Is trouwens gewoon een kwestie van een onderstation erbij, hebben ze voor Utrecht-Amersfoort ook gedaanquote:
Ja, ze schudden die dingen bij wijze van spreken gewoon uit hun mouw.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:08 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Is trouwens gewoon een kwestie van een onderstation erbij, hebben ze voor Utrecht-Amersfoort ook gedaan
Usability failquote:Alert 1:
---------------------------
Message from webpage
Fout in XML-ontleding CreateXmlDoc Fatal Error: at file Integration Server line: 1 column: 22 message: Invalid document structure (159,5) NS_XML_SOAP.SOAPcaller.OnExecute Name:Call PCPC:10295 Statement:139
Called from:NS_ROS.OVCPTransactionsForCustomer.OnExecute Name endTxRequest Statement:179
Called from:NS_ROS.OVCPTransactionsForCustomer.OnExecute Name oTxRequest Statement:52
Called from:NS_ROS_NEW.ROS.GBL.default.1900-01-01.Step01.OnExecute Statement:2
Fout bij ontleden van XML
OK
Alert 2:
Message from webpage
De uitvoering van applicatie 0.is abnormaal beëindigd bij stap NS_ROS_NEW.ROS.Step01 (PeopleCode) - RC = 24 (108,524)
OK
Alert 3:
Message from webpage
CallAppEngine: applicatie NS_ROS_NEW: AppEngine-fout. (2,653) NS_ROS_DERIVED.NS_PEOPLECODE.FieldFormula Name:FillGridReisTransacties PCPC:16647 Statement:199
Called from:NS_OV_CHPCRDS_ROS.GBL.NS_ROS_DERIVED.NS_VORIGE_MAAND.FieldChange Statement:12
Tijdens het aanroepen van de ingebouwde functie CallAppEngine is er een fout ontdekt door de Applicatie-engine. Raadpleeg het logboek van de Applicatie-engine voor meer informatie.
OK
Klik onderin op "classic" en je bent gered.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:39 schreef Ireyon het volgende:
De NS heeft z'n mobiele site ook weer lekker weten te verneuken. Van snel, simpel en overzichtelijk naar lomp, traag en lelijk. Goed bezig NS.
Inderdaad, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:39 schreef Ireyon het volgende:
De NS heeft z'n mobiele site ook weer lekker weten te verneuken. Van snel, simpel en overzichtelijk naar lomp, traag en lelijk. Goed bezig NS.
Was dat niet de stoptrein uit Roosendaal, en dat alleen grote stations op de display staan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:42 schreef James1988 het volgende:
Ik ben onderweg richting Dordrecht, en zag net een SGMm de andere kant oprijden (richting Rotjeknor). Op de display stond "Rotterdam Centraal / Den Haag Centraal". Zijn er Sprinters die o.a. Barendrecht, Rotterdam Lombardijen, Zuid en Blaak overslaan, of viel dit SGMmetje in voor een VIRM/ICRm uit de 1900? o.O
1 2 | Hengelo |
Ah top, bedanktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klik onderin op "classic" en je bent gered.
SGM proppen ze op den haag cs overal waar ze ze nodig hebben. Ik vond hem in de sneltrein naar hoorn erg apartquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ah top, bedanktDat was dus al het eerste knopje wat nu buiten m'n scherm viel.
SGMm in de stoptrein Rsd - Gvc zou trouwens wel uniek zijn.. 'k heb het echt nog nooit gezien in ieder geval
Dat zal dan de 5100 wel zijn, dat die een keer niet met V of T reedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:42 schreef James1988 het volgende:
Ik ben onderweg richting Dordrecht, en zag net een SGMm de andere kant oprijden (richting Rotjeknor). Op de display stond "Rotterdam Centraal / Den Haag Centraal". Zijn er Sprinters die o.a. Barendrecht, Rotterdam Lombardijen, Zuid en Blaak overslaan, of viel dit SGMmetje in voor een VIRM/ICRm uit de 1900? o.O
Alsnog, Classis werkt ook klote. Geef me liever de oude, vertrouwde maar weer terug. De Classic is hetzelfde, maar zonder kleuren qua achtergrond enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klik onderin op "classic" en je bent gered.
Wàt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
"Ladies and gentlemen, this is the stop service to JOET-KIEST!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gezzelige mensen daarquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Terminal stop vind ik ook altijd zo leukquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:27 schreef Ireyon het volgende:
[..]
..![]()
en ik vond Skippol Erreport al zo erg
Iquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:36 schreef greavy het volgende:
[..]
Alsnog, Classis werkt ook klote. Geef me liever de oude, vertrouwde maar weer terug. De Classic is hetzelfde, maar zonder kleuren qua achtergrond enzo.
Ik moet me eerst de pleuris scrollen voor ik bij Geef Reisadvies ben, wat ik voorheen niet hoefde.
iPhonequote:
Meestal is het "Final Destination", maar volgens mij is dat ook niet helemaal goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Terminal stop vind ik ook altijd zo leuk
http://www.androlib.com/a(...)tijden-pro-nEqm.aspxquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:19 schreef Duvel het volgende:
Ja, weet ik, maar ik wil ook zoiets voor Android... Ik ben alleen te lui om te zoeken.
Werkt dat ook op de Nokia E75 ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef CrashO het volgende:
[..]
http://www.androlib.com/a(...)tijden-pro-nEqm.aspx
Gebruik hem al maanden, werkt als een trein![]()
Haha, ik zat ook in die trein! Het werd nog veel leuker, Breukelen werd Brooklyn en Amsterdam Holendrecht 'The Holyone'. Bij 'Emsterdem Bijlmer Ariená' ben ik maar uitgestapt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Majne Daamen. Oent Herren. Die neegste haltestelle iest WIN SGOO TUN.
Ik heb ook een Symbian toestel, maar helaas is daar nog geen applicatie voorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef greavy het volgende:
[..]
Werkt dat ook op de Nokia E75 ?
Ik dacht dat dat Symbian ofzo was.. Is daar ook zoiets voor?
Strax beuken ze niet meer over amersfoort maar draaien ze bij zwolle al weg richting lelystadquote:Op maandag 15 maart 2010 22:27 schreef greavy het volgende:
Oude + nieuwe op
Mooie plaatjes tevens, iedereen.
Sprak ik vandaag een HC van de NS tussen Utrecht en Rotterdam. Hij kon me vertellen dat de IC Rotterdam - Utrecht - Zwolle - Leeuwarden en Den Haag - Utrecht - Zwolle - Groningen waarschijnlijk vaker apart gaan rijden, minder gekoppeld, ook in het weekend.
Dit vanwege de sterk toenemende drukte in deze IC's, vooral 's ochtends uit het Noorden en 's avonds uit de Randstad. Hierdoor gaan de treinen met meer stellen rijden, en een combi word dan te lang.
Als dat er door komt, krijg je nóg een extra bezet spoor in Utrecht voor een minuut of 5 a 8.. En 2 treinen die vlak achterelkaar rijden, tenzij de tijden op de schop gaan.
Dit heeft hij weer van hogere functionarissen bij de NS gehoord.
Altijd leuk dat Arrivaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Majne Daamen. Oent Herren. Die neegste haltestelle iest WIN SGOO TUN.
Er is ergens op de app store ook nog een gratis versie van te vindenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Duvel het volgende:
OK, en niet duur. Alleen nog nooit een Android app gekocht, dus maar 's uitzoeken hoe dat moet.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Weet toevallig iemand hoe ik kan achterhalen waar een goederentrein naar toe gaat (zoals de treinen op de video's hierboven?)
Je hebt 'm wel compleet. Maar alleen voor de benelux. De belgen zelf zijn nog wel eens anaal over de taalgrens in de omroepen. Maar waalse conductrices treinbegeleidsters in de trein naar antwerpen zijn soms best skattik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef James1988 het volgende:
"Dames en heren, het volgende station is Brussel-Zuid. Eindpunt van deze trein. Mesdames, messieurs, le prochain arrêt de ce train est Bruxelles-Midi, la gare terminus de ce train. Ladies and gentlemen, the next station is Brussels South, this train terminates here. Meine Damen und Herren, auf wenigem Minuten erreichen wir das Brüssel Südbahnhof, dieser Zug endet hier. Volgende station: Brussel-Zuid. Prochain arrèt: Bruxelles-Midi"
Dat is 'm volgens mij.. kan zijn dat ik een hoofdletter of vervoeging verkeerd heb tho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |