Het mag niet maar ik heb ook liever dat ze dat gewoon eerlijk zeggen dat dat ze een smoes gaan verzinnen en daarmee misschien je zelfvertrouwen schaden. Bij mij zei die man ook: Ik kna wel een reden gaan verzinnen waarom we je niet willen hebben maar dan moet ik gaan liegen. De enige reden is simpel dat je als moeder zijnde niet zo flexibel bent als we zouden willen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:36 schreef mefke79 het volgende:
FTAniet alleen dom, maar ook zo enorm verboden! Echt, je schiet er geen klap mee op,maar het MAG dus echt niet.
Tsja... prioriteiten stellen heet dat geloof ikquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef MamaNik het volgende:
En Mikoxx waar haal je de tijd vandaan om elke dag netjes te posten. pfff soms ben ik echt blij dat ik even achter de pc kan zitten!! Eindelijk moet ik nu wat aan het eten gaan doen maar kan wel wachten
Wel een mijlpaal hier, ze kruipen allebei van de 1 op de andere dag! Zoooo cute die kleine kontjes heen en weer schudden en ze gaan overal achteraan..
En ik kan wel merken kan ons huis een peuter heeft, M loves Plop appels (gewone appels met een stikcker van Plop erop, die zijn echt veeeel lekkerder dan gewone appels) en hij wil het stickertje daarvan op zijn hand, maar net vond ik er 1 in de luier van V. lekker opgegeten dus....
Geloof mij mijn prioriteit ligt eerst bij Fokken en dan mijn huishouden hoor, maar zat net even achter compu belde man ik kom nu naar huis ben het zat dus ik huh nu al?? het is 5 uur hoor. WAT????? AHHHHHHHHquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:19 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Tsja... prioriteiten stellen heet dat geloof ik![]()
![]()
Kruipende V en R. Wow!Dat is zeker een
waard!! Wel twee
![]()
![]()
![]()
En plopstickers, ik wist niet dat die zo lekker waren joh!![]()
Oh, en een nieuwe tandjesstand 7 - 6 voor T.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:31 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Geloof mij mijn prioriteit ligt eerst bij Fokken en dan mijn huishouden hoor, maar zat net even achter compu belde man ik kom nu naar huis ben het zat dus ik huh nu al?? het is 5 uur hoor. WAT????? AHHHHHHHH
dus soms dan vliegt de dag zoooo snel
ja dat scheelt inderdaad een hele hoop hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef mikoxx het volgende:
[..]
ikkesnap
De ene dag lukt t ook beter om even tijd voor mezelf te vinden dan de ander hoor. En, ik heb er 'maar' twee he?
Ja echt lekker hoor ze struinen nu zelf heel de kamer door, alleen moet mijn huis ineens weer baby baby proef gaan makenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:49 schreef mikoxx het volgende:
Klinkt erg fijn!! Je brengt me op ideeen
Aaaahhh.. da's een verademing. Dat gefrustreerde gedoe: wel niet kruipen, lukt niet weeehhh!! ben ik ook wel een beetje zat. Maar goed, t zal hier vast nog wel eventjes duren. Tandjes gaat superhard hiero, vind het eigenlijk wel sneu.....maar goed: er door is er doorhebben we dat maar weer gehad.
oh zoo pfff ben er niet meer helemaal bij.. Ik denk toch lekker eigenwijs dat ze er geen last van krijgen ahahahahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef mikoxx het volgende:
tandjes krijgen en volgorde enzo schijnt erfelijk bepaald te zijn. En pijn, vast ook (niet)!!
Ja tis echt een blij en tevreden mannetje. Echt hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef miss_sly het volgende:
MeNicole, wat naar lijkt me dat. Maar lijkt hij verder wel een blij tevreden mannetje? want dat is toch hte belangirjkste, niet dan?
Ja het telefoonnummer was nog net zichtbaar op een stukjequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:36 schreef Basboussa het volgende:
...Dat wordt alle papiertjes goed opbergen MeNicole
Gelukkig kon je ze gewoon bellen over de afspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |