Hier wordt hij zo giftig dat hij gaat kotsen en dan ga ik er liever bij zitten dan dat ik zijn bed moet verschonen en hij echt helemaal overstuur is. Dan kan ik hem echt niet boven laten Het gebeurt niet heel vaak hoor, maar afgelopen maandag toevallig weer eens, omdat ik er niet was. :´) Mama kroehoelen...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:36 schreef YPPY het volgende:
Smoesjes zijn bekend. Wij bleven er niet bij, maar gingen steeds weer weg tussendoor. Schapen, vragen hoe laat het is, of welke dag, haartjes in de weg, voetjes kwijt, knuffels op de grond, van alles. Na een tijdje wordt het weer beter en gaat ze goed slapen. Vanavond ook al weer 4 keer. Sterkte.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:36 schreef YPPY het volgende:
Smoesjes zijn bekend. Wij bleven er niet bij, maar gingen steeds weer weg tussendoor. Schapen, vragen hoe laat het is, of welke dag, haartjes in de weg, voetjes kwijt, knuffels op de grond, van alles. Na een tijdje wordt het weer beter en gaat ze goed slapen. Vanavond ook al weer 4 keer. Sterkte.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:31 schreef Kersjes het volgende:
Oei, bovenstaande klinkt wel heel erg he? Nou ja, ik ben dus zo'n mama die regelmatig met een krijsend en huilend kind door de winkel loopt, smalende en verwijtende blikken van omstanders ontwijkend.Zulke kindjes moeten er ook zijn, anders valt weer niet op hoe lief en gehoorzaam die andere kindjes allemaal wel niet zijn
![]()
21 augstus 2007: Xarno, zoon van FFquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:27 schreef Deepfreeze het volgende:
En ik mis deze nog in de OP
De peuters:
Zij zegt van wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:42 schreef Stiemie het volgende:
FF wat een drama-avond. Al moet er hier wel heel wat gebeuren wil ik echt een rondje gaan rijden hoor... Dan maar even brullen. Lastig hoor. Durft je vrouw/vriendin nu nog wel een avondje weg te gaan?
Ah, update.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:09 schreef FF het volgende:
[..]
Zij zegt van wel.
Er was gewoon niets meer mee te bezielen, tja, dan de laatste oplossing.
Ze zijn nu trouwens naar de dokter, ben benieuwd waarvoor.
Als je gaat liggen kan de oorpijn erger worden.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Deepfreeze het volgende:
FF, heeft dat ook met het slechte slapen te maken dan? Of is dat gewoon lekker peuterpuberen?
Eerder neusproblemenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:52 schreef Troel het volgende:
Hmm, Xarno ook al oorproblemen dus. Ruben heeft sinds zijn buisjes daar echt gewoon geen last meer van (afkloppen). Ik hoop dat het Jochem overslaat.
En, het lijkt wel of je (tijdelijk) doof bent, vorig jaar ook eens gehad, Bij volwassen al irritant, bij kinderen die zich nog niet goed kunnen uiten is dat zwaar irritant...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:53 schreef FF het volgende:
Als je verkouden bent ofzo dan kan vuil dit buisje gaan verstoppen
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:13 schreef Tazz het volgende:
[..]
En, het lijkt wel of je (tijdelijk) doof bent, vorig jaar ook eens gehad, Bij volwassen al irritant, bij kinderen die zich nog niet goed kunnen uiten is dat zwaar irritant...
Geen KNO, gewoon huisarts geweest.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:31 schreef Lenaatje het volgende:
FF Naar is dat oorpijn. Heeft de KNO overwogen zijn oortjes door te prikken?
Oh dan lees ik verkeerd! Dacht dat ik iets las over keelamandelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:29 schreef FF het volgende:
[..]
Geen KNO, gewoon huisarts geweest.
Het is ook nog niets chronisch. Dus is er ook geen noodzaak.
Uhm... tja.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:34 schreef Nijna het volgende:
Iemand bekend met naar bed breng drama's?
Zaterdag heeft ze door heel hard te huilen voor elkaar gekregen dat papa bij haar is blijven zitten tot ze in slaap viel...
Gisteren ging ze eigenlijk heel makkelijk naar bed en werd om half 10 overstuur wakker. En bleef maar brullen.
Ik vind het dan wel lastig of het dan echt iets is of dat ze probeert om iets voor elkaar te krijgen... Af en toe hebben we gekeken bij haar en uiteindelijk viel ze wel in slaap. Maar klinkt dit bekend en is hety gewoon een kwestie van volhouden?
Yep, maar ik merk wel dat het steeds irritanter wordtquote:Op maandag 22 maart 2010 11:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Die sprongen hou je volgens mij gewoon. Chris heeft oei-ik-groei nooit gevolgt qua tijden. Maar sprongen herkennen we wel.
Sinds zijn laatste (oa met slecht slapen en veel op de gang zitten) gaat het praten weer beter.
Het gekke is dat hij echt voorzichtig is en niet bang.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Voorlopig vind ik dat praten nog leuk.. En ook gewoon heel handig!
Als je een portie dapperheid vind, mag je hier ook wel wat heen sturen. Als gaat het hier sinds een paar weken een stuk beter.
Ons jochie zal ook niet snel iets doen wat hij niet kan overzien. In een speeltuin moet je het vaak even voordoen (of hopen dat andere kindjes dat doen). Bij ballorig vorig weekend was het ook even een paar minuutjes aanmoedigen, maar daarna ging het wel goed. Het is een kwestie van tijd/ontwikkeling. Maar het zal bij Chris ook vast een stukje geerfd karakter zijn..
Yep, hier ook veelal gewoon vermoeidheidquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:46 schreef Stiemie het volgende:
Dat gebeurt hier ook wel eens Rocka. Dan wil ze niet eten, maar ze moet aan tafel blijven zitten tot wel allemaal klaar zijn. Dus dan begint het klieren. Na een tijdje zijn de waarschuwingen op en is het hup naar bed. Vaak blijkt dan ook gewoon dat ze heel moe was.
Davinia je moet gewoon vaker pizza eten! Volgens mij heeft Linde nog nooit een stukje pizza laten liggen
en hup, dan loopt madam naar de gang, doet zelf de deur dicht en wacht af tot we klaar zijn, of dat ze bij iemand op schoot mag, want dan eet ze wel.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ohw zo herkenbaar!
Meike begint vaak vantevoren al: ik wil niet eten...
Dan komt het riedeltje dat ze kan kiezen:
bij ons aan tafel zitten (wel of niet eten moet ze zelf weten)
of op de gang...
Dan kiest ze altijd eieren voor haar geld, zit bij ons aan tafel, en op het dreigement dat papa haar eten wel opeet eet madam haar bordje leeg....
(en daarna wil ze graag applaus)
Meike was gister op school weer helemaal de vrolijke pipo de clown....en dan ga ik nog met een rotgevoel weg ook, maar niet meer doen dus!
Absoluut! En misschien gewoon en-en. Als jij vanmiddag geen antwoord naar jouw tevredenheid krijgt, dan gewoon om 18.00 de HAP bellen. Jij wilt zo niet de nacht in. Ik zou bijna zeggen naar de Eerste Hulp rijden, maar dat mag in Nederland niet, dus inderdaad eerst de weg via de HA. Heel erg veel sterkte en beterschap met je kleine druppie.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:38 schreef appelsap het volgende:
Wat zielig Nikky dat ze zoveel pijn heeft! Als er geen plek is zou ik vanavond gewoon de Huisartsenpost bellen en het verhaal uitleggen. Het lijkt me dat er zo snel mogelijk naar gekeken moet worden. Zeker als jij je zorgen maakt.
Dat ja!quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:31 schreef Nijna het volgende:
Damian, wat stoer zeg!
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij wil nu ook niet meer. Zijn haar is ook al halflang nu, hij vindt het doodeng en schreeuwt echt alles bij elkaar. Laatste keer dat we geweest zijn was eind augustus
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 04:04 schreef Stiemie het volgende:
Moonah wat een charmeur zeg die kleine manLinde heeft hier ook een speciale tactiek als ze iets wil hebben we ontdekt. Compleet met puppy-ogen en ge-mammietje/pappaatje
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Mag ik een jompel voor bietjes? Pfff. Was vast eenmalig en een vergissing.
Door de stamppot! Heerlijk, prinsessenstamppot!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Mag ik een jompel voor bietjes? Pfff. Was vast eenmalig en een vergissing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |