Lieve Free, wat een ellende, en dan druk ik me netjes uit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:05 schreef freecell het volgende:
Stef toch een hempje.. Jammer... maar ergens ook wel fijn dat het kán zeg maar.
Nou we hebben een weegschaal (nagewogen, geen fout dusen in de kraamweek elke dag gewogen en met twee verschillende weegschalen ) én meteen ook een oorzaak gevonden geloof ik
Florian gevoed om 17:45. Na 20 minuten was hij uitgedronken, tevreden, had lekker gedronken, nog een boertje![]()
Wegen: 40cc![]()
Daarna onder dwang weer aangelegd en heeft hij in iets minder dan een half uurtje nóg 50 cc gedronken.... Daarna nog even gekolfd: leeg, 15 cc.
Hij krijgt dus gewoon te weinigHij heeft gewoon honger en huilt er niet om
![]()
Plan van aanpak hier: Aanleggen, boeren, weer aanleggen, boeren enz. tot hij écht niet meer wil of echt niet meer drinkt.
Daarna direct kolven (productie opkrikken) en dan wachten tot volgende voeding...
Dat vroeg ik me ook een beetje afquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:13 schreef octopussy het volgende:
[..]
Heb je je kind in een rijdende auto in je armen gehouden?
Was ook mijn eerste gedachte, maar ik denk dat ze wel ff gestopt zijnquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:13 schreef octopussy het volgende:
[..]
Heb je je kind in een rijdende auto in je armen gehouden?
Ogen úren per dag wijd open en op het CB zeiden ze ook dat hij heel sterk en alert is...quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:23 schreef Twinkly het volgende:
Freecell![]()
Gek he dat hij niet laat merken dat hij hongerig is? Want hij is wel alert enzo toch, iig heeft hij op de foto's vaak zijn oogjes juist wijd open. Gaat het kolven nu wel? Je krijgt toch geen TSR zonder kind aan de borst?
Dat had ik ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:37 schreef Meimeltje het volgende:
Freecell: balen zeg dat hij niet aangekomen is, zeker als je verwacht dat alles goed gaat. Maar ik dacht dat jij juist altijd overproductie had of was jij dat niet?
Pff, ik krijg er gewoon een knoop van in m'n maag als ik eraan denk dat Ivan misschien al die tijd honger heeft gehad en daar geen blijk van heeft gegeven. Nu hij een flesje krijgt doet hij trouwens het tegenovergestelde: hij drinkt na een fles van 200cc gerust door en door en door. Ik moet hem echt afkoppelen. Dat probeer ik nu wat eerder te doen (rond 170-185 ml) en dan is hij ook gewoon de hele dag tevreden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:23 schreef Twinkly het volgende:
Freecell![]()
Gek he dat hij niet laat merken dat hij hongerig is? Want hij is wel alert enzo toch, iig heeft hij op de foto's vaak zijn oogjes juist wijd open. Gaat het kolven nu wel? Je krijgt toch geen TSR zonder kind aan de borst?
Slaapgebrek heeft een grote impact op je leven. Het lijkt me niet zo raar dat je er door gaat piekeren en zeuren. Ik was het op een bepaald moment zo zat dat slaapgebrek mijn leven overheerste dat ik gewoon 's ochtends ging hardlopen ookal had ik bijna niet geslapen. En ik ben gestopt te zwijgen over m'n slaapgebrek. Zeuren lucht op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:28 schreef Sorbootje het volgende:
Mefke, ik wil inderdaad nu wel weten waar ik aan toe ben, of liever gezegd, waar Isabeau aan toe is. En dat van die doek was stom gezeur van iemand die te weinig slaapt en te veel piekert. Ben er mee gestopt..met dat piekeren. Niks voor mij![]()
Nou zeg, ik maar denken dat het wel aan mij zal liggen. Echt na een slaapje kan een kind al een ander koppie hebben ja!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:10 schreef mefke79 het volgende:
En ja, kindjes veranderen super snel! Ik zie het soms ineens na een dagje kdv of als ik em uit bed vis. Dan heeft ie ineens een ander koppie.
Meh, naar Belgische instanties bellen is zo duurquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:34 schreef leonieke het volgende:
Wow voor alle duidelijkheid. Ik zat op de achterbank naast de maxicosi toen hij zo begon te wenen van de honger. Eerst proberen stil te houden, maar dat leek dus niet te lukken. Dan moeten stoppen met rijden (mijn man dus) en eten gegeven. Straks bellen jullie al naar één of andere instantie om te zeggen dat we slechte ouders zijn omdat ik me hier niet duidelijk genoeg uitgedrukt heb![]()
Ik lees morgen de rest bij en zal dan ook nog reageren op de andere vraag die hier gepasseerd is, maar nu eerst een huilende baby eten geven
Als je belt voor een andere afspraak, moet je bellen voor een eerdere afspraak. Mij 'klinkt' het in de oren als een achtergebleven stukje placenta. En ook al kijken ze dat ding altijd na na de geboorte; ze hebben het bij mij maar liefst 2 keer over het hoofd gezien en ben ik later nagecurreteerd (na alle 3 kinderen overigens). De eerste keer na 5 weken met spoed en toen had ik dezelfde klachten als jij. Ik zeg dit niet om je bang te maken, want het stelt niet zo heel erg veel voor. Maar spreek wel duidelijk je zorg uit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef mama_papa het volgende:
Ik vroeg het eerder ook al, maar nog geen antwoordDus heel brutaal gewoon nog een keer
Ik moet as dinsdag naar het ziekenhuis voor algehele controle voor mezelf. Ook dus voor het gebied daaronderNu bloed ik nog steeds, en véél
Moet ik dan niet bellen voor een andere afspraak?
Het was juist niet mijn bedoeling om je bang te maken. Misschien spiegel ik gewoon wel door mijn eigen ervaringen. Maar ik lees zorg en angst in je berichtje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:01 schreef mama_papa het volgende:
Mammietje: Een eerdere afspraak gaat denk niet lukken aangezien het as dinsdag al is ingepland, maar toch word ik nu een beetje bangWat gebeurd er dan mocht dat het geval zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |