abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:51:44 #1
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78625161
Het vorige deel: Het grote babietjestopic (6-12 mnd) deel 10

De grote baby's:

28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Ik sloot hem net met:
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:48 schreef Kersjes het volgende:
Miss_Sly, ik ben heel benieuwd naar de hereniging tussen Senna en papa over een week, lijkt me zo mooi! Die zullen elkaar echt enorm gaan missen de komende dagen

FTA, succes straks! En dat komt vast goed met Finn joh.

Hier ligt er weer een baby onder de bank. Hij begint op zijn speelkleed, maar werkt zichzelf steevast klem onder de bank als hij weer eens achteruit geschuifeld is. Dat hoofd he, dat past natuurlijk niet als hij hem rechtovereind blijft houden

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 14-03-2010 09:47:46 ]
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:09:35 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78625656
Da's maar goed ook Kersjes, je zou hem nog kwijtraken anders.
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 10:18:15 #3
5428 crew  miss_sly
pi_78625922
Kersjes, dat gaat hiet hetzelfde Zo grappig!

Ik vind het jammer dat schaap vrijdagavond pas om half 11 landt, anders zou ik hem met Senna op zijn gaan halen. Nu lijkt me dat niet echt geschikt Maar ben idd benieuwd naar haar reactie als ze hem na een week weer ziet

Vannacht trouwens wel een hele goede nacht gehad. Het gaat al zo lang niet goed, dat ik gisteravond om half 10 naar bed ben gegaan. Senna kwam pas om half 2 en lag om 2 uur weer in bed en toen werd ik om 5 voor 7 vanochtend net voor de wekker wakker van haar En ik voel me gewoon uitgerust Dat is lang geleden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:20:24 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78626013
Ik weet nog Sasha's beteuterde gezichtje toen ik hem weer zag na 10 dagen weg toen hij 8mnd oud was. Echt naar papa kijken van 'wat moet ik met haar, wie is het ook al weer'. Tranen over mijn wangen. Ik hoop voor Schaap dat het anders is.
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 10:22:01 #5
5428 crew  miss_sly
pi_78626069
Ow ja, dat kan natuurlijk ook nog lijkt me naar! hoop dat het anders is.

Hebben jullie toen ook wel eens achter de webcam gezeten, of was het tijdsverschil daarvoor niet handig?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:24:03 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78626139
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:22 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, dat kan natuurlijk ook nog lijkt me naar! hoop dat het anders is.

Hebben jullie toen ook wel eens achter de webcam gezeten, of was het tijdsverschil daarvoor niet handig?
Nee, niet gedaan. Was niet mogelijk mede door tijdsverschil (Canada) en niet hebben van laptop en cam op dat moment etc.
Het was na 2 minuten wel weer helemaal ok hoor, gelukkig.
pi_78626244
Fijn miss! En spannend zo'n week zonder papa. Wat zullen die lekker knuffelen straks.

FTA, dat is hier ook hoor. Alleen op P. reageert hij op een iets andere manier dan op mij. Bv tijdens het eten zit Ko altijd heel verliefd naar zijn vader te kijken, dat is echt hun moment samen. En als P. gitaar speelt dan zit Ko vaak voor hem in de trip trap en dan gaat hij mee zingen.
Bij mij is het altijd zo druk wiebelen als hij me ziet.
Succes met de sollicitatie. Finn vind het vast leuk bij de buurvrouw.

Kersjs, wat grappig is dat toch! Hoorde hier laatst ook gepiep. Ko zat onder een stoel en het lukte hem niet zijn hoofd op te richten. Dus zat hij zo'n beetje gebukt onder die stoel.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 10:27:18 #8
5428 crew  miss_sly
pi_78626261
Gelukkig maar! maar dat eerste moment lijkt me idd niet fijn.

wij gaan vanavond proberen te cammen. Ik denk dat schaap er zich wat te veel van voorstelt, maar ik hoop dat Senna hem iig als zodanig herkent we zullen zien!
pi_78626739
Toby Toby toch Whaha ik ben Tess ook wel eens kwijrt en dan ligt ze onder de tafel of onder de bank.

wij hadden vannacht weer een hele prettige nacht. NOT! Tess werd om 23.00 uur helemaal overstuur wakker, troosten in d'r eigen bed lukte niet, dus maar naar ons bed. Ze was niet stil te krijgen, was aan het overstrekken en krijste het uit. Flesje gemaakt, zetpilletje gegeven en toen werd ze rustiger maar ipv te gaan slapen ging mevrouw 1,5 uur liggen ouwehoeren
Uitiendelij is ze wel in slaap gevallen maar heeft ze heel onrustig geslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78627068
Miss, ik ben natuurlijk regelmatig met Lotte van papa vandaan, en die vindt het nooit zo boeiend, terwijl ze alsie op zn werk is geweest helemaal stuitert als hij thuis komt. De webcam vindt ze wel interessant, maar ze herkent er niks in ofzo, alleen het bewegende is mooi.
Just my 2 cents...het hoeft dus niet helemaal te gaan
Lotte!
Noah!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:01:23 #11
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78627484
En zo ziet het er dus uit als hij onder de bank ligt

.... met gevoel voor drama....
pi_78627653
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef Kersjes het volgende:
En zo ziet het er dus uit als hij onder de bank ligt

[ afbeelding ]
Is dat Toby Wat is ie al groot En mooi
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78627761
Wat is Toby groot geworden! En wat een leukerd

Miss, wij waren 4 dagen in Londen en hebben toen ook gewebcammed met Graeme, maar hij vond er niet zoveel aan. Hij wou liever pp het toetsenbord van mn moeders laptop slaan, zn sok uittrekken of aan mn moeders shawl pulken En toen ie ons weer zag, keek hij ook eventjes heel verbaast, maar al heel snel was ie gewoon weer helemaal blij om ons te zien, gelukkig
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78628109
Toby!

Tjee Vicky, dat klinkt als onze nacht. Alleen dan om 5 uur. Ook een zetpilletje erin en tandjesspul en aan de borst. Gelukkig viel hij in slaap en konden we mee uitslapen tot 9 uur!

We webcammen hier met opa maar Ko vind er inderdaad niet bijster veel aan, maar goed hij heeft de beste man ook nog maar 3 keer in zijn leventje gezien dus ik neem hem niks kwalijk.

Goh Tessie, best lang waren jullie zonder hem he? Lijkt me wel pittig. Maar ook heel gezellig even met zijn tweeen, uh drieen in jullie geval.
pi_78628441
Dentinox hebben we idd ook nog gedaan. Tess was om 7 uur al weer wakker..

Tess doet eendjes na.
Als ik kwak kwak kwak doe doet ze me na
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78628585
Wat lief!

Om 7 uur! Ko sliep dus pas weer om 7 uur. Dus die 2 uur hebben we er lekker nog bijgepakt. Al zei P. op een gegeven moment zullen we maar opstaan. Maar het kind zat zo in zijn ogen te wrijven dat ik het een kansje wilde geven. En fijn ook, want ik heb nog pijn in mijn kies en een griep onderweg. Keelpijn enzo.
pi_78629385
Tess

Oeke, ik vond het idd best wel lang ja Maar we wilden nog even snel eruit, nu het nog kon, want in de zomer ben ik daar vast weer veel te brak voor. En Londen leek ons gewoon ook echt niet leuk voor Graeme. Het was ook wel lekker om gewoon even met zn tweetjes (of drietjes hihihi) te zijn, maar ik miste hem wel heel erg, Webcammen maakte het eigenlijk alleen maar erger
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:45:56 #18
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78629445
Oehw.... slechte slapertjes. Blegh... het hoort erbij, en Oeke: zennnnn...! Slopend is het...

Oeke nog ziekjes ook, dat kan je er al helemaal niet bij hebben. Beterschap.

Kwakkwak Tess...

Miss, wanneer gaat Schaap precies weg? Lijkt mij superspannend, zo helemaal 'alleen'. Succes!
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 11:54:05 #19
5428 crew  miss_sly
pi_78629802
oeke en Vicky, wat naar die nachten he? Ik hoop dat jullie ook snel (weer) wat betere nachten hebben. Het voelt zo goed en verkwikkend als je weer eens een echt goede nacht hebt!

Tess

mikoxx, hij is al weg! zondagmiddag vertrokken vanaf schiphol en toen ben ik met Senna doorgereden naar mijn ouders. Ik speel een beetje vals, want ik heb daar gelogeerd, ben gisteravond thuisgekomen en ga er donderdagochtend weer heen. Dus echt alleen ben ik alleen dinsdag en woensdag, en dan moet ik werken ik heb dus veel hulp hoor maar toch, beetje spannend is het wel.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:59:35 #20
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78630062
Tuurlijk is het spannend Miss. En, ik zou het geloof ik net zo doen als jij.... alleen is toch alleen he? En dan met name de nachten lijken me heftig (hier is slapen voor mietjes , haha).

Toby, gekkerd!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:49:13 #21
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78634337
Toby!

Miss_sly, spannend hoor. Ben ook benieuwd wat Senna van het cammen vindt!

Hier een zielig Joepje Hij wil niets. Alleen hangen en hangen. Hij is sinds zondag niet in zijn hum. Ik weet niet.. hij is niet zijn vrolijke zelf. Veel huilen, echt dikke tranen. Hij kletst bijna niet. Zo zielig. Hij is verder niet ziek ofzo, gewoon niet blij....
Niet mieten! Door gieten!
pi_78635446
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:49 schreef seilram het volgende:

Hier een zielig Joepje Hij wil niets. Alleen hangen en hangen. Hij is sinds zondag niet in zijn hum. Ik weet niet.. hij is niet zijn vrolijke zelf. Veel huilen, echt dikke tranen. Hij kletst bijna niet. Zo zielig. Hij is verder niet ziek ofzo, gewoon niet blij....
Arme Joep. Leander had het vorige week ook. Paar dagen daarna had ie de zesde ziekte Dus dat verklaarde een hoop.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:21:28 #23
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78635655
De 6e ziekte heeft Joep net gehad...
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:10:51 #24
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78637761
Oh Miss-sly, ik ben zondagmorgen aangekomen op Schiphol, en de vent ziet Beisan 2 hele weken niet. Dat vindt hij ook wel heftig, al ben ik natuurlijk niet alleen En cammen kan de beeb goed, ze lijkt oma wel te herkennen (en dan denk niet van die keer toen ze net een maand oud was ) Hoe heerlijk is het om weer lekker bij paps en mams thuis te zijn. En nu als moeder. Erg bizar, maar zo leuk. Kind slaapt meteen goed, geen last van jetlags enzo. Mama daarentegen....

Bah Seilram, hopen dat Joep zich gauw beter voelt... Beisan had vorige week ook een hang dagje, niet huilen, maar wel hangen, stil zijn, beetje liggen, beetje zitten en toen was het ook weer over
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_78639458
Finn bij de buurvrouw brengen was zoals ik al verwacht had een groot drama. Hij begon keihard te krijsen toen ik weg ging, ik kon hem buiten nog horen Gelukkig kreeg ik toen ik net in de auto zat een sms van de buurvrouw dat hij rustig was.
overigens is de sollicitatie niks geworden, ze willen me niet omdat ik een kind heb. Wat heb ik een spijt dat ik Finn daarvoor achter heb gelaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')