Doelde op Vonkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kop Noord Holland, tussen Schagen en Alkmaar...
Valt best mee, maar het ver van iedereen die we kennen af.
[..]
Wie is we?![]()
Heb ik wat gemist?
Ah okay.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doelde op Vonk
Nee je hebt niets gemist
CV-boer komt uit die richting dacht ik.
Ik heb niet eens een leven binnen fok...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:08 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
Obli, er is tegenwoordig een fokkers helpen fokkers topic FOK! Klussers helpen Klussers - De eerste klussen zijn al gedaan ! In ruil voor een setje nagels kun je misschien wat regelen
Dank je wel! En vriendjelief zegt ook dank je wel...quote:
Nee, het is professioneel aangelegd en ik heb geen idee waar alles naar toe gaat qua elektriciteit.quote:Kun je anders niet omschrijven wat je wil qua elektriciteit dat we je een werkbeschrijving geven?
Oh sorry vriendjeliefquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je wel! En vriendjelief zegt ook dank je wel...![]()
[..]
Nee, het is professioneel aangelegd en ik heb geen idee waar alles naar toe gaat qua elektriciteit.
Ik heb twee kanjers van spiegels met spiegelverwarming die 24 uur per dag aan staan...ja dus ook bij 30 graden.![]()
Die moeten eraf, spulletjes moeten verlegd worden en nog iets nieuw aangelegd worden.
Vind het heul niet erg iemand een vergoeding voor te geven, mits het maar niet het velletje van mijn gezichie is..
quote:
Neen, dat kunnen wij niet zelf anders was het al gedaan.quote:Oh dat is simpel daar moet dus een schakelaar tussen?
Dat kun je zelf volgens vriendje
Ohquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
[..]
Neen, dat kunnen wij niet zelf anders was het al gedaan.![]()
Zijn teveel draden. En aan de stoppenkast kom ik helemaal niet.
Ik heb al een beetje rondgekeken, maar volgens mij zitten er niet veel elektriciens bij ons in de buurt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ohdoe dan maar een oproepje in beide topics die sticky staan
mijn zegen heb je.
Hé bummer maar misschien kennen zij er wel 1?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb al een beetje rondgekeken, maar volgens mij zitten er niet veel elektriciens bij ons in de buurt.
Bummer...
Nou ja, als iemand zich geroepen voelt voor een vergoeding en een heerlijk bord eten, graag!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hé bummer maar misschien kennen zij er wel 1?
Mijn Mr's kennis gaat niet verder dan Z-H maar vaak kennen ze hun eiegn provincie wel.
Hihi altijd zaterdagquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:56 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand zich geroepen voelt voor een vergoeding en een heerlijk bord eten, graag!
Kan gewoon per PM...![]()
Wat ben jij nog laat op trouwens?
Oh ja, ik vergeet de dagen...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi altijd zaterdag
En ga zo nog even naar de achterburen (schuurfeest).
Teveel vrije tijd jijquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergeet de dagen...![]()
En leuk! Feestje...Have fun!
SQ!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:30 schreef Stormqueen het volgende:
Oblitje, veel te lang niet gepost hier
Maar jee, wat een geduld heb je toch!En wat gaat het mooi worden!
Poeh, dat is inderdaad van mij uit gezien wel erg ver reizen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kop Noord Holland, tussen Schagen en Alkmaar...
Valt best mee, maar het ver van iedereen die we kennen af.
[..]
Wie is we?![]()
Heb ik wat gemist?
En die is langquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Poeh, dat is inderdaad van mij uit gezien wel erg ver reizen.
Ik woon namelijk een km of 6 van de duitse grens
Vind het lief dat je er zo over denkt,. maar ik sla een ronde over..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
Advies van styliste/architect of heb je 't leukste huis van Nl?
Ja hoijij hebt het mooiste huis hier samen met TM dussuh...
Ja, helaas, ik dacht al zoiets....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:21 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Poeh, dat is inderdaad van mij uit gezien wel erg ver reizen.
Ik woon namelijk een km of 6 van de duitse grens
Euh, badkamer? Ik niet snap...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:31 schreef WRH het volgende:
zo je schiet ook al weer flink op!
gaat goed zo die zolder, altijd aardig als mensen iets weten en bereid zijn dat even te delen zoals een aardige buurman.
tegenvaller voor de badkamer maar dat gaat toch wel goed komen?!
ps, echt schitterend die plant in je tuin!
That's a darequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind het lief dat je er zo over denkt,. maar ik sla een ronde over..![]()
Als ze van dat programma ook zo over mijn huisje denken dan hoor ik hun wel..![]()
[..]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:25 schreef Oblivion het volgende:
Euh, badkamer? Ik niet snap...![]()
ja he, die rozen struik is echt werelds! En al echt oud ook!
Had een hardnekkige schimmel en is nu godzijdank weer gezond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |