Wie?quote:
Whehe, hij was lid van het Amsterdamse Corpsquote:Op maandag 15 maart 2010 12:11 schreef jna het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joseph_Luns
Dan heb je de verkeerde stage gekozenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:19 schreef Kn0x het volgende:
* Kn0x mist veel te veel gesprekken door stage
Zullen we maar een nietszeggende studie gaan doen waar je niks hoeft uit te voeren?quote:
Alsof we nog niet genoeg ICT'ers hebben hierquote:Op maandag 15 maart 2010 12:28 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Zullen we maar een nietszeggende studie gaan doen waar je niks hoeft uit te voeren?
jnaquote:Op maandag 15 maart 2010 12:29 schreef jna het volgende:
[..]
Alsof we nog niet genoeg ICT'ers hebben hier
Of rechten studenten!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:29 schreef jna het volgende:
[..]
Alsof we nog niet genoeg ICT'ers hebben hier
Boekenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:28 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet zo maar eens naar de Selexyz om wat boeken te gaan loeren
Jaquote:
Rebel dat je bent!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaEn ik fuck die hele boekenweek wel en koop lekker een Engels boek
Nou hèquote:
wat is rood en staat in de wei?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:37 schreef Milou__ het volgende:
13333333333333 here i am
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:38 schreef jna het volgende:
[..]
wat is rood en staat in de wei?
Een tampony!
Magician van Feistquote:Op maandag 15 maart 2010 12:46 schreef Kn0x het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar een leuk engels boek. Iemand tips?
Iets met een muur en je neus breken...quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets met een muur en je neus breken...
Ohquote:
Nouquote:Op maandag 15 maart 2010 12:53 schreef jna het volgende:
Wat ligt in de woestijn en lacht om zichzelf?
Een droge mopquote:Op maandag 15 maart 2010 12:53 schreef jna het volgende:
Wat ligt in de woestijn en lacht om zichzelf?
Mijn pa kocht twee Discworld boeken voor mijn zus [Engelse] en kreeg gewoon een boekenweekgeschenkquote:Op maandag 15 maart 2010 12:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaEn ik fuck die hele boekenweek wel en koop lekker een Engels boek
Oh echt?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn pa kocht twee Discworld boeken voor mijn zus [Engelse] en kreeg gewoon een boekenweekgeschenk!
Daarmee kon ik weer gratis naar L.no gisteren
NOU NOU NOU VRAAG DAN WAAROM LOL !!!1!11@Einz-eleven!!11!11!!heinzcurryketchup!!!quote:
Ja. Oldbies ftw!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:59 schreef Milou__ het volgende:
[..]
We werken hier toch met een pikorde?
Heb dat hele boek niet gelezen though, geen zin inquote:Op maandag 15 maart 2010 12:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh echt?Dan ga ik het ook gewoon proberen
Nu even naar de uni
Ik was meteen actief.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna 6 jaar zie ik netAl was ik toen nog niet echt actief
Hm, ik ben hier waarschijnlijk rond januari 07 voor het eerst gaan posten. (in het topic dus).quote:Op maandag 15 maart 2010 13:05 schreef Piles het volgende:
[..]
September 2006, en de voorloper in mei 2005
* Kn0x gaat een TV eisen voor het kantoorquote:Op maandag 15 maart 2010 13:12 schreef jna het volgende:
Wtf. Nederland speelt 2 keer al om 13:30 z'n wedstrijden op het wk
Iets voor mijn Stablequote:Op maandag 15 maart 2010 13:26 schreef Bootje84 het volgende:
Dean, wat wilde je nou terug ontvangen bij FV?
Ik wist niet dat jij hier al eerder kwamquote:Op maandag 15 maart 2010 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, ik ben hier waarschijnlijk rond januari 07 voor het eerst gaan posten. (in het topic dus).
Lang, lang geleden.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij hier al eerder kwam![]()
Ja weet ik, het gaat me meer om het boekenweekgeschenkquote:Op maandag 15 maart 2010 13:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb dat hele boek niet gelezen though, geen zin in
En het kaartje was voor 14 maart, dus gisteren
Toen er nog geen drempels waren..quote:
Reksquote:
de Vries, G.-J.,quote:Op maandag 15 maart 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
Als je een bron hebt, en je moet APA stijl () werken, hoe zet je dan de schrijver neer alstie een - in z'n voornaam heeft
![]()
Jan de Vries wordt De Vries, J. maar Gert-Jan de Vries dan![]()
Laat mij het denkwerk maar doenquote:
Okidokiquote:
* Etcetera schuift een PVA naar Bootje.quote:
Ook altijd een hoop gezeur met Aziaten, in welke volgorde al die namen moetenquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook altijd een hoop gezeur met Aziaten, in welke volgorde al die namen moetenAnders begint je halve reference list met Lee enzo
En dat is wat lastig met het 'Lee et al.' verwijzen in je tekst zelf
Die hebben vaak wel andere namen jaquote:Op maandag 15 maart 2010 14:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]Stome Aziaten ook altijd
Ik heb waarschijnlijk veel Engelstalige bronnen, dat scheelt een beetje
Ik heb vanochtend mijn master koppeltekens gehaaldquote:Op maandag 15 maart 2010 14:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je nu opeens expert met koppeltekens?
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik deed het altijd simpel!
Bronnen: Google & Wikipedia.org
Bron: het interwebz.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef The_Dean het volgende:
Dat wordt zo hard afgestraft bij mij, niet te zuinigquote:Op maandag 15 maart 2010 14:10 schreef The_Dean het volgende:
Oh bij mij nietquote:Op maandag 15 maart 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat wordt zo hard afgestraft bij mij, niet te zuinig
Neuh, deed ik ook niet op de middelbarequote:Op maandag 15 maart 2010 14:16 schreef The_Dean het volgende:
Ja, haalde altijd overal stukjes informatie vandaan... dan ga ik echt niet 18 a4'tjes met linkjes uitdraaien hoor
Omdat dat eigenlijk niet goed was heb ik dat wel een keer gedaan. Toen werd me vriendelijk verzocht het weer wat te beperkenquote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neuh, deed ik ook niet op de middelbareDan schreef ik alleen de 10 belangrijkste bronnen op, ze checkten het toch nooit
Je hebt het ook echt een keer uitgeprobeerd?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat wordt zo hard afgestraft bij mij, niet te zuinig
Ghequote:Op maandag 15 maart 2010 14:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Omdat dat eigenlijk niet goed was heb ik dat wel een keer gedaan. Toen werd me vriendelijk verzocht het weer wat te beperken
Kiezen of delen
Als je een docent hebt die constant in de lessen zeikt over bronvemelding, en je gooit er een beetje met de pet naar, en je krijgt een dikke 4 terug (puur vanwege de bronvermelding!) ga je dat niet eens proberen. Oh en WIKIPEDIA IS GEEN BRON.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:18 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt het ook echt een keer uitgeprobeerd?
Veelgehoorde opmerking iddquote:Op maandag 15 maart 2010 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je een docent hebt die constant in de lessen zeikt over bronvemelding, en je gooit er een beetje met de pet naar, en je krijgt een dikke 4 terug (puur vanwege de bronvermelding!) ga je dat niet eens proberen. Oh en WIKIPEDIA IS GEEN BRON.
Klopt. Chaudfontaine wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je een docent hebt die constant in de lessen zeikt over bronvemelding, en je gooit er een beetje met de pet naar, en je krijgt een dikke 4 terug (puur vanwege de bronvermelding!) ga je dat niet eens proberen. Oh en WIKIPEDIA IS GEEN BRON.
....quote:
BK was vroeg wakkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW!Jawel, je keek.
Ja, ik zie hetquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef jna het volgende:
Kennen jullie damaru nog, met dat tuintje in z'n hart.Zijn broek lijkt nog dicht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW!
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef jna het volgende:
Kennen jullie damaru nog, met dat tuintje in z'n hart.Oh, hai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW!
ROFL!Dushiquote:
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Supquote:
Dushiquote:
En niet alleen Janquote:
Jaquote:
Je..beroemde verhaal?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
Roflcopter..
Krijg net een PM van een FOK-user of ik op zijn website "verhaaltjes" wil schrijven... à la mijn "beroemde" verhaal
Tofquote:Op maandag 15 maart 2010 15:46 schreef Bootje84 het volgende:
Roflcopter..
Krijg net een PM van een FOK-user of ik op zijn website "verhaaltjes" wil schrijven... à la mijn "beroemde" verhaal
We missen jouquote:
Wat zij zegtquote:
Mensen die Deans verhaal niet kennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:48 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Mensen die Deans verhaal niet kennen
Bootjes verhaal tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of heeft Dean ook een verhaal
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
[..]
Nee, bootje heeft voor Fok! een keertje een verhaaltje geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik zit vol verhalenquote:Op maandag 15 maart 2010 15:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bootjes verhaal tochOf heeft Dean ook een verhaal
[..]
Ej ik kom hier ook nog maar net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik bedoelde Bootje natuurlijk, zucht. Ik ben nog niet wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Ik mis een linkquote:Op maandag 15 maart 2010 15:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, bootje heeft voor Fok! een keertje een verhaaltje geschreven.
Do tellquote:
quote:
Ergens in SEX even zoeken. Was voor twee kaartjes voor de Kamasutra beurs.quote:
Check mijn FoBo..quote:
Dat kan ik beter niet lezen als ik op stage zit geloof ikquote:
Dacht hetzelfdequote:Op maandag 15 maart 2010 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan ik beter niet lezen als ik op stage zit geloof ik
Meer het idee dat het in SEX staat, kan een beetje NSFW zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 16:01 schreef The_Dean het volgende:
Valt mee hoor
Als je daar al opgewonden van raakt ben je écht niks gewend.
Uh waar loop jij stage?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:04 schreef vencodark het volgende:
Ik lees wel wanneer er geen webcam op mijn snoet staat.
Waarom heb je een webcam op je snoet dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik loop nog geen stage.Ik moet in sep. pas en ben nu op zoek naar stageplaats.
Dum dum duummmmquote:Op maandag 15 maart 2010 16:09 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom heb je een webcam op je snoet dan?
Msn.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:09 schreef jna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:09 schreef jna het volgende:
[..]
Soms wel erg leuk hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Webcams kunnen uit. Mooiste functie AFAIK
AFAIK?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:15 schreef Etcetera het volgende:
Webcams kunnen uit. Mooiste functie AFAIK
Op zn tijd wel geinig.quote:
Voor mij ook nietquote:Op maandag 15 maart 2010 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel een bekende term op internet was
Als je erg vaak naar Engelse fora gaat misschien.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel een bekende term op internet was
* volgt zich weer nerd
Valt best meequote:
DWI, OWHH?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:31 schreef L.no het volgende:
Zo kan je van veel zinnen een afkorting maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Nog 45 minuten.quote:
Ook wel snellerquote:Op maandag 15 maart 2010 16:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Het is wel eens langzamer gegaan hoor
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DWI, OWHH?DBID.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Gelukkig welquote:Op maandag 15 maart 2010 16:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar als je de statestieken bekijkt van dit jaar maken we progressie
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:51 schreef L.no het volgende:
[..]
DBID.IKHIIGNLH.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:53 schreef Kn0x het volgende:
[..]
IKHIIGNLH.QftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 16:53 schreef Kn0x het volgende:
[..]
IKHIIGNLH.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ahquote:
Liever niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:08 schreef jna het volgende:
[..]
Introduce jij eens straattaal in Friesland
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:08 schreef Kn0x het volgende:
NAAR HUIS. TOT MORGEN MENSJES VAN HET GOEDE LEVEN.
quote:Op maandag 15 maart 2010 17:17 schreef Bravebart het volgende:
Godver, vanaf 18:00 geen stroom meer hierVanmorgen een 10 kV kabel geraakt, die gaan ze vanavond ff fixen
Waterdruk gaat ook wegvallen enzoquote:
Ouwe playertquote:Op maandag 15 maart 2010 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waterdruk gaat ook wegvallen enzo
Misschien ga ik maar naar de bios ofzo, vanavondOf kindjes maken, dat is ook legaal bij een stroomstoring
Ik zou het bij oefenen van kindjes maken houden.quote:Op maandag 15 maart 2010 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien ga ik maar naar de bios ofzo, vanavondOf kindjes maken, dat is ook legaal bij een stroomstoring
Fappen?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou het bij oefenen van kindjes maken houden.
Hij is tenminste iemand die aan z'n toekomstige AOW denktquote:Op maandag 15 maart 2010 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou het bij oefenen van kindjes maken houden.
Biosquote:Op maandag 15 maart 2010 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Allang gezienquote:
Bios + kroegquote:Op maandag 15 maart 2010 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Allang gezienMaar het is echt kutterdekutweer
Alhoewel, de verwarming gaat natuurlijk ook uitvallen
Mja uuhm, ik had eigenlijk gepland/beloofd om vanavond mn verslag af te maken en op te sturenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bios + kroeg
Of lekker samen onder de dekens
Ik hoop dat je laptop lang zonder stroom kan danquote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja uuhm, ik had eigenlijk gepland/beloofd om vanavond mn verslag af te maken en op te sturen
Doe je dat nu nog snel evenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja uuhm, ik had eigenlijk gepland/beloofd om vanavond mn verslag af te maken en op te sturen
2 uur max tegenwoordigquote:Op maandag 15 maart 2010 17:33 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoop dat je laptop lang zonder stroom kan dan
Mijne ook zoietsquote:
Holy shitquote:
Dat is nog langquote:
Ach ja, dat ding is al 5 jaar oud en zelfs toen was het een oud model wat in de aanbieding wasquote:Op maandag 15 maart 2010 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Holy shit![]()
Mijne deed vroegah gewoon netjes 4 uur
Ja die 20 minuutjes is wel met mn beeldscherm op zn minste helderheid he. Anders gaat ie amper aanquote:Op maandag 15 maart 2010 17:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is nog langDie van mij 5min max
Ik kan mn laptop nog net opstarten zonder stroom en op het moment dat Firefox dan geopend is gaat ie uitquote:Op maandag 15 maart 2010 17:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ja die 20 minuutjes is wel met mn beeldscherm op zn minste helderheid he. Anders gaat ie amper aan
Vaarwel waarde vriend, het ga je goedquote:Op maandag 15 maart 2010 17:44 schreef Bravebart het volgende:
Naja, ik neem alvast afscheid
Wat trouwens ook lachen is; mensen die om 18:00 in de lift zitten als de stroom uitvalt
Leuk je gekend te hebbenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:44 schreef Bravebart het volgende:
Naja, ik neem alvast afscheid
Wat trouwens ook lachen is; mensen die om 18:00 in de lift zitten als de stroom uitvalt
Behouden vaartquote:
Smakelijkquote:
Die bestaat straks toch niet meerquote:Op maandag 15 maart 2010 17:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is tenminste iemand die aan z'n toekomstige AOW denkt
Hoi?quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net thuis, maar over zo'n drie kwartier weer weg.![]()
Is het wel vakerquote:
quote:(We respond to an unconscious diabetic. While my partner is treating the patient, I am asking the wife some questions.)
Me: “So is your husband on any medications?”
(She lists the medications her husband is on, including insulin.)
Me: “And has he been compliant with those medications lately?”
Wife: “Nope.”
Me: “Do you know why not?”
Wife: “Well we had a big fight last week, so I hid all his meds. He hasn’t found them yet.”
Jij hebt ook al een leven?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net thuis, maar over zo'n drie kwartier weer weg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:ik vind je lief , slim en knap .. en je maak me aan het lachen
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:16 schreef Bootje84 het volgende:
Uit een ander topic
is dat een fleshlightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:17 schreef Bootje84 het volgende:
Damn hé, deze moet ik inlijsten..
Een citaat van de Brazi-schijf:
[..]![]()
wat een hoer zegquote:
Ik ga kascontrole uitvoeren bij de sportvereniging. Dus of je dat een leven wilt noemen.quote:
Balans 'rechtdrinken'?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga kascontrole uitvoeren bij de sportvereniging. Dus of je dat een leven wilt noemen.
Dat zeg ikquote:Op maandag 15 maart 2010 19:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wat een hoer zeg
Moet je voor al doen bij een diabetes patient...
Wel effectiefquote:
Verhaal gelezen?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat zeg iken dan is het verdomme je vrouw he, ongelofeloos
Ik geloof dattie het overleefd heeft, vraag me af of hun huwelijk dat ook heeft gedaanquote:
HOAX!quote:
Jep, was niet echt sopmateriaalquote:
Het is best een slimme gozer hoor, hij heeft zo zijn momentenquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:28 schreef jna het volgende:
Wtf, ik ontdek nu pas dat je het berichteninvoervakje groter kan maken
Je hoeft de schijn niet op te houden. We weten genoegquote:Op maandag 15 maart 2010 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is best een slimme gozer hoor, hij heeft zo zijn momenten
Je weet wel van de quickquote hoop ikquote:Op maandag 15 maart 2010 19:28 schreef jna het volgende:
Wtf, ik ontdek nu pas dat je het berichteninvoervakje groter kan maken
ER BLOEIT WAT!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:29 schreef jna het volgende:
[..]
Je hoeft de schijn niet op te houden. We weten genoeg
Jup, een leven.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga kascontrole uitvoeren bij de sportvereniging. Dus of je dat een leven wilt noemen.
Bootje en ik kennen elkaar al jarenquote:
Ja dat wel. Ik had dat hoekje ook wel vaker gezien maar ik heb nooit de behoefte gehad om dat vakje sowieso groter te maken.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je weet wel van de quickquote hoop ik
Doe maar niet danquote:Op maandag 15 maart 2010 19:31 schreef The_Dean het volgende:
Als ik alles moet posten wat L.no allemaal wel niet over me zegt...
En die pijltje rechtsboven de quickqoute/quote knopjes, die ken je ook? daar kwam ik een tijdje terug pas achter, maar gebruik ze verder niet)quote:Op maandag 15 maart 2010 19:32 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat wel. Ik had dat hoekje ook wel vaker gezien maar ik heb nooit de behoefte gehad om dat vakje sowieso groter te maken.
Die slaan echt nergens opquote:Op maandag 15 maart 2010 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En die pijltje rechtsboven de quickqoute/quote knopjes, die ken je ook? daar kwam ik een tijdje terug pas achter, maar gebruik ze verder niet)
Die pijltjes zijn toch helemaal niet handig?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En die pijltje rechtsboven de quickqoute/quote knopjes, die ken je ook? daar kwam ik een tijdje terug pas achter, maar gebruik ze verder niet)
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:31 schreef The_Dean het volgende:
Als ik alles moet posten wat L.no allemaal wel niet over me zegt...
Ja maar daar snap ik het nut niet vanquote:Op maandag 15 maart 2010 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog gebruikers met een middeleeuwse muis, zonder scrollwheelquote:Op maandag 15 maart 2010 19:34 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar daar snap ik het nut niet vanScrollen gaat toch veel sneller
quote:
Ik zie er de handigheid niet van, ik gebruik mn "End" knop altijd om naar het reactieveld te gaanquote:Op maandag 15 maart 2010 19:34 schreef Etcetera het volgende:
't Schijnt retehandig te zijn als je met een touchpad werkt
Ik kan gewoon scrollen hoor met mn touchpad. Plus je hebt toch pijltjestoetsen waar het dan alsof 100 keer sneller mee gaat als je niet kan scrollen met je touchpadquote:Op maandag 15 maart 2010 19:34 schreef Etcetera het volgende:
't Schijnt retehandig te zijn als je met een touchpad werkt
Met zo'n balletjequote:Op maandag 15 maart 2010 19:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog gebruikers met een middeleeuwse muis, zonder scrollwheel
Ik gebruik ze ook niet hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 19:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kan gewoon scrollen hoor met mn touchpad. Plus je hebt toch pijltjestoetsen waar het dan alsof 100 keer sneller mee gaat als je niet kan scrollen met je touchpad
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:37 schreef jna het volgende:
Zo kwam ik er ook redelijk recent achter dat je voor de username een mannetje of vrouwtje ziet
lekker op tijdquote:Op maandag 15 maart 2010 19:37 schreef jna het volgende:
Zo kwam ik er ook redelijk recent achter dat je voor de username een mannetje of vrouwtje ziet
Omdat wij onze online status hebben verborgen, en Dean nietquote:Op maandag 15 maart 2010 19:41 schreef jna het volgende:
Maar nu snap ik niet waarom je bij mij en Piles bijvoorbeeld een soort spook ziet en bij dean een mannetje
Je hebt je online status uitgezet... bij mij kan je daaraan zien of ik on- of offline ben.quote:Op maandag 15 maart 2010 19:41 schreef jna het volgende:
Maar nu snap ik niet waarom je bij mij en Piles bijvoorbeeld een soort spook ziet en bij dean een mannetje
Dat je dat van een vrouw moet lerenquote:Op maandag 15 maart 2010 19:41 schreef The_Dean het volgende:
En zo leerde ik van L.no laatst dat als je in MyAT, bij dat laatste reacties vakje op die naam klikt dat je direct naar de laatste reactie gaat.
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:41 schreef The_Dean het volgende:
En zo leerde ik van L.no laatst dat als je in MyAT, bij dat laatste reacties vakje op die naam klikt dat je direct naar de laatste reactie gaat.
quote:Op maandag 15 maart 2010 19:41 schreef The_Dean het volgende:
Hij is beheerder van een forum (toch?)quote:Op maandag 15 maart 2010 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]Op hoeveel fora zit jij
Dat is best standaard
Dus als jij offline bent zie ik ook dat "spook"?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hebt je online status uitgezet... bij mij kan je daaraan zien of ik on- of offline ben.
Nee, dan zie je wat nu bij Bootje staatquote:Op maandag 15 maart 2010 19:44 schreef jna het volgende:
[..]
Dus als jij offline bent zie ik ook dat "spook"?
Hoeveel betaal je normaal dan per maand en hoeveel zit je eroverheen?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]Op hoeveel fora zit jij
Dat is best standaard
Fack, hoge telefoonrekening deze maand. Overstappen én abonnement veranderen is een slechte combinatie
okquote:Op maandag 15 maart 2010 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dan zie je wat nu bij Bootje staat
Dus ja, eigenlijk hetzelfde, maar dan zonder rood kruisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |