Ik heb ook zo'n kleur haar, en spoelingen pakken bij mij niet echtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:59 schreef Rituals het volgende:
Ik heb even een heel offtopic vraagje.
Ik wil al een tijdje een andere kleur in mijn haar. Ik heb mijn haar nog nooit geverfd o.i.d., omdat ik geen uitgroei wil/niet voor altijd mijn haar wil blijven verven tegen de uitgroei. Mijn haarkleur is nu donkerblond/lichtbruin/peper&zoutkleur (beetje nietszeggend) en ik zou graag wat donkerder bruin haar willen. Nu zat ik te denken aan een kleurspoeling (bij de kapper?), zodat ik geen probleem heb met die uitgroei. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind het een beetje spannend![]()
.
Mooi!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n kleur haar, en spoelingen pakken bij mij niet echtMaar dat kan misschien komen doordat ik redelijk steil (en dus gesloten??) haar heb.
Ik heb zelf een heel bleke huid met sproetjes, en wil misschien wel eens zoiets proberen
[ afbeelding ]
gewoon zo'n spoelinkje van het kruidvat die er met 20 wasbeurten uit is, dat kun je ook prima zelf doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:59 schreef Rituals het volgende:
Ik wil al een tijdje een andere kleur in mijn haar. Ik heb mijn haar nog nooit geverfd o.i.d., omdat ik geen uitgroei wil/niet voor altijd mijn haar wil blijven verven tegen de uitgroei. Mijn haarkleur is nu donkerblond/lichtbruin/peper&zoutkleur (beetje nietszeggend) en ik zou graag wat donkerder bruin haar willen. Nu zat ik te denken aan een kleurspoeling (bij de kapper?), zodat ik geen probleem heb met die uitgroei. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind het een beetje spannend![]()
.
Donkerder dan je eigen kleur is echt het allerbeste wb onzichtbare uitgroei! Omdat het haar dat 'vers' uit je hoofd komt altijd het donkerst is, zie je geen enkel verschil! Ik heb zelf ook een nietszeggende kleur, en als ik midden-tot-donkerbruin verfde (echt verf, dus geen spoeling), zag je helemaal geen uitgroei. Terwijl, als ik één tintje lichter probeerde, je direct het contrast ging zien, na een week of wat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:59 schreef Rituals het volgende:
.
Dat krijg je als je het spul te lang laat intrekken: het rood/paarspigment in de haarverf is meestal het heftigst, dus die kleur krijgt dan de overhand. Je moet je dus echt houden aan de tijd op het pakje!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooi!Staat inderdaad leuk bij een bleke huid met sproetjes (heb ik niet). Ik heb een beetje slag in mijn haar, maar of het dan pakt weet ik niet? Waar ik trouwens ook bang voor ben is een blauw- of rood/paarsgloed door het bruin heen. Dat hoor je heel vaak..
Ik heb wel eens een rode spoeling in mn haar gehad, maar dat zag je niet. Ja, onder de douche bij het haren wassenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:59 schreef Rituals het volgende:
.
Mooie kleur.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n kleur haar, en spoelingen pakken bij mij niet echtMaar dat kan misschien komen doordat ik redelijk steil (en dus gesloten??) haar heb.
Ik heb zelf een heel bleke huid met sproetjes, en wil misschien wel eens zoiets proberen
[ afbeelding ]
Argh, nu wil ik ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow ik heb net een enorm stuk Christoffelvlaai op (luxe deegbodem met banketbakkersroom, gevuld met kersen en afgewerkt met chocoladeslagroom)![]()
![]()
Maar kersen zijn fruit! En room = zuivel! Hartstikke gezond!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Argh, nu wil ik ook![]()
MustResist
Sugar
Hmm in badquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:34 schreef conleche het volgende:
Ik lig nu in bad te fokken, waar ging het mis?
Tot mijn defensie: ik verwacht een telefoontje, vandaar dat ik 'm bij me heb.
*slurpt zielig een bak zoethoutthee wegquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:36 schreef conleche het volgende:
CF: hou je in!! Soon it will be better!!
Ik zou zeggen: nu als cadeautje voor jezelf, om je blijer te voelenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:35 schreef Rituals het volgende:
Middenbruin klinkt goed om mee te beginnen. Ik heb wel donkere wenkbrauwen/wimpers, maar een relatief lichte haarkleur. Mijn plan: binnenkort haarspoeling kopen (middenbruin), kijken hoe dat staat en als het bevalt bij de kapper laten verven. Zoiets?
Omdat ik het best veel geld vind, doe ik het misschien als 'cadeautje' als ik weer onder een bepaald gewicht ben. Tenzij ik het sneller wil hebben, dan doe ik het als cadeautje omdat ik zo zielig ben.
dat dus!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef conleche het volgende:
Ik zou verven aan de kapper overlaten. Die zien aan jouw haar direct wat nodig is om de gewenste kleur te krijgen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat dus!
ik heb bijvoorbeeld heel weinig roodpigmenten in mijn haar, en houd roodpigmenten uit verf ook slecht vast, chocoladebruin verven is bij mij dan ook geen goed plan, daar had mn kapper gelijk in, want de plukjes die ik toch pers'e wilde werden na een week of 2 legergroenig ipv warm bruin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |