Maakt zeker weer geen indruk. Handen in zij doet.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:= Dirks evil eye. Dat jullie het effe weten.
Nou ja, ik heb net 53 bijgelezen, en 54 nog niet... Dus ik weet niet waar het over gaat nu (heb wel de chantagefoto die Ll van Greys heeft gezien, omdat hij nog in de quote staat bij GBquote:Op maandag 15 maart 2010 23:43 schreef Dirkh het volgende:
Wel lapo, maar geen inspiratie? Met zulke leuke mensen om je heen en ons?
Ik ga bibberen als je me gaat slaan met je handtasje.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maakt zeker weer geen indruk. Handen in zij doet.
Over wachtgeld:quote:Op maandag 15 maart 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
IS het dan ook zo dat die wachtgeldregeling doorloopt terwijl je al een nieuwe baan hebt?
Dat mag er dan ook wel af.
quote:Dat bedraagt het eerste jaar 80 procent van het ministerssalaris van ongeveer 140.000 euro en de jaren daarna 70 procent. Het maximum aantal jaren is zes. Uiteraard geldt de regeling ook voor alle andere ministers (en staatssecretarissen) die al zijn vertrokken of straks na de vorming van een nieuw kabinet niet terugkeren.
Als de voormalige bewindslieden een andere baan hebben gevonden, wordt het nieuwe loon aangevuld tot het ministerssalaris. Als het nieuwe inkomen hoger ligt, is daar natuurlijk geen sprake van.
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb net 53 bijgelezen, en 54 nog niet... Dus ik weet niet waar het over gaat nu (heb wel de chantagefoto die Ll van Greys heeft gezien, omdat hij nog in de quote staat bij GB)
Da's ook raar. Ik heb hem uit mijn photobucket gedelete?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb net 53 bijgelezen, en 54 nog niet... Dus ik weet niet waar het over gaat nu (heb wel de chantagefoto die Ll van Greys heeft gezien, omdat hij nog in de quote staat bij GB)
Dat vind ik wel bezopen... als ik ergens anders ga werken voor minder geld uit vrije wil wordt mijn salaris toch ook niet aangevuldquote:
Dus dan gaan ze een ton per jaar verdienen. (Dus dik, dik boven modaal) en dan moet dat zonodig nog van onze belastingcenten worden aangevuld? Ridicuulquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga bibberen als je me gaat slaan met je handtasje.
Dag dag dirk.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:49 schreef Dirkh het volgende:
Mensen, tot morgen. Mooi geweest voor vandaag.
quote:
Dag dag Greys.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
Ik duik er ook in.
Enige gelijktijdigheid met wie dan ook is puur toeval.
Trust
maar Ll heeft m op zn computer opgeslagen en een screenshot daarvan gepost en die heeft GB gequote... wel klein dus, maar tochquote:Op maandag 15 maart 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook raar. Ik heb hem uit mijn photobucket gedelete?
Ik vond het ook een raadselachtige post. Maar niet zodanig dat ik ervan ging bibberen.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]En daar zou ik op reageren, stond nog in een tabbald open en klikte in plaats van afsluiten op invoeren.
Damn... gelukkig stond er niks wat niet de bedoeling was. Pfiew
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |