Mjah, ze vergeten erbij te vertellen hoeveel criminele activiteiten er dan gemiddeld per persoon zijn. Of er nou 10 criminele feiten gepleegd worden door Nederlanders of Marokkanen boeit eigenlijk niet zoveel.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:26 schreef IrishBastard het volgende:
Eén op drie dieven Gouda is Marokkaan
Gezellig stadje Piet
Gewoon, omdat het niet kan.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:56 schreef swarmahoer het volgende:
waarom is de nieuwe family guy nu weer niet te vinden
hostiquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hosti
hoe is het hier in het Nimma-topique? ik was druk met relaxen en had geen tijd voor dit topic!
Hee lekker wijfie, druk hierdenk ik zoquote:Op maandag 15 maart 2010 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hosti
hoe is het hier in het Nimma-topique? ik was druk met relaxen en had geen tijd voor dit topic!
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:26 schreef IrishBastard het volgende:
Eén op drie dieven Gouda is Marokkaan
Gezellig stadje Piet
ow nice, mn neefje is donderdag jarigquote:
Ik ga met mn jc een weekendje zeilen in meiquote:Op maandag 15 maart 2010 15:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind de Zomerfeesten leuk!
2 jaar geleden nog niet zo, maar afgelopen keer was zo leuk en gezellig en bier en bbq en
En ik ga ook lekker met m'n ouders mee op vakantie
En als het dan nog past met m'n jc!
Dat ga ik ook nog doenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ga met mn jc een weekendje zeilen in mei
ik zat er gister nog over te denken eens terug te gaan naar ruslandquote:Op maandag 15 maart 2010 15:37 schreef Merel1808 het volgende:
Ik wil nog heel graag naar St. Petersburg en naar Reykjavik dit jaar, maar ik heb niemand om mee te gaan
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:37 schreef Merel1808 het volgende:
Ik wil nog heel graag naar St. Petersburg en naar Reykjavik dit jaar, maar ik heb niemand om mee te gaan
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zat er gister nog over te denken eens terug te gaan naar rusland
Jij weet natuurlijk alle hippe plekjes van St. Petersburg al, vét handigquote:Op maandag 15 maart 2010 15:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zat er gister nog over te denken eens terug te gaan naar rusland
Champagne open?quote:
Met je dronken harses zeker?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit er aan te denken om beneden een beugeltje grolsch te gaan halen in de kantineen dan nog even netjes aan de studie werken
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
nu nog niet! nu nog niet!
maar moet vanavond nog wel naar Samson
Haha iddquote:Op maandag 15 maart 2010 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Smooth Swarmi en zo subtiel!
Bedoel je niet Clocks van Coldplay? Met de alternatieve versie door Buena Vista Social Club?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:52 schreef Sander het volgende:
Hey vraagje. Er is een nummer van Coldplay waar een hele bekende "alternatieve versie" van is. Ik ben alleen de titel kwijt en ik kan hem derhalve nergens vinden. Iemand ideeën?
Jeee, die bedoelde ik!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Bedoel je niet Clocks van Coldplay? Met de alternatieve versie door Buena Vista Social Club?
Mmmm mmm mmmm mmmm ne ne ne ne!!!quote:
Soulseek is je antwoordquote:Op maandag 15 maart 2010 18:52 schreef Sander het volgende:
Hey vraagje. Er is een nummer van Coldplay waar een hele bekende "alternatieve versie" van is. Ik ben alleen de titel kwijt en ik kan hem derhalve nergens vinden. Iemand ideeën?
Ben heel benieuwdquote:Op maandag 15 maart 2010 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net The Pacific gekeken, ziet er weer gelikt uit, maar toch mis ik mijn Band of Brothers personages
Dan wacht ik mooi nog evenquote:Op maandag 15 maart 2010 22:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
De eerste was nog niet echt spannend hoor Swine..
Band of Brothers kon ik toen wel in eens doorkijken, god wat was dat een mooie serie
IB heeft hem nog op dvd liggen, binnenkort maar weer eens kijken
Hmmm, ik had het gisteren met een collega nog over een reisje naar IJsland?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:37 schreef Merel1808 het volgende:
Je hebt koelkasten waarbij de onderste lade een semi-vriesvak is om groenten langer goed te houden...?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:32 schreef SLP_ het volgende:
Volgens mij staat de koelkast te koud, want mn zusje had in de onderste bak paar flesjes frisdrank gestopt, maar die zijn nu allemaal bevrorenZiet er niet uit want ze zijn dus ook super dik geworden doordat dat ijs is uit gaan zetten
Maar volgens het schermpje staat ie op 6 graden, dat is toch gewoon een normale temperatuur?
Zo, en in 1 dag even reispartners geregeld voor beide vakanties dus!quote:Op maandag 15 maart 2010 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, ik had het gisteren met een collega nog over een reisje naar IJsland?
En iedereen maar denken dat je deze subtiliteiten af zou slaanquote:Op maandag 15 maart 2010 23:21 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zo, en in 1 dag even reispartners geregeld voor beide vakanties dus!
Ik ook! Ik heb wel zin in vakantiequote:Op maandag 15 maart 2010 23:25 schreef Swine het volgende:
[..]
En iedereen maar denken dat je deze subtiliteiten af zou slaanBen nu benieuwd of er nog slappe excuses komen, of dat je dus een mooie vakantie in het vooruitzicht hebt
Kun je beter een koel/vriescombi kopen. Heb ik laatst ook gedaan. Tweedehands van Marktplaats voor een paar tientjes, prima dealquote:Op maandag 15 maart 2010 23:23 schreef Swine het volgende:
Heeft er hier iemand ervaringen met mini-vriezers. Halve tafelmodellen om het zo maar te zeggen (zoiets: http://www.extremediscoun(...)vrieskast_gb06a.html )
Heb steeds nèt te weinig ruimte in mijn vriesvak van mijn koelkastje en ben nu aan het twijfelen of het de moeite waard is zoiets aan te schaffen..
wat staat er bovenop je wasmachine?quote:Op maandag 15 maart 2010 23:23 schreef Swine het volgende:
Heeft er hier iemand ervaringen met mini-vriezers. Halve tafelmodellen om het zo maar te zeggen (zoiets: http://www.extremediscoun(...)vrieskast_gb06a.html )
Heb steeds nèt te weinig ruimte in mijn vriesvak van mijn koelkastje en ben nu aan het twijfelen of het de moeite waard is zoiets aan te schaffen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |