Nee dat geval is altijd zo.quote:
Ja je hebt mijn record wel verbrokenquote:Op maandag 15 maart 2010 00:32 schreef henrydg het volgende:
[..]
1 post meer![]()
![]()
![]()
ik sta lekker op de 2e plaats , en dat terwijl ik dit eigenlijk voor het eerst check enzo![]()
goeie plaats om binnen te komen toch
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja je hebt mijn record wel verbroken(376)
neuhquote:Op maandag 15 maart 2010 00:34 schreef busfoto.nl het volgende:
Pirania, kun je nog ff nummertje 16 klaarzetten? Dan weten we zeker dat het goed gaat en kan die straks veilig een slotje krijgen.
Ik leef nog, maar ik ga slapen.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:38 schreef busfoto.nl het volgende:
Is iedereen dood ofzo?
Doe ik ook dan maar zometeen. Wel jammer dat deze net niet meer volkomt.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik leef nog, maar ik ga slapen.
Het zijn er tenslotte nog maar 35.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:46 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Doe ik ook dan maar zometeen. Wel jammer dat deze net niet meer volkomt.
Natuurlijk. We gaan dit niet onbenut laten. De TV staat wel uit.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:49 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Ga je meehelpen? Je bent mn held.
Is iemand nog aan het kijken op SBS?
Je mist niets.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:51 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Natuurlijk. We gaan dit niet onbenut laten. De TV staat wel uit.
Ik had daar nog nooit van gehoord trouwens.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:53 schreef darkshadow16 het volgende:
och weer eens dat plassen in een zwembad en dan een mooie rode wolk om je heen verhaal.
Wat is dit? Nog steeds reportage?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:53 schreef darkshadow16 het volgende:
och weer eens dat plassen in een zwembad en dan een mooie rode wolk om je heen verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |