Nee dat geval is altijd zo.quote:
Ja je hebt mijn record wel verbrokenquote:Op maandag 15 maart 2010 00:32 schreef henrydg het volgende:
[..]
1 post meer![]()
![]()
![]()
ik sta lekker op de 2e plaats , en dat terwijl ik dit eigenlijk voor het eerst check enzo![]()
goeie plaats om binnen te komen toch
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja je hebt mijn record wel verbroken(376)
neuhquote:Op maandag 15 maart 2010 00:34 schreef busfoto.nl het volgende:
Pirania, kun je nog ff nummertje 16 klaarzetten? Dan weten we zeker dat het goed gaat en kan die straks veilig een slotje krijgen.
Ik leef nog, maar ik ga slapen.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:38 schreef busfoto.nl het volgende:
Is iedereen dood ofzo?
Doe ik ook dan maar zometeen. Wel jammer dat deze net niet meer volkomt.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik leef nog, maar ik ga slapen.
Het zijn er tenslotte nog maar 35.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:46 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Doe ik ook dan maar zometeen. Wel jammer dat deze net niet meer volkomt.
Natuurlijk. We gaan dit niet onbenut laten. De TV staat wel uit.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:49 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Ga je meehelpen? Je bent mn held.
Is iemand nog aan het kijken op SBS?
Je mist niets.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:51 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Natuurlijk. We gaan dit niet onbenut laten. De TV staat wel uit.
Ik had daar nog nooit van gehoord trouwens.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:53 schreef darkshadow16 het volgende:
och weer eens dat plassen in een zwembad en dan een mooie rode wolk om je heen verhaal.
Wat is dit? Nog steeds reportage?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:53 schreef darkshadow16 het volgende:
och weer eens dat plassen in een zwembad en dan een mooie rode wolk om je heen verhaal.
Wat bedoel je? Laat maar horenquote:Op maandag 15 maart 2010 01:15 schreef tho_Omas het volgende:
Sorry busfoto. Kan ik je plezieren met de blaassound van een Volvo?
O dat, nee dat hoeft van mij niet.quote:
Doe dan maar dit:quote:Op maandag 15 maart 2010 01:23 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
O dat, nee dat hoeft van mij niet.
Dat is al een stuk beter inderdaad.quote:
Internetoplichting.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:25 schreef Pulu het volgende:
Ik weet dat het verschrikkelijk lui is, maar wat was vandaag het onderwerp bij Alberto 'onderzoeksjournalist'Steggelman?
Ene Angelique K. Gebruikte en misbruikte rekeningnummers, pinpassen en persoonsgegevens van anderen. Uiteindelijk heeft held Alberto haar zover gekregen dat ze zichzelf ging aangeven bij de politie.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:31 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
En welke tak daarvan dan? Heb het zelf ook niet kunnen zien.
Alberto heeft toch maar weer een misstand in de nederlandse samenleving opgelost.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ene Angelique K. Gebruikte en misbruikte rekeningnummers, pinpassen en persoonsgegevens van anderen. Uiteindelijk heeft held Alberto haar zover gekregen dat ze zichzelf ging aangeven bij de politie.
Wanneer is Schiphol weer aan de beurt?quote:Op maandag 15 maart 2010 01:34 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Alberto heeft toch maar weer een misstand in de nederlandse samenleving opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |