Mjah, ze vergeten erbij te vertellen hoeveel criminele activiteiten er dan gemiddeld per persoon zijn. Of er nou 10 criminele feiten gepleegd worden door Nederlanders of Marokkanen boeit eigenlijk niet zoveel.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:26 schreef IrishBastard het volgende:
Eén op drie dieven Gouda is Marokkaan
Gezellig stadje Piet
Gewoon, omdat het niet kan.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:56 schreef swarmahoer het volgende:
waarom is de nieuwe family guy nu weer niet te vinden
hostiquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hosti
hoe is het hier in het Nimma-topique? ik was druk met relaxen en had geen tijd voor dit topic!
Hee lekker wijfie, druk hierdenk ik zoquote:Op maandag 15 maart 2010 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hosti
hoe is het hier in het Nimma-topique? ik was druk met relaxen en had geen tijd voor dit topic!
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:26 schreef IrishBastard het volgende:
Eén op drie dieven Gouda is Marokkaan
Gezellig stadje Piet
ow nice, mn neefje is donderdag jarigquote:
Ik ga met mn jc een weekendje zeilen in meiquote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind de Zomerfeesten leuk!
2 jaar geleden nog niet zo, maar afgelopen keer was zo leuk en gezellig en bier en bbq en
En ik ga ook lekker met m'n ouders mee op vakantie
En als het dan nog past met m'n jc!
Dat ga ik ook nog doenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ga met mn jc een weekendje zeilen in mei
ik zat er gister nog over te denken eens terug te gaan naar ruslandquote:Op maandag 15 maart 2010 15:37 schreef Merel1808 het volgende:
Ik wil nog heel graag naar St. Petersburg en naar Reykjavik dit jaar, maar ik heb niemand om mee te gaan
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:37 schreef Merel1808 het volgende:
Ik wil nog heel graag naar St. Petersburg en naar Reykjavik dit jaar, maar ik heb niemand om mee te gaan
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zat er gister nog over te denken eens terug te gaan naar rusland
Jij weet natuurlijk alle hippe plekjes van St. Petersburg al, vét handigquote:Op maandag 15 maart 2010 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zat er gister nog over te denken eens terug te gaan naar rusland
Champagne open?quote:
Met je dronken harses zeker?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit er aan te denken om beneden een beugeltje grolsch te gaan halen in de kantineen dan nog even netjes aan de studie werken
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
nu nog niet! nu nog niet!
maar moet vanavond nog wel naar Samson
Haha iddquote:Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Smooth Swarmi en zo subtiel!
Bedoel je niet Clocks van Coldplay? Met de alternatieve versie door Buena Vista Social Club?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:52 schreef Sander het volgende:
Hey vraagje. Er is een nummer van Coldplay waar een hele bekende "alternatieve versie" van is. Ik ben alleen de titel kwijt en ik kan hem derhalve nergens vinden. Iemand ideeën?
Jeee, die bedoelde ik!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Bedoel je niet Clocks van Coldplay? Met de alternatieve versie door Buena Vista Social Club?
Mmmm mmm mmmm mmmm ne ne ne ne!!!quote:
Soulseek is je antwoordquote:Op maandag 15 maart 2010 18:52 schreef Sander het volgende:
Hey vraagje. Er is een nummer van Coldplay waar een hele bekende "alternatieve versie" van is. Ik ben alleen de titel kwijt en ik kan hem derhalve nergens vinden. Iemand ideeën?
Ben heel benieuwdquote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net The Pacific gekeken, ziet er weer gelikt uit, maar toch mis ik mijn Band of Brothers personages
Dan wacht ik mooi nog evenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
De eerste was nog niet echt spannend hoor Swine..
Band of Brothers kon ik toen wel in eens doorkijken, god wat was dat een mooie serie
IB heeft hem nog op dvd liggen, binnenkort maar weer eens kijken
Hmmm, ik had het gisteren met een collega nog over een reisje naar IJsland?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:37 schreef Merel1808 het volgende:
Je hebt koelkasten waarbij de onderste lade een semi-vriesvak is om groenten langer goed te houden...?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:32 schreef SLP_ het volgende:
Volgens mij staat de koelkast te koud, want mn zusje had in de onderste bak paar flesjes frisdrank gestopt, maar die zijn nu allemaal bevrorenZiet er niet uit want ze zijn dus ook super dik geworden doordat dat ijs is uit gaan zetten
Maar volgens het schermpje staat ie op 6 graden, dat is toch gewoon een normale temperatuur?
Zo, en in 1 dag even reispartners geregeld voor beide vakanties dus!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, ik had het gisteren met een collega nog over een reisje naar IJsland?
En iedereen maar denken dat je deze subtiliteiten af zou slaanquote:Op maandag 15 maart 2010 23:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zo, en in 1 dag even reispartners geregeld voor beide vakanties dus!
Ik ook! Ik heb wel zin in vakantiequote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef Swine het volgende:
[..]
En iedereen maar denken dat je deze subtiliteiten af zou slaanBen nu benieuwd of er nog slappe excuses komen, of dat je dus een mooie vakantie in het vooruitzicht hebt
Kun je beter een koel/vriescombi kopen. Heb ik laatst ook gedaan. Tweedehands van Marktplaats voor een paar tientjes, prima dealquote:Op maandag 15 maart 2010 23:23 schreef Swine het volgende:
Heeft er hier iemand ervaringen met mini-vriezers. Halve tafelmodellen om het zo maar te zeggen (zoiets: http://www.extremediscoun(...)vrieskast_gb06a.html )
Heb steeds nèt te weinig ruimte in mijn vriesvak van mijn koelkastje en ben nu aan het twijfelen of het de moeite waard is zoiets aan te schaffen..
wat staat er bovenop je wasmachine?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:23 schreef Swine het volgende:
Heeft er hier iemand ervaringen met mini-vriezers. Halve tafelmodellen om het zo maar te zeggen (zoiets: http://www.extremediscoun(...)vrieskast_gb06a.html )
Heb steeds nèt te weinig ruimte in mijn vriesvak van mijn koelkastje en ben nu aan het twijfelen of het de moeite waard is zoiets aan te schaffen..
Ik heb onder mijn keukenblad nog ruimte voor een vaatwasser (maar dus ook een vriezer evt). Heb daar nu alleen al mijn magentron staan op een ikea tafeltje (die van ¤5,-quote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef Merel1808 het volgende:
Heb je niet genoeg ruimte voor een gewone vriezer erbij? Zo'n klein ding lijkt me niet echt praktisch en vrij duur voor wat je krijgt?
Je realiseert je wel dat ieder z'n eigen reis betaald, maar we uit kostenoverwegingen wel een tweepersoonskamer nemen?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb wel zin in vakantie
Doos met wasmiddel en een shitload aan schijtlint (was in de aanbieding...kruidvat rulezz)quote:Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat staat er bovenop je wasmachine?
Merel doet daar niet moeilijk over heb je toch al gelezen...je mag bij haar zelfs midden in de nacht aankloppen schijntquote:Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat ieder z'n eigen reis betaald, maar we uit kostenoverwegingen wel een tweepersoonskamer nemen?.
Gebruik jij je magnetron echt? Of heb je een combi?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb onder mijn keukenblad nog ruimte voor een vaatwasser (maar dus ook een vriezer evt). Heb daar nu alleen al mijn magentron staan op een ikea tafeltje (die van ¤5,-). Die staat daar eigenlijk perfect en zo'n mini-ding zou precies passen met de magnetron erboven (met wat speling)
Daar moet toch even nuance in aangebracht worden, hij was met mijn broertje de kroeg in geweest, ze waren samen naar ons huis gewandeld (allebei die sjappies hadden geen fiets), en toen ben ik wakker gemaaktquote:Op maandag 15 maart 2010 23:29 schreef Swine het volgende:
[..]
Merel doet daar niet moeilijk over heb je toch al gelezen...je mag bij haar zelfs midden in de nacht aankloppen schijnt
Ja maar dan slaap je naast je overhemd op de grondquote:Op maandag 15 maart 2010 23:29 schreef Swine het volgende:
[..]
Merel doet daar niet moeilijk over heb je toch al gelezen...je mag bij haar zelfs midden in de nacht aankloppen schijnt
Moet je naar Swine, die leent je zo zijn slaapzakquote:Op maandag 15 maart 2010 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar dan slaap je naast je overhemd op de grond.
tegenwoordig kan je erbij in bedquote:Op maandag 15 maart 2010 23:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Moet je naar Swine, die leent je zo zijn slaapzak
No tnx. Ik wil op z'n minst het bed! Bovendien is zo'n slaapzak te veel bagage voor in een vliegtuigquote:Op maandag 15 maart 2010 23:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
nou vriezer dr bovenop, en die doos kan onder het 5eurotafeltjequote:Op maandag 15 maart 2010 23:28 schreef Swine het volgende:
[..]
Doos met wasmiddel en een shitload aan schijtlint (was in de aanbieding...kruidvat rulezz)
Je had echt het idee dat een veredeld plastic tafeltje van vijf euro een volwassene kan houden?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nou vriezer dr bovenop, en die doos kan onder het 5eurotafeltje
ik ging trouwens gister op die van mij staan, hoorde ik keihard krakde binnenkant is gebroken maar van buitenaf zie je er nog niks aan
Maar als we samen in de hotelkamer gaan neem ik aan dat ze daar ook wel een dekbed hebben, dan kunnen we elkaar daaronder warmhouden, want ik denk dat het heel koud is in IJsland, het heet niet voor niets zo!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
No tnx. Ik wil op z'n minst het bed! Bovendien is zo'n slaapzak te veel bagage voor in een vliegtuig. We kunnen ook best zonder, maar dan moeten we elkaar dus warm houden
Ik heb een keukentrapje, want ik ben te klein voor mijn keukenkastje, ik kan echt alleen maar bij de voorste helft van de onderste plankquote:Op maandag 15 maart 2010 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je had echt het idee dat een veredeld plastic tafeltje van vijf euro een volwassene kan houden?.
Als ik ergens bij moet stapel ik altijd m'n bierkratten op elkaar
quote:Op maandag 15 maart 2010 23:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar als we samen in de hotelkamer gaan neem ik aan dat ze daar ook wel een dekbed hebben, dan kunnen we elkaar daaronder warmhouden, want ik denk dat het heel koud is in IJsland, het heet niet voor niets zo!
Combi...w00t!!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gebruik jij je magnetron echt? Of heb je een combi?
Ik zou gewoon een vriezer kopen die precies onder je aanrecht past, staat netjes strak, en dan maakt mijn vader wel een sjieke plank voor je magnetron
Komt op hetzelfde neerquote:Op maandag 15 maart 2010 23:31 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Daar moet toch even nuance in aangebracht worden, hij was met mijn broertje de kroeg in geweest, ze waren samen naar ons huis gewandeld (allebei die sjappies hadden geen fiets), en toen ben ik wakker gemaakt
Jij regelt toch wel wat?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar dan slaap je naast je overhemd op de grond.
Dat dusquote:Op maandag 15 maart 2010 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
No tnx. Ik wil op z'n minst het bed! Bovendien is zo'n slaapzak te veel bagage voor in een vliegtuig. We kunnen ook best zonder, maar dan moeten we elkaar dus warm houden
Nu dus niet meerquote:Op maandag 15 maart 2010 23:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje, maar die is voor mijn kleding kast van 2,36 hoogquote:Op maandag 15 maart 2010 23:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb een keukentrapje, want ik ben te klein voor mijn keukenkastje, ik kan echt alleen maar bij de voorste helft van de onderste plank
Zolang er nog bierflesjes aan de zijkant mee open gemaakt kunnen worden is het goedquote:Op maandag 15 maart 2010 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nou vriezer dr bovenop, en die doos kan onder het 5eurotafeltje
ik ging trouwens gister op die van mij staan, hoorde ik keihard krakde binnenkant is gebroken maar van buitenaf zie je er nog niks aan
Door mij van matjes te kicken enzoquote:Op maandag 15 maart 2010 23:43 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ook niet meer aan mij?![]()
En ik ben altijd nog wel zó lief voor jou
ja is dat een heel raar idee? bovenste la gaat miss wat lastig...quote:Op maandag 15 maart 2010 23:44 schreef Swine het volgende:
[..]
Zolang er nog bierflesjes aan de zijkant mee open gemaakt kunnen worden is het goed
Vriezer op een wasmachine btw?
Nou, meer dat je wasmachine met centrifugeren enzo nogal trilt, is weinig bevorderlijk voor je vriezâh.quote:Op maandag 15 maart 2010 23:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja is dat een heel raar idee? bovenste la gaat miss wat lastig...
en idd, hij werkt nog als opener dus prima
Doe ik heus niet! Ik hield je heel goed vast, maar ik denk dat jij in je slaap toch weggerold bent!quote:
Nja daar heb je daan weer gelijk inquote:Op maandag 15 maart 2010 23:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Doe ik heus niet! Ik hield je heel goed vast, maar ik denk dat jij in je slaap toch weggerold bent!
En ik heb je er dit jaar zelfs nog helemaal met naam en toenaam voor bedankt!
Dat dusquote:Op maandag 15 maart 2010 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou, meer dat je wasmachine met centrifugeren enzo nogal trilt, is weinig bevorderlijk voor je vriezâh.
Ik heb tegenwoordig een keihip superleip ultratechnisch (en veel te duur) slaapzakmatjesinéénsysteem van de Decathlon!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Nja daar heb je daan weer gelijk inIk ga alleen mooi niet in jullie tent slapen, dus je ziet maar hoe je het dit jaar wil fixen
Die reis naar IJsland wordt steeds interessanter!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En een handdoek heb ik niet nodig, jij wil toch niet met mij douchen
Ik geloof dat ik zei dat je er bij mocht komen, maar je mocht niet mijn handdoek gebruikenquote:Op maandag 15 maart 2010 23:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een keihip superleip ultratechnisch (en veel te duur) slaapzakmatjesinéénsysteem van de Decathlon!
En hij is supermummie, hij gaat dicht tot rond mn ogen (handig voor opdringerige dronken tentgenoten), en er zitten allemaal hippe antitocht-oplossingen in enzo
En een handdoek heb ik niet nodig, jij wil toch niet met mij douchen
Dan kan je toch niet douchen, dan moet ik zeker blijven staan tot ik opgedroogd benquote:Op maandag 15 maart 2010 23:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zei dat je er bij mocht komen, maar je mocht niet mijn handdoek gebruiken
Wat voor interessants ga jij eigenlijk inbrengen in dit verhaal?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die reis naar IJsland wordt steeds interessanter!
Ik denk dat je een willekeurige jongen nog wel om een handdoek had kunnen vragen..;)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet douchen, dan moet ik zeker blijven staan tot ik opgedroogd ben
Kut voor jequote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:05 schreef Swine het volgende:
Ik ga slapen![]()
Morgen de hele dag met een verpleeghuisarts meelopen
Maar ik wil de jouwe, duhquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:06 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik denk dat je een willekeurige jongen nog wel om een handdoek had kunnen vragen..;)
doe dat een andere dag, swine en ik moeten ook nogquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kut voor je
Ik ga morgen naar Ikea
Waarom moet ik dan op een andere dag gaan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doe dat een andere dag, swine en ik moeten ook nog
3x radenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan op een andere dag gaan?
Laat Hosti het maar niet horenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Kut voor je
Ik ga morgen naar Ikea
Heel veel warmtequote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat voor interessants ga jij eigenlijk inbrengen in dit verhaal?
Omdat je bang bent dat ik alles leegkoopquote:
Om vervolgens alles leeg te kopen van zijn portemonneequote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Omdat je bang bent dat ik alles leegkoop
Omdat je bang bent om me tegen te komen
Omdat je eigenlijk graag samen met mij wil gaan
Dat zou ik nooooooit doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Om vervolgens alles leeg te kopen van zijn portemonnee
Heb jij eigenlijk een standaard begin tijd of moet je tussen zo en zo laat in huis zijn? Je bent zo fucking vroeg altijdquote:
Nah, als je in het ritme zit lijkt me dit wel heerlijk om zo vroeg te beginnenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 07:42 schreef royjn het volgende:
Ik begin meestal om 7 uur hier tot half 4.
Dit is voornamelijk door de files. een uur later vertrekken en ik sta goed in de file.
Binnenkort woon ik bij Utrecht in de buurt en dan kan ik op normale tijden werken
Waarvoor had je 'm?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens mijn bekeuring is binnenErger me alleen aan die zogenaamde administratiekosten
![]()
Hendig. Zo schraal dat ze daar voor schrijven hèquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Uitmuntend rijgedrag en het vervolgens niet kunnen tonen van het rbw... zat nog in mijn gewone jas
Waar werk je momenteel dan? Dacht dat je in between jobs zat momenteelquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ze hadden me ook kunnen bekeuren op het feit dat zij er minimaal 90 reden, als was het maar een super klein stukje...Of het feit dat mijn uitlaat te veel herrie maakt, mijn voorband aan vervanging toe was. Alles was duurder dan die 60 euro dus dat viel me nog hartstikke mee... Waren 2 jonge gasten, 1 van net 20 en 1 van misschien 25, zag gewoon aan hun kop dat ze hoe dan ook gingen schrijven.
Mja ben off to work
Geen liefde voor Nijmegen soms?quote:
Nigga, no love period!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen liefde voor Nijmegen soms?
Geen respect voor de buurt?quote:
Zonder mama heb ik daar wel moeite mee jaquote:
hihihi....quote:
'Nice johquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:29 schreef LastRequest het volgende:
Jeej
Tentamen laatst waarbij ik er een dag van tevoren achterkwam dat m'n inschrijving mislukt was, krijg ik een extra kans voor! Het bleek dat er bij veel studenten iets mis was gegaan, dus nu in mei nog een herkansing
Nou er was een issue tussen een verkoper en de andere ICT'er hier dus stelde ik voor om te kijken of ik een oplossing kon vinden, waardoor de verkoper de klant inet lastig hoefde te vallen. En mijn oplossing (die ik en de andere ICT'er (mijn 'mentor' ) samen bedacht hebben) is nu geïmplementeerd als een test om te kijken of het werkt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:02 schreef LastRequest het volgende:
Aah dat is nice! Heeft het zin uit te leggen wat voor iets?
Ik vond het een vrij helder verhaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:32 schreef LastRequest het volgende:
En toen miste de clou van het verhaal of mis ik nou iets?
26 en arts? Goddamit, dokter ik heb last van mijn zwellichamen en ik denk ook van mijn prostaat.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:47 schreef Swine het volgende:
Net terug van verpleeghuisarts bezoek, verdomme wat een mooi vrouwtje is dat zegnog net geen 26, afgestudeerd arts en zei ik al dat ze heeeerlijk was
![]()
Friet in mijn strot gedaouwd en nu EHBO'en
26 is het nieuwe 24quote:
Ik vraag me altijd af wat dat soort mensen nou bezielt om verpleeghuisarts te worden, persoonlijke passie, diepgeworteld verlangen om voor bejaarden te zorgen? Zelfde met mensen die bij de bloedbank de keuringen doen, dat zijn ook gewoon afgestudeerd artsen, en die doen de hele dag niks anders dan vragenlijstjes doornemen, haal je dan voldoening uit je werk?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:47 schreef Swine het volgende:
Net terug van verpleeghuisarts bezoek, verdomme wat een mooi vrouwtje is dat zegnog net geen 26, afgestudeerd arts en zei ik al dat ze heeeerlijk was
![]()
Friet in mijn strot gedaouwd en nu EHBO'en
Dat heb ik nu met de ARBO/UWV artsenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat dat soort mensen nou bezielt om verpleeghuisarts te worden, persoonlijke passie, diepgeworteld verlangen om voor bejaarden te zorgen? Zelfde met mensen die bij de bloedbank de keuringen doen, dat zijn ook gewoon afgestudeerd artsen, en die doen de hele dag niks anders dan vragenlijstjes doornemen, haal je dan voldoening uit je werk?
Zelfde idee inderdaad! Bedrijfsgeneeskunde is nog zo'n specialisme waar ik me van afvraag wie dat nou wil worden..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik nu met de ARBO/UWV artsen
Ik vond mijn eerste keuringsgesprek wel mooi.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zelfde idee inderdaad! Bedrijfsgeneeskunde is nog zo'n specialisme waar ik me van afvraag wie dat nou wil worden..
Hoezo niet?quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Net nieuwe speaker van JBL binnen die ik op iBood had besteld. Hendig sjieke shit en werkt goed.
[ afbeelding ]
Recensies zijn ook goed. Nadat ik keek ('s ochtends ergens) bleek dat ding binnen een half uur uitverkochtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Net nieuwe speaker van JBL binnen die ik op iBood had besteld. Hendig sjieke shit en werkt goed.
[ afbeelding ]
Ik was toen positief getest op MRSA, ging die bedrijfsarts helemaal doen alsof dat mijn schuld was, omdat ik het niet normaal vond om 2x per week mijn beddengoed te verschonen en 3x per dag mijn gezicht en handen te wassen met zeep. Ik ben allergisch voor zeepquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vond mijn eerste keuringsgesprek wel mooi.![]()
Moest ik hem uitleggen wat ik had.
Juist. Ik heb 'm vanmorgen al binnen gehaald, vanavond of morgen kijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom staat ie dan gewoon op eztv?
Meestal zijn die dingen prima. JBL maakt vrijwel alleen maar speakers. Is een dochterbedrijf van Harman meen ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Recensies zijn ook goed. Nadat ik keek ('s ochtends ergens) bleek dat ding binnen een half uur uitverkocht. Is wat te groot om mee te nemen op een weekendje weg (klein koffertje), maar als ik in mei met de auto wegga, gaan dat ding zéker mee!
Zeep? Neem je toch gewoon een middeltje dat gebaseerd is op een alcohol-derivaatje?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik was toen positief getest op MRSA, ging die bedrijfsarts helemaal doen alsof dat mijn schuld was, omdat ik het niet normaal vond om 2x per week mijn beddengoed te verschonen en 3x per dag mijn gezicht en handen te wassen met zeep. Ik ben allergisch voor zeep
Verkapte ik-stink-postquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik was toen positief getest op MRSA, ging die bedrijfsarts helemaal doen alsof dat mijn schuld was, omdat ik het niet normaal vond om 2x per week mijn beddengoed te verschonen en 3x per dag mijn gezicht en handen te wassen met zeep. Ik ben allergisch voor zeep
Deze net even getest en ben tevreden. Ligt inmiddels alweer in de kast, op naar de volgende aankoopquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Meestal zijn die dingen prima. JBL maakt vrijwel alleen maar speakers. Is een dochterbedrijf van Harman meen ik.
Ja idd, ik heb via de site waar ik m'n ondertitelingen vandaan haal een kalenderbestandje gemaakt en die in gmail gegooid. Maar dat werkt blijkbaar maar half. ff downloadenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oftewel, pietje zit met zijn neus te kijken
Matigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja idd, ik heb via de site waar ik m'n ondertitelingen vandaan haal een kalenderbestandje gemaakt en die in gmail gegooid. Maar dat werkt blijkbaar maar half. ff downloaden
Ik kreeg ook Hibiscrub mee, maar het mens was volledig verbaasd dat ik niet standaard 3x per dag mijn gezicht en handen waste met zeepquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zeep? Neem je toch gewoon een middeltje dat gebaseerd is op een alcohol-derivaatje?
Ik ben dr ook klaar mee, ik ga zo denk ik maar gewoon afwassen en dan in bed liggen, hoofdpijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
zo, klaar
Ze was zo liefquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
26 en arts? Goddamit, dokter ik heb last van mijn zwellichamen en ik denk ook van mijn prostaat.
Ik ook. Al kan je hier toch wel voldoening uithalen ben ik van mening. Je helpt de mensen op de best mogelijke manier bij het eind van hun leven te geraken. Dat is natuurlijk ook heel mooi. Heb d'r ook wel gevraagd waarom ze dit nu deed. Ze was net klaar dus en aan het wachten op een sollicitatieplek bij huisartsgeneeskunde. Daarom zat ze nu een jaar hier (schijnt een zwaar goedbetaalde baan te zijn vanwege ernstige tekorten). Ook kan je hier heel makkelijk parttime werken. Ze stopt rond de zomer om in september bij HA-gnk te starten en d'r droom was een eigen praktijk te hebben in een dorp (noord-gelderland/overijsel). Ze kwam uit Haaksbergen, kon dus mooi vertellen dat ik daar wel eens was geweest met de WHquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat dat soort mensen nou bezielt om verpleeghuisarts te worden, persoonlijke passie, diepgeworteld verlangen om voor bejaarden te zorgen? Zelfde met mensen die bij de bloedbank de keuringen doen, dat zijn ook gewoon afgestudeerd artsen, en die doen de hele dag niks anders dan vragenlijstjes doornemen, haal je dan voldoening uit je werk?
Snap dat ook niet. Echter ook dat is een perfecte 9 tot 5 baan, zeer goedbetaald en toch met patiënten bezig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zelfde idee inderdaad! Bedrijfsgeneeskunde is nog zo'n specialisme waar ik me van afvraag wie dat nou wil worden..
quote:
Jullie weten wel dat door de conversaties hier geen van beide hier nog onder uit komt hèquote:
Haha, charmeur! Hebben jullie ook al trouwplannen gemaakt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:27 schreef Swine het volgende:
[..]
Ze was zo lief![]()
[..]
Ik ook. Al kan je hier toch wel voldoening uithalen ben ik van mening. Je helpt de mensen op de best mogelijke manier bij het eind van hun leven te geraken. Dat is natuurlijk ook heel mooi. Heb d'r ook wel gevraagd waarom ze dit nu deed. Ze was net klaar dus en aan het wachten op een sollicitatieplek bij huisartsgeneeskunde. Daarom zat ze nu een jaar hier (schijnt een zwaar goedbetaalde baan te zijn vanwege ernstige tekorten). Ook kan je hier heel makkelijk parttime werken. Ze stopt rond de zomer om in september bij HA-gnk te starten en d'r droom was een eigen praktijk te hebben in een dorp (noord-gelderland/overijsel). Ze kwam uit Haaksbergen, kon dus mooi vertellen dat ik daar wel eens was geweest met de WH
[..]
Snap dat ook niet. Echter ook dat is een perfecte 9 tot 5 baan, zeer goedbetaald en toch met patiënten bezig.
Ik heb hier met jou ook al vele conversaties gehad over stamppot, maar daar is ook nooit wat van gekomenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:28 schreef Swine het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten wel dat door de conversaties hier geen van beide hier nog onder uit komt hè
gewoon alleenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:28 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een flinke collectie![]()
Met wie heb je gegeten?
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:29 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Haha, charmeur! Hebben jullie ook al trouwplannen gemaakt?
Naja, veel....Ik heb weer hutspot in de koelkast liggen, maar extreem weinig tijd deze avonden. Verder heb ik nog wel 6 kilo piepers (had 1 zak nodig en 2e was gratis @appie) dus ga volgende week nog sowieso keertje stampot maken. Er kan gemini-meet worden @ my place volgende week...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb hier met jou ook al vele conversaties gehad over stamppot, maar daar is ook nooit wat van gekomen
Waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat deze vakantie niet doorgaat, ik heb er zin in!
Zuurkool vind ik niet zo (tenzij appelmoesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah lekker swine, eten we dan zuurkool?
Volgende week kan ik nog op woensdag!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef Swine het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
[..]
Naja, veel....Ik heb weer hutspot in de koelkast liggen, maar extreem weinig tijd deze avonden. Verder heb ik nog wel 6 kilo piepers (had 1 zak nodig en 2e was gratis @appie) dus ga volgende week nog sowieso keertje stampot maken. Er kan gemini-meet worden @ my place volgende week...
Meis tochquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben dr ook klaar mee, ik ga zo denk ik maar gewoon afwassen en dan in bed liggen, hoofdpijn
Ik dacht al bijna dat je terug ging krabbelenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb hier met jou ook al vele conversaties gehad over stamppot, maar daar is ook nooit wat van gekomen
Waarmee ik natuurlijk niet bedoel dat deze vakantie niet doorgaat, ik heb er zin in!
Zhe fack. Sinds ik jaren terug uit huis ben gegaan, heb ik nog geen aardappel gekooktquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef Swine het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
[..]
Naja, veel....Ik heb weer hutspot in de koelkast liggen, maar extreem weinig tijd deze avonden. Verder heb ik nog wel 6 kilo piepers (had 1 zak nodig en 2e was gratis @appie) dus ga volgende week nog sowieso keertje stampot maken. Er kan gemini-meet worden @ my place volgende week...
Als je de afwas lang genoeg laat staan heb je binnenkort muizen te etenquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik me heel hard concentreer ga ik automatisch mn kaken op elkaar klemmen, en daar krijg ik hoofdpijn van, meestal is dat op te lossen door de hele tijd dropjes te eten ofzo, maar daar word je weer zo dik vanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meis toch
Hoe kom je eraan?
Ik lig voetbal te kijken op de bank, lekker avondje ontspannen. Matig niveau, maar ach, dat mag de pret niet drukken. Biertje erbij
.
[..]
Ik dacht al bijna dat je terug ging krabbelen.
[..]
Zhe fack. Sinds ik jaren terug uit huis ben gegaan, heb ik nog geen aardappel gekookt.
[..]
Als je de afwas lang genoeg laat staan heb je binnenkort muizen te eten.
Wanneer is de houseswarming nou? Oh en we moeten ook nog een keer Catannen met Yashi en IB!
Ik kan ook Catannenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[Blaat]
Wanneer is de houseswarming nou? Oh en we moeten ook nog een keer Catannen met Yashi en IB!
Zuurkool is ook mijn minst favorietequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb steden en ridders en zeevaarders ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, en aangezien ik nu zelf Catan heb, hoef je het niet te gaan halen bij jezus!
Subtielquote:
Heb je je zo hard geconcentreerd tijdens het studeren dan? Is het geen idee om kauwgom te eten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als ik me heel hard concentreer ga ik automatisch mn kaken op elkaar klemmen, en daar krijg ik hoofdpijn van, meestal is dat op te lossen door de hele tijd dropjes te eten ofzo, maar daar word je weer zo dik van
En ik heb ook nog nooit aardappels gekookt, ik vind dat écht teveel werk voor mezelf
Ik heb steden en ridders wel, maar niet voor 5-6 personenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik heb steden en ridders en zeevaarders ook
Kauwgom vergeet ik te kauwen, of ik eet het onbewust opquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Subtiel.
[..]
Heb je je zo hard geconcentreerd tijdens het studeren dan? Is het geen idee om kauwgom te eten?
Het is bij mij niet zozeer dat ik het te veel werk vind, maar meer dat ik gekookte aardappels gewoon niks aan vind. Dat smaakt nergens naar.
Mijn moeder heeft dat zo voor mij verpest vroeger, want op zich is het best lekker! Bij ons waren de aardappels altijd onderin zwart, de jus extra mager (want mijn moeder deed permanent aan de lijn) en de sperzieboontjes helemaal tot snot gekookt met een berg nootmuskaat er overheenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Alhoewel, gekookte aardappels met goede jus en bijvoorbeeld verse sperzieboontjes wel goddelijk is
laat hosti t maar niet lezenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Over de aardappels; IB had vandaag krieltjes gekocht om te koken, en ik echt zo vandie gaan we dus mooi bakken
Mjah ik moet zeggen dat mijn moeder koken ook niet echt als hobby heeft, ze kan het wel, maar het was nooit echt super speciaal ofzo en bijv spaghetti wordt gemaakt met spaghettimix uit een pakje.. IB maakt de saus zelf en dan vind ik het wel echt lekkerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft dat zo voor mij verpest vroeger, want op zich is het best lekker! Bij ons waren de aardappels altijd onderin zwart, de jus extra mager (want mijn moeder deed permanent aan de lijn) en de sperzieboontjes helemaal tot snot gekookt met een berg nootmuskaat er overheen
Mijn moeder heeft vooral altijd het idee dat alles wat anders is dan hoe zij het doet heel erg moeilijk is, terwijl alles wat ik maak supersnel klaar is, en (vind ik) veel lekkerder dan wat zij maakt, maar ze wil er niet aanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah ik moet zeggen dat mijn moeder koken ook niet echt als hobby heeft, ze kan het wel, maar het was nooit echt super speciaal ofzo en bijv spaghetti wordt gemaakt met spaghettimix uit een pakje.. IB maakt de saus zelf en dan vind ik het wel echt lekker
Ik moet de erwtensoep bij ons thuis altijd makenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Mikkie het volgende:
Mijn moeder was ook áltijd van de Hollandse pot. Daar ben ik zo mee doodgegooid, dat ik er al jaren genoeg van heb. Of in elk geval: van haar bereidingswijze. Behalve van moeders erwtensoep natuurlijk
Dat biedt perspectievenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik moet de erwtensoep bij ons thuis altijd maken
Jeetje, ik heb sowieso onder een steen geleefd, want ik heb helemaal niet eens meegekregen dat er iemand vermist wasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[Upd] 'Milly dood, agent aangehouden'
Toch iets rustiger doen met elkaar?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
k heb trouwens heel de dag al last van een pijnlijk oog links.. Alsof iemand mij gemept heeft. Niks te zien alleen voel het bovenste ooglid heel dik, en knipperen doet zeer. Vriendin had het ook gister :S
Daar heb je wel lang over gedaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
afwas er ook weer dorheen gejaagd
zo lang deed ik er niet over, k heb niet eens gezegd wanneer ik begonnen wasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Daar heb je wel lang over gedaan
Ik twijfel of ik zal gaan stofzuigen, want morgen komt papa, en die mag natuurlijk niet denken dat ik de boel hier verslons, maar aan de andere kant gaan we morgen alle planken aan de muren boren, dus dan moet ik weer
Oh, ik dacht dat je begonnen was toen je hier stopte met posten, dan was het vrij lang geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zo lang deed ik er niet over, k heb niet eens gezegd wanneer ik begonnen was
zie emailquote:
zwarte humor, ik vond ze wel leuk eigelijkquote:
youve got mailquote:
Het is slechte humorquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zwarte humor, ik vond ze wel leuk eigelijk
laat maar horenquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Het is slechte humorZwart wel, maar gewoon slecht... Heb in het NWS topic goede voorbij horen komen
![]()
En waar blijft mijn kopie?quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:36 schreef Swine het volgende:
Ik ben juist nog anderhaf uur blijven liggen na mijn wekker
ja, ik heb het zwaarquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
teh dramahz!
Wat gaan jullie nu nog klussen op je kamer dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:51 schreef Merel1808 het volgende:
Mijn vader zou me wakker bellen als hij bij Muiden was, maar ik denk dat er file stond, want hij heeft nog steeds niet gebeld
Hebben we jou al vaker gezien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef Appeltje_oranje het volgende:
grr, stage is vandaag nog saaier dan normaal...
ja, ben een vrind van swine en warmahoer die zich af en toe (eens in de 4 maanden) een keer laat zien als ik me verveel..quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hebben we jou al vaker gezien?
Ik heb mijn tijd genomen, nog effe een peukie gedaan en heb gewoon een uur verloftijd opgegeven, niets aan het handjequote:Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
oei!
ben je nu met de lat op je billen geslagen?
Of moet je gebak halen?![]()
Wat voor een werk doe je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb mijn tijd genomen, nog effe een peukie gedaan en heb gewoon een uur verloftijd opgegeven, niets aan het handje
We gaan vandaag een bank kopen, en de keukenplank ophangen, en een plank boven mn bed, en één boven mn bureau voor de printer enzo, en dan heb ik nog een plank over, maar ik zou niet weten waar die nog moetquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:53 schreef Swine het volgende:
[..]
Wat gaan jullie nu nog klussen op je kamer dan?
Hoe is het met jou? Wanneer ga jij klimmen? Ik geloof niet dat we elkaar anders weer tegenkomen, jij hebt overdag altijd stage en ik 's avonds werk of uni-verplichtingenquote:
alsof ik mailadressen heb van iemand hierquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:34 schreef swarmahoer het volgende:
cp of swine stuur de mail maar ff door, ik ben over 2uur thuis
Ik wil ook een nieuwe bankquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
We gaan vandaag een bank kopen, en de keukenplank ophangen, en een plank boven mn bed, en één boven mn bureau voor de printer enzo, en dan heb ik nog een plank over, maar ik zou niet weten waar die nog moetEn er liggen nog wat schilderijtjes enzo
tja, dat is een hele goeie...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:35 schreef Swine het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Wanneer ga jij klimmen? Ik geloof niet dat we elkaar anders weer tegenkomen, jij hebt overdag altijd stage en ik 's avonds werk of uni-verplichtingen![]()
vanavond mee lopen op de poli van een chirurg-oncoloog![]()
Ik had nog geen bank, maar ik zag gister bij de ikea de bank die ik wilde staan (maar te duur vond), 100 euro goedkoperquote:
Vanavond loop ik in het ziekenhuis mee vanaf 18.00 (tot uur of 23.00 verwacht ik), morgen ben ik in Elst bij een patiënt op bezoek waar ik verslag over moet maken in het kader van de huisartspraktijk en vrijdag avond werken. Vanavond kan dus niet en morgen moet jij werken om 8 toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:36 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
tja, dat is een hele goeie...
Ik ga miss vanaaf klimmen met sam, en anders met jou?
morgen cremation, en nu verveel ik me de tering.....
jij dan? hoe ziet de rest van jou wek eruit?
dat is wel super chill zoveel goedkoperquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik had nog geen bank, maar ik zag gister bij de ikea de bank die ik wilde staan (maar te duur vond), 100 euro goedkoper
nee, morgen hele dag crematie en toestanden eromheen. heb vrij geregeld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Vanavond loop ik in het ziekenhuis mee vanaf 18.00 (tot uur of 23.00 verwacht ik), morgen ben ik in Elst bij een patiënt op bezoek waar ik verslag over moet maken in het kader van de huisartspraktijk en vrijdag avond werken. Vanavond kan dus niet en morgen moet jij werken om 8 toch?
Ja, er zat alleen geen hoes omheen, dus die moet ik even los halen, maar das niet echt een punt, hopen dattie er straks nog staat!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:42 schreef Appeltje_oranje het volgende:
[..]
dat is wel super chill zoveel goedkoper
Hoop het voor je! ik zal wel voor je duimen. heb toch niet veel meer te doen hierquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, er zat alleen geen hoes omheen, dus die moet ik even los halen, maar das niet echt een punt, hopen dattie er straks nog staat!
Nijmegen #509 waar we samen stamppot gaan etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |