Gaat goed! Volgens mij is ze ongeschonden uit de strijd gekomen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef mefke79 het volgende:
N_U hoe gaat het nu na de prikken? Nog verhoging gehad?
Curetterenquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:03 schreef mama_papa het volgende:
Toch heb ik nog even een vraag...hoe gaan ze dan dat stukje weghalen? En hoelang ben je uit de running dan, ben juist zo blij dat ik alles zelf kan in het huis en lekker boodschapjes weer doen etc...
Toen ik uit het ziekenhuis kwam, deed ik al het meeste weer zelf, behalve echt zware boodschappen tillen etc
Ik vraag me dat ook weleens af, hoeveel 'kwaad' dat nou kan! In het begin sliep Isa heel veel bij mij op schoot overdag, dan lag ze ook niet netjes recht. In een draagdoek ook niet lijkt mij.. Maar goed, een beetje opletten daarmee lijkt mij wel verstandig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:11 schreef amaranta het volgende:
Je hoort daar ontzettend veel tengestrijdige verhalen over Leonieke.
Mijn osteopaat en teven fysiotherapeut, zei dat dat het onzin was dat kinderen niet lang ik de maxicosi mochten.
De ontwikkeling van de spieren in de rug begint volgens hem pas als ze gaan kruipen en lopen. Dan moet je wel meer uitkijken maar tot die tijd kwam het niet zo nauw zei hij.
Hij was wel een voorstander van dragen overigens. En zei hij, ik Afrika hangen de kinderen ook weleens krom in zo'n doek en die groeien ook sterk op!
Maargoed. 2 uurtjes per keer (heen en terug) zal heus niet zo'n kwaad kunnen hor.
Ja precies.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:19 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook weleens af, hoeveel 'kwaad' dat nou kan! In het begin sliep Isa heel veel bij mij op schoot overdag, dan lag ze ook niet netjes recht. In een draagdoek ook niet lijkt mij.. Maar goed, een beetje opletten daarmee lijkt mij wel verstandig.
Wow, heerlij inderdaad.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:34 schreef Sorbootje het volgende:
Mogge allemaal
Free, wat zul je je naar voelen! Maar als je mannetje zo blij en alert is heeft hij er in elk geval niet voor hem echt merkbaar last van gehad.![]()
En Isabeau heeft doorgeslapenen ik dus ook
Voel me een ander mens! Ze heeft gewoon lekker van 20.30u tot 4.30u geslapen en daarna geslapen tot ik haar wakker maakte om 7.15u.
Héérlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:44 schreef Sorbootje het volgende:
Je zou het overigens niet denken dat ik goed geslapen heb!Oeps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat een flapdrol zeg, die kerel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha en wat herkenbaar van dat happen van NielsTessa heeft dat inderdaad ook, geweldig om dat te zien
Sorbootje: Wat fijn dat Isabeau door heeft geslapen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
Door middel van een curretage. Je gaat dan onder narcose en dan zuigen ze je baarmoeder schoon. Uit de running? Ik was een dag uit de running vanwege de narcose, de ingreep stelt niet zo veel voor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:03 schreef mama_papa het volgende:
Toch heb ik nog even een vraag...hoe gaan ze dan dat stukje weghalen? En hoelang ben je uit de running dan, ben juist zo blij dat ik alles zelf kan in het huis en lekker boodschapjes weer doen etc...
Toen ik uit het ziekenhuis kwam, deed ik al het meeste weer zelf, behalve echt zware boodschappen tillen etc
Jeetje, dat is niet veel dat hij binnenkrijgt. Kom maar goed voor jezelf op Florian......quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:12 schreef freecell het volgende:
[..]
CuretterenZe maken dan onder narcose de baarmoeder schoon van binnen.
Alleen niet meteen vanuit gaan joh! Het kan, maar het hoeft niet.
Ik bloed niet echt meer, maar verlies nog wel wat wondvocht. Brr. Wordt wel snel minder trouwens.
Nou, drinken hier is dus bal...
Gisteren
17:45: 90 cc
21:00: 40 cc
Vandaag
3:15: 50 cc
6:00: 20 cc
8:00: 30 cc
En dat is dus mét borstcompressie en veel langer proberen aan te leggen dan normaal. Ik wil niet weten hoe weinig hij de afgelopen tijd heeft gehad
En hij is intussen vrolijk, blij en alert...
Die pijn herken ik niet maar zou het dinsdag zeker even melden als ik jou was.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:03 schreef mama_papa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |