abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:03:51 #226
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79283902
Toch heb ik nog even een vraag...hoe gaan ze dan dat stukje weghalen ? En hoelang ben je uit de running dan, ben juist zo blij dat ik alles zelf kan in het huis en lekker boodschapjes weer doen etc...
Toen ik uit het ziekenhuis kwam, deed ik al het meeste weer zelf, behalve echt zware boodschappen tillen etc
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_79283927
Geen andere ideeën, Lijnloos Het is momenteel zelfs zo vervelend omdat we Thomas liever niet te lang in de maxicosi leggen, maar mijn familie op een uur van bij ons woont. De twijfel is dus nogal groot wanneer we mijn familie eens gaan bezoeken. Mijn oma is 95 jaar en gaat volgens mijn ma weer zienderogen achteruit (kon zelfs de naam Thomas niet uitspreken ) maar hoe kunnen we in godsnaam Thomas veilig vervoeren zonder dat we zijn rugje te veel gaan belasten?

Voor de rest niet zoveel te melden hier. Thomas deed gisteren enorm moeilijk om te slapen in zijn bedje. En ik weet eigenlijk niet wat we nu gedaan hebben dat het toch gelukt is. Nu maar hopen dat hij volgende nacht wel weer gewoon in zijn bedje wil slapen
pi_79284091
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef mefke79 het volgende:

N_U hoe gaat het nu na de prikken? Nog verhoging gehad?

Gaat goed! Volgens mij is ze ongeschonden uit de strijd gekomen! Gisterenavond nog even haar temp opgenomen, maar was normaal!
Ze heeft trouwens geslapen tot 6.30 uur, heerlijk!! En na de fles weer naar bed en ze slaapt nog steeds!

Driekus aan de klets, gezellig!

Minke kan rollen!!

En fijn dat je eerste werkdag goed bevallen is BJ!
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:11:10 #229
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79284094
Je hoort daar ontzettend veel tengestrijdige verhalen over Leonieke.
Mijn osteopaat en teven fysiotherapeut, zei dat dat het onzin was dat kinderen niet lang ik de maxicosi mochten.
De ontwikkeling van de spieren in de rug begint volgens hem pas als ze gaan kruipen en lopen. Dan moet je wel meer uitkijken maar tot die tijd kwam het niet zo nauw zei hij.

Hij was wel een voorstander van dragen overigens. En zei hij, ik Afrika hangen de kinderen ook weleens krom in zo'n doek en die groeien ook sterk op!

Maargoed. 2 uurtjes per keer (heen en terug) zal heus niet zo'n kwaad kunnen hor.
pi_79284112
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:03 schreef mama_papa het volgende:
Toch heb ik nog even een vraag...hoe gaan ze dan dat stukje weghalen ? En hoelang ben je uit de running dan, ben juist zo blij dat ik alles zelf kan in het huis en lekker boodschapjes weer doen etc...
Toen ik uit het ziekenhuis kwam, deed ik al het meeste weer zelf, behalve echt zware boodschappen tillen etc
Curetteren Ze maken dan onder narcose de baarmoeder schoon van binnen.
Alleen niet meteen vanuit gaan joh! Het kan, maar het hoeft niet.

Ik bloed niet echt meer, maar verlies nog wel wat wondvocht. Brr. Wordt wel snel minder trouwens.

Nou, drinken hier is dus bal...
Gisteren
17:45: 90 cc
21:00: 40 cc

Vandaag
3:15: 50 cc
6:00: 20 cc
8:00: 30 cc

En dat is dus mét borstcompressie en veel langer proberen aan te leggen dan normaal. Ik wil niet weten hoe weinig hij de afgelopen tijd heeft gehad

En hij is intussen vrolijk, blij en alert...
pi_79284236
Wat balen Freecell!! Toch gek dat hij zo tevreden en alert blijft!
pi_79284276
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:11 schreef amaranta het volgende:
Je hoort daar ontzettend veel tengestrijdige verhalen over Leonieke.
Mijn osteopaat en teven fysiotherapeut, zei dat dat het onzin was dat kinderen niet lang ik de maxicosi mochten.
De ontwikkeling van de spieren in de rug begint volgens hem pas als ze gaan kruipen en lopen. Dan moet je wel meer uitkijken maar tot die tijd kwam het niet zo nauw zei hij.

Hij was wel een voorstander van dragen overigens. En zei hij, ik Afrika hangen de kinderen ook weleens krom in zo'n doek en die groeien ook sterk op!

Maargoed. 2 uurtjes per keer (heen en terug) zal heus niet zo'n kwaad kunnen hor.
Ik vraag me dat ook weleens af, hoeveel 'kwaad' dat nou kan! In het begin sliep Isa heel veel bij mij op schoot overdag, dan lag ze ook niet netjes recht. In een draagdoek ook niet lijkt mij.. Maar goed, een beetje opletten daarmee lijkt mij wel verstandig.
pi_79284356
Ohhh Freecell *knuff* Ik zou toch een andere lactatiekundige erbij vragen dan de wvk, misschien heeft zij net een andere kijk op de zaak omdat de wvk ook met andere dingen bezig is ofzo. Want je probeert alles al wat te verzinnen valt om je productie te verhogen en Florian meer te laten drinken

M_P hoe erg is het bloeden dan, want ik heb ook best lang gebloed hoor! Als ik iets druks ging doen werd het ook meteen erger. Dus het kan ook best wel het normale bloeden zijn!

Sorbootje

Zijn jullie kinderen ook zo agressief? Als ik bij Niels mond in de buurt kom met mijn arm of hand dan is het "GRRAWL" *HAP*!! Volgens mij heb ik een roofdier gebaard...
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79284580
Oh jeetje Free... wat een gedoe ook inderdaad met Florian, was ik nog vergeten om op te reageren. Maar dikke met knuffel included hoor! Hopelijk wordt het nu wat beter als je meer/langer gaat voeden met hem. Dat ie maar mooi groot en sterk mag worden.

Leo, wij hebben het ook niet echt zo nauw genomen hoor. Met 10 dagen (1 januari) zijn we ook met Minke naar mijn oma gereden, iets meer dan een uurtje rijden. Ging prima! Kan me niet voorstellen dat ze daar nu al zo'n last van zou krijgen. En wat de anderen ook al zeggen, als ze bij je op schoot liggen/slapen of in een doek, dan liggen ze ook echt niet recht of zo. Ik zou gewoon gaan als je dat wil hoor! Nu kan het nog, dan heeft je oma hem in elk geval een keer gezien...

Haha Twinkly je hebt een happert! Minke doet dat soort dingen alleen als ze echt honger heeft.
pi_79284649
Mogge allemaal

Free, wat zul je je naar voelen! Maar als je mannetje zo blij en alert is heeft hij er in elk geval niet voor hem echt merkbaar last van gehad.

En Isabeau heeft doorgeslapen en ik dus ook Voel me een ander mens! Ze heeft gewoon lekker van 20.30u tot 4.30u geslapen en daarna geslapen tot ik haar wakker maakte om 7.15u.

Héérlijk!
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:36:26 #236
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79284702
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:19 schreef NieuweUser het volgende:

[..]

Ik vraag me dat ook weleens af, hoeveel 'kwaad' dat nou kan! In het begin sliep Isa heel veel bij mij op schoot overdag, dan lag ze ook niet netjes recht. In een draagdoek ook niet lijkt mij.. Maar goed, een beetje opletten daarmee lijkt mij wel verstandig.
Ja precies.
Waar hij op doelde is dat je niet als een of andere kloknazi niet meer dan 120 minuten je kind in de maxi moet doen. Dat als hij er langer in zit er niet meteen blijvende schade wordt aangericht.

En inderdaad, in de doek is het ruggetje ook gewoon gebogen.
pi_79284747
Wat fijn Sorbootje!!
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:39:09 #238
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79284781
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:34 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge allemaal

Free, wat zul je je naar voelen! Maar als je mannetje zo blij en alert is heeft hij er in elk geval niet voor hem echt merkbaar last van gehad.

En Isabeau heeft doorgeslapen en ik dus ook Voel me een ander mens! Ze heeft gewoon lekker van 20.30u tot 4.30u geslapen en daarna geslapen tot ik haar wakker maakte om 7.15u.

Héérlijk!
Wow, heerlij inderdaad.
Hier was het 22.00 tot 4.30, en daarna ook iets van 7.30 dus ook wel oke.
pi_79284908
Je zou het overigens niet denken dat ik goed geslapen heb!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:47:42 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79285021
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:44 schreef Sorbootje het volgende:
Je zou het overigens niet denken dat ik goed geslapen heb!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps.
Maar wat een flapdrol zeg, die kerel.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:55:29 #241
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79285223
Freecell: Wat balen dat het drinken niet goed gaat

Twinkly: Echt veel, even onder n spoiler die vieze praat
SPOILER
Hahaha en wat herkenbaar van dat happen van Niels Tessa heeft dat inderdaad ook, geweldig om dat te zien

Sorbootje: Wat fijn dat Isabeau door heeft geslapen
pi_79285320
quote:
Door middel van een curretage. Je gaat dan onder narcose en dan zuigen ze je baarmoeder schoon. Uit de running? Ik was een dag uit de running vanwege de narcose, de ingreep stelt niet zo veel voor.

Maar het hoeft niet zo te zijn natuurlijk hè..
pi_79285385
oi sorbo gaat lekker...
pi_79285545
Oh M_P dat is wel heftig (zo was het bij mij de eerste dagen en een aantal dagen tijdens de menstruatie) maar als je dat al weken hebt verlies je veel bloed! Ik zou zeker naar die afspraak gaan.

Kunnen ze een curretage eigenlijk niet met een verdoving dmv ruggeprik doen, lijkt me prettiger omdat je dan niet helemaal weg bent.

wehehe arme Sorbo En die vent ew!

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 18-03-2010 11:18:22 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_79285663
MP, dat is inderdaad teveel bloed Dat had ik alleen de eerste dagen.
pi_79285984
MP, klinkt wel heftig eigenlijk. Goed dat je dinsdag toch gaat!

Sorbo, ik moest stiekum lachen om je spoiler
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Curetteren Ze maken dan onder narcose de baarmoeder schoon van binnen.
Alleen niet meteen vanuit gaan joh! Het kan, maar het hoeft niet.

Ik bloed niet echt meer, maar verlies nog wel wat wondvocht. Brr. Wordt wel snel minder trouwens.

Nou, drinken hier is dus bal...
Gisteren
17:45: 90 cc
21:00: 40 cc

Vandaag
3:15: 50 cc
6:00: 20 cc
8:00: 30 cc

En dat is dus mét borstcompressie en veel langer proberen aan te leggen dan normaal. Ik wil niet weten hoe weinig hij de afgelopen tijd heeft gehad

En hij is intussen vrolijk, blij en alert...
Jeetje, dat is niet veel dat hij binnenkrijgt. Kom maar goed voor jezelf op Florian......

Hoe weet je trouwens dat het wondvocht is? En komt dat van binnenuit?

Lucas heeft voor het eerst geen nachtvoeding op Was wel onrustig en heeft weer bij me gelegen, maar niet hongerig. Van 24.00 tot 6.30 uur. Hij kan het dus al wel, nu nog goed slapen! Heeft nu in ieder geval weer eens een goede nacht gehad. Hopelijk binnenkort ik ook.
pi_79286052
quote:
Die pijn herken ik niet maar zou het dinsdag zeker even melden als ik jou was.
Bij een gewone curretage gaan ze via een buisje die in je baarmoeder is aangebracht met een soort lusje de baarmoederwant schoonschrapen. Dit kan met een volledige narcose maar je kan ook kiezen voor een ruggenprik (dan kan je zelfs meekijken via een groot scherm bij ons!). Als je borstvoeding geeft, zeggen sommige artsen dat je beter geen narcose kan doen (of 24 uur afkolven) maar daar zijn de meningen over verdeeld. De ingreep duurt ongeveer 10 minuten. Als je ruggeprik hebt gehad kan je in principe dezelfde dag nog naar huis en anders blijf je 1 nachtje. Daarna moet je jezelf een beetje in acht nemen, net als na een bevalling (zoals ik al schreef; niet zwaar tillen of zwemmen, geen gemeenschap, dat soort dingen).
Maar geloof me, als dit echt het geval is (achtergebleven stukje placenta), voel jij je na de curretage binnen een week beter dan dat je je nu voelt met al dat bloedverlies. Scheelt een hoop in de energie hoor.
pi_79286188
M-P; hoe voelt die pijn eigenlijk? Weeënachtig? Komt het uit je baarmoeder?
Of meer als bandenpijn/spierpijn? Je lichaam heeft natuurlijk wel wat te verduren gehad met zwangerschap en bevalling...
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:30:41 #249
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_79286268
Nou zeg, zal het dan toch dat zijn Ik wacht dinsdag af en ga de afspraak nu zeker niet meer verzetten! Ben erg benieuwd of dat het is! Aan de ene kant vind ik het doodeng en hoop ik niet dat dat het is, maar aan de andere kant zou het wel fijn zijn als dat het is, want dan na die curretage is het weer oké qua bloeden. Wist niet dat een vrouw zoveel kon bloeden, maargoed

Bedankt voor jullie antwoorden

Mammietje: Het voelt als gemene steken. Het is echt links onder in mn buik..
pi_79286365
Mooi! Niet voor jou natuurlijk, maar dan hoef ik je niet verder bang te maken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')