quote:Op maandag 15 maart 2010 19:39 schreef BereNDD het volgende:
heel normaal.. kwam net bij het IJ vandaan, maar kreeg weer een slappe van dit topic
als je in die kut file staat zeker? wat een bagger is het daar altijd, alleen maar omdat de brug te smal is (en als je naar breda gaat, de oprit te kort)quote:Op maandag 15 maart 2010 19:40 schreef fransbreda het volgende:
Heb ik bij de merwedebrug.
Het is geen klacht! Het is meer een informatieve vraagquote:
De rijbanen zijn breed genoeg, zijn gewoon schijterds van bestuurders, gewoon doorrijden niks aan de hand.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:41 schreef Zaaddoek het volgende:
[..]
als je in die kut file staat zeker? wat een bagger is het daar altijd, alleen maar omdat de brug te smal is (en als je naar breda gaat, de oprit te kort)
dan ga je met je notitieblokje bij die tunnel staan en spreek alle gasten aan, kom je er vanzelf achter..quote:Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef m3nster het volgende:
[..]
Het is geen klacht! Het is meer een informatieve vraag
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:39 schreef BereNDD het volgende:
heel normaal.. kwam net bij het IJ vandaan, maar kreeg weer een slappe van dit topic
Tsja, Ik ook niet met windkracht ala stormquote:Op maandag 15 maart 2010 20:55 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik word altijd nat als ik de Afsluitdijk nader.
Wie?quote:Op maandag 15 maart 2010 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
is z'n vriendin nogal wijd geschapen, ofzo.
Gelukkig is er een middel tegen.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:03 schreef ukga het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe het kan dan. heel raaar![]()
Trainingsbroekneger.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:05 schreef Furries_zijn_aardig het volgende:
Als ik iedere ochtend in de bus sta heb ik een wood in me broek jeweedz.
Best triest nu ik erover denk.
vooral als je een trainings broek aan hebt en iedereen je kan zien
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:55 schreef leukvoorlater het volgende:
Ik word altijd nat als ik de Afsluitdijk nader.
Dat had ik nou tijdens het bekijken van jouw foboquote:Op maandag 15 maart 2010 19:39 schreef BereNDD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |