Doe ik ook hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 12:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou vrouwen die moeder (willen) worden aanraden om niet alleen het borstvoedingstopic te lezen maar ook het flesvoedingstopic. Het is goed om te zien dat flesvoedingsmoeders ook zo hun problemen en onzekerheden hebben. Ook vind ik dat hier wel erg veel in complottheorieën gedacht wordt. Ik voel me in ieder geval geen slachtoffer van De Industrie.
Ja, achteraf had ik H moeten vertellen dat het niet 'mocht', hij wist het niet en was zo trots dat hij het eerste flesje heeft mogen geven.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:13 schreef lily het volgende:
(wel slechte zaak zeg; zonder jouw toestemming een flesje geven)
Nou dat is wel flink balen...quote:Op maandag 22 maart 2010 12:51 schreef freecell het volgende:
Nou, bij CB geweest en inderdaad even naar een KNO. Dus ik naar huisarts, doorverwijzing geregeld. Bel ik de dichtsbijzijnde KNO arts van borstvoeding.com (poli Leeuwarden) Die hebben over 3 weken tijd voor een eerste afspraak en dan een tijd daarna voor eventueel knippen oid.
Ik heb maar gezegd dat dat zinloos was...
Oh wat balen zeg! Maar Vlindur kon al binnen een week....quote:Op maandag 22 maart 2010 12:51 schreef freecell het volgende:
Nou, bij CB geweest en inderdaad even naar een KNO. Dus ik naar huisarts, doorverwijzing geregeld. Bel ik de dichtsbijzijnde KNO arts van borstvoeding.com (poli Leeuwarden) Die hebben over 3 weken tijd voor een eerste afspraak en dan een tijd daarna voor eventueel knippen oid.
Ik heb maar gezegd dat dat zinloos was...
ik heb zelf uitgelegd waarom het een spoedje was. Ze raadde me aan om dan maar een ander ziekenhuis te bellen, want het kon echt niet eerder.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat is wel flink balen...![]()
Ik snap dat niet hoor.. Een kind is toch afhankelijk van voeding, je kan niet zeggen, oh prima mevrouw dan eet hij die 3 weken maar even niet.
Ga je 3 weken kv geven dan is zo'n afspraak gewoon zinloos. Daarna terug aan de borst is niet te doen.
Echt belachelijk! Maar kan de HA niet iets betekenen.. Hem laten bellen dat het toch wel een spoed gevalletje is?
Probeer het dan door de huisarts te laten bellen, want dit kàn gewoon niet zo lang wachten!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:05 schreef freecell het volgende:
[..]
ik heb zelf uitgelegd waarom het een spoedje was. Ze raadde me aan om dan maar een ander ziekenhuis te bellen, want het kon echt niet eerder.
Die zegt dat ik zelf een afspraak moet maken.quote:
Daar heb ik net m'n hormonen al op losgelatenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:06 schreef p_iglet het volgende:
even je ziektekostenverzekering bellen, die doen soms aan wachtlijstbemiddeling.
Laat er een paar tranen op los, die werken soms beter.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar heb ik net m'n hormonen al op losgelatenZe wilden de huur van de weegschaal (en evt een goede kolf) niet vergoeden 'omdat het niet medisch was' En toen heb ik gesnauwd: 'als ik geen weegschaal had gehad lag hij nu wrs in het ziekenhuis of wassie dood
'
En nu gaan ze het nog een keer nakijken daar en word ik zo terug gebeld
nopequote:Op maandag 22 maart 2010 13:25 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Laat er een paar tranen op los, die werken soms beter.
058 2866666 en vragen naar de poli KNOquote:Op maandag 22 maart 2010 13:24 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Met zijn allen naar Leeuwarden bellen, om te zeggen dat die afspraak er echt, echt, echt snel moet komen. Drie wéken, kom op zeg...
Weinig kans dat je boven de drempel uitkomt...quote:Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef p_iglet het volgende:
weegschaal en kolf wordt bij geen enkele zorgverzekering vergoed, je kunt het volgend jaar wel opvoeren als bijzondere ziektekosten bij de belastingdienst.
En als dat niet helpt, gewoon heen gaan en met Florian daar gaan zitten, iedere arts aanspreken, tot je geholpen wordt.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:37 schreef McLaura het volgende:
[..]
058 2866666 en vragen naar de poli KNO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |