Ziet er goed uit wijnbo, even een vraagje, hoe heb je die vloerbedekkinglijm er af gekregen, bij ons ligt er ook waarschijnlijk een granieten vloer verstopt in de gang onder de vloerbedekking.quote:Op maandag 15 maart 2010 22:30 schreef Wijnbo het volgende:
Foto update:
Afgelopen zaterdag: Schrootjes weg, vloerbedekking weg in woonkamer en suite en slaapkamers/overloop.
Slaapkamers:
Tegeltjes keuken:
[ afbeelding ]
Vaste kast keuken:
[ afbeelding ]
Gang:
[ afbeelding ]
Toegang kelder:
[ afbeelding ]
Kelder (Kurkdroog) :
[ afbeelding ]
Zolder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trap van 1e verdieping naar begane grond en weer terug omhoog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuin ZONDER coniferen![]()
[ afbeelding ]
Slaapkamer aan straatkant:
[ afbeelding ]
Keuken achtig iets op eerste verdieping:
[ afbeelding ]
en onder de lelijke plaat kwam dit te voorschijn:
[ afbeelding ]
En het resultaat van vanavond: De vloerbedekking van de gang verwijderen:
[ afbeelding ]
Hm... wat zit er onder...
[ afbeelding ]
Ff stukje schoonkrabben!
[ afbeelding ]
Nog iets verder krabben...
[ afbeelding ]
Schoonmaken!
[ afbeelding ]
Oooooh!
[ afbeelding ]
Originele paneeldeuren, uit voorzorg er uit gehaald tijdens de verbouwing.
[ afbeelding ]
Slaapkamerraam achterkant.
[ afbeelding ]
Wijnbo is al aan het klussen, vandaar dat ik even reageer. Het antwoord is: krabben met een horizontaal stanleymesje, zoiets als dit maar dan met een houder.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:57 schreef aegor102 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit wijnbo, even een vraagje, hoe heb je die vloerbedekkinglijm er af gekregen, bij ons ligt er ook waarschijnlijk een granieten vloer verstopt in de gang onder de vloerbedekking.
Dat ziet eruit als een glasmesje (althans dan leken ze me te snappen bij de bouwmarkt).quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:05 schreef Spikkel01 het volgende:
[..]
Wijnbo is al aan het klussen, vandaar dat ik even reageer. Het antwoord is: krabben met een horizontaal stanleymesje, zoiets als dit maar dan met een houder.
[ afbeelding ]
Ze liggen bij de stanleymessen, zouden dus goed te vinden moeten zijn.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een glasmesje (althans dan leken ze me te snappen bij de bouwmarkt).
Ik zie nu ook dat die foto flink onscherp isquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:04 schreef Ml-etje het volgende:
Wat leuk gedaan![]()
Die plafond muv de keuken zijn idd mooi!
Nou eerst de keuken maar eens afmaken voordat we gaan krabben in de gang.quote:Op zaterdag 24 april 2010 08:05 schreef Spikkel01 het volgende:
[..]
Wijnbo is al aan het klussen, vandaar dat ik even reageer. Het antwoord is: krabben met een horizontaal stanleymesje, zoiets als dit maar dan met een houder.
[ afbeelding ]
We zijn benieuwd waar dit gaat stranden (onleesbaar door cameraflits).. Verder hebben ze wel alle vertrouwen in ons hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Er moet veel aan dit huis gebeuren
Dat zal jullie nog betreuren
Jullie hebben nl 4 linkerhanden![]()
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig![]()
Isolatie als in geen muurquote:Op zondag 25 april 2010 21:41 schreef Beijtje het volgende:
Zo, jullie hebben hard gewerkt!![]()
Idd, die isolatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |