abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:51:44 #1
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78625161
Het vorige deel: Het grote babietjestopic (6-12 mnd) deel 10

De grote baby's:

28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Ik sloot hem net met:
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:48 schreef Kersjes het volgende:
Miss_Sly, ik ben heel benieuwd naar de hereniging tussen Senna en papa over een week, lijkt me zo mooi! Die zullen elkaar echt enorm gaan missen de komende dagen

FTA, succes straks! En dat komt vast goed met Finn joh.

Hier ligt er weer een baby onder de bank. Hij begint op zijn speelkleed, maar werkt zichzelf steevast klem onder de bank als hij weer eens achteruit geschuifeld is. Dat hoofd he, dat past natuurlijk niet als hij hem rechtovereind blijft houden

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 14-03-2010 09:47:46 ]
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:09:35 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78625656
Da's maar goed ook Kersjes, je zou hem nog kwijtraken anders.
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 10:18:15 #3
5428 crew  miss_sly
pi_78625922
Kersjes, dat gaat hiet hetzelfde Zo grappig!

Ik vind het jammer dat schaap vrijdagavond pas om half 11 landt, anders zou ik hem met Senna op zijn gaan halen. Nu lijkt me dat niet echt geschikt Maar ben idd benieuwd naar haar reactie als ze hem na een week weer ziet

Vannacht trouwens wel een hele goede nacht gehad. Het gaat al zo lang niet goed, dat ik gisteravond om half 10 naar bed ben gegaan. Senna kwam pas om half 2 en lag om 2 uur weer in bed en toen werd ik om 5 voor 7 vanochtend net voor de wekker wakker van haar En ik voel me gewoon uitgerust Dat is lang geleden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:20:24 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78626013
Ik weet nog Sasha's beteuterde gezichtje toen ik hem weer zag na 10 dagen weg toen hij 8mnd oud was. Echt naar papa kijken van 'wat moet ik met haar, wie is het ook al weer'. Tranen over mijn wangen. Ik hoop voor Schaap dat het anders is.
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 10:22:01 #5
5428 crew  miss_sly
pi_78626069
Ow ja, dat kan natuurlijk ook nog lijkt me naar! hoop dat het anders is.

Hebben jullie toen ook wel eens achter de webcam gezeten, of was het tijdsverschil daarvoor niet handig?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:24:03 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78626139
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:22 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, dat kan natuurlijk ook nog lijkt me naar! hoop dat het anders is.

Hebben jullie toen ook wel eens achter de webcam gezeten, of was het tijdsverschil daarvoor niet handig?
Nee, niet gedaan. Was niet mogelijk mede door tijdsverschil (Canada) en niet hebben van laptop en cam op dat moment etc.
Het was na 2 minuten wel weer helemaal ok hoor, gelukkig.
pi_78626244
Fijn miss! En spannend zo'n week zonder papa. Wat zullen die lekker knuffelen straks.

FTA, dat is hier ook hoor. Alleen op P. reageert hij op een iets andere manier dan op mij. Bv tijdens het eten zit Ko altijd heel verliefd naar zijn vader te kijken, dat is echt hun moment samen. En als P. gitaar speelt dan zit Ko vaak voor hem in de trip trap en dan gaat hij mee zingen.
Bij mij is het altijd zo druk wiebelen als hij me ziet.
Succes met de sollicitatie. Finn vind het vast leuk bij de buurvrouw.

Kersjs, wat grappig is dat toch! Hoorde hier laatst ook gepiep. Ko zat onder een stoel en het lukte hem niet zijn hoofd op te richten. Dus zat hij zo'n beetje gebukt onder die stoel.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 10:27:18 #8
5428 crew  miss_sly
pi_78626261
Gelukkig maar! maar dat eerste moment lijkt me idd niet fijn.

wij gaan vanavond proberen te cammen. Ik denk dat schaap er zich wat te veel van voorstelt, maar ik hoop dat Senna hem iig als zodanig herkent we zullen zien!
pi_78626739
Toby Toby toch Whaha ik ben Tess ook wel eens kwijrt en dan ligt ze onder de tafel of onder de bank.

wij hadden vannacht weer een hele prettige nacht. NOT! Tess werd om 23.00 uur helemaal overstuur wakker, troosten in d'r eigen bed lukte niet, dus maar naar ons bed. Ze was niet stil te krijgen, was aan het overstrekken en krijste het uit. Flesje gemaakt, zetpilletje gegeven en toen werd ze rustiger maar ipv te gaan slapen ging mevrouw 1,5 uur liggen ouwehoeren
Uitiendelij is ze wel in slaap gevallen maar heeft ze heel onrustig geslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78627068
Miss, ik ben natuurlijk regelmatig met Lotte van papa vandaan, en die vindt het nooit zo boeiend, terwijl ze alsie op zn werk is geweest helemaal stuitert als hij thuis komt. De webcam vindt ze wel interessant, maar ze herkent er niks in ofzo, alleen het bewegende is mooi.
Just my 2 cents...het hoeft dus niet helemaal te gaan
Lotte!
Noah!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:01:23 #11
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78627484
En zo ziet het er dus uit als hij onder de bank ligt

pi_78627653
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 11:01 schreef Kersjes het volgende:
En zo ziet het er dus uit als hij onder de bank ligt

[ afbeelding ]
Is dat Toby Wat is ie al groot En mooi
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78627761
Wat is Toby groot geworden! En wat een leukerd

Miss, wij waren 4 dagen in Londen en hebben toen ook gewebcammed met Graeme, maar hij vond er niet zoveel aan. Hij wou liever pp het toetsenbord van mn moeders laptop slaan, zn sok uittrekken of aan mn moeders shawl pulken En toen ie ons weer zag, keek hij ook eventjes heel verbaast, maar al heel snel was ie gewoon weer helemaal blij om ons te zien, gelukkig
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78628109
Toby!

Tjee Vicky, dat klinkt als onze nacht. Alleen dan om 5 uur. Ook een zetpilletje erin en tandjesspul en aan de borst. Gelukkig viel hij in slaap en konden we mee uitslapen tot 9 uur!

We webcammen hier met opa maar Ko vind er inderdaad niet bijster veel aan, maar goed hij heeft de beste man ook nog maar 3 keer in zijn leventje gezien dus ik neem hem niks kwalijk.

Goh Tessie, best lang waren jullie zonder hem he? Lijkt me wel pittig. Maar ook heel gezellig even met zijn tweeen, uh drieen in jullie geval.
pi_78628441
Dentinox hebben we idd ook nog gedaan. Tess was om 7 uur al weer wakker..

Tess doet eendjes na.
Als ik kwak kwak kwak doe doet ze me na
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78628585
Wat lief!

Om 7 uur! Ko sliep dus pas weer om 7 uur. Dus die 2 uur hebben we er lekker nog bijgepakt. Al zei P. op een gegeven moment zullen we maar opstaan. Maar het kind zat zo in zijn ogen te wrijven dat ik het een kansje wilde geven. En fijn ook, want ik heb nog pijn in mijn kies en een griep onderweg. Keelpijn enzo.
pi_78629385
Tess

Oeke, ik vond het idd best wel lang ja Maar we wilden nog even snel eruit, nu het nog kon, want in de zomer ben ik daar vast weer veel te brak voor. En Londen leek ons gewoon ook echt niet leuk voor Graeme. Het was ook wel lekker om gewoon even met zn tweetjes (of drietjes hihihi) te zijn, maar ik miste hem wel heel erg, Webcammen maakte het eigenlijk alleen maar erger
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:45:56 #18
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78629445
Oehw.... slechte slapertjes. Blegh... het hoort erbij, en Oeke: zennnnn...! Slopend is het...

Oeke nog ziekjes ook, dat kan je er al helemaal niet bij hebben. Beterschap.

Kwakkwak Tess...

Miss, wanneer gaat Schaap precies weg? Lijkt mij superspannend, zo helemaal 'alleen'. Succes!
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 11:54:05 #19
5428 crew  miss_sly
pi_78629802
oeke en Vicky, wat naar die nachten he? Ik hoop dat jullie ook snel (weer) wat betere nachten hebben. Het voelt zo goed en verkwikkend als je weer eens een echt goede nacht hebt!

Tess

mikoxx, hij is al weg! zondagmiddag vertrokken vanaf schiphol en toen ben ik met Senna doorgereden naar mijn ouders. Ik speel een beetje vals, want ik heb daar gelogeerd, ben gisteravond thuisgekomen en ga er donderdagochtend weer heen. Dus echt alleen ben ik alleen dinsdag en woensdag, en dan moet ik werken ik heb dus veel hulp hoor maar toch, beetje spannend is het wel.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 11:59:35 #20
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78630062
Tuurlijk is het spannend Miss. En, ik zou het geloof ik net zo doen als jij.... alleen is toch alleen he? En dan met name de nachten lijken me heftig (hier is slapen voor mietjes , haha).

Toby, gekkerd!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 13:49:13 #21
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78634337
Toby!

Miss_sly, spannend hoor. Ben ook benieuwd wat Senna van het cammen vindt!

Hier een zielig Joepje Hij wil niets. Alleen hangen en hangen. Hij is sinds zondag niet in zijn hum. Ik weet niet.. hij is niet zijn vrolijke zelf. Veel huilen, echt dikke tranen. Hij kletst bijna niet. Zo zielig. Hij is verder niet ziek ofzo, gewoon niet blij....
Niet mieten! Door gieten!
pi_78635446
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 13:49 schreef seilram het volgende:

Hier een zielig Joepje Hij wil niets. Alleen hangen en hangen. Hij is sinds zondag niet in zijn hum. Ik weet niet.. hij is niet zijn vrolijke zelf. Veel huilen, echt dikke tranen. Hij kletst bijna niet. Zo zielig. Hij is verder niet ziek ofzo, gewoon niet blij....
Arme Joep. Leander had het vorige week ook. Paar dagen daarna had ie de zesde ziekte Dus dat verklaarde een hoop.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:21:28 #23
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78635655
De 6e ziekte heeft Joep net gehad...
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:10:51 #24
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78637761
Oh Miss-sly, ik ben zondagmorgen aangekomen op Schiphol, en de vent ziet Beisan 2 hele weken niet. Dat vindt hij ook wel heftig, al ben ik natuurlijk niet alleen En cammen kan de beeb goed, ze lijkt oma wel te herkennen (en dan denk niet van die keer toen ze net een maand oud was ) Hoe heerlijk is het om weer lekker bij paps en mams thuis te zijn. En nu als moeder. Erg bizar, maar zo leuk. Kind slaapt meteen goed, geen last van jetlags enzo. Mama daarentegen....

Bah Seilram, hopen dat Joep zich gauw beter voelt... Beisan had vorige week ook een hang dagje, niet huilen, maar wel hangen, stil zijn, beetje liggen, beetje zitten en toen was het ook weer over
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_78639458
Finn bij de buurvrouw brengen was zoals ik al verwacht had een groot drama. Hij begon keihard te krijsen toen ik weg ging, ik kon hem buiten nog horen Gelukkig kreeg ik toen ik net in de auto zat een sms van de buurvrouw dat hij rustig was.
overigens is de sollicitatie niks geworden, ze willen me niet omdat ik een kind heb. Wat heb ik een spijt dat ik Finn daarvoor achter heb gelaten
pi_78639914
He FTA? Echt? Zeiden ze dat?
pi_78640138
Nouja FTA, wat een rare reden. Kan me voorstellen dat je ervan baalt.

Mijn kindje ligt te slapen maar hij heeft duidelijk keelpijn. Zeker een virusje meegenomen va de meet.
Maar nu moet hij zo heel zielig hoest/stikken in zijn slaap.
En ik heb ook keelpijn, maar ik mag wel dropjes eten. Vind het oneerlijk.
pi_78640684
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:51 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

overigens is de sollicitatie niks geworden, ze willen me niet omdat ik een kind heb. Wat heb ik een spijt dat ik Finn daarvoor achter heb gelaten
Oh dat had ik vorige week precies hetzelfde. Als moeder zijnde ben je niet flexibel
pi_78640937
Kobus ook al ziek, ik hoop dat hij zich snel beter voelt

Ja dat zeiden ze echt Tessie. Hij vroeg hoe het kwam dat ik een gat had van 6 maanden op mijn cv, dus ik legde het uit en toen zei hij oh nee daar begin ik niet aan. Als moeder komt uiteindelijk alle zorg op jou terecht en dan kan je niet fulltime werken. Domme lul.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:36:10 #30
100412 mefke79
komt goed!
pi_78641399
FTA niet alleen dom, maar ook zo enorm verboden! Echt, je schiet er geen klap mee op,maar het MAG dus echt niet.

Enne Linda, Lotte is nog geen 6 maanden he...wat doe jij hier?
waarschijnlijk hetzelfde als ik, vast een beetje inlezen...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:06:23 #31
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78642762
FTA, wat een piep-bedrijf! Ach, blij dat je daar niet komt te werken toch!

Kobus, beterschap ventje. Ik heb net mijn moeder gebeld en ze zei dat hij al wat vrolijker was. Hij was aan het timmeren Ik hoorde hem weer kletsen op de achtergrond. Wat doet je moederhart dat goed zeg, om een vrolijk kereltje te horen.
pi_78647795
Ik weet dat het niet mag inderdaad mefke, ik ga ook zeker een klacht indienen bij de commissie gelijke behandeling, maar zoals seilram al zegt, daar wil ik niet eens meer werken.

Ontopic: Finn zijn 3e tandje is door, 1 van zijn bovenste voortandjes de 2e en een hoektand staan nogsteeds op springen
pi_78651405
FTA wat een opmerking zeg...

Iris weer goedgekeurd op het CB, 7674 gram en 68,5 cm. Ze doet t netjes
Fake it till you make it...
pi_78654908
FTA dat kan écht niet hoor! en heel begrijpelijk dat je er de balen van hebt dat je daarvoor je kleine menneke onder hebt moeten brengen. Bah.

Iris goed zo meiske

Miss ik ben volgende week ook alleen! Ik hoop echt echt echt dat Amélie dan 's nachts weer wat beter slaapt. Volgens mij heeft ze tandjes-nachten ofzo. Ze wordt in ieder geval ongeveer ieder uur wakker. Met zn tweetjes is het nog wel te doen, om en om eruit. Maar als ik 7 dagen achter elkaar elke nacht ieder uur zelf eruit moet (als het dan nog steeds zo is verplaatsen we het ledikant naar naast mijn bed, dat scheelt waarschijnlijk een stuk, maar toch.)
Oh en ik ben een schijtluis alleen thuis. Echt heel erg overdag is t geen enkel probleem maar 's nachts schiet ik van ieder geluidje overeind
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:25:49 #35
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_78655341
Fta, belachelijk idd.

Hier vandaag weer naar de KNO arts geweest met Morris. Er wordt nu niet langer meer gewacht, hij staat op de lijst voor een operatie. Buisjes en amandelen eruit. Hij moet dan wel een nachtje blijven. Afwachten dus wanneer we gebeld worden.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 21:31:18 #36
5428 crew  miss_sly
pi_78655720
FTA, wat belachelijk

Ach, arme Morris

huup, ik ben niet bang, heb jaren alleen gewoond, dus bang is dan wat lastig
maar ik zag wel wat tegen deze week op. Vooral tegen morgen: de hele dag werken en Senna op tijd op het kdv afleveren en ophalen, eten geven, in bad en naar bed enzo. pfff, lastig hoor als je dat allemaal alleen moet doen. Gelukkig is dat maar een dag deze week, en ik heb al voorbereidend werk gedaan, maar toch.
Ik hoop voor je dat Amélie beter slaapt dan. Alleen is het echt zwaar dan, denk ik. Senna heeft zich afgelopen nacht echt heel erg netjes gedragen en alleen gemeld om half 2 voor een voeding
pi_78655888
oh das fijn dat ze 's nachts zich netjes gedraagt! Ik vind het idd vooral zwaar om iedere keer nét in te slapen en dan weer wakker te worden en eruit te moeten.
En ik heb ook best wat jaar alleen gewoond, jaar of 4? Niet heel veel, maar toch, ik blijf een schijterd. T zit er nou eenmaal in
Komt misschien ergens ook wel een beetje omdat ik dit huis nog niet zo goed "ken". Van geluidjes weet ik niet goed of dat nou bij ons is of bij de buren of dat het bijvoorbeeld de verwarming is die aanslaat ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78657398
Tjonge jonge FTA, echt een vent uit de jaren 50 dus.

Fijn Seilram dat Joep alweer vrolijk was.

Arme Morris, helemaal naar het ziekenhuis en een nachtje blijven.

Lastig he, die nachten als de tandjes doorkomen. En dan alleen zijn. Hier legde ik hem dan gewoon heel veel aan 's nachts. Dat gaf hem troost en rust. Maar ja wel veel minder slaap.
En ik ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan. Hij heeft echt keelpijn en hoest zich wakker.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 21:58:17 #39
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78657567
FTA Belachelijk! Groot gelijk dat je daar niet meer wilt werken.

Tandjes die doorkomen zijn lastig he? Ook voor je kindje, het is toch ook wel een barbaars iets, vind ik. Zo sneu, moet je je voorstellen, knalt er ineens iets door je tandvlees heen.. au!

Morris en hopelijk gaat het je allemaal heel goed helpen!

Hier toch echt een waterpokkenmonstertje hoor ben benieuwd wat de nacht ons brengt....
pi_78658486
Morris

nouja we komen vast wel door de nachten heen. Ik leg idd ook zoveel mogelijk aan Oeke het gaat wel, maar het is wel even slopend nu. Maar goed. Er komt vast een eind aan! en dan komen de kiezen door

ik heb net in mn vinger geknipt toen ik Amélie's haar knipte muh. Krijg je ervan, god straft onmiddellijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78658789
Dat is echt zo, Huup, er komt een einde aan.
Nu is er al een tijdje rust. Relatief dan en vooral in de mond van Ko.
En die kiezen of andere tanden, ik moet er even niet aan denken.
Alhoewel meneer weer flink aan het kwijlen is.

Je moet haar mooie haar ook niet knippen.

Sterkte Mikoxx voor de nacht!
pi_78658920
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:15 schreef oeke het volgende:
Dat is echt zo, Huup, er komt een einde aan.
Nu is er al een tijdje rust. Relatief dan en vooral in de mond van Ko.
En die kiezen of andere tanden, ik moet er even niet aan denken.
Alhoewel meneer weer flink aan het kwijlen is.

Je moet haar mooie haar ook niet knippen.

Sterkte Mikoxx voor de nacht!
jamaar ze kon niets zien omdat het steeds voor haar ogen hangt!
Serieus!

en het hing aan de achterkant weer in piekplukken over haar schouders. Dat was in t begin nog schattig maar het ziet er nu toch gewoon beter uit als het een beetje bijgeknipt is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_78659048
Potverdikkie, kan er niet iets van haar haargroeisnelheid naar Ko doorgeschoven?

En speldjes! Toch? Nee hoor als ze niks kan zien moet je knippen en beter dat je in je eigen vinger knipt dan in haar oor.
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 22:20:15 #44
5428 crew  miss_sly
pi_78659084
ik hoop op een goede nacht voor alle mama's ne kindjes

ik ga in ieder geval naar bed. even lezen, slapen en hopen dat Senna weer net zo goed slaapt als afgelopen nacht!
pi_78659204
ja dat is ook de reden dat ik in mn vinger knipte haha ik had de schaar licht mongolisch vast pietsje maar hoor

Ik doe er inderdaad vaak knipjes in maar ze heeft een beetje krullen, of nja, slag. En de slag zit nu in standje omhoog dus het knipje kan er wel in maar dan piekt het haar nog over het voorhoofd heen. Beetje stom uitleggen haha
Nouja, ik kan niet wachten tot het nog langer is, voor staartjes enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 maart 2010 @ 23:03:09 #46
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78662032
Arme Morris, wat sneu
Maar het is voor het goede doel, hij zal straks een stuk minder last hebben.

Beterschap voor alle zieke en verkouden kindjes
En Huup, jij met je vinger

FTA, wat een eikels
pi_78663310
Jeetje FTA wat een belachelijke opmerking
pi_78669130
Morris, hoop dat je daarna minder last hebt!

Gisteren nog op het CB zitten vertellen dat Iris het best goed doet, de nachten... Ik wist niet dat daar ook de wet van FOK! geldt... .
Heb haar bijna elk uur gehoord vannacht, speen eruit, draaien in bed, huilen, kletsen, gillen enzovoort.
Wat ze nou had...?! Maar ik ga echt niks meer zeggen over dat slapen als het weer een beetje fatsoenlijk gaat .
Ik heb nog gedroomd dat we opstonden en ze ineens 5 !!!! tanden had en dan geen streepjes, maar echt de hele tand in 1 nacht tevoorschijn gekomen. En ik dacht nog: tja daar zou ik ook niet van kunnen slapen. Maar vanmorgen toen ik keek geen tand te zien natuurlijk
Fake it till you make it...
  woensdag 3 maart 2010 @ 08:38:57 #49
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_78669248
Iris goed gegroeid, maar wel je moedertje wakker houden he

Huup wel een foto van het nieuwe kapsel showen war!

Morris veel succes en sterkte. Weet je al wanneer het gaat gebeuren Memmel?

Nou, ik zei dat Joep niet zo vrolijk was... gisteravond koorts toen ik thuis kwam en huilen, echt zo zielig. Gelukkig heeft ie wel lekker geslapen, maar vanmorgen was ie al best warm voor de ochtend, 38.0. Maar even afwachten dus, hij is nu lekker met zijn papa thuis.
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 09:51:28 #50
5428 crew  miss_sly
pi_78671201
Beterschap voor Joep

Nijna, pfff, vermoeiend he

Senna vond het webcammen wel leuk. Ze hoorde papa's stem en zag hem ook wel, maar was ook wel veel afgeleid door de knopjes en lichtjes van de laptop, en ik denk dat ze dat stiekem toch wel interessanter vond
Slapen ging best aardig weer. Ze krijgt tegenwoordig na haar badje een fles met rijstebloem en dat lijkt wel wat te helpen. Vannacht paar keer even wakker geweest, wat mopperen, en weer in slaap gevallen. Pas om kwart over 4 wilde ze echt drinken, dus heb ik haar toen bij me genomen. En om kwart voor 7 kwam ze voor de volgende voeding. GEweldige wekker
pi_78672296
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:36 schreef mefke79 het volgende:
FTA niet alleen dom, maar ook zo enorm verboden! Echt, je schiet er geen klap mee op,maar het MAG dus echt niet.
Het mag niet maar ik heb ook liever dat ze dat gewoon eerlijk zeggen dat dat ze een smoes gaan verzinnen en daarmee misschien je zelfvertrouwen schaden. Bij mij zei die man ook: Ik kna wel een reden gaan verzinnen waarom we je niet willen hebben maar dan moet ik gaan liegen. De enige reden is simpel dat je als moeder zijnde niet zo flexibel bent als we zouden willen.

Leander moest net weer naar cb Weer niks aangekomen en weer niet langer geworden Ik weet het ook niet meer. Hij gaat qau gewicht nu onder het onderste lijntje. Gelukkig was ie met de rest wel heel snel
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:15:35 #52
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_78690076
ahhh arme Morris hopelijk knapt die er wel goed van op. Hier heeft het bij de eerste destijds wonderen verricht (amandelen eruit, en oren doorgeprikt)

Snel beter worden Joep.

En tandjes!! ZOOOO sneu, bij ons 9 1/2 maand nog steeds niks ~bloos~ M had zijn eerste pas bij 11 maanden maar dat leed staat ons nog te wachten.

En Mikoxx waar haal je de tijd vandaan om elke dag netjes te posten. pfff soms ben ik echt blij dat ik even achter de pc kan zitten!! Eindelijk moet ik nu wat aan het eten gaan doen maar kan wel wachten

Wel een mijlpaal hier, ze kruipen allebei van de 1 op de andere dag! Zoooo cute die kleine kontjes heen en weer schudden en ze gaan overal achteraan..

En ik kan wel merken kan ons huis een peuter heeft, M loves Plop appels (gewone appels met een stikcker van Plop erop, die zijn echt veeeel lekkerder dan gewone appels) en hij wil het stickertje daarvan op zijn hand, maar net vond ik er 1 in de luier van V. lekker opgegeten dus....
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:19:41 #53
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78690247
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef MamaNik het volgende:

En Mikoxx waar haal je de tijd vandaan om elke dag netjes te posten. pfff soms ben ik echt blij dat ik even achter de pc kan zitten!! Eindelijk moet ik nu wat aan het eten gaan doen maar kan wel wachten

Wel een mijlpaal hier, ze kruipen allebei van de 1 op de andere dag! Zoooo cute die kleine kontjes heen en weer schudden en ze gaan overal achteraan..

En ik kan wel merken kan ons huis een peuter heeft, M loves Plop appels (gewone appels met een stikcker van Plop erop, die zijn echt veeeel lekkerder dan gewone appels) en hij wil het stickertje daarvan op zijn hand, maar net vond ik er 1 in de luier van V. lekker opgegeten dus....
Tsja... prioriteiten stellen heet dat geloof ik

Kruipende V en R. Wow! Dat is zeker een waard!! Wel twee

En plopstickers, ik wist niet dat die zo lekker waren joh!

Oh, en een nieuwe tandjesstand 7 - 6 voor T.
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:31:42 #54
248986 MamaNik
pi_78690748
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:19 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Tsja... prioriteiten stellen heet dat geloof ik

Kruipende V en R. Wow! Dat is zeker een waard!! Wel twee

En plopstickers, ik wist niet dat die zo lekker waren joh!

Oh, en een nieuwe tandjesstand 7 - 6 voor T.
Geloof mij mijn prioriteit ligt eerst bij Fokken en dan mijn huishouden hoor, maar zat net even achter compu belde man ik kom nu naar huis ben het zat dus ik huh nu al?? het is 5 uur hoor. WAT????? AHHHHHHHH
dus soms dan vliegt de dag zoooo snel
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:37:25 #55
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78695682
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:31 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Geloof mij mijn prioriteit ligt eerst bij Fokken en dan mijn huishouden hoor, maar zat net even achter compu belde man ik kom nu naar huis ben het zat dus ik huh nu al?? het is 5 uur hoor. WAT????? AHHHHHHHH
dus soms dan vliegt de dag zoooo snel
ikkesnap De ene dag lukt t ook beter om even tijd voor mezelf te vinden dan de ander hoor. En, ik heb er 'maar' twee he?
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:46:50 #56
248986 MamaNik
pi_78696115
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef mikoxx het volgende:

[..]

ikkesnap De ene dag lukt t ook beter om even tijd voor mezelf te vinden dan de ander hoor. En, ik heb er 'maar' twee he?
ja dat scheelt inderdaad een hele hoop hoor
Dat is waar wat betreft tijd voor mezelf, ik mag niet klagen vanmorgen heerlijk naar schoonheidsspecialiste geweest en daarna gelijk door naar de kapper! En nu ze kruipen zijn ze een stuk minder gefrustreerd en spelen ze dus ook lekker zelf af en toe even.
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:49:22 #57
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78696246
Klinkt erg fijn!! Je brengt me op ideeen

Aaaahhh.. da's een verademing. Dat gefrustreerde gedoe: wel niet kruipen, lukt niet weeehhh!! ben ik ook wel een beetje zat. Maar goed, t zal hier vast nog wel eventjes duren. Tandjes gaat superhard hiero, vind het eigenlijk wel sneu.....maar goed: er door is er door hebben we dat maar weer gehad.
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:55:06 #58
248986 MamaNik
pi_78696562
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef mikoxx het volgende:
Klinkt erg fijn!! Je brengt me op ideeen

Aaaahhh.. da's een verademing. Dat gefrustreerde gedoe: wel niet kruipen, lukt niet weeehhh!! ben ik ook wel een beetje zat. Maar goed, t zal hier vast nog wel eventjes duren. Tandjes gaat superhard hiero, vind het eigenlijk wel sneu.....maar goed: er door is er door hebben we dat maar weer gehad.
Ja echt lekker hoor ze struinen nu zelf heel de kamer door, alleen moet mijn huis ineens weer baby baby proef gaan maken vooral na het stickerincident hahahaha

En tandjes?? wat zijn dat.. die ellende krijgen wij nog! al heeft M er nooit veel last van gehad.. dus ik hoop dat R&V het ook niet krijgen.
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:59:38 #59
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78696784
Vast niet! Iets met erfelijkheid toch???
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 20:11:51 #60
5428 crew  miss_sly
pi_78697518
MeNicole, wat naar lijkt me dat. Maar lijkt hij verder wel een blij tevreden mannetje? want dat is toch hte belangirjkste, niet dan?
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:17:24 #61
248986 MamaNik
pi_78697890
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef mikoxx het volgende:
Vast niet! Iets met erfelijkheid toch???
huh??
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:23:11 #62
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78698270
tandjes krijgen en volgorde enzo schijnt erfelijk bepaald te zijn. En pijn, vast ook (niet)!!
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:28:13 #63
248986 MamaNik
pi_78698571
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef mikoxx het volgende:
tandjes krijgen en volgorde enzo schijnt erfelijk bepaald te zijn. En pijn, vast ook (niet)!!
oh zoo pfff ben er niet meer helemaal bij.. Ik denk toch lekker eigenwijs dat ze er geen last van krijgen ahahahaha
ik steek gewoon nog even mijn kop in het zand.
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:29:26 #64
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78698643
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:59:20 #65
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78700431
Oooooch, wat heb ik hier een zielig ventje... Huilen, jammeren, kreunen... Zijn eerste tandje is door, er zit een vlijmscherp randje in zijn onderkaak! En more to follow, er zitten her en der nog wat bobbels. Arm schaapje, hij heeft echt pijn en heeft sinds ik van mijn werk ben nog niet 1x (naar me) gelachen
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:59:41 #66
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78700446
Kruipende tweeling
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:15:43 #67
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78710213
Oh Kersjes, wat een feest! Maar meerdere tegelijk, altijd beter dan eindeloos na elkaar, dunkt me Hopen dat ie er snel vanaf is

En de tweeling kruipt, hoe leuk! En dat wordt heel veel opruimen, kinderen ergens wegtrekken enzo, en dat keer 2.... Soms vind ik het wel wat, een tweeling, maar op zulke moment ben ik toch zo gezegend met 1.

Hier alles goed. We genieten ontzettend van de familie, de aandacht, oma en opa, en het lekker in Nederland zijn... Nog anderhalve week, en dan alweer naar huis. Doet nu al pijn, en Beisan heeft het hier zo naar haar zin! Hoe kan ik het haar afnemen.....
pi_78718162
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef miss_sly het volgende:
MeNicole, wat naar lijkt me dat. Maar lijkt hij verder wel een blij tevreden mannetje? want dat is toch hte belangirjkste, niet dan?
Ja tis echt een blij en tevreden mannetje. Echt hoor Hij lacht tegen iedereen en als we voorbij lopen dan zwaait ie heel blij en roept ie dada En mensen zwaaien altijd terug en dan kan ie zo glunderen
En hij is zo druk. En ik denk ook dat ie daarom niet aankomt. Want als ie ziet wat ie eet En hij zit helemaal onder de blauwe plekken Hij denkt omdat ie nu kan staan dat ie ook meteen wel even van de ene kant van de box naar de andere kant kan stappen. Maar ja dat kan ie niet Dus geregeld kotm er een schreeuw uit de box om het daarna gewoon weer te doen. En als je hem dan ziet staan helemaal wiebelen Maf kind van ons
pi_78722950
Voor de kruipende tweeling!

En een voor Toby.

Ik geloof dat Graeme mijn Drama Queen karakter heeft overgenomen Hij ligt hier naast me heel zielige geluiden (en hard ook) te maken, en als ik hem dan aankijk, moet ie gewoon steeds lachen
pi_78723112
Pfff ik wil gewoon een keertjee en normale nacht ipv een ancht met 10 onderbrekingen.
Tess is helemal niet lekker... heeft een snotneus,hoest weer en heeft last van doorkomende tanden.
Ze was vanmorgen na ene klein half uur al weer wakker en is nu strontchagarijnig. Ze krijgt zo nog een fles en gaat dan weer lekker terug d'r bed in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 11:27:38 #71
5428 crew  miss_sly
pi_78723148
Hier ook een drama queen, iedere keer als ze wordt aan- of uitgekleed. en dan echt een drama, heel erg huilen ontroostbaar, heel verdrietig; ik ga bijna denken dat ze pijn heeft ofzo. en zo gauw het klaar is, is het over. snap er niets van, is ook pas sinds kort...
pi_78725216
Miss kleed je der aan als ze ligt of zit? Leander moet namelijk ook heel erg huilen als ik hem liggend aankleed. Sinds ik hem laat zitten gaat het stukken beter!
pi_78725963
Oh en ik had net een stomme actie R belde of ik iets voor hem na wilde kijken hoelaat ie ook alweer op een afspraak moest zijn. Dus ik pak de papieren erbij als mijn telefoon weer gaat. Dus papieren op de bank (Leander op de grond) en telefoon oppakken. Moest ff snel iets op de pc opzoeken voor mijn ma. Dat klaar wil ik R terug bellen voor zijn afspraak heeft Leander het papiertje opgegeten Nah opgegeten niet want hij had alles weer netjes uitgespuugd Dus nu kon ik niks meer zien. En de kleine man maar lachen en maar hmmmmen. Dus toen moest ik van R bellen hoelaat de afspraak ook weer was. Gelukkig kon de vrouw erom lachen toen ik zei dat niet de hond maar ons kind het afsprakenblaadje had opgegeten.
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:36:00 #74
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78726194
En als je haar een speeltje geeft/liedjes zingt/laat zitten/staan, op de grond/aankleedtafel, miss? Zo vervelend dat je het haar nog niet kan vragen wat er scheelt...

Dat wordt alle papiertjes goed opbergen MeNicole Gelukkig kon je ze gewoon bellen over de afspraak
pi_78726289
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:36 schreef Basboussa het volgende:
...

Dat wordt alle papiertjes goed opbergen MeNicole Gelukkig kon je ze gewoon bellen over de afspraak
Ja het telefoonnummer was nog net zichtbaar op een stukje
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:26:13 #76
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_78728069
Leander

Vicky, hopelijk is Tess gauw weer wat lekkerder. Dat gekwakkel en bijkomende fratsen zijn niet leuk

Met Toby z'n (aankomende) tandjes gaat het vandaag al beter. Helaas is zijn eczeem weer heel erg, de korsten op zijn wang zijn zwart Pluisachtig? Ziet er heel naar uit, een kleutertje in de speeltuin riep al wijzend "Kijk, die baby heeft een grote brandwond!"
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:00:04 #77
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78741477
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:15 schreef Basboussa het volgende:

En de tweeling kruipt, hoe leuk! En dat wordt heel veel opruimen, kinderen ergens wegtrekken enzo, en dat keer 2.... Soms vind ik het wel wat, een tweeling, maar op zulke moment ben ik toch zo gezegend met 1.

Even zonder verder bijgelezen te hebben... maar dit soort reacties hoor ik dus vaker en die zijn zo niet leuk
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:01:09 #78
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78741516
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Oh en ik had net een stomme actie R belde of ik iets voor hem na wilde kijken hoelaat ie ook alweer op een afspraak moest zijn. Dus ik pak de papieren erbij als mijn telefoon weer gaat. Dus papieren op de bank (Leander op de grond) en telefoon oppakken. Moest ff snel iets op de pc opzoeken voor mijn ma. Dat klaar wil ik R terug bellen voor zijn afspraak heeft Leander het papiertje opgegeten Nah opgegeten niet want hij had alles weer netjes uitgespuugd Dus nu kon ik niks meer zien. En de kleine man maar lachen en maar hmmmmen. Dus toen moest ik van R bellen hoelaat de afspraak ook weer was. Gelukkig kon de vrouw erom lachen toen ik zei dat niet de hond maar ons kind het afsprakenblaadje had opgegeten.
Haha, MeNicole, da's een actie voor in het babyboek! Hihi
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:02:25 #79
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78741559
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:26 schreef Kersjes het volgende:
Leander

Vicky, hopelijk is Tess gauw weer wat lekkerder. Dat gekwakkel en bijkomende fratsen zijn niet leuk

Met Toby z'n (aankomende) tandjes gaat het vandaag al beter. Helaas is zijn eczeem weer heel erg, de korsten op zijn wang zijn zwart Pluisachtig? Ziet er heel naar uit, een kleutertje in de speeltuin riep al wijzend "Kijk, die baby heeft een grote brandwond!"
Oh wat kunnen kinderen direct zijn he? Getsie, maar als je t niet vertrouwt ofzo, zou ik wel naar de ha gaan hoor, wie weet kan die iets betekenen.

Vicky , Tess, laat de tandjes maar snel doorbreken, dan kunnen jij en je papa en mama weer eens lekker slapen. Want zonder slaap: sloopt
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 19:04:08 #80
5428 crew  miss_sly
pi_78741628
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Even zonder verder bijgelezen te hebben... maar dit soort reacties hoor ik dus vaker en die zijn zo niet leuk
wat is er nou zo vreselijk aan?
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 19:18:09 #81
5428 crew  miss_sly
pi_78742219
Wat betreft het aankleden: zittend, liggend, rug, buik, iets in de handen, pffrrrtt op de buik, liefdjes zingen, het maakt allemaal niet uit. Het hele arsenaal is reeds uit de kast getrokken, maar het is en blijft drama.

Tja, en het is toch niet iets dat we kunnen skippen dus ik hoop maar dat het een faaaaaase is
pi_78742576
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef miss_sly het volgende:
Wat betreft het aankleden: zittend, liggend, rug, buik, iets in de handen, pffrrrtt op de buik, liefdjes zingen, het maakt allemaal niet uit. Het hele arsenaal is reeds uit de kast getrokken, maar het is en blijft drama.

Tja, en het is toch niet iets dat we kunnen skippen dus ik hoop maar dat het een faaaaaase is
misschien kleertjes kopen die zo min mogelijk over haar hoofdje heen moeten? of denk je dat dat niet uitmaakt?
Misschien een keertje opletten of het altijd bij eenzelfde stukje is dat ze zo moppert ofzo. Wel vervelend zeg. T is idd niet iets wat je over kunt slaan

En ik denk dat k Mikoxx wel snap, nu lijkt het net of je met twee een soort van gehandicapt bent ofzo, zo van ja leuk en aardig hoor maar jij liever dan ik. Zoiets ofzo. Maar ik denk ook niet dat het allemaal zo kwaad bedoelt is mikoxx
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 19:29:34 #83
5428 crew  miss_sly
pi_78742800
Ik ga idd wel wat meer dingen aanschaffen die niet over het hoofdje moeten, maar dat valt niet altijd te voorkomen helaas. En het is niet alleen dat, want ook broeken en luiers leveren drama op. Heel raar, en zomaar ineens, want het is niet altijd zo geweest.

Ach, ik snap mikoxx wel, maar Baboussa ook wel. En het is sowieso niet kwaad bedoeld, lijkt me
  donderdag 4 maart 2010 @ 19:56:36 #84
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78744109
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

wat is er nou zo vreselijk aan?
Het is niet vreselijk, zo nu ook weer niet, maar t voelt een beetje als: pff jij wel, ik gelúkkig niet. En daar kan ik zo weinig mee zeg maar. Niet opbeurend ofzo maar dat ligt bij mij misschien..
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 20:07:34 #85
5428 crew  miss_sly
pi_78744638
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:56 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Het is niet vreselijk, zo nu ook weer niet, maar t voelt een beetje als: pff jij wel, ik gelúkkig niet. En daar kan ik zo weinig mee zeg maar. Niet opbeurend ofzo maar dat ligt bij mij misschien..
Mja, maar het is ook wel eens andesom: jij wel, ik helaas niet. En daar kun je ook niets mee. Het is gewoon het gevoel van een ander, en dat is toch wel voor te stellen dat iemand het zo voelt (beide kanten op). NIet te zwaar opnemen, want zo is het vast niet bedoeld
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:08:21 #86
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78744683
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:56 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Oh dat spijt me echt! Ik bedoel het niet slecht, ik druk me misschien gewoon wat anders uit. Ik wilde juist aangeven dat het me echt leuk lijkt een tweeling, amar dat ik het me voor kan stellen dat het soms erg lastig is. Zoiets. Is niet opbeurend bedoelt, want kruipen is toch niets vervelends?

MAar zeg het gewoon als je iets dwars zit! Dan probeer ik daar rekening mee te houden. Ik ben soms nogal 'anders' in mijn reacties, maar dat betekent niet dat ik je iets slechts toewens.... Dus doe dat alsjeblieft, want dit doet mij een beetje pijn... Juist omdat ik eht dus zeker NIET zo bedoel
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:10:00 #87
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78744767
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:08 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Oh dat spijt me echt! Ik bedoel het niet slecht, ik druk me misschien gewoon wat anders uit. Ik wilde juist aangeven dat het me echt leuk lijkt een tweeling, amar dat ik het me voor kan stellen dat het soms erg lastig is. Zoiets. Is niet opbeurend bedoelt, want kruipen is toch niets vervelends?

MAar zeg het gewoon als je iets dwars zit! Dan probeer ik daar rekening mee te houden. Ik ben soms nogal 'anders' in mijn reacties, maar dat betekent niet dat ik je iets slechts toewens.... Dus doe dat alsjeblieft, want dit doet mij een beetje pijn...
t voelde gewoon... niet fijn zeg maar... dank voor je reactie. Zo zie je, dingen kunnen getypt soms zo anders overkomen.... dankjewel!
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:12:44 #88
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_78744897
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:10 schreef mikoxx het volgende:

[..]

t voelde gewoon... niet fijn zeg maar... dank voor je reactie. Zo zie je, dingen kunnen getypt soms zo anders overkomen.... dankjewel!
Oefff! Ik kan me het wel indenken, las het even terug, maar soms typ ik snel, denk ik snel, maar lees niet goed terug hoe het overkomt Ik vind dat je een mooi stel jongens hebt!
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:14:13 #89
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78744961
da's lief! Maar goed, fijn dat het wel even 'uitgesproken' is, vind ik!
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:16:59 #90
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78745089
Miss... zou t niet een faaaaase kunnen zijn? Er zijn volgens mij veel meer kindjes die aankleden niet zo leuk vinden. Hier juist grote draaikonten op t aankleedkussen en dat is ook echt lastig met poepluiers enzo
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 20:30:30 #91
5428 crew  miss_sly
pi_78745847
draaikonten doet ze als het allemaal goed gaat
aankleden is dus altijd een...laten we zeggen 'uitdaging'
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:32:16 #92
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78745933
haha, mooi gezegd Miss.... hoe gaat t in je upsie? Wanneer komt schaap terug?
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:37:21 #93
248986 MamaNik
pi_78746176
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:00 schreef mikoxx het volgende:

[..]

over reacties van andere mensen kan ik ondertussen een boek schrijven. En over de vragen die ze stellen al helemaal. Waar sommige wildvreemde mensen het lef vandaan halen om iets te vragen snap er niks van.
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 20:40:45 #94
5428 crew  miss_sly
pi_78746343
Morgenavond pas laat, maar dat maakt niet uit.

Het is wel goed gegaan, hoor. Ik was zondagavond en maandag bij mijn ouders. Maandag na het eten naar huis, Senna in bad en naar bed en dat deed ze heel goed. Beide werkdagen keurig netje sop tijd alles klaar, ook al moest het alleen. Senna netjes gekleed en gevoed toen oma kwam en de andere dag op het kdv afgeleverd. 's avonds ging het ook weer goed. Vanochtend ben ik weer naar mijn ouders gegaan, en daar blijf ik tot morgen en ga naar het eten naar huis.

GEzellig en goed dus, maar ik zal wel blij zijn als schaap terug is

ow ja, het webcammen vond Senna dus wel erg interessant! Ze zag en hoorde schaap dus echt wel en reageerde erop. De eerste keer niet echt, de tweede keer al wat meer en vond ze het leuk. Vanavond vond ze het ook wel leuk, maar ineens ook erg spannend. Ging haar blik naar achter het scherm om te kijken of hij daar dan was en werd ze wat onrustig.
pi_78746555
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:16 schreef mikoxx het volgende:
Miss... zou t niet een faaaaase kunnen zijn? Er zijn volgens mij veel meer kindjes die aankleden niet zo leuk vinden. Hier juist grote draaikonten op t aankleedkussen en dat is ook echt lastig met poepluiers enzo
hier is het hip om met je enkels op het kussen te 'stampen' de hele tijd. En dus ook lekker in je poepluiers stampen als mama niet snel genoeg is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:50:20 #96
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_78746782
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Morgenavond pas laat, maar dat maakt niet uit.

Het is wel goed gegaan, hoor. Ik was zondagavond en maandag bij mijn ouders. Maandag na het eten naar huis, Senna in bad en naar bed en dat deed ze heel goed. Beide werkdagen keurig netje sop tijd alles klaar, ook al moest het alleen. Senna netjes gekleed en gevoed toen oma kwam en de andere dag op het kdv afgeleverd. 's avonds ging het ook weer goed. Vanochtend ben ik weer naar mijn ouders gegaan, en daar blijf ik tot morgen en ga naar het eten naar huis.

GEzellig en goed dus, maar ik zal wel blij zijn als schaap terug is

ow ja, het webcammen vond Senna dus wel erg interessant! Ze zag en hoorde schaap dus echt wel en reageerde erop. De eerste keer niet echt, de tweede keer al wat meer en vond ze het leuk. Vanavond vond ze het ook wel leuk, maar ineens ook erg spannend. Ging haar blik naar achter het scherm om te kijken of hij daar dan was en werd ze wat onrustig.
Fijn Klinkt als: gezellig maar ook lang genoeg! Precies goed dus

Huup
pi_78746959
Ohw leuk, die luierverschoon en aankleedproblemen.. Timo vindt het leuk om als ik zijn voetjes optil bij het verschonen, zelf zn billen nóg hoger op te tillen voor zover hem dat dan lukt.. En zn voeten dan hard naar beneden drukken.. Gewoon uit alle macht tegenwerken dus.. En ik reageerde daar vandaag nogal geïrriteerd op, begint hij me toch een partij te schaterlachen

Fijn dat schaap morgenavond alweer terug is! Lijkt me zwaar, zo'n week!

Huup wanneer gaat M. weg? Komende week al toch?
pi_78747105
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef Chan het volgende:
Ohw leuk, die luierverschoon en aankleedproblemen.. Timo vindt het leuk om als ik zijn voetjes optil bij het verschonen, zelf zn billen nóg hoger op te tillen voor zover hem dat dan lukt.. En zn voeten dan hard naar beneden drukken.. Gewoon uit alle macht tegenwerken dus.. En ik reageerde daar vandaag nogal geïrriteerd op, begint hij me toch een partij te schaterlachen

Fijn dat schaap morgenavond alweer terug is! Lijkt me zwaar, zo'n week!

Huup wanneer gaat M. weg? Komende week al toch?
hihi M. ben ik, B. is mn lief

zaterdagmiddag breng ik hem weg naar het vliegveld, de zondag erna kan ik hem weer ophalen.
K heb besloten om toch maar gewoon het ledikantje op mijn slaapkamer te zetten. Amélie is de afgelopen week zo'n beetje ieder uur wakker geweest. Normaal trek ik dat wel maar niet als k het in mn eentje moet doen.

Oeh en as we speak knalt ze haar luier vol en aan papa de eer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 21:03:46 #99
5428 crew  miss_sly
pi_78747476
pff huup, dat klinkt zwaar. Senna heeft het boven verwachting goed gedaan, gelukkig. Ik hoop dat Amélie het ook boven verwachting goed doet!
En ben je de hele week alleen? moet je nog werken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')