Het ergste van een twintiger worden vond ik dat ik me minder kon verplaatsen in de Teenage Mutant Ninja Turtles...quote:Op maandag 15 maart 2010 13:40 schreef Gamer_V het volgende:
Bedankt
De tig zit in mijn leven. De aftakeling kan elk moment beginnen
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Het ergste van een twintiger worden vond ik dat ik me minder kon verplaatsen in de Teenage Mutant Ninja Turtles...![]()
Maar gratz ouwe!!
True! Dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Het ergste van een twintiger worden vond ik dat ik me minder kon verplaatsen in de Teenage Mutant Ninja Turtles...![]()
Maar gratz ouwe!!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 maart 2010 13:40 schreef Gamer_V het volgende:
Bedankt
De tig zit in mijn leven. De aftakeling kan elk moment beginnen
Moet je je voorstellen als je de 30 nadert, dan ga je je ineens identificeren met de serie Thritysomething...quote:Op maandag 15 maart 2010 13:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar gratz ouwe!!
Daar wil ik nu nog niet aan denkenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen als je de 30 nadert, dan ga je je ineens identificeren met de serie Thritysomething...
Fixedquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:49 schreef Rossdale het volgende:
20Das verdorie al bijna 30!
Gecondoleerd Victor
quote:
2012 gaat toch iedereen dood?quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:55 schreef Gamer_V het volgende:
500% meer sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Het is je 21e levensjaar. Je hebt er al 20 op zitten.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef Gamer_V het volgende:
Dus, wat zal ik eens met mijn twintigste levensjaar gaan doen?
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]Je was me voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:11 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Het is je 21e levensjaar. Je hebt er al 20 op zitten.
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:
Zelfs Frankii is gevraagd man. Frankii! (Sorry Frankquote:Op maandag 15 maart 2010 14:42 schreef Rossdale het volgende:
Nog niet eens live en cutscene is nu al populair
wat de neuk is een cutscene?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:42 schreef Rossdale het volgende:
Nog niet eens live en cutscene is nu al populair
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Waarschijnlijk omdat de netwerkkabel getrimd wou worden en niet geknipt.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:48 schreef Flodder450 het volgende:
vandaag voor de eerste keer netwerk kabel geknipt![]()
helaas niet goed gegaan
wat voor kapsel?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:48 schreef Flodder450 het volgende:
vandaag voor de eerste keer netwerk kabel geknipt![]()
helaas niet goed gegaan
Of een kek kleurtje wilde.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de netwerkkabel getrimd wou worden en niet geknipt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat de neuk is een cutscene?stelletje spammersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we zijn hier op FOK!
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Met kaasquote:
quote:
The fonz!!! Ultra-eindbonusbaas op Veteran-niveau deluxe!quote:
Joh! Echt?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:45 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Zelfs Frankii is gevraagd man. Frankii! (Sorry Frank)
Ik zeg doenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:58 schreef Poit het volgende:
Oeh, trouwens, moet ik me al aanmelden op de site??
Al gedaanquote:
Daar doe ik het voorquote:
half jaartjequote:Op maandag 15 maart 2010 15:47 schreef Kn0x het volgende:
Poit, ik zie nu pas je Afrikaanse sig. Jij in SA geweest?
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar gratz ouwe!!
Duuude!!!quote:
Dat ziet er lekker uit kerelquote:Op maandag 15 maart 2010 16:43 schreef De_Kok het volgende:
Bitterkoekjes en Stracciatella
[ link | afbeelding ]
Same here. Waar ben je geweest?quote:
Stage gelopen in Grabouw, gewoond in Gordon's Bay, heel veel bier gezopen in woonplaats, Kaapstad en Stellenboschquote:
ieuwquote:Op maandag 15 maart 2010 16:47 schreef De_Kok het volgende:
Dat is van zo'n spuugbeestje![]()
[ afbeelding ]
Cool. Ik heb gewerkt in Pretoria, gewoond in Sekhukhune en gefeest in Durban en Drakensbergenquote:Op maandag 15 maart 2010 16:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Stage gelopen in Grabouw, gewoond in Gordon's Bay, heel veel bier gezopen in woonplaats, Kaapstad en Stellenbosch
Paar dagen geleden hadden we een workshop over modern koken, met al die nieuwe poedertjes enzo. Kan je leuke effecten mee maken zoals dat "wolkje" van witte chocolade.quote:
Ik dacht dat dat zeepschuim was.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:55 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Paar dagen geleden hadden we een Workshop over modern koken, met al die nieuwe poedertjes enzo. Kan je leuke effecten mee maken zoals dat "wolkje" van witte chocolade.
Moet er eerst nog maar wat meer mee proberen, het is wel grappig
Mannenpapquote:
Vette shit.. Wanneer ben je er geweest? Ik in 2004, tijdje geleden alweer.. Als ik volgend jaar wat centen over heb ga ik denk weer eens die kant op.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:55 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Cool. Ik heb gewerkt in Pretoria, gewoond in Sekhukhune en gefeest in Durban en Drakensbergen
Mame?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:54 schreef Poit het volgende:
Zit ik een partij te falen hier zeg....
Oeh, trouwens..
Zoals eerder vermeld in deze topicreeks ga ik me bezig houden met het maken van een arcadekast. Dit doe ik samen met onze kok. Het ontwerpen en maken van deze kast zal geheel gepubliceerd worden op teh interwebz
quote:
altijd tof, vriend van me wilde dat ook, maar de joysticks die hij had gekocht werkte toch niet optimaal. Gelukkig bleek dit al in de testfase voor er een daadwerkelijke kast gebouwd wasquote:Op maandag 15 maart 2010 16:54 schreef Poit het volgende:
Zit ik een partij te falen hier zeg....
Oeh, trouwens..
Zoals eerder vermeld in deze topicreeks ga ik me bezig houden met het maken van een arcadekast. Dit doe ik samen met onze kok. Het ontwerpen en maken van deze kast zal geheel gepubliceerd worden op teh interwebz
Ben van plan om een i-pac keyboard controller te gebruikenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
altijd tof, vriend van me wilde dat ook, maar de joysticks die hij had gekocht werkte toch niet optimaal. Gelukkig bleek dit al in de testfase voor er een daadwerkelijke kast gebouwd was
Op zich ziet het er mooi uit, maar ik heb totaal niets met dat schuim, sorryquote:Op maandag 15 maart 2010 16:43 schreef De_Kok het volgende:
Bitterkoekjes en Stracciatella
[ link | afbeelding ]
Ach het is maar een probeerseltje, de smaak was goed en het bleef mooi staan maar het voegde niet echt veel toe. Het maakte het er ook niet slechter opquote:Op maandag 15 maart 2010 17:28 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Op zich ziet het er mooi uit, maar ik heb totaal niets met dat schuim, sorry
what the fuck?! (pun intended)quote:
quote:
ah, ik ben dus niet de enige die dat doet.quote:
dat is Helicoptermanquote:
Daar doelde ik ook een beetje opquote:Op maandag 15 maart 2010 17:50 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Ach het is maar een probeerseltje, de smaak was goed en het bleef mooi staan maar het voegde niet echt veel toe. Het maakte het er ook niet slechter op
quote:Op maandag 15 maart 2010 18:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ah, ik ben dus niet de enige die dat doet.
De laatste regel dusquote:helicopter man
sexual position, that starts off in doggy with the male standing up n the female on the bed. the male then spins around to do a handstand, while still inside the woman, then spins back around into the standing position, doining a full 360 which looks like a helicopter rotor blade
NOTE: THIS IS VERY DIFFICULT GET BACK TO THE STANDING POSITION WITHOUT FUKING UP, SO MAKE SURE YOU PRACTICE BEFORE YOU TRY THIS ON A WOMAN OR ELSE YOU WILL LOOK A FOOL AND MAY RISK NOT GETTIN A SHAG!
YES! iv just done a full helicopter man. wheres my fuking medal!
Toch lief dat je aan ze denktquote:Op maandag 15 maart 2010 19:54 schreef Gamer_V het volgende:
Vreemd genoeg heb ik weinig behoefte aan hoeren.
quote:Op maandag 15 maart 2010 20:23 schreef Sigmund666 het volgende:
Is het al bijna 9 juni dat er goed weer opkomst is?
Idd. Kan niet wachten. Lekker tafel reserveren bij een restaurant en uit eten!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..], was te verwachten
woensdag en donderdag moet het rond de 14 a 15 graden worden
Ik denk dat De Kok teleurgesteld in je is...quote:Op maandag 15 maart 2010 20:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Kan niet wachten. Lekker tafel reserveren bij een restaurant en uit eten!
FUCKING SCHNITZEL MET PEPERSAUS
Ik zou jou wel op een toetje willenquote:Op maandag 15 maart 2010 21:01 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk dat De Kok teleurgesteld in je is...
Ik vind overigens dat schuim op het toetje er ook maar vies uit zien. Lijkt net speeksel of zeepsop, niet iets wat me lekker lijkt...
Wat de Kok denkt zal me worst zijn. Een schnitzel is zo nu en dan erg lekkerquote:Op maandag 15 maart 2010 21:01 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk dat De Kok teleurgesteld in je is...
Ik vind overigens dat schuim op het toetje er ook maar vies uit zien. Lijkt net speeksel of zeepsop, niet iets wat me lekker lijkt...
quote:Op maandag 15 maart 2010 21:04 schreef koei het volgende:
En in dezelfde categorie:
Kanker Windows Live Messenger
Bedanktquote:
quote:
ja, een iphone in het grootquote:Op maandag 15 maart 2010 22:15 schreef Sigmund666 het volgende:
iPad. Een belachelijk groot en lelijk ding dat niet eens kan multitasken
Ook max paynequote:Op maandag 15 maart 2010 22:20 schreef Sigmund666 het volgende:
toffig. GTA: San Andreas voor 800 punten op Marketplace.
(niet dat ik hem koop though)
Aan de muziek van Daft Punk moet je niet zitten, ook ben je al basement Jaxx.quote:
Niet eens is. Basement Jaxx is ook bommetje.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:56 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Aan de muziek van Daft Punk moet je niet zitten, ook ben je al basement Jaxx.
Basement Jaxx is ook behoorlijk vet. Maar van Daft Punk moet je gewoon afblijvenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Niet eens is. Basement Jaxx is ook bommetje.
Oh ja vet, GoWIII, krijg je dan voor 60E daar ook een PS3 bij?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:00 schreef koei het volgende:
Metro 2033 lijkt me geen full price waard. Als ik 60 euro had gehad dan had ik zonder twijfel gelijk God of War III gehaald. Maar helaas
God of kots, God of bloed, God of seks hebben met Griekse pixel grietjes, God of decapitation... whatever!quote:
Misan potverdeuri, if it was within my power I would so note you!quote:
Ik begrijp niet hoe je God of War niet tof kan vinden... Of je moet uberhaupt helemaal niks met actiespellen hebben. God of War is echt de tofste actieserie die ik gespeeld heb. Het heeft bij mij ook even geduurd voor ik het kon waarderen (heb één keer het eerste level gespeeld bij Roy, vond dat niet zo boeiend en dus verder nooit meer gespeeld) maar afgelopen november er voor het eerst mee begonnen en het is echt heel erg tof. Erg sfeervol, bruut geweld en geweldige vijanden. Supergame! Ik heb van Heavy Rain enkel de demo gespeeld, maar God of War dendert daar met gemak over heen.quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe je God of War niet tof kan vinden... Of je moet uberhaupt helemaal niks met actiespellen hebben. God of War is echt de tofste actieserie die ik gespeeld heb. Het heeft bij mij ook even geduurd voor ik het kon waarderen (heb één keer het eerste level gespeeld bij Roy, vond dat niet zo boeiend en dus verder nooit meer gespeeld) maar afgelopen november er voor het eerst mee begonnen en het is echt heel erg tof. Erg sfeervol, bruut geweld en geweldige vijanden. Supergame! Ik heb van Heavy Rain enkel de demo gespeeld, maar God of War dendert daar met gemak over heen.ace spellen
*zing*!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Oh ja vet, GoWIII, krijg je dan voor 60E daar ook een PS3 bij?
klopt, al zou dat ook mijn anus uit komen als het nu als nieuwe game gepresenteerd zou wordenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:29 schreef Poit het volgende:
waarom moet een game nou weer vernieuwend zijn
vroeger was alles toch beter. check Megaman 10. game der koningen!
Buttonbashen valt nog wel mee. Elke God of War heeft een paar momenten met veel vijanden wat wel puur buttonbashen is, maar over het algemeen is het gewoon net zoveel vijanden als in bijvoorbeeld Wolverine of andere actie-games. En dat het mooi is maakt mij persoonlijk niet eens zoveel uit, het is meer dat het verhaal gewoon goed in elkaar steekt en dát maakt het tof. Je voelt echt alsof je episch bezig bent als je Atlas tegen komt en het op moet nemen tegen de colossos, cerberussen tegen komt en uit de onderwereld moet klimmen. Dat sfeertje ben ik nog bij geen enkele andere game tegengekomen. Je zou eigenlijk gewoon God of War 1 moeten spelen tot je minimaal twee magische krachten hebt, ik denk dat je dan wel van mening bent veranderd.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:22 schreef Misan het volgende:
[..]
Het ziet er erg mooi uit hoor, alleen vind ik dat hack 'n slash gebeuren zo ontzettend buttonbashen tot en met, zelf denken is nauwelijks nodig. Echt vernieuwend vind ik God of War iig niet
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe je God of War niet tof kan vinden... Of je moet uberhaupt helemaal niks met actiespellen hebben. God of War is echt de tofste actieserie die ik gespeeld heb. Het heeft bij mij ook even geduurd voor ik het kon waarderen (heb één keer het eerste level gespeeld bij Roy, vond dat niet zo boeiend en dus verder nooit meer gespeeld) maar afgelopen november er voor het eerst mee begonnen en het is echt heel erg tof. Erg sfeervol, bruut geweld en geweldige vijanden. Supergame! Ik heb van Heavy Rain enkel de demo gespeeld, maar God of War dendert daar met gemak over heen.ace spellen
De MegaMan remakes op de PSP waren best leuke spellen. Wel erg moeilijk (ik hou niet van moeilijk, het moet vooral leuk zijn) maar wel nog steeds goede spellen. Ik ben die van mij echter kwijt geraaktquote:Op maandag 15 maart 2010 23:30 schreef Misan het volgende:
[..]
klopt, al zou dat ook mijn anus uit komen als het nu als nieuwe game gepresenteerd zou worden
Ik ben trots op je Misan! En je zal er geen spijt van krijgen!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:34 schreef Misan het volgende:
ik zal wel eens kijken of ik god of war 1 uit de grabbelbak kan scoren dan
Heb je God of War nou al eens uitgespeeld dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:35 schreef Poit het volgende:
Hoi lieverd.
maarja, wordt er altijd een beetje moe van als een game wordt afgedaan als niet vernieuwend. so fucking be it, toch mooi dat een game gewoon goed bevalt! het gaat mij om de ervaring, niet de vernieuwing..
een shooter blijft een shooter, een hack 'n slash een hack 'n slash waarbij god of war toevallig de enige is die mij zoveel boeit dat ik ze uitspeel. lekker verhaal en heerlijke actie
en knettermoeilijk trouwensquote:Op maandag 15 maart 2010 23:37 schreef Poit het volgende:
megaman 9 was heerlijk old school en 10 ga ik denk ook kopen
denk dat ik de demo nog een paar keer moet gaan doen, want na 2x een half uur dacht ik echt dat ik metceneries 2 aant doen was!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:16 schreef Rossdale het volgende:
God of Hack 'n Slash meuk
Volgende week Just Cause 2Aangezien Mafia 2 en F1 alweer uitgesteld zijn ga ik daar mijn centjes van Danny maar aan spenderen
Je hoeft hem niet te kopen omdat ik hem tof vindquote:Op maandag 15 maart 2010 23:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
denk dat ik de demo nog een paar keer moet gaan doen, want na 2x een half uur dacht ik echt dat ik metceneries 2 aant doen was!
Maar goed, misschien scoor ik hem nog wel, of wacht ik tot iemand hem wil ruilen tegen FF13
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:40 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
Schop ze in de KUT!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren weer wat offertes en andere papieren ondertekend bij mijn tussenpersoon voor de huizenkoop. Kom ik thuis, krijg ik een mailtje van de notaris die nog wat informatie wil. Moet ik WEER naar mijn tussenpersoon. Kwam er verdomme net vandaanDit is echt al de 9e keer ofzo dat ik daar op kantoor langs moet
Ik zou zo blij zijn als al dit gezeur achter de rug is
Vanavond "gezellig" koffie gaan drinken bij de verkopende partij om over de roerende goederen te praten. En natuurlijk gaan ze weer proberen ons zo ver te krijgen om de overdracht nogmaals uit te stellenHeb er nu al geen zin in
Leuk he een huis kopenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:19 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren weer wat offertes en andere papieren ondertekend bij mijn tussenpersoon voor de huizenkoop. Kom ik thuis, krijg ik een mailtje van de notaris die nog wat informatie wil. Moet ik WEER naar mijn tussenpersoon. Kwam er verdomme net vandaanDit is echt al de 9e keer ofzo dat ik daar op kantoor langs moet
Ik zou zo blij zijn als al dit gezeur achter de rug is
Vanavond "gezellig" koffie gaan drinken bij de verkopende partij om over de roerende goederen te praten. En natuurlijk gaan ze weer proberen ons zo ver te krijgen om de overdracht nogmaals uit te stellenHeb er nu al geen zin in
Mijn huis gaat de verkoop in dus ik ken het probleemquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat wel, alleen dat gezeur er omheen is zo kut
Ach, straks lekker je huisje inrichten met Ikea-spul en dan zit je gebakkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja dat wel, alleen dat gezeur er omheen is zo kut
Ik dacht dat je alleen je kontje verkocht??quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn huis gaat de verkoop in dus ik ken het probleem
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen je kontje verkocht??
quote:
sterkte en succesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:37 schreef Nebo het volgende:
Over een half uurtje ben ik aan het autorijden, en over iets meer dan een uurtje ben ik examen aan het doen
Succes kerel!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:37 schreef Nebo het volgende:
Over een half uurtje ben ik aan het autorijden, en over iets meer dan een uurtje ben ik examen aan het doen
Amersfoort heeft ook genoeg verrotte straatjes met instinkertjes die ik inmiddels allemaal uit mijn hoofd heb geleerd! Bedankt in ieder geval. De zenuwen beginnen nu toch wel op te spelenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:38 schreef Misan het volgende:
[..]
sterkte en succes'
scheelt dat je in Amersfoort rijdt en niet in het Gooi
Ze gaan vast wel aan de kant als ze een bigass BMW zien met een grote L op het dakquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:43 schreef Tain het volgende:
Nergens voor nodig die zenuwen, andere mensen op de weg zijn zenuwachtiger dan jij als ze je zien rijden
Brood al opquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:59 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Brood al op![]()
Nu aan de frikandelbroodjes van de C1000![]()
Ben ook in een BMW 3 serie begonnen met lessen. Gevolg was dat ik in de eerste tien lessen twee bekeuringen heb binnengesleept voor mijn instructeurquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ze gaan vast wel aan de kant als ze een bigass BMW zien met een grote L op het dakFileparkeren met dat kreng is alleen minder relaxed
waarom toch altijd die boze smiley?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]!
[ afbeelding ]
Net even gekocht(nja wiel en pedalen had ik al
)
hij zit met zichzelf in de knoop, denk ik.quote:
joh?quote:
quote:
Ik vond het kentenen BORN1337 toch gaverquote:
Ik zag laatst een duitse mini met een gruwelijk lekker wijf erin met als kenteken TR-UT-69quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik vond het kentenen BORN1337 toch gaverHij had dan ook een Duits kentekenplaat. En nope ik heb er geen foto van, toen ik het zag had ik nog geen mobiel waarmee je foto's kon maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
Balen. Misschien kan het brute geweld van GoW je opbeuren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:54 schreef Edwinuss het volgende:
Hondje van mijn vader overleden![]()
![]()
![]()
Ik heb gistermiddag nog een heel stuk met ze gelopen ( hij heeft er 2 ) en hij heeft zelfs nog achter de fazanten aangezeten![]()
Voedsel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]Waar hebben die Amerikanen wel verstand van
Over een maandje heb ik weer een PS3quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:10 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Balen. Misschien kan het brute geweld van GoW je opbeuren.
Ik had dit al als antwoord verwachtquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef Nebo het volgende:
Ik ben geslaagdRijbewijs volgende week ophalen
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef Nebo het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef Nebo het volgende:
Partyquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef Nebo het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef Nebo het volgende:
Nice kerel!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef Nebo het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef Nebo het volgende:
Het zou kunnen dat ik dat een flinke poos terug gezegd had, maar een aantal maanden terug gaf ik het nogmaals een kans en sindsdien heb ik ze allemaal gezienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik dacht dat je helemaal geen Two and a Half Men keek?
Eigenlijk zou hij de linkerkant van zn baard af moeten scheren, en de rechterkant van zn snor. Dat zou pas tof zijn!quote:
Dat hoor ik vaker, maar ik kijk er zelf juist heel erg naar uit eigenlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:49 schreef koei het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij de linkerkant van zn baard af moeten scheren, en de rechterkant van zn snor. Dat zou pas tof zijn!
En gefeliciteerd met je rijbewijsEn dan volgende week voor het eerst alleen in een auto rijden... Dat vond ik nog het engst
The Big Bang Theoryquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:39 schreef Nebo het volgende:
Waarom kan ik vandaag niet mijn wekelijkse sitcom uurtje doen met Big Bang Theory, HIMYM en Two and a Half Men?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:47 schreef Poit het volgende:
Door een totale PC crash in huis heb ik al 2 weken geen serieus meer kunnen kijken
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:49 schreef koei het volgende:
[..]
Eigenlijk zou hij de linkerkant van zn baard af moeten scheren, en de rechterkant van zn snor. Dat zou pas tof zijn!
En gefeliciteerd met je rijbewijsEn dan volgende week voor het eerst alleen in een auto rijden... Dat vond ik nog het engst
Die kans is er ja...quote:
Ik rij helaas 90% van de tijd in een auto zonder stuurbekrachtiging. Dat is echt wennen als je altijd les hebt gehad in een auto met stuurbekrachtiging.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:11 schreef Misan het volgende:
[..]ik weet nog dat ik voor het eerst naar Haarlem reed; in een afgetrapte Golf 3 met meer dan 300k op de teller zonder enige vorm van stuurbekrachtiging. Sindsdien rijd ik in elke auto
Tsjah ach.. Heb het gepruts met de PC wel een beetje gehad. Werk nu ook met een Mac en dat bevalt me best prima. Wordt waarschijnlijk een Macbook of iets.. Maar kan net zo goed een "normale" laptop worden. Weet het nog niet..quote:
Ik heb nog geen keuze gemaakt hequote:
Helemaal mee eens, het is duur.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb nog geen keuze gemaakt he
Grootste punt is dat ik Mac echt kneiterduur blijf vinden. Toegegeven, je krijgt er wel kwaliteit voor terug, maar het blijft duur..
Met 120GB waar ik de rest van mijn leven mee zal doen zoals ik het nu zie.quote:
Wat is dit voor misdaadquote:
Ik was ook al aan het inspecteren, het lijkt er wel een beetje op maar het is heel onduidelijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:43 schreef Nebo het volgende:
Is dat beest nou kaal geschoren of heeft ie gewoon een strak pakje aan?
Omdat ie het warm had bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Misschien is de kat wel om een bepaalde reden geschoren, dat weet je niet.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ie het warm had bijvoorbeeld?
Of het baasje had het koud?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat ie het warm had bijvoorbeeld?
Awesometownquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:30 schreef Nebo het volgende:
"At a trip to the bowling alley, Sheldon ends up confronting Wil Wheaton yet again in another bout of revenge against the actor."
Over twee weekjes
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Awesometowndie vorige aflevering was ook vette shit
Had ook wel zin in frikandelbroodje!quote:
conclusie......quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hij zit met zichzelf in de knoop, denk ik.
Nicky wil je erover praten?
Feli!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:24 schreef Nebo het volgende:
Dan is de misdaad onoplettendheid. Mijn kat kan gewoon niet door verf of lijm rollen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef Misan het volgende:
[..]
misschien wel door verf of lijm gerold ofzo dat er geen andere mogelijkheid was
sommige katten komen wel buitenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan is de misdaad onoplettendheid. Mijn kat kan gewoon niet door verf of lijm rollen.
touchéquote:
hahahaha dat lijkt me geweldig!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:39 schreef Rossdale het volgende:
http://www.muizenshop.nl/(...)talk-xbox-360/37048/
Dat apparaatje is zo baasGisteren twee gasten die tijdens potjes MW2 constant van die foute Duke Nukem one-liners gebruikten
Lag echt in een scheur
Jij was van die Hitmachine toch? Of was dat iemand anders uit de slowchat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
hahahaha dat lijkt me geweldig!
Ik heb wel eens met GH3 tegen een mexicaan gespeeld die met een accent alle noten in het nummer meezong
For real?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef Edwinuss het volgende:
Echt geweldig om te zien hoe bepaalde mensen hun hele zwangerschap op hyves bijhouden
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
For real?
(Weet je als inbreker meteen rond welke tijd man en vrouw naar het ziekenhuis rijden omdat de vrouw moet bevallen)
welke van de twee is zwanger en welke is het mannetje?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Van de verbouwing van een studeerkamer tot het kopen van kleding staat op hyves.
En die dude die dat wijf zwanger heeft gemaakt heeft me toch een rotkop![]()
[ afbeelding ]
Zelfs de echo als profielfoto![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:28 schreef Misan het volgende:
[..]
welke van de twee is zwanger en welke is het mannetje?
Nick? Ben jij dat?!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Van de verbouwing van een studeerkamer tot het kopen van kleding staat op hyves.
En die dude die dat wijf zwanger heeft gemaakt heeft me toch een rotkop![]()
[ afbeelding ]
Zelfs de echo als profielfoto![]()
![]()
![]()
Waar?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef Misan het volgende:
Morgen naar een huis in Amersfoort kijken trouwens
Dat zal dan Nieuwland zijn, daar heb je namelijk een kruidenbuurt. Brilkruid, Parnaskruid, Kruidendreef enzovoorts. Dat zit aan de kant van het voetbalveld waar ik ook woonquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Hoogland volgens mij, waar je allemaal straten hebt met kruiden enzo
ja het zit heel dicht tegen de A1 aanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat zal dan Nieuwland zijn, daar heb je namelijk een kruidenbuurt. Brilkruid, Parnaskruid, Kruidendreef enzovoorts. Dat zit aan de kant van het voetbalveld waar ik ook woon
Dat is mooi. Ook mooi is dat het een autoloze straat is en de wijk er echt prima uitzietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:07 schreef Nebo het volgende:
Nieuwland wordt vertegenwoordigd door bus 2 richting centraal station. Die rijdt via de poortersdreef en waterdreef (die grenst aan de kruidenbuurt)
Nouja 2 vrienden van me zijn het, ik lal wel eens mee en maak hun clip enzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jij was van die Hitmachine toch? Of was dat iemand anders uit de slowchat?
Nee dat ben ik nietquote:
Nieuwland is tof. De stadstuin is een mislukt concept, al is het wel erg mooi. Het winkelcentrum stelt weinig voor maar heeft alles wat je nodig hebt. De skate-eilanden en dergelijke zijn mooie plekken om te wandelen, te skaten en eventuele honden uit te laten. Er is een foeilelijke boogkerk mocht je daar behoefte aan hebben. De geluidswal om de wijk biedt een perfecte route om te gaan hardlopen en er loopt niet al te veel tuig rond in de wijk. Dat is Nieuwland in het kortquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:14 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ook mooi is dat het een autoloze straat is en de wijk er echt prima uitziet
Heb alleen nog geen idee wat ik per maand ga betalen daar
Dat klinkt tof Neboquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nieuwland is tof. De stadstuin is een mislukt concept, al is het wel erg mooi. Het winkelcentrum stelt weinig voor maar heeft alles wat je nodig hebt. De skate-eilanden en dergelijke zijn mooie plekken om te wandelen, te skaten en eventuele honden uit te laten. Er is een foeilelijke boogkerk mocht je daar behoefte aan hebben. De geluidswal om de wijk biedt een perfecte route om te gaan hardlopen en er loopt niet al te veel tuig rond in de wijk. Dat is Nieuwland in het kort
Als dat morgen ook zo is heb ik morgen niks te zoeken op mijn werkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Tain het volgende:
Grote storing ZiggoNet 1 dag mijn/ons Ziggo alles in 1 pakket aangesloten en nu al een grote storing
Gelukkig werkt internet nog
Jep, sterker nog, in dezelfde hoek als de kruidenbuurt (net iets zuidelijker). Je hebt me een keer afgezet en hebt een keer de 360 geleend. Als je vanaf daar een minuut doorrijdt, dan kun je al bij het huis zijn waar je gaat kijken (afhankelijk van de precieze straat natuurlijk)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Misan het volgende:
[..]
Dat klinkt tof NeboIs die wijk waar jij woont ook Nieuwland trouwens?
100% maar toe gestaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef Edwinuss het volgende:
[GEZ] iPod Video 30GB hoesje.
-->SPAM<--
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Tain het volgende:
Grote storing ZiggoNet 1 dag mijn/ons Ziggo alles in 1 pakket aangesloten en nu al een grote storing
quote:RTV Oost meldt dat er inmiddels tientallen telefoontjes zijn binnengekomen over het uitvallen van de televisie en de radio.
Als indiaan zijnde, had ik dat eerder verwachtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef Edwinuss het volgende:
Gelukkig![]()
Dan zal ik je ook niet meer wijzen op je taalfouten
ooh primaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jep, sterker nog, in dezelfde hoek als de kruidenbuurt (net iets zuidelijker). Je hebt me een keer afgezet en hebt een keer de 360 geleend. Als je vanaf daar een minuut doorrijdt, dan kun je al bij het huis zijn waar je gaat kijken (afhankelijk van de precieze straat natuurlijk)
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:46 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als indiaan zijnde, had ik dat eerder verwacht
Als de wind een beetje meewerkt en ik trap lekker door, dan red ik het in een kleine 20 minuten. Mijn record staat op een minuut of 13 toen ik ooit eens een trein moest halen, maar dan meur je de rest van de dag naar zweetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:48 schreef Misan het volgende:
[..]
ooh prima
Ik weet nog wel waar dat is, maar wist niet dat het zo dicht in de buurt was daar
Hoe lang ben jij op de fiets onderweg naar het station bijvoorbeeld?
Ja, Schothorst is het dichtstbijzijnde station zeker?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als de wind een beetje meewerkt en ik trap lekker door, dan red ik het in een kleine 20 minuten. Mijn record staat op een minuut of 13 toen ik ooit eens een trein moest halen, maar dan meur je de rest van de dag naar zweetJe zit natuurlijk wel zo'n beetje in het noordelijkste punt van Amersfoort, en je moet redelijk in het zuiden zijn.
Die zit inderdaad dichterbij, maar in vele gevallen moet je vanaf daar toch eerst over CS.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Ja, Schothorst is het dichtstbijzijnde station zeker?
Geďle Sverigsë W˙ven!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef badboynova het volgende:
It's MTF ufc2011 BITCH.
[ afbeelding ]
vandaar dat ik dus geen chelsea - inter kon zienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Tain het volgende:
http://ucl.nos.nl/live/quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vandaar dat ik dus geen chelsea - inter kon zien
Toffe wedstrijd. Drogba die heeft me toch een paar prachte aannames gedaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vandaar dat ik dus geen chelsea - inter kon zien
De storing is zo goed gefixt dat chelsea nu met 6-1 voor staat:').quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef Sigmund666 het volgende:
En de storing is weer gefixed.
Die man moet president van de EU worden. Iedere dag zwaardgevechten alsof we in het Valhalla zitten, hele dagen bier zuipen uit grote pullen en de hele dag achter allerlei figuren aanrennen,quote:
danku, maar kon er geen gebruik van maken(en nee, dat had niks met de storing te makenquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
De storing is zo goed gefixt dat chelsea nu met 6-1 voor staat:').
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die man moet president van de EU worden. Iedere dag zwaardgevechten alsof we in het Valhalla zitten, hele dagen bier zuipen uit grote pullen en de hele dag achter allerlei figuren aanrennen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |