SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte meesterwerken uit alle seizoenen
Jaaaaa, ik wil kijken, maar hoe?
The Wire is niet op de nederlandse tv te zien dus je bent helaas toegewezen op de DVD boxen of internet.
Ik raad natuurlijk aan om de DVD boxen te kopen. De seizoenen zijn gelinkt naar play.com.
Vorige delen
The Wire
The Wire #2 :All the pieces matterO)))
Nee, de serie zelf is genoeg rechtvaardiging voor een eigen topicquote:Op maandag 15 maart 2010 21:53 schreef arucard het volgende:
Of misschien een David Simon topic ervan maken? Met de serie Treme die binnenkort begint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij verkoopt de volkskrant de seizoenen voor 25 euro dus dat is wel te doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:57 schreef Spaulding het volgende:
Anyway nu even kijken waar ik The Wire het voordeligst vandaan kan plukken met NL subs. Binnenkort maar weer eens bij Fame kijken.
Doet 'ie goed. Ik zag hem laatst ook al in een big budget kostuumdrama met Emily Blunt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:57 schreef Spaulding het volgende:
Treme is inmiddels al 8 episodes bezig, met trouwens Michiel Huisman in een bijrol.
Dat bewaar ik tot de grote vakantiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:41 schreef NvM het volgende:
Seizoen 5 uit. En gewoon keihard opnieuw beginnen met seizoen 1.
Dat ze die oostblok hoeren oppakken en dat Mcnulty dan geneukt wordt als Bunk en die Muts binnen komen. Briljantquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:17 schreef spiderweb1 het volgende:
Hm, wat zijn jullie favoriets quotes/personages vanuit de serie?
Van mij blijft de altijd verbaasde Jimmy McNulty 'What the fuck did I do?'
Mooie scene is dat ja. Dat ie die bocht nog es poogt te halenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:23 schreef planethugo het volgende:
of als mcnulty met een bezopen kop de bocht niet haalt en langs een muur schampt, dat ie het nogeens probeert. Dat lukt niet en dan gaat ie ergens een koffiehuisje in en neukt ie de serveerster
HELD
ik heb lekker een gesigneerdequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:31 schreef Spaulding het volgende:
Homicide heb ik net toevallig uitgelezen, erg sterk boek. Wil nu graag The Corner ergens vandaan plukken.
Die zou er wel moeten komen wmb, een centraal HBO topic.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:46 schreef Spaulding het volgende:
Even offtopic, om verder te gaan over Treme:
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=16889
Twee fantastische nieuwe series van HBO. En met Boardwalk Empire doet niemand minder dan Omar Little mee!
Er komt dus weer een hoop moois aan van HBO. Is er eigenlijk geen centraal HBO topic?
Moet altijd enorm lachen om Jay Landsman.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:17 schreef spiderweb1 het volgende:
Hm, wat zijn jullie favoriets quotes/personages vanuit de serie?
Van mij blijft de altijd verbaasde Jimmy McNulty 'What the fuck did I do?'
Prachtige seriequote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:46 schreef Ryan3 het volgende:
Die zou er wel moeten komen wmb, een centraal HBO topic.
We zijn nu begonnen aan de al oude serie Six feet under, ook een pareltje.
Battlestar Galactica.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:31 schreef spiderweb1 het volgende:
Waar staat BSG voor trouwens?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:35 schreef NvM het volgende:
Als ik iets van seizoen 5 wil bespreken, moet ik het dan in een spoiler gooien?
Voor de zekerheid:Ja Propostitoin Joe is echt een Baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk nu Genaration Kill
Vergelijkingen moet je nooit maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:29 schreef planethugo het volgende:
BoB uiteraard gezien, net als nu The Pacific
Corleone heeft een vriend van me op dvd, maar lijkt me slap aftreksel van alle andere mafiadingen die ik al gezien heb. Misschien toch maareens proberen.
Volgens mij kunnen ze nog een serie maken over de advocatuur icm The Greek.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:46 schreef spiderweb1 het volgende:
Ik vroeg het al in een ander topic - tussen de regels door.
Moet The Wire vervolg krijgen in andere stad of is dit boek gesloten en vergrendeld?
Dexter was de eerste HBO serie die ik zag; daarna The Sopranos, The Wire en dan nu Six feet under.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Prachtige serie
Dexter ook al ontdekt?
en dan is Dexter nieteens van HBOquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dexter was de eerste HBO serie die ik zag; daarna The Sopranos, The Wire en dan nu Six feet under.
Vond ik in het begin ook, maar die wordt echt een stuk beter als je hem nog een keer kijkt!quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:48 schreef spiderweb1 het volgende:
Seizoen 2 vond ik het meest kutte van de serie.
Al was het leuk dat Rotterdam als haven even de les las aan die Baltimore's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |