Ik heb daar nooit bij stil gestaan en realiseerde het me pas toen we de TT al hadden staan.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
om die reden hebben wij een Geuther Family gekocht
blad kan eraf dus hij kan net als de tripp trapp onder de tafel enzo, hij kan ook helemaal meegroeien en versteld worden, maar het grote voordeel wat ons betreft is dus dat er ook een blad op kan.
Ik wil tzt zo graag haar laten meehelpen in de keuken bijvoorbeeld, dingen in bakjes doen in de kinderstoel![]()
of koekjes bakken ofzo.
volgens mij is het S_oepstengelquote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef Brighteyes het volgende:
Weet iemand trouwens de juiste schrijfwijze van de nick van Soepstengel? Zat daar niet iets van een _ bij in ook? Als ik een search doe op haar postgeschiedenis op deze manier komt er helemaal niets uit, maar zo lang is ze toch nog niet stil?
Dat is hem idd. Duidelijk iig dat ze al eeuwen niet meer geweest is. Met het doorschuiven naar het volgende topic halen we haar maar uit de lijst dan denk ik...quote:
Daarom, gewoon even je tafel opmeten enzo en langs een winkel gaan, dan kun je even goed kijken. Die TrippTrapps zijn inderdaad relatief klein. Ik vond ze in de winkel in ieder geval kleiner ogen dan op internet. Niet lager ofzo, maar euhm, smaller I guess.quote:Op maandag 15 maart 2010 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Da's nou jammer, want ik ben erg van het internetshoppen.![]()
Ik vraag me af of een stoel als de Tripp Trapp wel aan onze tafel zou passen. Wij hebben niet alleen een blad maar ook een verticaal stuk eronder, zeg maar. Samen is dat wel 11 cm. Straks komt Ivan net met z'n neusje boven het blad uit.
Ik vind de Ikea-stoel ook nog wel een optie, hoor, maar wat doe je dan als je kind wat ouder is en nog niet in de volwassen stoelen past?
*ping*quote:Op maandag 15 maart 2010 21:16 schreef huuphuup het volgende:
haha mijn lief vindt de TrippTrapp ook lelijk die kwam er hier écht niet in.Ik vind er niet echt wat van eigk, niet heel mooi maar ook niet uitgesproken lelijk. Die wij hebben is van hetzelfde concept dus das fijn. Die Bloom heeft K_i_m geloof ik, anders moet je haar even pm-en misschien over het onderhoud enzo?
En wij zijn op een bepaald moment gewoon naar wat winkels gegaan om de stoelen in het echt te bekijken en ook even 'proef te zitten'.
Het viel me op dat lang niet alle stoelen inderdaad ook echt practisch zijn qua schoonmaken of qua grootte enzo. Dat zie je niet altijd aan een plaatje op internet helaas.
Ik wilde dus net vertellen dat Leander dat gisteravond ook ineens deed. Hij ging al wel vaker zo staan maar gister kwam ie dus ook echt vooruit. Ik wilde het filmen maar nu ligt mijn fototoestel in de auo bij lief op het werkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:24 schreef MamaNik het volgende:
V loopt zelfs op zijn handen en voeten de kamer door net Mogli ( of hoe schrijf je dat?? Het jongetje uit Jungle boek) hihi.
wat leuk!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:24 schreef MamaNik het volgende:
Even vanaf mijn iPhone dus geen k
jompel poppetjes in de buurt.
Nog niet bijgelezen maar moet even egoposten!!
Mijn mannen kruipen en trekken zich overal aan op in 1 week tijd. Ben zo trots op mijn mannetjes. Ze hebben de smaak helemaal te pakken, nu alleen nog goed slapen. Maar lijkt heel stiekum steeds iets beter te gaan. V loopt zelfs op zijn handen en voeten de kamer door net Mogli ( of hoe schrijf je dat?? Het jongetje uit Jungle boek) hihi.
M heeft een trip trap en de jongens een Ikea stoel vond het te duur worden om 2 trip traps erbij te kopen. En waar moet ik ze laten. Ikea stoelen kunnen we lekker stapelen.
quote:Op maandag 15 maart 2010 22:10 schreef k_i_m het volgende:
Verhaal met als strekking 'DOE! HET! NIET!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |