abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79370891
En over dat Haagse geneuzel zullen de verkiezingsdebatten gaan. En dan is een beetje bijscholen voldoende voor Cohen. Hij zal de toekomstige lijn toch niet alleen gaan uitstippelen. En verder zullen de verschillen tussen de gevestigde partijen niet heel dramatisch zijn. Iedereen is er van overtuigd dat zeer stevig bezuinigen noodzakelijk is. En dat de pijn verdeeld moet worden, de vraag is vooral hoe.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_79380162
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 12:42 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Helemaal omdat er vooral of zelfs enkel Keynesiaanse PvdA economen hem van kennis zullen gaan voorzien.
Je hebt moeite met lezen?
Enkele berichten boven dat van jou stond in het ebricht uit de Telegrof: "In de groep zitten hoogleraren en oud-bewindslieden, ook van buiten de PvdA."
Goed, ik geef toe: de helft van wat in de Telegrof staat is gelogen, maar je kunt je bewering in elk geval niet onderbouwen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79380650
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:28 schreef Kees22 het volgende:
Je hebt moeite met lezen?
Nee, ik was de toevoeging 'en/of' vergeten. Sorry, heel erg bedankt dat je me op deze grote misser hebt gewezen.
pi_79380812
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:41 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Nee, ik was de toevoeging 'en/of' vergeten. Sorry, heel erg bedankt dat je me op deze grote misser hebt gewezen.
Ach, geen moeite is me te veel om medeFok!kers op het rechte spoor te houden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')