij (5649) en de starter trein (5608) gekocht (waarbij de trein dus gratis was, toch weer 55 euro bespaard).
Nu alleen nog wachten tot mijn dochtertje oud genoeg is om hiermee te spelen
(en ja, ik had achteraf spijt dat ik niet ook nog iets voor mezelf had gekocht)
quote:Bedankt voor de tip !Op woensdag 27 oktober 2010 21:10 schreef bluuf het volgende:
Voor de lego fans : nog tot 31 oktober is het 3 halen, 2 betalen bij de ToysXL.
Ik heb vorige week voor mijn dochtertje het duplo huis (5639), de boerderij (5649) en de starter trein (5608) gekocht (waarbij de trein dus gratis was, toch weer 55 euro bespaard).
Nu alleen nog wachten tot mijn dochtertje oud genoeg is om hiermee te spelen
(en ja, ik had achteraf spijt dat ik niet ook nog iets voor mezelf had gekocht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |