Wat bedoel je? Laat maar horenquote:Op maandag 15 maart 2010 01:15 schreef tho_Omas het volgende:
Sorry busfoto. Kan ik je plezieren met de blaassound van een Volvo?
O dat, nee dat hoeft van mij niet.quote:
Doe dan maar dit:quote:Op maandag 15 maart 2010 01:23 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
O dat, nee dat hoeft van mij niet.
Dat is al een stuk beter inderdaad.quote:
Internetoplichting.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:25 schreef Pulu het volgende:
Ik weet dat het verschrikkelijk lui is, maar wat was vandaag het onderwerp bij Alberto 'onderzoeksjournalist'Steggelman?
Ene Angelique K. Gebruikte en misbruikte rekeningnummers, pinpassen en persoonsgegevens van anderen. Uiteindelijk heeft held Alberto haar zover gekregen dat ze zichzelf ging aangeven bij de politie.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:31 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
En welke tak daarvan dan? Heb het zelf ook niet kunnen zien.
Alberto heeft toch maar weer een misstand in de nederlandse samenleving opgelost.quote:Op maandag 15 maart 2010 01:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ene Angelique K. Gebruikte en misbruikte rekeningnummers, pinpassen en persoonsgegevens van anderen. Uiteindelijk heeft held Alberto haar zover gekregen dat ze zichzelf ging aangeven bij de politie.
Wanneer is Schiphol weer aan de beurt?quote:Op maandag 15 maart 2010 01:34 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Alberto heeft toch maar weer een misstand in de nederlandse samenleving opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |