abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79442999
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou vrouwen die moeder (willen) worden aanraden om niet alleen het borstvoedingstopic te lezen maar ook het flesvoedingstopic. Het is goed om te zien dat flesvoedingsmoeders ook zo hun problemen en onzekerheden hebben. Ook vind ik dat hier wel erg veel in complottheorieën gedacht wordt. Ik voel me in ieder geval geen slachtoffer van De Industrie.
Doe ik ook hoor Ik lees het liefst van alles wat en dan zie ik wel wat er komen gaat. Wil uitgaan van bv dan, maar echt geen man overboord als het allemaal niet zo lekker loopt.

en als reactie op je vorige post:

Wat je hebt gedaan is toch juist goed? Je hebt in eerste instantie borstvoeding geprobeerd, het beste wat er is. Dat bleek niet het beste voor Ivan, niet zoveer het type voeding, maar de manier waarop, ofzo. En daarop heb jij je aangepast naar wat voor hem het beste was. Een kind moet wel eten en aankomen natuurlijk. Dat is toch het belangrijkste? En misschien heb je iets te lang doorgejakkerd met bv, maar je hebt het een kans gegeven, en je kind voorop gesteld, en dat is in mijn ogen super!
Er is niets mis met kv, maar er is iets wat net ietsjes beter is, bv. Maar het moet ook maar kunnen en leuk blijven. Petje af hoor, moet niet altijd makkelijk zijn geweest. Keuzes maken is lastig.
pi_79443206
Achja, mijn ervaring is dat iedereen een mening over borstvoeding heeft terwijl niet iedereen goed op de hoogte is. Ik heb ook vaak te horen gekregen dat ik misschien niet genoeg melk had of dat mijn melk onvoldoende voedingswaarde had. Het is in mijn geval zo geweest dat mijn omgeving wel erg gretig was in het geven van advies om op kunstvoeding over te stappen. Toch was dat advies ingegeven door een oprecht meeleven en het beste voor mij en Ivan willen. Daarom begrijp ik de omgeving van freecell heel goed. Maar ik begrijp freecell ook, namelijk het niet al te gauw op willen geven want als die keuze eenmaal is gemaakt dan is er geen weg meer terug.

Ja, 't is niet altijd eenvoudig, zelfs niet voor vrouwen die voordat moedergevoelens hun intrede deden heel nuchter waren.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79443496
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef lily het volgende:
(wel slechte zaak zeg; zonder jouw toestemming een flesje geven)
Ja, achteraf had ik H moeten vertellen dat het niet 'mocht', hij wist het niet en was zo trots dat hij het eerste flesje heeft mogen geven.

Maar goed, meer dan 'jammer' vind ik het niet dat ik geen bv heb gegeven. En dat is ook wel zo verstandig, er niet te zwaar aan tillen, in mijn geval.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_79443969
Nou, bij CB geweest en inderdaad even naar een KNO. Dus ik naar huisarts, doorverwijzing geregeld. Bel ik de dichtsbijzijnde KNO arts van borstvoeding.com (poli Leeuwarden) Die hebben over 3 weken tijd voor een eerste afspraak en dan een tijd daarna voor eventueel knippen oid.
Ik heb maar gezegd dat dat zinloos was...
  maandag 22 maart 2010 @ 12:53:46 #255
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79444062
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:51 schreef freecell het volgende:
Nou, bij CB geweest en inderdaad even naar een KNO. Dus ik naar huisarts, doorverwijzing geregeld. Bel ik de dichtsbijzijnde KNO arts van borstvoeding.com (poli Leeuwarden) Die hebben over 3 weken tijd voor een eerste afspraak en dan een tijd daarna voor eventueel knippen oid.
Nou dat is wel flink balen...

Ik snap dat niet hoor.. Een kind is toch afhankelijk van voeding, je kan niet zeggen, oh prima mevrouw dan eet hij die 3 weken maar even niet.

Ga je 3 weken kv geven dan is zo'n afspraak gewoon zinloos. Daarna terug aan de borst is niet te doen.

Echt belachelijk! Maar kan de HA niet iets betekenen.. Hem laten bellen dat het toch wel een spoed gevalletje is?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79444281
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:51 schreef freecell het volgende:
Oh wat balen zeg! Maar Vlindur kon al binnen een week....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  maandag 22 maart 2010 @ 13:03:59 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_79444357
Inderdaad de huisarts laten bellen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_79444394
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:53 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou dat is wel flink balen...

Ik snap dat niet hoor.. Een kind is toch afhankelijk van voeding, je kan niet zeggen, oh prima mevrouw dan eet hij die 3 weken maar even niet.

Ga je 3 weken kv geven dan is zo'n afspraak gewoon zinloos. Daarna terug aan de borst is niet te doen.

Echt belachelijk! Maar kan de HA niet iets betekenen.. Hem laten bellen dat het toch wel een spoed gevalletje is?
ik heb zelf uitgelegd waarom het een spoedje was. Ze raadde me aan om dan maar een ander ziekenhuis te bellen, want het kon echt niet eerder.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:06:44 #259
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79444451
free, wat irritant!
(mss moet je net als ssserpente dreigen dat je naar de concurrent gaat, dan hebben ze 'ineens' wel een plek na, grapje!) en is het geen optie om iets verder te zoeken? Ik weet niet hoe mobiel je bent?

is het kolven weer wat beter gegaan?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79444466
even je ziektekostenverzekering bellen, die doen soms aan wachtlijstbemiddeling.
pi_79444469
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:05 schreef freecell het volgende:

[..]

ik heb zelf uitgelegd waarom het een spoedje was. Ze raadde me aan om dan maar een ander ziekenhuis te bellen, want het kon echt niet eerder.
Probeer het dan door de huisarts te laten bellen, want dit kàn gewoon niet zo lang wachten!
pi_79444536
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:03 schreef Troel het volgende:
Inderdaad de huisarts laten bellen!
Die zegt dat ik zelf een afspraak moet maken.
En toen ik daar langshopte uit het CB zei de assistente: Het gaat om de jongste hè? Florian toch? Of Leander? Onee, dat is de oudste.
En ze schreef m'n achternaam in 1x goed op het blaadje, das geen goed teken
pi_79444615
Nou, ze laten je mooi zitten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_79444637
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:06 schreef p_iglet het volgende:
even je ziektekostenverzekering bellen, die doen soms aan wachtlijstbemiddeling.
Daar heb ik net m'n hormonen al op losgelaten Ze wilden de huur van de weegschaal (en evt een goede kolf) niet vergoeden 'omdat het niet medisch was' En toen heb ik gesnauwd: 'als ik geen weegschaal had gehad lag hij nu wrs in het ziekenhuis of wassie dood '
En nu gaan ze het nog een keer nakijken daar en word ik zo terug gebeld
  maandag 22 maart 2010 @ 13:15:27 #265
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79444729
Inderdaad even de huisarts of de zorgverzekering inschakelen. Wat een bureaucratie-draak zeg
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79444907
Ik ben gewoon in staat me er mee te gaan bemoeien....
  maandag 22 maart 2010 @ 13:24:25 #267
12913 GreatWhiteSilence
pi_79445030
Met zijn allen naar Leeuwarden bellen, om te zeggen dat die afspraak er echt, echt, echt snel moet komen. Drie wéken, kom op zeg...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79445031
Wat idioot zeg; 3 weken wachttijd voor een baby die drinkproblemen heeft.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:25:35 #269
12913 GreatWhiteSilence
pi_79445070
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Daar heb ik net m'n hormonen al op losgelaten Ze wilden de huur van de weegschaal (en evt een goede kolf) niet vergoeden 'omdat het niet medisch was' En toen heb ik gesnauwd: 'als ik geen weegschaal had gehad lag hij nu wrs in het ziekenhuis of wassie dood '
En nu gaan ze het nog een keer nakijken daar en word ik zo terug gebeld
Laat er een paar tranen op los, die werken soms beter.
pi_79445237
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Laat er een paar tranen op los, die werken soms beter.
nope
niet vergoed dus

maar uit pure irritatie net wel 110 gekolfd
pi_79445446
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Met zijn allen naar Leeuwarden bellen, om te zeggen dat die afspraak er echt, echt, echt snel moet komen. Drie wéken, kom op zeg...
058 2866666 en vragen naar de poli KNO
pi_79445518
weegschaal en kolf wordt bij geen enkele zorgverzekering vergoed, je kunt het volgend jaar wel opvoeren als bijzondere ziektekosten bij de belastingdienst.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:43:30 #273
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_79445671
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef p_iglet het volgende:
weegschaal en kolf wordt bij geen enkele zorgverzekering vergoed, je kunt het volgend jaar wel opvoeren als bijzondere ziektekosten bij de belastingdienst.
Weinig kans dat je boven de drempel uitkomt...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 maart 2010 @ 13:44:54 #274
12913 GreatWhiteSilence
pi_79445728
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:37 schreef McLaura het volgende:

[..]

058 2866666 en vragen naar de poli KNO
En als dat niet helpt, gewoon heen gaan en met Florian daar gaan zitten, iedere arts aanspreken, tot je geholpen wordt. (Of ben ik nu iets te enthousiast? )
pi_79445735
Geen idee hoe dat nu zit, maar in 2007 ging dat nog prima. Maar i kzag dat je de eigen bijdrage kraamzorg dit jaar ook al niet meer mag aftrekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')