quote:Op maandag 15 maart 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
THIS ONE IS DEDICATED TO ALL THE RAVERS IN THE NATION
Wonderfull days belong to the pastquote:Op maandag 15 maart 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En speciaal voor JJH
I FOUND A LOVE BUT IT DIDNT LAST
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
He, ik ben bij het ESF geweest, ik ben het gewend om uitgelachen te worden.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
THIS ONE IS DEDICATED TO ALL THE RAVERS IN THE NATION
Die bij jou lastte niet niet, bij mij wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En speciaal voor JJH
I FOUND A LOVE BUT IT DIDNT LAST
quote:
Oh, vertel? Heb je stiekem al jaren een rellaaaasssieee?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Die bij jou lastte niet niet, bij mij wel.
I WANNA DANCE UNTILL THE SUN GOES DOWN.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
I'm a raver can't you see
Do you wanna rave all night with meee?![]()
Oh, wat was zij fout
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, vertel? Heb je stiekem al jaren een rellaaaasssieee?
Met Catjuuuhquote:Op maandag 15 maart 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh, vertel? Heb je stiekem al jaren een rellaaaasssieee?
Daar issie al weg (plakte verkeerde linkje), je moet zelf ff de OP editenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens weg, ik heb hem uit het vorige topic weggehaald
Cock stoven?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Oh god, Greys is te stil, ze is wat aan het becockstoven
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Die hebben we allaaaaangquote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I WANNA DANCE UNTILL THE SUN GOES DOWN.
Ing je moet je lief () aansporen die Top 500 vd 90s te downloaden, echt geweldig. Ik heb wel een nzb voor 'm
Die woordkeuze!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
Kjoetquote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[]
Wanneer Ll en Greys mij pesten
NIET QUOTEN, ABER NATURLICH
Die is uberkjoetquote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[ afbeelding ofzo ]
quote:
Nou echt niet hoor, die hierboven was nog de minst erge.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel een volgend kiekje aankomen, ze is aan het sorteren
quote:
Ja Ing, een grapje is leuk, maar je moet wel van ophouden wetenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou echt niet hoor, die hierboven was nog de minst erge.
Maar Ing, hij mag nu wel weer uit de OP
Ja dag, met je mallefotoparade, je post een enorm cute die ik zelf van je gemaakt heb.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik dacht ik steun Greys even in de malle foto parade, haalt ze 'm weer weg
Dat heb ik niet gedaanquote:Op maandag 15 maart 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou echt niet hoor, die hierboven was nog de minst erge.
Maar Ing, hij mag nu wel weer uit de OP
Vliegtuigmeisje is cutequote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met Catjuuuh![]()
En jij en je vliegtuigmeisje lasten ook alweer opnieuw.
Al moet ze niet weten dat je 's nachts vrouwelijk bezoek hebt gehad die vieze sporen heeft achtergelaten op je laminaat
Ja, jullie zijn en beetje raar met je cute. Check die pruillipquote:Op maandag 15 maart 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, met je mallefotoparade, je post een enorm cute die ik zelf van je gemaakt heb.
Daar steek ik alleen maar nog rotter bij af. Fijne steun!
()
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan![]()
Ll heeft de wiki aangepast gok ik!
En ik maar denken dat mrGb jou aanbad vanwege de wraps, maar dat gaat om heel iets anders.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef Goodbye het volgende:
Zolang je mij niet knuffelt vind ik alles prima hoor!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mrGb jou aanbad vanwege de wraps, maar dat gaat om heel iets anders.
Ik begin toch weer meer richting het knuffelen te gaan Greys, spijt me.
Nu kan ik de pruillip niet meer checken.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, jullie zijn en beetje raar met je cute. Check die pruillip![]()
Maar hij is weg heurrr
Gaan we nu rondjes om elkaar draaien?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang je mij niet knuffelt vind ik alles prima hoor!
Believe me, met die wraps kom ik een heel endquote:Op maandag 15 maart 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mrGb jou aanbad vanwege de wraps, maar dat gaat om heel iets anders.
Ik begin toch weer meer richting het knuffelen te gaan Greys, spijt me.
quote:
quote:
Trusten.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Nou, kinders, gedraag jullie. Ik ga nog even een aflevering Lost kijken en dan m'n bedje opzoeken. Morgen overwerkenDus tot 's avonds laat
Doei Gb.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Nou, kinders, gedraag jullie. Ik ga nog even een aflevering Lost kijken en dan m'n bedje opzoeken. Morgen overwerkenDus tot 's avonds laat
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Aaah gevonden Vliegtuigmaisje
Nee, daar zit nog wel een stukje tussen volgens mij.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onderbuik, een man bedoelt toch een piemel dan?
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, daar zit nog wel een stukje tussen volgens mij.
Ik bedoelde het in ieder geval niet zo.
Nee, meestal bedoelen de mannen dan de onderbuik. Als ze piemel bedoelen, dan laten ze die wel zien.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Onderbuik, een man bedoelt toch een piemel dan?
Oh daar had ik echt een crush op vroegerquote:
Slaap lekker voor strakjes en succes morgenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Kommmaarrrrr!!!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een foto van mijzelf met zo'n turkenbaardje![]()
Bij sommige mannen nietquote:Op maandag 15 maart 2010 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, daar zit nog wel een stukje tussen volgens mij.
Ik bedoelde het in ieder geval niet zo.
Bruce allmighty @ campingzendertquote:Op maandag 15 maart 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
Uberhip programma op net 5 aan het kijken
Ik ook in mijn twijfelperiode, maar dat had ik ook op Madonna, Cindy Lauper, Bono etc.... damn wat was ik drukquote:Op maandag 15 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar had ik echt een crush op vroeger
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
Aaah gevonden VliegtuigmaisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If so, Hawaiian is a nogo!quote:
Hemd of shirt. Als je het over overhemden hebt kijken ze je gek aan in de winkel.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
En nee, tis geen Hawaii blouse![]()
Overigens heet een blouse voor mannen gewoon een overhemd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar had ik echt een crush op vroeger
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry, maar ik ga je even heel hard uitlachen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was toen te oud voor me, maar nu ik dat clipje weer zie. Ja prima
In het clipje is ie sekseh, maar eh.... nu... Drug are bad, mkay?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij was toen te oud voor me, maar nu ik dat clipje weer zie. Ja prima
waarom?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga je even heel hard uitlachen!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ik hem weer zie dan heb ik dat toch zoiets van huh?
WTF!quote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
In het clipje is ie sekseh, maar eh.... nu... Drug are bad, mkay?![]()
[ afbeelding ]
Er was eigenlijk maar 1 CD-frontje waarop ik hem mooi vondquote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ik hem weer zie dan heb ik dat toch zoiets van huh?
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
In het clipje is ie sekseh, maar eh.... nu... Drug are bad, mkay?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
Jij zegt het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De te-lui-om-een-scheermes-te-gebruiken look heeft het nooit echt voor me gedaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nee, echt niet. Dit is gewoon een slechte foto.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, zijn we van die jeugdliefde ook weer af
Ik pasquote:Op maandag 15 maart 2010 21:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Dit is gewoon een slechte foto.
Dit is beter.
[ afbeelding ]
Het ging om het baardje?quote:
Ik zie hem in een leren stoel, goed glas sterke drank, sterke verhalen... ja, daar zou ik wel een avondje mee rond willen hangen. Vind hem zeker wel wat hebben.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zie hem in een leren stoel, goed glas sterke drank, sterke verhalen... ja, daar zou ik wel een avondje mee rond willen hangen. Vind hem zeker wel wat hebben.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
Vroegah was ik ook ernstig verliefd op Patrick Bruel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die is ook niet zo leuk oud geworden![]()
[ afbeelding ]
Jonge mannen worden oud.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
Sms van de oude buurman.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn jeugdliefde, wat doe je!?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Kon jij vroeger ook alles in het fonetisch Frans meezingen?
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe doe mijn ogen maar dicht als ie voor me zingt![]()
Op CD...![]()
Ga je al slapen of gaap je om iemand?quote:
Ik fluf met alles wat tussen de 20 en 120 jaar zit.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar jij fluft wel met Yvonne in de tribunes?
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik fluf met alles wat tussen de 20 en 120 jaar zit.
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moest even kijken hoe die hond in elkar zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee. Dus.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Fluf?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik fluf met alles wat tussen de 20 en 120 jaar zit.
Ah okequote:
Die snap ik niet?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
En ik ben dan ook nog zo'n trut dat ik net de gordijnen heb dicht gedaan
Ja, dat helptquote:Op maandag 15 maart 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
Vrij, donderdag pas weer. Ik heb ook al een paar biertjes op ondertussen.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JJH moet jij nog rijden vannacht of vrij?
Ik weet het nietquote:Op maandag 15 maart 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die snap ik niet?Onverwachts bezoek of bedoel je dat niet?
Want?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Gewoon dat ik weet dat ie in Rotterdam is en stel dat ie denkt 'ff langs rijden om te kijken hoe ze er uit ziet na tien jaar' dan heb ik dat liever niet![]()
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Gewoon dat ik weet dat ie in Rotterdam is en stel dat ie denkt 'ff langs rijden om te kijken hoe ze er uit ziet na tien jaar' dan heb ik dat liever niet![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Vrij, donderdag pas weer. Ik heb ook al een paar biertjes op ondertussen.
Dan ga je toch eerst langsrijden en dan pas sms-en of niet danquote:Op maandag 15 maart 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Langs rijden en pieken kan ik me ergens bijna weer wel voorstellen
Niet dat ik het zou doenMaar nav zijn sms en jouw eerdere reacties en mening erover. Kennelijk wil hij je graag zien.
Nope, zo zijn mannen niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan ga je toch eerst langsrijden en dan pas sms-en of niet dan
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan ga je toch eerst langsrijden en dan pas sms-en of niet dan
Dat was wel de bedoeling ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah relaxtOok een goeie avond NIETS
Nee niets engs aan!quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
maar ik wil niet afspreken. En dat snapt ie niet.
Dat dus.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nope, zo zijn mannen niet.
Mannen gaan eerst voor de makkelijke weg, sms-je en indien ja, dan is dat mooi
Indien nee, dan ff checken waarom niet
Lekker. Heb je nog hobby's? Of is niks doen jouw hobbyquote:Op maandag 15 maart 2010 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling ja.
Morgen overdag ook niets.
Ik probeer altijd tezorgen dat ik één dag in mijn weekend helemaal niets doe.
Oke danquote:Op maandag 15 maart 2010 21:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nope, zo zijn mannen niet.
Mannen gaan eerst voor de makkelijke weg, sms-je en indien ja, dan is dat mooi
Indien nee, dan ff checken waarom niet
In mijn vrije tijd heb ik hobby's.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lekker. Heb je nog hobby's? Of is niks doen jouw hobby
Ah, ik zie. Lastige situatie zeg.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niets engs aan!
Dat was meer dan tien jaar geleden mijn buurman, daar had ik soort-van wel een half oogje op.
Maar hij woonde samen en ik was ook bevriend met zijn vriendin.
Hele geschiedenis mee (op Aruba wezen opzoeken toen hij daarheen verhuisd was ook nog) en daarna uit het oog verloren. Tot na tien jaar er een email kwam op het werk, had ie me gevonden. En dat is nu een jaar of twee geleden en we hebben sindsdien wat sms contact, maar ik wil niet afspreken. En dat snapt ie niet.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga richting m'n mandje. Lekker tukken
Fijne avond all![]()
Welja, daarom gaan de mannen nog ff checken.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
Nou, ik snap het zelf ook niet helemaal, want op zich moeten we gewoon best wat kunnen gaan drinken natuurlijk. Maar dat hadden we dan eerder moeten doen.
En aan de ene kant vind ik het jammer dat ik niet gewoon wat makkelijker er over denk, want het was toen ook wel een van mijn beste vrienden
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
Nou, ik snap het zelf ook niet helemaal, want op zich moeten we gewoon best wat kunnen gaan drinken natuurlijk. Maar dat hadden we dan eerder moeten doen.
En aan de ene kant vind ik het jammer dat ik niet gewoon wat makkelijker er over denk, want het was toen ook wel een van mijn beste vrienden
Maar, als hij het meest van zijn tijd op Aruba zit dan kan dat toch helemaal niet zo vaak/eerder?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
Omdat ik hem toen leuk vond en hij na die tien jaar mailde dat hij dat toen ook vond en op het punt stond zijn vriendin voor me in te wisselenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, ik zie. Lastige situatie zeg.
Waarom wil je hem eigk niet zien? (hoef je niet te vertellen als je dat liever niet doet hoor).
Ik geloof het 'puur vriendschappelijke' gedeelte nietquote:Op maandag 15 maart 2010 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar, als hij het meest van zijn tijd op Aruba zit dan kan dat toch helemaal niet zo vaak/eerder?
En dan is het toch gaaf dat, als ie in de buurt is, aan je denkt en wat wil drinken op puur vriendschappelijke basis?
Mak up you're mind woman!!!
En iets anders dan wat drinken?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
... maar dat wist ik niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik hem toen leuk vond en hij na die tien jaar mailde dat hij dat toen ook vond en op het punt stond zijn vriendin voor me in te wisselenEn als je dat soort dingen hardop hebt uitgesproken kán je daarna gewoon niet meer 'even gewoon wat drinken zonder bijbedoelingen'.
Ik bedoel, ik ga er echt niets mee doen, maar ik weet niet wat zijn ideeën daarover zijn. En dat gaat ongemakkelijk worden, dat weet ik nu al. Best zonde
Nee.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:08 schreef JJH het volgende:
[..]
... maar dat wist ik niet.
Aan de andere kant, jullie zijn wél allebei tien jaar verder. Is hij nbog bij zijn vriendin?
Dank. Dat had ik ff nodig.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:10 schreef Dirkh het volgende:
Hey kom op, als ik met de ongrijpbare jeugdliefde contact krijg en we gaan ff wat drinken, dan doe ik dat echt niet uitsluitend voor een leuk gesprek. Dan zit er wel wat meer achter, gewoon alleen al om te kijken of je nog steeds hetzelfde voelt. Indien ja, dan vol er voor gaan.
Misschien toch een keer eens bij elkaar gaan zitten en alles goed uitspreken? Zo hobbelt het maar een beetje voort....quote:Op maandag 15 maart 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
En nu heb ik de pest in dat ik me er ongemakkelijk bij voel en niet wet wat ik terug moet smsen.
En dan gaat hij zometeen pissed smsen dat ik het klaarblijkelijk nog altijd niet wil en dat ie het niet snapt.
Da's al de zoveelste keer namelijk dat ie het voorstelt en dat ik niet wil/durf.
Mweh
Hihi dat was idd de mannelijke vertalingquote:
Ik denk tussen de onderste en Spanjequote:Op maandag 15 maart 2010 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht... en het gaat tussen deze 2 landen voor de winst op het ESF
en
Ja de timing hé?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo, weer frips en fruitig![]()
Greys, op een of andere manier smst ie je altijd als Heer G. weg is.
Ik zou de gordijnen ook dicht hebben gedaan![]()
Nou is dat ook niet zo moeilijk natuurlijk aangezien Heer G vaker weg is dan thuisquote:Op maandag 15 maart 2010 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo, weer frips en fruitig![]()
Greys, op een of andere manier smst ie je altijd als Heer G. weg is.
Ik zou de gordijnen ook dicht hebben gedaan![]()
Als ik alleen thuis ben doe ik ze sowieso dicht, want stel dat er ineens iemand voor het raam staat.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou is dat ook niet zo moeilijk natuurlijk aangezien Heer G vaker weg is dan thuis
Maar inderdaad. Ik voelde me meteen bekeken. Onzin natuurlijk, maar toch.
Het speelt hard en zacht..blijft goedquote:Op maandag 15 maart 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoorde nog nét de laatste twee woorden wegsterven
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik alleen thuis ben doe ik ze sowieso dicht, want stel dat er ineens iemand voor het raam staat.
Dat zie je amper als jezelf vol in het licht zit en het buiten donker is
Ik zit aan de rand van het durp, er komen hier alleen mensen die in de straat wonen eigenlijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik alleen thuis ben doe ik ze sowieso dicht, want stel dat er ineens iemand voor het raam staat.
Uhuh net5?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
En Ll zijn vriendinnetje dinges, hoe heet ze ook alweer
Altijd leuk, een one night stand die zwanger blijkt
Huh wat? Wie wat waar?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
En Ll zijn vriendinnetje dinges, hoe heet ze ook alweer
Altijd leuk, een one night stand die zwanger blijkt
Hier zit ook niets tegenover en alleen bestemmingsverkeer, maar toch gaan ze dicht.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit aan de rand van het durp, er komen hier alleen mensen die in de straat wonen eigenlijk.
En aan de overkant geen huizen. Dus meestal heb ik de gordijnen gewoon open, komt hier toch geen kip
Maar nu toch maar ff niet. Terwijl ik me daar dan ook wel weer voor schaam, alsof ie me iets zou doen ofzo.
Never. Maar toch. Op zulke momenten zou ik graag een man zijn
Zwabber is overal!quote:
Ja ik hou van dat soort programma's, dan lijkt mijn eigen leven ineens heel normaalquote:
Mijn gordijnen zijn ieder een metertje breed (fopperts) maar de rolluiken gaan hier standaard dicht als het donker wordt. Ook al kan er hier niemand binnen kijken, ik heb er een hekel aan dat donkere zwarte gat achter die ramen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga jij jezelf ff wat angst aanpraten. Mannen zijn wel gek, maar niet allemaal.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit aan de rand van het durp, er komen hier alleen mensen die in de straat wonen eigenlijk.
En aan de overkant geen huizen. Dus meestal heb ik de gordijnen gewoon open, komt hier toch geen kip
Maar nu toch maar ff niet. Terwijl ik me daar dan ook wel weer voor schaam, alsof ie me iets zou doen ofzo.
Never. Maar toch. Op zulke momenten zou ik graag een man zijn
In veel CAO's is het toch opgenomen dat je in de zomerperiode's recht hebt op drie aaneengesloten vakantie?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwabber is overal!![]()
En Greys: als jij je er ongemakkelijk onder voelt moet je het niet doen. En zeg dat duidelijk tegen hem. Want nu blijft het tussen jullie in hangen.
Ik wil verderder weg op vakantie dit jaar.En een vriendin wil mee, maar die kan maar 2 weken vrij krijgen per periode. En dan kom je dus mooi niet in Vietnam of zo.
De woonkamer bij ons is onmogelijk in te kijken maar alles gaat dichtquote:Op maandag 15 maart 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier zit ook niets tegenover en alleen bestemmingsverkeer, maar toch gaan ze dicht.
Helemaal als ik VH1 oid aanzet, want dan hups ik nog wel es door de kamert
Greys!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik hou van dat soort programma's, dan lijkt mijn eigen leven ineens heel normaal
Nu Floor Faber
Cat, ik sla de Fesjun Nait ff over deze keer
Zat me ook te bedenken dat die leidinggevende wel een goede reden/aok moet hebben met die regel erin.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
In veel CAO's is het toch opgenomen dat je in de zomerperiode's recht hebt op drie aaneengesloten vakantie?
Martha en Mona in één!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ga jij jezelf ff wat angst aanpraten. Mannen zijn wel gek, maar niet allemaal.
Het kan ook zomaar zijn dat ie gewoon met je wil drinken, misschien ook wel meer, maar als blijkt dat het niet kan/wil/mag/lukt dat veranderen ze niet meteen in seriemoordenaars.
Dat je je gordijnen dicht doet, mwah kan ik nog wel begrijpen, maar verder voeten op de bank en relaxen.
Hatshjieee!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik hou van dat soort programma's, dan lijkt mijn eigen leven ineens heel normaal
Nu Floor Faber
Cat, ik sla de Fesjun Nait ff over deze keer
Volgens mij niet hoor. Verder dan het wettelijk recht op 2 aaneengesloten vakantieweken per jaar gaat het vaak niet. Volgens mij heeft ze niet eens een CAO.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
In veel CAO's is het toch opgenomen dat je in de zomerperiode's recht hebt op drie aaneengesloten vakantie?
De Tap Maddels met Defnie Dekkers (quote:Op maandag 15 maart 2010 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys!![]()
Net was de Nederlandse Project Ketwolk erop!En de Tap Maddels renden door Emsturdem!
Kijk je zelfs niet naar Tommy dadelijk?
Dan heb je de clausule nog altijd van: In overleg.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Stomme Ml-etje.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
De Tap Maddels met Defnie Dekkers () heb ik gezien!
En die projecten in het tuincentrum ook, maar die konden me niet zo boeien.
En toen lokte Ml-etje me met Lenka naar Net 5. Haar schuld!
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stomme Ml-etje.![]()
*legt spoor van chocolade en cocosblikjes naar RTL5*
Jankert.quote:
Dat ga ik maar even niet @work herhalen nadat Cyn iets over Omo riepquote:Op maandag 15 maart 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
ML!!!
Roeland Fernhout in dat programma, je collega!
En aan de andere kant zijn het ook altijd wel dezelfde die ruim, en de door hen gewenste periode vrij zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Verder dan het wettelijk recht op 2 aaneengesloten vakantieweken per jaar gaat het vaak niet. Volgens mij heeft ze niet eens een CAO.
En mijn vriendin laat over zich heen lopen wat vakantieplanning betreft.![]()
![]()
Oh, ik heb zoveel kwaliteiten.quote:
Volgende clausule=eco redenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan heb je de clausule nog altijd van: In overleg.
De drie weken aaneengesloten staat er in om te voorkomen dat de werknemer te gespreid opneemt en teveel dagen meeneemt naar het volgende kalenderjaar. Die drie weken staan er niet per definitie voor de werknemers.
Idiootquote:Op maandag 15 maart 2010 22:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik heb zoveel kwaliteiten.
Je moest eens horen hoe goed ik het wilhelmus kan okselscheten.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:36 schreef Greys het volgende:
Zie je hem nou Ml-etje? Hij lijkt echt he?
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stomme Ml-etje.![]()
*legt spoor van chocolade en cocosblikjes naar RTL5*
leuke weblog uitdagingquote:Op maandag 15 maart 2010 22:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik heb zoveel kwaliteiten.
Je moest eens horen hoe goed ik het wilhelmus kan okselscheten.
Ja, haar baas dus. En als hij vrij neemt moet zij mee vrij nemen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:36 schreef JJH het volgende:
[..]
En aan de andere kant zijn het ook altijd wel dezelfde die ruim, en de door hen gewenste periode vrij zijn.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgende clausule=eco reden
Maar dat wil je niet, inderdaad vriendin moet meer mopperen
Nog een klein stukkie, je bent al bij SBS6!quote:
Die baas zit gebakken inderdaad.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, haar baas dus. En als hij vrij neemt moet zij mee vrij nemen.
Blij dat ze is met haar extra week per jaar zonder enige inspraak in wanneer die man vrij pakt!
Niet dat ze ooit om inspraak of überhaupt overleg gevraagd heeft ook.Tja, en dan gaat baas dat ook niet aanmoedigen natuurlijk. Voor hem ist lekker makkelijk zo.
Ik durf het bijna niet te zeggen na de posts van vanavond, maar ze klinkt als de ideale vrouw.quote:
Ik heb net naar wat vakanties gekeken, maar niks vertrek precies op dag 1 van haar window en alles komt te laat terug. Nou, dan ga ik liever alleen dan een halfbakken reis boeken.quote:
Nouououou, ik denk dat je er je handen evengoed vol aan zou hebben!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen na de posts van vanavond, maar ze klinkt als de ideale vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nouououou, ik denk dat je er je handen evengoed vol aan zou hebben!
Als in lastig pakketje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als je dan inderdaad vast zit aan dat soort voorgeprogrammeerder reizen is het wel lastig inderdaad.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net naar wat vakanties gekeken, maar niks vertrek precies op dag 1 van haar window en alles komt te laat terug. Nou, dan ga ik liever alleen dan een halfbakken reis boeken.
En sowieso houd ik niet van vakantie nemen in het hoogseizoen met de rest van het volk.
Wij moeten eens goed gaan overleggen...... ik heb haar al wat gegeven om te googlen, ziet ze vanzelf de (on)mogelijkheden.
Wat op het werk opgekropt wordt komt er privé soms uit.quote:
Heb ik ook jaren gedaan en is prima voor Europa, maar voor verder weg (Azië) wil ik toch georganiseerd. Maar ach, misschien dat we wel weer naar Amerika gaan. Vlucht heen en terug boeken en een auto en gaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:46 schreef JJH het volgende:
[..]
En als je dan inderdaad vast zit aan dat soort voorgeprogrammeerder reizen is het wel lastig inderdaad.
Het enige wat wij voor aankomende zomer zeker weten is de vertrekdatum, en bij benadering de dag van terugkomst. Lekker op de bonnefooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
okay, duidelijkquote:Op maandag 15 maart 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat op het werk opgekropt wordt komt er privé soms uit.
En nu ben ik uitgeroddeld.
hard genoeg duwen, gaat het vanzelf weer naar binnenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat op het werk opgekropt wordt komt er privé soms uit.
En nu ben ik uitgeroddeld.
De gewone, maar het is al affelooptquote:
quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb ik ook jaren gedaan en is prima voor Europa, maar voor verder weg (Azië) wil ik toch georganiseerd. Maar ach, misschien dat we wel weer naar Amerika gaan. Vlucht heen en terug boeken en een auto en gaan.![]()
Maar eigk wil ik naar een werelddeel waar ik nog nooit geweest ben.
Mijn eerstvolgende vakantie is trouwens ongeorganiseerd, maar wel strak gepland. Zelfs de vertrek- en aankomstdatum heb ik al!En anders die je iets dergelijks aan de andere kant van de wereld, Australië/Nieuw Zeeland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je ook heerlijk rondtrekken!![]()
Ik kijk vaak Classic, lekker ongeneerd naar Spandau Ballet of Kiss kijken.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De gewone, maar het is al affeloopt
Zolang Oranje geen penalties hoeft te nemen vind ik het ook nog wel lollig.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:49 schreef Dirkh het volgende:
Wij gaan dit jaar niet op vakantie, althans niet gepland.
Dit jaar is het WK, dus zitten we voor de buis, drie weken achtereen. Boodschappen worden alleen gehaald als het écht nodig is. (als het bier op is of zo)
En ik kijk anders nooit voetbal en het boeit me werkelijk geen ene reet. Maar ik wil eigenlijk wel alle wedstrijden zien.
Dat zou ik in mijn eentje niet leuk vinden. Een stedentrip van een paar dagen vind ik prima als solist, maar langer dan een week, dat wil ik toch met iemand delen. Maar die kant van de wereld staat nog wel op mijn verlanglijstje. Tante+familie opzoeken en boompjes en beestjes en andere mooie dingen kijken.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
En anders die je iets dergelijks aan de andere kant van de wereld, Australië/Nieuw Zeeland?
Kun je ook heerlijk rondtrekken!
weet je wat jou goed zou doen, met iemand een roadtrip gaan maken ofzoquote:Op maandag 15 maart 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben al een paar jaar niet meer écht op vakantie geweest. Oftewel een weekend weg, of een week uitputtingsslag als vrijwilliger, of Redcats, nu wil ik weer eens iets voor mezelf.
Ik zie het wel, volgens mij ben ik sowieso één week niet thuis.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang Oranje geen penalties hoeft te nemen vind ik het ook nog wel lollig.
Maar ik ga er echt mooi geen drie weken lang naar kijken
Australie is ook wel een een dag vliegen inderdaad, en dan is twee weken stiekem alweer te kort.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zou ik in mijn eentje niet leuk vinden. Een stedentrip van een paar dagen vind ik prima als solist, maar langer dan een week, dat wil ik toch met iemand delen. Maar die kant van de wereld staat nog wel op mijn verlanglijstje. Tante+familie opzoeken en boompjes en beestjes en andere mooie dingen kijken.
Ach, ik weet ook wel hoe dit gaat lopen, zeker als het niet zo goed gaat. Dan gaan we shoppen en een beetje klootviolen, gewoon dagen weg en ons zeker voornemen om in het najaar nog een keer weg te gaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zolang Oranje geen penalties hoeft te nemen vind ik het ook nog wel lollig.
Maar ik ga er echt mooi geen drie weken lang naar kijken
Joh, dat had ik nog niet bedacht!quote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je wat jou goed zou doen, met iemand een roadtrip gaan maken ofzo
Ik zap meestal tussen die 2; niet te ver zappen, want dan kijk je TV Oranjequote:Op maandag 15 maart 2010 22:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kijk vaak Classic, lekker ongeneerd naar Spandau Ballet of Kiss kijken.
En daar komen af en toe bizarre dinge voorbij.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zap meestal tussen die 2; niet te ver zappen, want dan kijk je TV Oranje
*zapt*quote:Op maandag 15 maart 2010 22:57 schreef Cat22 het volgende:
GREYS! Tommy begint!![]()
Met 3 finalisten! Weet je heeeeel zeker dat je niet meekijkt?
*puppy kitten eyes*
En dan schrik je daar zo van dat je snel doorzapt....heb je SterrenPuntEnElquote:Op maandag 15 maart 2010 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
En daar komen af en toe bizarre dinge voorbij.
misschien iemand helemaal aan de andere kant van nederland, dat maakt het lekker moeilijk en onhandig enzoquote:Op maandag 15 maart 2010 22:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh, dat had ik nog niet bedacht!Weet je iemand?
Ze hebben het wel lekker uit weten te mikken inderdaad.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan schrik je daar zo van dat je snel doorzapt....heb je SterrenPuntEnEl![]()
![]()
Going there, will be doing that.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien iemand helemaal aan de andere kant van nederland, dat maakt het lekker moeilijk en onhandig enzo
Dat mogen ze best, maar om daarna nou 6 jaar wachtgeld te gaan opstrijken terwijl je er zelf voor kiest om de boel te verlaten...quote:Op maandag 15 maart 2010 23:10 schreef Dirkh het volgende:
Griffith bij P&W... echt ... nu mogen mannen weer niet kiezen voor hun priveleven. Pokkewijf, gaat haar niks aan.
Hoezo, die wachtgeldregeling was er altijd al en of je het er mee eens bent of niet, die wachtgeldregeling is er niet voor niks. Door die regeling kunnen ze beslissingen nemen of standpunten innemen zonder de angst te hebben straks zonder geld/baan te zitten.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mogen ze best, maar om daarna nou 6 jaar wachtgeld te gaan opstrijken terwijl je er zelf voor kiest om de boel te verlaten...
ik val zo tegen, dat zal je nog meevallenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Going there, will be doing that.![]()
Beeeeetje origineel zijn Zwabbert. Dit valt me tegen van je.
Waarom sta jij niet in onze lijst huh? Volgens mij zou dat best lollig kunnen worden.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik val zo tegen, dat zal je nog meevallen
Jullie praten in codetaal.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Going there, will be doing that.![]()
Beeeeetje origineel zijn Zwabbert. Dit valt me tegen van je.
tjing tjing, ik zie het al. tour!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom sta jij niet in onze lijst huh? Volgens mij zou dat best lollig kunnen worden.
Geen zin? Geen zin? Je bent mod! Dan maak je maar zin.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen zin in FOK! vanavond, dus een tvp (nutteloos in deze reeks), en een welterusten denk ik.
Neuh.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen zin? Geen zin? Je bent mod! Dan maak je maar zin.
Ik ben de SC's aan het mergen. En niemand die het in de gaten heeft.quote:
Ik kan er niet gek van worden, ze lijk trouwens op Laurentien.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we dit liedje niet lenen als inzending... ik word er zo vrolijk van
Is ook zo, maar als ze dan een half jaar later een baan krijgen die minder verdient, dan is dat HUN keuze en moeten ze de consequenties aanvaarden ipv dan nog jaren lang een aanvulling op dat loon te ontvangen.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoezo, die wachtgeldregeling was er altijd al en of je het er mee eens bent of niet, die wachtgeldregeling is er niet voor niks. Door die regeling kunnen ze beslissingen nemen of standpunten innemen zonder de angst te hebben straks zonder geld/baan te zitten.
Ik ben er niet voor, maar ik begrijp het wel.
Slaap lekkerquote:Op maandag 15 maart 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen zin in FOK! vanavond, dus een tvp (nutteloos in deze reeks), en een welterusten denk ik.
Jij bent de tweede vandaag die mij Niemand noemt.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben de SC's aan het mergen. En niemand die het in de gaten heeft.
Helemaal mee eens. Maar hoe ga je dat regelen? Mensen er toe aanzetten op zoek te gaan naar een nieuwe baan, desnoods via Alexander Calder?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo, maar als ze dan een half jaar later een baan krijgen die minder verdient, dan is dat HUN keuze en moeten ze de consequenties aanvaarden ipv dan nog jaren lang een aanvulling op dat loon te ontvangen.
Griffith zegt nu dat ze zelf ook stopt. Handen, lucht, gooit en middelvinger naar haar opsteekt. Hypocriete doos is het.quote:Maar je hebt gelijk, het bestond al. Maar wat mij betreft mogen ze het drastisch inkorten.
Nu weet ik waar ik je van ken! Van die reclame!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij bent de tweede vandaag die mij Niemand noemt.
Gewoon die 'maximaal zes jaar' inkorten tot maximaal 2 jaar bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar hoe ga je dat regelen? Mensen er toe aanzetten op zoek te gaan naar een nieuwe baan, desnoods via Alexander Calder?
Waarna ze genadeloos werd afgebrand door het linkse tuig P&W. Top televisie.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:32 schreef Dirkh het volgende:
Griffith zegt nu dat ze zelf ook stopt. Handen, lucht, gooit en middelvinger naar haar opsteekt. Hypocriete doos is het.
IS het dan ook zo dat die wachtgeldregeling doorloopt terwijl je al een nieuwe baan hebt?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon die 'maximaal zes jaar' inkorten tot maximaal 2 jaar bijvoorbeeld.
In 2 jaar tijd heb je toch ruim voldoende kans gehad lijkt me om een geschikte baan te vinden.
En zo niet, dan was het dus je eigen keuze om er uit te stappen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu weet ik waar ik je van ken! Van die reclame!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |