abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78439865
Vorig topic: Het peutertopic (2 tot 4 jaar) deel 45

De peuters:
8 mei 2006: Nienke, dochter van nienepien
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Lenaatje en Tazz
3 juni 2006: Finn, zoon van JoJogirl
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Daniel, zoon van nanalune en jojoja
30 juni 2006: Lucie Catharina Elisabeth, dochter van Macka66
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
02 september 2006: S, zoon van Sugar
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: S-man, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: B-man, zoon van RockabeIIa
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
26 november 2006: Giovanna, dochter van Chantal20
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
30 december 2006: Renske, dochter van Popples en Prowl
*** 5 januari 2007: Tijn Willem, zoon van E.T. en Swetsenegger***
17 januari 2007: Dana, dochter van Nikky
25 januari 2007: Jesper, zoon van Miffy1984
28 januari 2007: Jay Dean, zoon van Vivi
30 januari 2007: Quinten Mitchell, zoon van Beefcake en Shaolin
03 februari 2007: Milo Merlijn, zoon van Slaapmeisje en Klaasvaker
***21 februari 2007: Damian, zoon van appelsap en Sandertje21***
28 februari 2007: Meike Jolanda, dochter van XXXKarinXXX
30 april 2007: Caithlynn , dochter van MissCMS
01 mei 2007: Robin, zoon van Bamba
07 mei 2007: Milan, zoon van MamaNik
12 mei 2007: Floor en Pien, dochters van kapitein_pannekoek
26 mei 2007: Anna, dochter van memmel
27 mei 2007: Bente, dochter van Make-Yourself
13 juni 2007: Jet, dochter van Beaker
14 juni 2007: Devin Logan, zoon van Kersjes
02 juli 2007: Pepijn Lucas, zoon van p_iglet en t_igger
20 juli 2007: Linde, dochter van Stiemie
22 juli 2007: Isa, dochter van marlieske
10 augustus 2007: Chris, zoon van Deepfreeze en Flash
21 augustus 2007: Sophie Juliet, dochter van Gwennert
24 augustus 2007: Liande, dochter van Iksje
29 augustus 2007: Eli, zoon van DaviniaHR en PhysicsRules
10 september 2007: Lena, dochter van Lishe en Xtracer
10 oktober 2007: Mirte, dochter van Nijna
22 oktober 2007: Damian, zoon van TeenageDirtbag
24 oktober 2007: Lucas, zoon van sanger en Hellace
10 november 2007: Emma, dochter van Piglet
13 november 2007: Roos, dochter van gr8w8
16 november 2007: Eva, dochter van Amaranta
22 november 2007: Yana, dochter van S_oepstengel
24 november 2007: Rachel, dochter van maffemuts
29 november 2007: Jasmin, dochter van Lewis.de.boxer
02 december 2007: Shenaya, dochter van Annelies en Henk Draaijer
14 december 2007: Zoe Isa, dochter van klein_spookje en S-A-I-N-T
17 december 2007: Nathan Tristan, zoon van Faja Lobi
27 december 2007: Hannah Chiara Maria, dochter van nanalune
*** 31 december 2007: Sasha Alexander, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
14 januari 2008: Ayden, zoon van vamperotica
15 januari 2008: Ruben Matthias Jesse, zoon van Troel en Bert
17 januarii 2008: Vera, dochter van wenneke1
17 januari 2008: Yara, dochter van Tearsong
18 januari 2008: Gwen, dochter van Randa_V en Magneet
***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
06 februari 2008: Dennis, zoon van Hestria
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
25 februari 2008: Thomas, zoon van Webkim

[ Bericht 1% gewijzigd door Deepfreeze op 26-02-2010 15:26:28 ]
pi_78439957
Weer 2 kindjes erbij vandaag! Saartje en Thomas welkom hier.
En het gebakje van TF stiekem ook
Gefeliciteerd met jullie verjaardag
pi_78439970
Even mijn beklag doen over mijn peuter: meneer heeft mij met zijn pseudokroep aangestoken en nu heb ik last van mijn keel en ben half ziek... Eerst mij 3 nachten niet laten slapen door steeds te hoesten en te huilen en nu lekker slapen en papa de hele tijd hoesten en nu al 5 nachten niet geslapen
pi_78440137
Oi willemwevertje, Van die moeheid wordt je ook niet echt vrolijker.
Dat hoesten is ook niks. Manlief begint nu ook, terwijl Chris juist vannacht een rustige nacht had (de 1e sinds zaterdag). Dat wordt ook stuivertje wisselen..
pi_78440270
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 15:59 schreef Deepfreeze het volgende:
Oi willemwevertje, Van die moeheid wordt je ook niet echt vrolijker.
Dat hoesten is ook niks. Manlief begint nu ook, terwijl Chris juist vannacht een rustige nacht had (de 1e sinds zaterdag). Dat wordt ook stuivertje wisselen..
Bij jullie ook al pseudokroep of alleen hoesten?
pi_78440522
Puur hoesten, met een doorkomende kies en een lichte verkoudheid.
Hij hoeste steeds zo'n 4 keer per nacht een uur lang. Maar om de 30-60 seconden, en hij sliep. Maar wij niet dus.
Maar vannacht met hoestdrankje maar 1 keer gehoest. en nu overdag ook al beter..

Ik heb vanochtend met Chris nieuwe puzzels gekocht. Hij begint die gewone stukjes puzzels leuk te vinden. Die tot 12 stukjes lukt het al goed, 16 met een beetje hulp. Dus nu zo'n 4-6-9-16 puzzel van sesamstraat en een 12-16-20-24 van winnie the pooh gehaald. Kan hij weer verder oefenen dan die eeuwige nijntje puzzel
pi_78440832
bij mijn zoon ook een kies die er aankomt (kwijlen dus) en pseudo kroep er bovenop...

maarja, de ellende is voorbij, nu ik nog beter worden
pi_78441211
Willempjewever, beterschap!

En klagen over peuters, hou op schei uit
Ik zit al te wachten op de Kinderbescherming, zou het niet raar vinden als de buren die inmiddels hebben ingeschakeld. De zin die hier toch al gauw 1000x per dag geschreeuwd/gegild/gehuild wordt is tegenwoordig namelijk
" IK!!!! WIIIIIIL!!!! NIET!!!!!!!!!!!!! "
En vooral het in de auto stappen als we van huis gaan en de auto weer uit als we thuis komen is leuk, ik heb dan meestal een krijsend kind onder mijn arm dat tierend om zich heen aan het slaan is. Hij vindt het wel leuk om weg te gaan enzo, maar wanneer HIJ het wil. Als ik hem zelf laat "bepalen" wanneer hij naar binnen komt bijvoorbeeld ("Nog even in de auto wachten mama") dan is er geen vuiltje aan de lucht en komt hij na een paar minuten braaf naar binnen als ik hem ga halen. Maar daar is niet altijd tijd voor en dan is het dus drama.
Hoezo dwarse peuterpuber
.... met gevoel voor drama....
pi_78441383
Oei beterschap voor alle zieken (ook de papa's)

Leuk dat gepuzzel. Maud is ook gek op puzzelen. Dat heeft ze van d'r vader. Ik heb al moeite met haar helpen de puzzels van Fleur te maken. Die zijn natuurlijk veel leuker en mooier met al die prinsessen erop. Maar, ja 24 en meer stukjes da's dan net even weer iets te veel van het goede voor mijn grietje.

Vanochtend had ze weer een 'pruik' op. De hele week gaat ze al met plezier naar het kdv, maar vanochtend vloog ze weer even in d'r oude routine van ik wil niet met gegil en geschreeuw erbij. Ik ben naar buiten gegaan en heb ze via het raam weer eruit getild en toen gezegd dat we het nog een keer over gingen doen en dat ik dan een gezellig afscheid wilde hebben. Dat is gelukt! Dus soms wil het helpen om de rust te bewaren en concreet te zijn bij d'r. Hihi zou ik vaker moeten proberen.... maar, ja dat bloed dat ze elke keer onder mijn nagels vandaan weet te halen.

Oooooh. Kersje wat vind ik dit fijn om te lezen. Ik ben dus niet de enige met zo eentje. Maud is exact, maar dan ook exact hetzelfde! Op haar tijd, op haar manier dan is alles koek en ei. Maar als ik ook maar het idee heb om het iets anders te plannen dan mevrouwtje dan is het hek van de dam.
pi_78441914
Erg he Chacama? Echt 2 gezichten, duidelijk een tweeling qua sterrenbeeld

Maar hij is ook superlief hoor! En ik geniet zo van hem, hij verbaast me elke dag weer met zijn uitspraken. Alsof je met een volwassene praat soms, kleine papegaai
Net nog, hij wijst naar Toby's speelboog en zegt "Er mist hier een dingetje. Even mijn gereedschap pakken, moet even maken anders gaat Toby huilen."
Sinds dat "mijn" en "ik" hier zijn intrede heeft gedaan klinkt hij zo groot!
.... met gevoel voor drama....
pi_78450827
Hier ook een puzzelfanaatje.

DF, ik wist niet dat er ook 12-16-20-24 stukjes puzzels zijn, ik neem aan dat je dan ook zo'n doosje van 4 hebt? We hebben de 4-6-9-16 van sesamstraat en dat is een succes. Ook de vloerpuzzel van woezel en pip (35 stukjes) legt ze inmiddels met gemak.
Maar het moet niet te gedetailleerd zijn heb ik het idee... en hoe meer stukjes hoe gedetailleerder ze ook wel worden en volgens mij is dat nog teveel van het goede.
Ach, ze is hier zoet mee en ik zat te denken om eens te kijken of ze hier een spelotheek ofzo hebben. Kunnen we eens wat uitproberen...
Fake it till you make it...
pi_78452118
Puzzels zijn hier ook een succes.

Vandaag hebben we een logeerpartijtje. Een vriendinnetje van het zwemmen nog dat ze regelmatig ziet. Eigenlijk zou ze vorige maand al komen, maar toen had ze oorontsteking en dat logeert niet zo handig.
Vanmiddag hebben ze, verkleed als Zwarte Piet en Stouteheersbeestje, totale chaos gecreëerd, echt snel! Maar ook heel knap. Ze hebben best lang samen boven gespeeld, zonder problemen of ruzie ofzo. Gewoon lekker samen rennen en stampen en bezig zijn en de kasten van Anna's kamer leeghalen. En de roze stofzuiger aanzetten (irritant gezoem) en dan wat anders gaan doen. Maar wel netjes opgevoed op zich, van onze kamer zijn ze afgebleven en ook alle kleren lagen nog netjes in de kast.
Ging allemaal goed, tot de logee van de trap af stuiterde. Man, ik werd spontaan 50 jaar ouder. Uiteindelijk bleek dat ze alleen de laatste paar treden op d'r billen naar beneden was gegleden en dat ze binnen 3 seconde al weer wist dat ze moest plassen, maar wat is dat schrikken. Twee minuten later stond ze weer op ons bed te springen, dus het viel gelukkig mee.

Het eten was echt grappig, ze hebben samen pannenkoeken op. Of eigenlijk pannenkoektaartje, twee seconden niet kijken en de bus poedersuiker is leeg.
Inmiddels hebben ze allebei onder de douche gestaan, haartjes gewassen, tandjes gepoetst, verhaaltje voor gelezen en nu begint het feest. Kletsen, soms wat gestamp, al 5 keer paniek omdat het dekbed van Anna los was, allebei al drie keer de kamer uitgeweest om te plassen en nog veel meer gekweb. Het klinkt wel ontzettend gezellig zo. Doet me zo terugdenken als al die logeerpartijtjes die ik zelf als kind heb gehad.

Eigenlijk had ik verwacht dat het pas rond een jaar of 7-8 zou beginnen, maar het is dus al een stuk eerder. Maar mooi, dit is vast zo'n jeugdherinnering die je altijd bijblijft. En mij ook, want ik kon de badkamer leeghozen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_78452249
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:35 schreef Nijna het volgende:
DF, ik wist niet dat er ook 12-16-20-24 stukjes puzzels zijn, ik neem aan dat je dan ook zo'n doosje van 4 hebt?
Ik ook niet
Een doosje van 4 inderdaad. Liep er toevallig tegen aan bij de bart smit voor €5. Is van disney zelf.

Ik heb nu een proef abo bij de spelotheek, voor sinterklaas een paar dingen geleend om te proberen. En mag nu nog 2 keer, 3 dingen lenen. Ik bewaar een keer voor zijn verjaardag. En tussendoor nog een keertje.
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:01:09 #14
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78452315
Klinkt feestelijk YPPY
Ik heb een dochter van 2 *emo*
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_78452498
Klinkt gezellig Yppy, 2 van die meiden.

Hoi TF, je had al een peuterpuber toch?
pi_78452508
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Klinkt feestelijk YPPY
Ik heb een dochter van 2 *emo*
Ze is nu echt een peuter, nu mag ze officieel echt gaan peuterpuberen! Komt ze ook logeren? Heb nu de smaak te pakken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:08:39 #17
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_78452734
Haha nou ik wens je heel veel succes en sterkte enzo dan
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_78453098
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:58 schreef YPPY het volgende:
Puzzels zijn hier ook een succes.

Vandaag hebben we een logeerpartijtje. Een vriendinnetje van het zwemmen nog dat ze regelmatig ziet. Eigenlijk zou ze vorige maand al komen, maar toen had ze oorontsteking en dat logeert niet zo handig.
Vanmiddag hebben ze, verkleed als Zwarte Piet en Stouteheersbeestje, totale chaos gecreëerd, echt snel! Maar ook heel knap. Ze hebben best lang samen boven gespeeld, zonder problemen of ruzie ofzo. Gewoon lekker samen rennen en stampen en bezig zijn en de kasten van Anna's kamer leeghalen. En de roze stofzuiger aanzetten (irritant gezoem) en dan wat anders gaan doen. Maar wel netjes opgevoed op zich, van onze kamer zijn ze afgebleven en ook alle kleren lagen nog netjes in de kast.
Ging allemaal goed, tot de logee van de trap af stuiterde. Man, ik werd spontaan 50 jaar ouder. Uiteindelijk bleek dat ze alleen de laatste paar treden op d'r billen naar beneden was gegleden en dat ze binnen 3 seconde al weer wist dat ze moest plassen, maar wat is dat schrikken. Twee minuten later stond ze weer op ons bed te springen, dus het viel gelukkig mee.

Het eten was echt grappig, ze hebben samen pannenkoeken op. Of eigenlijk pannenkoektaartje, twee seconden niet kijken en de bus poedersuiker is leeg.
Inmiddels hebben ze allebei onder de douche gestaan, haartjes gewassen, tandjes gepoetst, verhaaltje voor gelezen en nu begint het feest. Kletsen, soms wat gestamp, al 5 keer paniek omdat het dekbed van Anna los was, allebei al drie keer de kamer uitgeweest om te plassen en nog veel meer gekweb. Het klinkt wel ontzettend gezellig zo. Doet me zo terugdenken als al die logeerpartijtjes die ik zelf als kind heb gehad.

Eigenlijk had ik verwacht dat het pas rond een jaar of 7-8 zou beginnen, maar het is dus al een stuk eerder. Maar mooi, dit is vast zo'n jeugdherinnering die je altijd bijblijft. En mij ook, want ik kon de badkamer leeghozen.

Klinkt erg gezellig! Echt super leuk die twee meiden zo samen! Had graag stiekem mee gekeken met een verborgen cam!
pi_78453153
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:15 schreef nienepien het volgende:

[..]

Klinkt erg gezellig! Echt super leuk die twee meiden zo samen! Had graag stiekem mee gekeken met een verborgen cam!
Ik ook hoor, ik vind het jammer dat ik ze alleen hoor, maar niet kan kijken wat ze doen. Zou me niks verbazen als ze inmiddels bij elkaar in bed liggen.
*OUD heilige*
pi_78453230
Haha.... Je moet me morgen álles vertellen!!
pi_78454358
Ik slaap vast nog als je hier op de stoep staat. Moet je maar een keertje extra bellen. Ga je zo wat foto's sturen, voorlopig gaan ze niet slapen, dus ik ga toch maar de zolder op, stamp ik terug.
*OUD heilige*
pi_78457974
Die 2 moeten toch omvallen van de slaap haha...... knap hoor! Hoop dat ze de strijd toch zo opgeven....
Voordeel is wel dat J ze dan toch nog even mee maakt! :-P
pi_78458062
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef nienepien het volgende:
Die 2 moeten toch omvallen van de slaap haha...... knap hoor! Hoop dat ze de strijd toch zo opgeven....
Voordeel is wel dat J ze dan toch nog even mee maakt! :-P
Ze schrikken echt als hij straks voor de deur staat. Ze doen steeds de deur open om te kijken of ik reageer. En omvallen? Niks daarvan. Volgende week bij jou.

Ga je nu weer meer posten?
*OUD heilige*
pi_78458986
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 22:42 schreef YPPY het volgende:

[..]

Ze schrikken echt als hij straks voor de deur staat. Ze doen steeds de deur open om te kijken of ik reageer. En omvallen? Niks daarvan. Volgende week bij jou.

Ga je nu weer meer posten?
Das goed hoor, gezellig! Twee van die rellende puberpeutertjes

Zal wel weer es wat meer posten! En mezelf eraan herinneren ook hier in te loggen!
pi_78461012
Oh en ik heb ook een peutertje dus....... Nienke, geboren op 8 mei 2006.
Vriendinnetje van Anna, waar ze vanavond slaapt en Anna's mama tot wanhoop heeft gedreven.... hihi.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')