quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:48 schreef Kersjes het volgende:
Miss_Sly, ik ben heel benieuwd naar de hereniging tussen Senna en papa over een week, lijkt me zo mooi! Die zullen elkaar echt enorm gaan missen de komende dagen![]()
FTA, succes straks! En dat komt vast goed met Finn joh.
Hier ligt er weer een baby onder de bank. Hij begint op zijn speelkleed, maar werkt zichzelf steevast klem onder de bank als hij weer eens achteruit geschuifeld is. Dat hoofd he, dat past natuurlijk niet als hij hem rechtovereind blijft houden
Nee, niet gedaan. Was niet mogelijk mede door tijdsverschil (Canada) en niet hebben van laptop en cam op dat moment etc.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:22 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, dat kan natuurlijk ook noglijkt me naar! hoop dat het anders is.
Hebben jullie toen ook wel eens achter de webcam gezeten, of was het tijdsverschil daarvoor niet handig?
Is dat Tobyquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef Kersjes het volgende:
En zo ziet het er dus uit als hij onder de bank ligt![]()
[ afbeelding ]
Arme Joep. Leander had het vorige week ook. Paar dagen daarna had ie de zesde ziektequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:49 schreef seilram het volgende:
Hier een zielig JoepjeHij wil niets. Alleen hangen en hangen. Hij is sinds zondag niet in zijn hum. Ik weet niet.. hij is niet zijn vrolijke zelf. Veel huilen, echt dikke tranen. Hij kletst bijna niet. Zo zielig. Hij is verder niet ziek ofzo, gewoon niet blij....
Oh dat had ik vorige week precies hetzelfde. Als moeder zijnde ben je niet flexibelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:51 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
overigens is de sollicitatie niks geworden, ze willen me niet omdat ik een kind heb. Wat heb ik een spijt dat ik Finn daarvoor achter heb gelaten
jamaar ze kon niets zien omdat het steeds voor haar ogen hangt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef oeke het volgende:
Dat is echt zo, Huup, er komt een einde aan.
Nu is er al een tijdje rust. Relatief dan en vooral in de mond van Ko.![]()
En die kiezen of andere tanden, ik moet er even niet aan denken.
Alhoewel meneer weer flink aan het kwijlen is.![]()
Je moet haar mooie haar ook niet knippen.![]()
![]()
Sterkte Mikoxx voor de nacht!
Het mag niet maar ik heb ook liever dat ze dat gewoon eerlijk zeggen dat dat ze een smoes gaan verzinnen en daarmee misschien je zelfvertrouwen schaden. Bij mij zei die man ook: Ik kna wel een reden gaan verzinnen waarom we je niet willen hebben maar dan moet ik gaan liegen. De enige reden is simpel dat je als moeder zijnde niet zo flexibel bent als we zouden willen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:36 schreef mefke79 het volgende:
FTAniet alleen dom, maar ook zo enorm verboden! Echt, je schiet er geen klap mee op,maar het MAG dus echt niet.
Tsja... prioriteiten stellen heet dat geloof ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef MamaNik het volgende:
En Mikoxx waar haal je de tijd vandaan om elke dag netjes te posten. pfff soms ben ik echt blij dat ik even achter de pc kan zitten!! Eindelijk moet ik nu wat aan het eten gaan doen maar kan wel wachten
Wel een mijlpaal hier, ze kruipen allebei van de 1 op de andere dag! Zoooo cute die kleine kontjes heen en weer schudden en ze gaan overal achteraan..
En ik kan wel merken kan ons huis een peuter heeft, M loves Plop appels (gewone appels met een stikcker van Plop erop, die zijn echt veeeel lekkerder dan gewone appels) en hij wil het stickertje daarvan op zijn hand, maar net vond ik er 1 in de luier van V. lekker opgegeten dus....
Geloof mij mijn prioriteit ligt eerst bij Fokken en dan mijn huishouden hoor, maar zat net even achter compu belde man ik kom nu naar huis ben het zat dus ik huh nu al?? het is 5 uur hoor. WAT????? AHHHHHHHHquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:19 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Tsja... prioriteiten stellen heet dat geloof ik![]()
![]()
Kruipende V en R. Wow!Dat is zeker een
waard!! Wel twee
![]()
![]()
![]()
En plopstickers, ik wist niet dat die zo lekker waren joh!![]()
Oh, en een nieuwe tandjesstand 7 - 6 voor T.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:31 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Geloof mij mijn prioriteit ligt eerst bij Fokken en dan mijn huishouden hoor, maar zat net even achter compu belde man ik kom nu naar huis ben het zat dus ik huh nu al?? het is 5 uur hoor. WAT????? AHHHHHHHH
dus soms dan vliegt de dag zoooo snel
ja dat scheelt inderdaad een hele hoop hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef mikoxx het volgende:
[..]
ikkesnap
De ene dag lukt t ook beter om even tijd voor mezelf te vinden dan de ander hoor. En, ik heb er 'maar' twee he?
Ja echt lekker hoor ze struinen nu zelf heel de kamer door, alleen moet mijn huis ineens weer baby baby proef gaan makenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef mikoxx het volgende:
Klinkt erg fijn!! Je brengt me op ideeen
Aaaahhh.. da's een verademing. Dat gefrustreerde gedoe: wel niet kruipen, lukt niet weeehhh!! ben ik ook wel een beetje zat. Maar goed, t zal hier vast nog wel eventjes duren. Tandjes gaat superhard hiero, vind het eigenlijk wel sneu.....maar goed: er door is er doorhebben we dat maar weer gehad.
oh zoo pfff ben er niet meer helemaal bij.. Ik denk toch lekker eigenwijs dat ze er geen last van krijgen ahahahahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef mikoxx het volgende:
tandjes krijgen en volgorde enzo schijnt erfelijk bepaald te zijn. En pijn, vast ook (niet)!!
Ja tis echt een blij en tevreden mannetje. Echt hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef miss_sly het volgende:
MeNicole, wat naar lijkt me dat. Maar lijkt hij verder wel een blij tevreden mannetje? want dat is toch hte belangirjkste, niet dan?
Ja het telefoonnummer was nog net zichtbaar op een stukjequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:36 schreef Basboussa het volgende:
...Dat wordt alle papiertjes goed opbergen MeNicole
Gelukkig kon je ze gewoon bellen over de afspraak
Even zonder verder bijgelezen te hebben... maar dit soort reacties hoor ik dus vaker en die zijn zo niet leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:15 schreef Basboussa het volgende:
En de tweeling kruipt, hoe leuk! En dat wordt heel veel opruimen, kinderen ergens wegtrekken enzo, en dat keer 2.... Soms vind ik het wel wat, een tweeling, maar op zulke moment ben ik toch zo gezegend met 1.
Haha, MeNicole, da's een actie voor in het babyboek! Hihiquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh en ik had net een stomme actieR belde of ik iets voor hem na wilde kijken hoelaat ie ook alweer op een afspraak moest zijn. Dus ik pak de papieren erbij als mijn telefoon weer gaat. Dus papieren op de bank (Leander op de grond) en telefoon oppakken. Moest ff snel iets op de pc opzoeken voor mijn ma. Dat klaar wil ik R terug bellen voor zijn afspraak heeft Leander het papiertje opgegeten
Nah opgegeten niet want hij had alles weer netjes uitgespuugd
Dus nu kon ik niks meer zien. En de kleine man maar lachen en maar hmmmmen. Dus toen moest ik van R bellen hoelaat de afspraak ook weer was. Gelukkig kon de vrouw erom lachen toen ik zei dat niet de hond maar ons kind het afsprakenblaadje had opgegeten.
Oh wat kunnen kinderen direct zijn he? Getsie, maar als je t niet vertrouwt ofzo, zou ik wel naar de ha gaan hoor, wie weet kan die iets betekenen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:26 schreef Kersjes het volgende:
Leander![]()
Vicky, hopelijk is Tess gauw weer wat lekkerder. Dat gekwakkel en bijkomende fratsen zijn niet leuk![]()
Met Toby z'n (aankomende) tandjes gaat het vandaag al beter. Helaas is zijn eczeem weer heel erg, de korsten op zijn wang zijn zwartPluisachtig? Ziet er heel naar uit, een kleutertje in de speeltuin riep al wijzend "Kijk, die baby heeft een grote brandwond!"
wat is er nou zo vreselijk aan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Even zonder verder bijgelezen te hebben... maar dit soort reacties hoor ik dus vaker en die zijn zo niet leuk![]()
misschien kleertjes kopen die zo min mogelijk over haar hoofdje heen moeten? of denk je dat dat niet uitmaakt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef miss_sly het volgende:
Wat betreft het aankleden: zittend, liggend, rug, buik, iets in de handen, pffrrrtt op de buik, liefdjes zingen, het maakt allemaal niet uit. Het hele arsenaal is reeds uit de kast getrokken, maar het is en blijft drama.
Tja, en het is toch niet iets dat we kunnen skippendus ik hoop maar dat het een faaaaaase is
Het is niet vreselijk, zo nu ook weer niet, maar t voelt een beetje als: pff jij wel, ik gelúkkig niet. En daar kan ik zo weinig mee zeg maar. Niet opbeurend ofzoquote:
Mja, maar het is ook wel eens andesom: jij wel, ik helaas niet. En daar kun je ook niets mee. Het is gewoon het gevoel van een ander, en dat is toch wel voor te stellen dat iemand het zo voelt (beide kanten op). NIet te zwaar opnemen, want zo is het vast niet bedoeldquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:56 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Het is niet vreselijk, zo nu ook weer niet, maar t voelt een beetje als: pff jij wel, ik gelúkkig niet. En daar kan ik zo weinig mee zeg maar. Niet opbeurend ofzomaar dat ligt bij mij misschien..
Oh dat spijt me echt! Ik bedoel het niet slecht, ik druk me misschien gewoon wat anders uit. Ik wilde juist aangeven dat het me echt leuk lijkt een tweeling, amar dat ik het me voor kan stellen dat het soms erg lastig is. Zoiets. Is niet opbeurend bedoelt, want kruipen is toch niets vervelends?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:56 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Het is niet vreselijk, zo nu ook weer niet, maar t voelt een beetje als: pff jij wel, ik gelúkkig niet. En daar kan ik zo weinig mee zeg maar. Niet opbeurend ofzomaar dat ligt bij mij misschien..
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:08 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Oh dat spijt me echt! Ik bedoel het niet slecht, ik druk me misschien gewoon wat anders uit. Ik wilde juist aangeven dat het me echt leuk lijkt een tweeling, amar dat ik het me voor kan stellen dat het soms erg lastig is. Zoiets. Is niet opbeurend bedoelt, want kruipen is toch niets vervelends?
MAar zeg het gewoon als je iets dwars zit! Dan probeer ik daar rekening mee te houden. Ik ben soms nogal 'anders' in mijn reacties, maar dat betekent niet dat ik je iets slechts toewens....Dus doe dat alsjeblieft, want dit doet mij een beetje pijn...
Oefff!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:10 schreef mikoxx het volgende:
[..]
t voelde gewoon... niet fijn zeg maar... dank voor je reactie. Zo zie je, dingen kunnen getypt soms zo anders overkomen....
![]()
dankjewel!
over reacties van andere mensen kan ik ondertussen een boek schrijven. En over de vragen die ze stellen al helemaal. Waar sommige wildvreemde mensen het lef vandaan halen om iets te vragen snap er niks van.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Even zonder verder bijgelezen te hebben... maar dit soort reacties hoor ik dus vaker en die zijn zo niet leuk![]()
hier is het hip om met je enkels op het kussen te 'stampen' de hele tijd. En dus ook lekker in je poepluiers stampen als mama niet snel genoeg isquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:16 schreef mikoxx het volgende:
Miss... zou t niet een faaaaase kunnen zijn? Er zijn volgens mij veel meer kindjes die aankleden niet zo leuk vinden. Hier juist grote draaikonten op t aankleedkussen en dat is ook echt lastigmet poepluiers enzo
Fijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Morgenavondpas laat, maar dat maakt niet uit.
Het is wel goed gegaan, hoor. Ik was zondagavond en maandag bij mijn ouders. Maandag na het eten naar huis, Senna in bad en naar bed en dat deed ze heel goed. Beide werkdagen keurig netje sop tijd alles klaar, ook al moest het alleen. Senna netjes gekleed en gevoed toen oma kwam en de andere dag op het kdv afgeleverd. 's avonds ging het ook weer goed. Vanochtend ben ik weer naar mijn ouders gegaan, en daar blijf ik tot morgen en ga naar het eten naar huis.
GEzellig en goed dus, maar ik zal wel blij zijn als schaap terug is
ow ja, het webcammen vond Senna dus wel erg interessant! Ze zag en hoorde schaap dus echt wel en reageerde erop. De eerste keer niet echt, de tweede keer al wat meer en vond ze het leuk. Vanavond vond ze het ook wel leuk, maar ineens ook erg spannend. Ging haar blik naar achter het scherm om te kijken of hij daar dan was en werd ze wat onrustig.
hihiquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef Chan het volgende:
Ohw leuk, die luierverschoon en aankleedproblemen.. Timo vindt het leuk om als ik zijn voetjes optil bij het verschonen, zelf zn billen nóg hoger op te tillen voor zover hem dat dan lukt.. En zn voeten dan hard naar beneden drukken.. Gewoon uit alle macht tegenwerken dus.. En ik reageerde daar vandaag nogal geïrriteerd op, begint hij me toch een partij te schaterlachen![]()
Fijn dat schaap morgenavond alweer terug is! Lijkt me zwaar, zo'n week!
Huup wanneer gaat M. weg? Komende week al toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |