Dr Plaat heeft Rienk geknipt. Toffe man. Nam gelijk actie.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:37 schreef McLaura het volgende:
[..]
058 2866666 en vragen naar de poli KNO
of bij de SEH gaan zitten!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
En als dat niet helpt, gewoon heen gaan en met Florian daar gaan zitten, iedere arts aanspreken, tot je geholpen wordt.(Of ben ik nu iets te enthousiast?
)
Valt wel mee. Zelfs wij kwamen er dit jaar boven, en dan verdient mijn man nog bovenmodaal ook... (Ik verdien niets, maar dat terzijdequote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weinig kans dat je boven de drempel uitkomt...
Nou, ik vind het nogal een probleem hoor, wat Florian betreft. Het loopt zo vaak uit in het ziekenhuis dat er heus wel eventjes één extra tussendoor kan. Maarja, ik zit niet achter dat bureau helaas!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
En als dat niet helpt, gewoon heen gaan en met Florian daar gaan zitten, iedere arts aanspreken, tot je geholpen wordt.(Of ben ik nu iets te enthousiast?
)
Dat gaat echt niemand je in dank afnemen... incl jezelf... het is niet spoedeisend dus met wat pech zit je dan uren te wachten om afgescheept te worden door een co-assistent omdat het het geen spoed is.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
of bij de SEH gaan zitten!![]()
(zal mn schoonzus me niet in dank afnemen dat ik dit typ. Die is SEH-arts)
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:50 schreef p_iglet het volgende:
Believe me, dat doe ik zelf ook met mensen die met "onzinnige dingen" op de SEH komen. Likdoorns, moedervlekken, verkoudheid, al jaren bestaande buikpijn etc,
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Met zijn allen naar Leeuwarden bellen, om te zeggen dat die afspraak er echt, echt, echt snel moet komen.
een beetjequote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
(Of ben ik nu iets te enthousiast?)
Wij moesten een drempel over van bijna 2000 euro... Zoveel kosten hebben we nu ook weer niet die niet vergoed worden.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zelfs wij kwamen er dit jaar boven, en dan verdient mijn man nog bovenmodaal ook... (Ik verdien niets, maar dat terzijde)
Ja, maar dan lepel je dus 60k+ binnen, dat dat doen Freecell en Tara dus niet, voor zover ik weet.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij moesten een drempel over van bijna 2000 euro... Zoveel kosten hebben we nu ook weer niet die niet vergoed worden.
De premie van de aanvullende verzekering mag ook niet meer worden afgetrokken.
nopequote:Op maandag 22 maart 2010 14:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ja, maar dan lepel je dus 60k+ binnen, dat dat doen Freecell en Tara dus niet, voor zover ik weet.
Ja en zo lang ook al..quote:Op maandag 22 maart 2010 15:25 schreef freecell het volgende:
Waar is dievoor?
Ik vind dat e het heel knap doet
Ik moet er niet aan denken, fulltime kolven
Dat dus!quote:
Bij mijn oudste liep de borstvoeding ook totaal niet lekker. Heb in de kraamtijd gekolfd, borstontsteking gehad en knapte totaal niet goed op. Hij kreeg bijvoeding, hoewel ik in eerste instantie melk te over had (maar dat liep snel terug toen ik borstontsteking kreeg). Achteraf denk ik dat hij nooit goed de borst gepakt heeft. De ontsteking wilde niet weg met antibiotica, dus ben ik daaraan geopereerd (komt gelukkig bijna nooit voor)quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Een tegengeluid: ik vind het jammer dat ik niet eerder op kunstvoeding ben overgestapt. Misschien chargeer ik wat als ik dat zeg, want ik heb achteraf geen spijt omdat ik de borstvoeding een kans wilde geven. Daar heb ik 3 maanden m'n best voor gedaan en er zijn periodes geweest dat de borstvoeding heel lekker liep en ik me niet voor kon stellen dat kunstvoeding geven gemakkelijker of net zo intiem zou kunnen zijn. Als ik zie wat voor inhaalslag Ivan heeft gemaakt qua gewichtstoename sinds hij aan de kunstvoeding zit en hoe makkelijk hij drinkt, dan vind ik het jammer dat ik me een groot deel van mijn verlofperiode onzeker heb gevoeld over eventuele ondervoeding.
Mijn ervaring met Ivan brengt me momenteel zelfs zo ver dat ik niet weet of ik bij een tweede uberhaupt aan borstvoeding zou willen beginnen. Ik denk dat ik me daar rationeel overheen zou zetten door mezelf voor te houden dat borstvoeding heel goed is, dat de intieme momenten heel fijn zijn, dat het met Ivan toch ook heel goed ging. Maar als ik denk aan de mogelijkheid dat ik weer een kind zou krijgen dat niet genoeg aankomt dan draait m'n maag zich om en word ik kotsmisselijk. Wil ik die onzekerheid en dat schuldgevoel nog een keer? Ik houd mezelf maar voor dat een tweede kind een ander kind is waarbij niet dezelfde problemen hoeven te bestaan. M'n hoofd is daar wel van overtuigd, maar gevoelsmatig... pfff.
idd mijn kolf was ook 155 euro en dat is nog niets een een dure variant!quote:Op maandag 22 maart 2010 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
Fijn om zo'n positief verhaal te horen, Grijs! Ik denk dat ik bij een eventuele tweede gewoon geen afwachtende houding meer aanneem.
Zo goedkoop vind ik borstvoeding trouwens niet. Als je een fijne elektrische kolf wilt ben je een vermogen kwijt en daar komen dan nog de bakjes voor de koelkast bij en de zakjes om moedermelk in te vriezen. Alleen live voeden is gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |