Is een knoflookpers dan niet handigerquote:Op zondag 14 maart 2010 23:18 schreef Soury het volgende:
Ik zoek wel een vingerhoedje (serieus) voor knoflook te persen
Ik moet aan mn Paps denken....zo ziek en zo op op het laatst maar zo intens genietend van deze muziek...helemaal in vervoering...zelfs tot op het allerlaatstquote:
Nee die heb ik maar dat is niks ik heb deze beter dan een pers. Word een beetje een papje knoflook.Maar mijn nagels gaan eraan Tis een raspquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moet aan mn Paps denken....zo ziek en zo op op het laatst maar zo intens genietend van deze muziek...helemaal in vervoering...zelfs tot op het allerlaatst
looks meanquote:Op zondag 14 maart 2010 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die heb ik maar dat is niks ik heb deze beter dan een pers. Word een beetje een papje knoflook.Maar mijn nagels gaan eraan Tis een rasp
[ afbeelding ]
Die vingerhoedjes zijn toch nog wel te koop?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die heb ik maar dat is niks ik heb deze beter dan een pers. Word een beetje een papje knoflook.Maar mijn nagels gaan eraan Tis een rasp
[ afbeelding ]
Bij de hema zelfsquote:Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die vingerhoedjes zijn toch nog wel te koop?
Ja een pers looks betterquote:
Er staat toch ook AIiiiiillllquote:
Heb ik gekekenquote:
Oh ok.. ik zocht verledenden week ernaar bij de Hema, waar anders echtquote:Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had daar laatst zo'n naaikitje gekocht en daar zat ie wel in
Als je later post ben je het ook hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Soury het volgende:
Als ik nu wat post voel ik me een irritant iets
Doelde op 4 post achter elkaar maar ik begrijp de boodschapquote:Op zondag 14 maart 2010 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je later post ben je het ook hoor![]()
Maar, ga eens op zoek naar een zeilmaker/kleermaker, die gebruiken ze ook.
Was een grapjequote:Op zondag 14 maart 2010 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Doelde op 4 post achter elkaar maar ik begrijp de boodschap
Huh? Heb je hem ooit uitgeleend aan iemand?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
WTF....ik kon ineens niet meer met mn ww op mn account...moest een nwe aanvragen?
Ja hallo, iemand die jouw vriendje wordt zegt dat toch ook niet tegen jequote:Op zondag 14 maart 2010 23:33 schreef Soury het volgende:
[quote]Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja iemand anders zijn vieze vingers hebben er al in gezeten.
Nee ben niet gek....had hem juist 2 weken terug veranderd.....strangeeeeeeeequote:Op zondag 14 maart 2010 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huh? Heb je hem ooit uitgeleend aan iemand?
Verander dan ook het wachtwoord van je mailbox, misschien dat iemand dat weetquote:Op zondag 14 maart 2010 23:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ben niet gek....had hem juist 2 weken terug veranderd.....strangeeeeeeee
Die naait me zonder ook welquote:Op zondag 14 maart 2010 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hallo, iemand die jouw vriendje wordt zegt dat toch ook niet tegen je
`quote:Op zondag 14 maart 2010 23:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
t Is wel een handwerktopic aan het worden![]()
Ah Laysa, misschien heeft iemand jouw naam ingevuld bij passmailerquote:Op zondag 14 maart 2010 23:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ben niet gek....had hem juist 2 weken terug veranderd.....strangeeeeeeee
nee dat kan niet:P....nah...zal wel weer iets fokiaans zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verander dan ook het wachtwoord van je mailbox, misschien dat iemand dat weet
WhUt?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah Laysa, misschien heeft iemand bij jouw naam ingevuld bij passmailer
Kijk hier http://forum.fok.nl/user/passmailerquote:
Als ie pastquote:
dat heb ik dus net zelf moeten doen.....en die melding komt bij mij binnen want mn email staat open....quote:Op zondag 14 maart 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk hier http://forum.fok.nl/user/passmailer
Staat bovenin je scherm aan de rechterkant ergens. Als je daar je naam invult, moet je een ander wachtwoord nemen. Maar je kunt ook iemand anders z'n naam invullen, dan krijgt die die melding
Wacht, ik zal het een keer doen, kun je kijken of het hetzelfde mailtje was...quote:Op zondag 14 maart 2010 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat heb ik dus net zelf moeten doen.....en die melding komt bij mij binnen want mn email staat open....
Sorryquote:
Ja zelfde maar nu niet meer doenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wacht, ik zal het een keer doen, kun je kijken of het hetzelfde mailtje was...
Ja hallo, ik probeer je te helpenquote:
Je vraagt hulp en dan schiet je uit je pantyquote:
Ben er confuus vanquote:Op zondag 14 maart 2010 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vraagt hulp en dan schiet je uit je panty
Nah Beethoven als dank. Die kan ik ook spelen btw..quote:
Hij is een tijdje geleden gestopt met spelenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah Beethoven als dank. Die kan ik ook spelen btw..
Ik ook .. maar fur Elise is les 1 ofzo . Zou het wel weer op willen pakken. Maar ja een piano in je appartementjequote:Op zondag 14 maart 2010 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is een tijdje geleden gestopt met spelen
trustenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga nog wat zappen en dan slapen. Sweet dreams voor jullie twee en alle lurkers
*de BBQ vast uit de schuur haaltquote:Op maandag 15 maart 2010 09:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, ik heb de eerste lammetjes in de wei gezien!
Da's niet de pedopartij toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na Eurlings en Bos neemt ook de lijsttrekker van partij van de naastenliefde afscheid, hij wil meer tijd voor z'n kinderen.
Ik lees het! En ben toch niet zo wakker als ik me voelquote:
Ik heb mezelf ook gemist. Maar niet mijn Indonesiëvriend en de volgende keer dat ik 'm zie, is gewoon op zijn fokking bruiloft. Met de meetfrequentie hier, zie ik jullie voor die tijd nog 8 keer!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook nog last van 't the day after after the day after effect. Heb je wel gemist, met je stomme smoesjes
.
Het is idd verdacht stilquote:Op maandag 15 maart 2010 10:38 schreef liesje1979 het volgende:
Nog steeds geen teken van Ian en Mera he?
Dat zal toch niet?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het is idd verdacht stil
Zouden ze vast zitten ivm industriële spionage of zoiets?
WoW?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:43 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik begin mij wel een beetje zorgen te maken. Of Ian heeft Mera verslaafd gemaakt aan WoW dat kan ook natuurlijk.
Ik hoop het, heb net even een smsje gestuurd.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:49 schreef Laysa het volgende:
Ian zal zich vandaag denk ik wel even melden....
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb net even een smsje gestuurd.
Ik zat net in het TVR topic over die serie, maar ik geloof niet dat deze Spartacus echt iets voor mij is.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:27 schreef Jian het volgende:
Iemand gisterenavond nog naar de 1e 2 delen van Spartacus, Blood and Sand gekeken ? Ik heb de 1e 9 delen ondertussen gezien en ik vind het Heftig![]()
Ik heb ongeveer de helft van Spartacus gezien maar vond het allemaal iets te onlogisch en te macho. Hoe kunnen die kerels er zo goed uitzien als ze gemarteld worden en bijna geen eten krijgen, om maar iets te noemenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:27 schreef Jian het volgende:
Iemand gisterenavond nog naar de 1e 2 delen van Spartacus, Blood and Sand gekeken ? Ik heb de 1e 9 delen ondertussen gezien en ik vind het Heftig![]()
Meertjequote:
Arme jij.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
De Troon heb ik na een aflevering ook gelaten voor wat het is. Niks voor mij, dus.
Domme voice over die het geheel een Jeugdjournaal sausje geeft en acteerprestaties die mijn tenen doen krommen.
Nee hoorquote:
Ik vond Rome toch echt van een superieure klasse. Veel mooier gefilmd ook.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:32 schreef Dementor het volgende:
Ik kijk het al vanaf het begin.
Vanavond The Pacific en De Troon binnenslurpen.
Spartacus.![]()
Rome was vrij diepgaand, Spartacus is dat weer op een andere manier.
Focus ligt heel erg op het leven van een gladiator en niet zo zeer op het Oude Rome in het algemeen.
heb gister ook deel gezien, alleen al dat opspattende bloed steeds, gedver vond het stom gefilmd in slow motion. dus weggezapt.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer de helft van Spartacus gezien maar vond het allemaal iets te onlogisch en te macho. Hoe kunnen die kerels er zo goed uitzien als ze gemarteld worden en bijna geen eten krijgen, om maar iets te noemen
Dat zou ik dus skippen.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik heb gistermiddag zitten verdoen met het kijken naar seizoen 2 van The Two Corey's.
Productiekosten waren ook iets hoger.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond Rome toch echt van een superieure klasse. Veel mooier gefilmd ook.
Dat langzame moet het intenser maken Heksquote:Op maandag 15 maart 2010 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb gister ook deel gezien, alleen al dat opspattende bloed steeds, gedver vond het stom gefilmd in slow motion. dus weggezapt.
Best hoor, hopelijk met jou ookquote:Op maandag 15 maart 2010 11:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heey meiske...alles oke?...ik moet zo rennen, dus ik lees het straks wel terug
Nee ben alweer aan het werk... Maar nog niet helemaal jofel, vandaag is ook een echte slecht-nieuws-dagquote:
Wel heftige scenes, zowel de vechtscenes als de erotische scenes zijn niets ontziend. Niet voor de tere ziel zeg maar, daarnaast goeie karakterrollen en heerlijke intriges. Ik vind het een goeie seriequote:Op maandag 15 maart 2010 11:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat net in het TVR topic over die serie, maar ik geloof niet dat deze Spartacus echt iets voor mij is.
Vind je dat echt? Ik vond dat ik waar voor mijn geld kreeg, de kosten waren terug te zien in de kwaliteit.quote:
Ik was opeens geïntrigeerd door Corey Haim. Heb sowieso iets met kindsterretjes die de zelfkant van het leven raken. En in hindsight zaten er best wat pijnlijke stukjes in.quote:
Wat is loos....quote:Op maandag 15 maart 2010 11:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Best hoor, hopelijk met jou ook![]()
[..]
Nee ben alweer aan het werk... Maar nog niet helemaal jofel, vandaag is ook een echte slecht-nieuws-dag
Nee HBO vond dat.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Ik vond dat ik waar voor mijn geld kreeg, de kosten waren terug te zien in de kwaliteit.
Daarom konden ze er idd geen vervolg meer op maken. Maar, waar Rome eindigt, begint I Claudius en die heb ik ook nog thuis liggen. Met die serie heb ik interesse gekregen in de oudheid.quote:
He meis! Wat isser?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Best hoor, hopelijk met jou ook![]()
[..]
Nee ben alweer aan het werk... Maar nog niet helemaal jofel, vandaag is ook een echte slecht-nieuws-dag
Ook gezien, toffe serie.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom konden ze er idd geen vervolg meer op maken. Maar, waar Rome eindigt, begint I Claudius en die heb ik ook nog thuis liggen. Met die serie heb ik interesse gekregen in de oudheid.
De beelden zijn zeker niet alledaags en lijken op die van de film 300 ! Ik hou ervanquote:Op maandag 15 maart 2010 11:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb gister ook deel gezien, alleen al dat opspattende bloed steeds, gedver vond het stom gefilmd in slow motion. dus weggezapt.
Band of Brothers.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ze dat niet vooraf vonden. Zelden zo'n perfecte tv-serie gezien.
quote:
Euh... Naja... Kort samengevat:quote:
Claudius was mega, met fantastische rollen !, maar dat is gewoon een heel andere soort seriequote:Op maandag 15 maart 2010 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom konden ze er idd geen vervolg meer op maken. Maar, waar Rome eindigt, begint I Claudius en die heb ik ook nog thuis liggen. Met die serie heb ik interesse gekregen in de oudheid.
Sopranos, Deadwood, Mad Men ...quote:
Klopt, maar qua tijdspanne sluit het precies aan op Rome.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:45 schreef Jian het volgende:
Claudius was mega, met fantastische rollen !, maar dat is gewoon een heel andere soort serie
Awww! Knuffel geeft!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Euh... Naja... Kort samengevat:
Beste maatje gaat niet goed, maar dat wist je al.
Hoor net dat mn collega weer zwanger is dus mag ik straks weer 16 weken mezelf voorbij werken en absoluut niet rekenen op ook maar 1 vrij uurtje, ohja en toen kwam m'n andere collega nog even er achteraan dat hij voelt dat hij weer overspannen gaat raken dus dat hij minder wil gaan werken (en wie mag dat opvangen... juist).... En om de boel nog even compleet te maken krijg ik net een berichtje dat ik misschien mijn huis kwijt ben.
Verder is alles super![]()
![]()
![]()
Ik heb Clau Clau Claudius nog gezien toen het net uitkwam. De beelden mogen nu wat flets lijken maar toen was het echt zeer bijzonder. Nog altijd zie ik Claudius de stotteraar als ik Derek Jacobi in iets anders zie. Ik vind de series in zoverre op elkaar lijken dat ze beide voornamelijk over intrige en verraad en macht gaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Claudius was mega, met fantastische rollen !, maar dat is gewoon een heel andere soort serie
Ja lang verhaal... Ik weet het zelf ook niet helemaal. Vanavond komt er iemand over babbelen dus we zullen zien.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Awww! Knuffel geeft!
Ja dat van je maatje wist ik, gaat alweer wat beter toch?
Van die collega's, ik voel je, ik sta de komende tijd ook "alleen" op de groep en dat is kut, zeker als je het even allemaal tegelijkertijd hoort.
Maar je huis? Hoezo?
Jeetje. Het zit je niet mee.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Euh... Naja... Kort samengevat:
Beste maatje gaat niet goed, maar dat wist je al.
Hoor net dat mn collega weer zwanger is dus mag ik straks weer 16 weken mezelf voorbij werken en absoluut niet rekenen op ook maar 1 vrij uurtje, ohja en toen kwam m'n andere collega nog even er achteraan dat hij voelt dat hij weer overspannen gaat raken dus dat hij minder wil gaan werken (en wie mag dat opvangen... juist).... En om de boel nog even compleet te maken krijg ik net een berichtje dat ik misschien mijn huis kwijt ben.
Verder is alles super![]()
![]()
![]()
Maar je krijgt dan toch wel iets van vervangende woonruimte?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja lang verhaal... Ik weet het zelf ook niet helemaal. Vanavond komt er iemand over babbelen dus we zullen zien.
Ja ik huur, maar ik heb wat regeltjes omzeild om daar te kunnen wonen, en het lijkt erop dat dat heel erg uit gaat komen en ik dus geen recht heb op dat huis.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:51 schreef Copycat het volgende:
Maar je huurt toch? Dan heb je toch wel rechten dat ze je er niet zomaar kunnen uitgooien? Of is het een typische constructie?
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik huur, maar ik heb wat regeltjes omzeild om daar te kunnen wonen, en het lijkt erop dat dat heel erg uit gaat komen en ik dus geen recht heb op dat huis.
Dat kan ik me ook niet voorstellen.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Maar dan nog, mogen ze je dan zomaar uitzetten?
Geen idee eigenlijkquote:Op maandag 15 maart 2010 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Maar dan nog, mogen ze je dan zomaar uitzetten?
Maar er komt vanavond iemand langs dus misschien komt het allemaal wel goed?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Gelukkig heb ik niet al te veel meubels om op te slaan.
Ja, wachtlijst van ruim twee jaar. En dan hebben we het over een dorp van 6000 inwonersquote:Op maandag 15 maart 2010 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan ik me ook niet voorstellen.
Of is er een schrijnend tekort aan huurwoningen in Klundert?
En er moeten per se 2 mensen ingeschreven staan? Of stond hij nog ingeschreven bij jou?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk![]()
Als mijn ex en ik vasthouden aan ons verhaal denk ik niet dat ze me zomaar op straat kunnen zetten.
We zijn namelijk samen gaan wonen en na een jaar is dat spaak gelopen, waarna hij eruit is gegaan en ik ben blijven zitten. Zogezegd.
Ik kan er toch ook niets aan doen dat het contract schijnbaar niet goed in elkaar zit?
Oh, maar dat lijkt best op mijn situatie, geloof ik. Het huis waarin ik woon, konden we toentertijd huren op basis van zijn punten hier (ik kwam vers uit A'dam terug). Hij was dan ook de hoofdhuurder. Maar omdat hij geen vast inkomen had, ging de huur altijd van mijn rekening af, zonder problemen.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Geen idee eigenlijk![]()
Als mijn ex en ik vasthouden aan ons verhaal denk ik niet dat ze me zomaar op straat kunnen zetten.
We zijn namelijk samen gaan wonen en na een jaar is dat spaak gelopen, waarna hij eruit is gegaan en ik ben blijven zitten. Zogezegd.
Ik kan er toch ook niets aan doen dat het contract schijnbaar niet goed in elkaar zit?
Nee, dat denk ik niet. Vroeger iig niet, maar zou zomaar kunnen dat door het tekort een eensgezinswoning niet aan 1 persoon wordt toegekend.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En er moeten per se 2 mensen ingeschreven staan?
Ik bij hem. Hij uitgeschreven, dus ik hoofdbewoner. Was de bedoeling.quote:Of stond hij nog ingeschreven bij jou?
Ohkee. Misschien moet ik er maar eens langs gaan om te praten dan ofzo.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, maar dat lijkt best op mijn situatie, geloof ik. Het huis waarin ik woon, konden we toentertijd huren op basis van zijn punten hier (ik kwam vers uit A'dam terug). Hij was dan ook de hoofdhuurder. Maar omdat hij geen vast inkomen had, ging de huur altijd van mijn rekening af, zonder problemen.
Toen we uit elkaar gingen, had hij geen cent te makken en is weer terug bij zijn moeder gaan wonen en ik heb de woningbouwvereniging een brief gestuurd, de situatie uitgelegd, compleet met mijn schoon blazoen voor wat betreft huurpenningen betalen en er was geen enkel probleem. Ze hebben vaak liever een huurder waarvan ze weten dat ze er geen problemen mee hebben.
Ik ga heel hard voor je duimen, en na het verhaal van Cc denk ik dat het best goed komt.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohkee. Misschien moet ik er maar eens langs gaan om te praten dan ofzo.
Vanavond komt mijn ex de hele situatie uitleggen. Het enige dat ik nu eigenlijk begrepen heb is dat ik in een woning zit waar ik geen recht op heb.
Naaldhakken!quote:
Als je gaat, ga IMAX 3D1!! Wát een geniale belevenisquote:Op maandag 15 maart 2010 12:20 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb Alice niet gezien![]()
Was uitverkocht.
Shit! Shit! Shit! Weer in NL geweest zonder de Inglourious Basterds dvd te kopenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:24 schreef Gert het volgende:
Dan heb je 'm nog tegoed, leuk toch?![]()
Dat vond ik kut aan Inglourious Basterds. Ik was zó nieuwsgierig, dus meteen een screenrip gedownload. Zit je daar in matige kwaliteit en zonder ondertiteling te kijken, zonde eigenlijk. Er liep ook nog iemand door het beeld.
Verlul je je nou of bén je nog steeds in NL? Eerste de beste Freerecordshop op een station heeft 'm hoor.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Shit! Shit! Shit! Weer in NL geweest zonder de Inglourious Basterds dvd te kopen
Oh dat klinkt interessantquote:Op maandag 15 maart 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je gaat, ga IMAX 3D1!! Wát een geniale belevenisEn het was een feest van herkenning voor de Burton fan
Ik hoop dat het een gigantische hit gaat worden (zal wel weer niet) één van Burtons beste werken als je het mij vraagt
Weet niet of ik daar nog naar toe moet.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat stom!
CarO, en je moet ook nog naar Avatar of heije die al zien had?
Jawel maar ik had er zoveel zin in!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:24 schreef Gert het volgende:
Dan heb je 'm nog tegoed, leuk toch?![]()
Dat vond ik kut aan Inglourious Basterds. Ik was zó nieuwsgierig, dus meteen een screenrip gedownload. Zit je daar in matige kwaliteit en zonder ondertiteling te kijken, zonde eigenlijk. Er liep ook nog iemand door het beeld.
Tof!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat klinkt interessant![]()
Maar Imax 3D is echt te ver weg voor mij. Helaas.
Burtons beste werken? Ben benieuwd.
Wat vind jij het beste van hem?
Burton![]()
Hier signeert ie mijn Big Fish boek na hem eerst bekeken te hebben, hij had hem nog nooit gezien![]()
Ik sta aan de andere kant van de tafel, met hem te praten.
[ afbeelding ]
Ja, maar ik was dus in de Free Record Shop afgelopen vrijdag en ben 'm vergeten te halen, zo bedoel ik hetquote:Op maandag 15 maart 2010 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Verlul je je nou of bén je nog steeds in NL? Eerste de beste Freerecordshop op een station heeft 'm hoor.
Dan niet gaanquote:Op maandag 15 maart 2010 12:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Weet niet of ik daar nog naar toe moet.
Dat trekt me echt voor geen meter!
Omfg, ik haat je om het feit dat je een Big Fish boek hebt, en ik verafschuw je om het feit dat je Burton in het echt hebt gezienquote:Op maandag 15 maart 2010 12:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat klinkt interessant![]()
Maar Imax 3D is echt te ver weg voor mij. Helaas.
Burtons beste werken? Ben benieuwd.
Wat vind jij het beste van hem?
Burton![]()
Hier signeert ie mijn Big Fish boek na hem eerst bekeken te hebben, hij had hem nog nooit gezien![]()
[ afbeelding ]
Hoe cool!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:37 schreef CarOnline het volgende:
Burton![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem een hand gegeven zelfsquote:Op maandag 15 maart 2010 12:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omfg, ik haat je om het feit dat je een Big Fish boek hebt, en ik verafschuw je om het feit dat je Burton in het echt hebt gezien![]()
Ik wil ook!
Hoe ruikt hij in het echt?
Woooooooow...quote:Op maandag 15 maart 2010 12:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb hem een hand gegeven zelfs![]()
Wel fris geloof ik.
Die bos krullen is geniaal trouwens![]()
[ afbeelding ]
Het boek is echt heel tof, groot ook. Voorkant ziet er gehavend uit maar dat hoort zo, voor en achterkant is ook met relief. Ring en zo kan je ook voelen, de scheuren ook.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Woooooooow...![]()
Wat voor boek is het? Het hele verhaal met plaatjes ofzo?
En waar vandaan? En hoe duur? En geef hier?
Ah! Die ziet er gewoon zo cool uit!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb hem een hand gegeven zelfs![]()
Wel fris geloof ik.
Die bos krullen is geniaal trouwens![]()
[ afbeelding ]
Foto?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Naaldhakken!
En dan in de vorm van gladiator shoes. Die wil ik, ondanks dat ik er amper op kan lopen. Nu nog tussen het vele meuk de goeie vinden.
Mij ook niet maar ik vond hem echt mooi!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Weet niet of ik daar nog naar toe moet.
Dat trekt me echt voor geen meter!
Jij hebt je blauw zitten schminken hè? Geef het toe!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Mij ook niet maar ik vond hem echt mooi!
Ik vond wel dat die blauwe chick een mooi lijf had.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt je blauw zitten schminken hè? Geef het toe!
quote:
Wat een taille! En flat tummy!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:04 schreef Noek het volgende:
Ik vond wel dat die blauwe chick een mooi lijf had.
Van 3 meter maar toch!
Echt hè? Gelijk vanmorgen een keer extra de buikspieren gedaan.quote:
Nee, en vanaf nu wordt het drie maanden lente en drie maanden zomer en schit-te-rend weer, dus het kan nog wel even duren.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Foto?
Gert, al met je kind naar dat speelparadijs in het zuiderpark geweest?
Ja, hij was helemaal verrastquote:Op maandag 15 maart 2010 13:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Wel geniaal dat Burton dat boek zelf nog nooit had gezien
Die onderste zijn dan nog wel ok ja, maar die anderenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar die vind ik allemaal 'net niet', alhoewel nummer 5 redelijk in mijn buurt komt.
Deze vind ik dan weer wel erg mooi:
[ afbeelding ]
Maar daar zal wel een Boss prijskaartje aan vastzitten.
Oooh, dat ziet er mooi uitquote:Op maandag 15 maart 2010 13:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, hij was helemaal verrast
Je kon wel BF boeken kopen maar dat waren kleintjes en een andere voorkant en van die pocket dingen.
Deze was dus echt heul tof, dus hij heeft hem even doorgebladerd en wilde weten hoe ik er dan toch aan kwam![]()
Ebay, meneer!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik vond 'r lékker!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt hè? Gelijk vanmorgen een keer extra de buikspieren gedaan.
Maar ze is zeker 4 meter denk ik. Voor een blauw geval was ze echt prachtig.
Als je de link ff doornummert naar bf3 en bf4 staan er nog 2 foto's.quote:
Nee ook nog niet, misschien dat we vanmiddag willen gaan. . . Ik dacht nog even vragen wat Gert ervan vond, of eigenlijk meer, wat jouw zoon ervan vondquote:Op maandag 15 maart 2010 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en vanaf nu wordt het drie maanden lente en drie maanden zomer en schit-te-rend weer, dus het kan nog wel even duren.
Jij wel dan?
Echt tofquote:Op maandag 15 maart 2010 13:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als je de link ff doornummert naar bf3 en bf4 staan er nog 2 foto's.
Nou nee. Dat zijn vaak van die plastic PaBo laarzen.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:10 schreef Marrije het volgende:
Die onderste zijn dan nog wel ok ja, maar die anderen![]()
Maar ok, dat zijn van die paaldanseresschoenen. Toch?
Nee, precies.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt tof![]()
En zo heul niet duur via Ebay
4 maar misschien wel 5 zelfs!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:11 schreef CarOnline het volgende:
Oh bah voor slanke blauwe gevallen van 3 meter ga ik echt geen kaartje kopen
Absoluut!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, precies.
Maar je ziet, ik MOET naar Alice dus!
Je hebt er zoveel met studs, die zijn echt spuuglelijk. Ik vind die dichte enkelpump met open teen mooi.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou nee. Dat zijn vaak van die plastic PaBo laarzen.
Wél met een avatar hè, anders wordt het een beetje een sneue bedoening. Sta je daar tegen haar scheenbeen aan te rijden.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:14 schreef Noek het volgende:
[..]
4 maar misschien wel 5 zelfs!
God, hoelang is die chick eigenlijk die Gert echt keihard zou geven.
Je kan haar waarschijnlijk wel net beffen.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wél met een avatar hè, anders wordt het een beetje een sneue bedoening. Sta je daar tegen haar scheenbeen aan te rijden.
Misschien dat Gene Simmons dat net redt.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je kan haar waarschijnlijk wel net beffen.
Ze kan toch wel een béétje hurken, verdomme.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien dat Gene Simmons dat net redt.
En dat is best grappig.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:17 schreef Gert het volgende:
Sta je daar tegen haar scheenbeen aan te rijden.
Die met studs zouden inderdaad niet misstaan bij een paaldanseres. Studs zijn altijd lelijk, ongeacht op welk kledingstuk. Of je moet een rocking Billy zijn. Dan nog eigenlijk, maar dan durf ik het niet tegen je te zeggen.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:17 schreef Noek het volgende:
Je hebt er zoveel met studs, die zijn echt spuuglelijk. Ik vind die dichte enkelpump met open teen mooi.
Oeh, ik ben goed in uitleggen. Hopelijk ben ik beter met kip.
Ik moest even googlen op studsquote:Op maandag 15 maart 2010 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die met studs zouden inderdaad niet misstaan bij een paaldanseres. Studs zijn altijd lelijk, ongeacht op welk kledingstuk. Of je moet een rocking Billy zijn. Dan nog eigenlijk, maar dan durf ik het niet tegen je te zeggen.
Die enkelpumps vind ik ook erg mooi. En heb het idee dat je die ook een beetje steun geven bij het lopen. Had een tijdje terug bijna een paar gekocht, maar toen deed mijn creditcard het niet en toen dacht ik dat dat wel voor een reden zou zijn.
Ik ookquote:Op maandag 15 maart 2010 13:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moest even googlen op studs![]()
[ afbeelding ]
Maar die linksonder vind ik dan nog wel gaan, maar dat is weer niet zo'n model als waar jij het over hebt
Pics.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook
En zo kwam ik erachter dat ik studs op mijn grijze laarsjes heb.
Ik vind het dus wel leuk
Moet ik eerst helemaal de batterij van mijn fototoestel opladen.quote:
Alsof ik op je schoenen ga zitten lettenquote:Op maandag 15 maart 2010 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet ik eerst helemaal de batterij van mijn fototoestel opladen.
Je hebt ze gezien trouwens, moet je maar beter opletten.
Ja, Elfman!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Absoluut!
De muziek van Elfman is ook weer legendarisch
En Crispin Glover heul in zijn element, niet meer zo goed gezien sinds Willard
Edwards Theme is nog steeds een van de mooiste stukjes muziek die ik ooit in een film heb gehoordquote:Op maandag 15 maart 2010 13:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, Elfman!
Mooi ook in Edward![]()
Oh man, ik MOET gewoon *huil*
Ook geen slippers in de zomer?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:33 schreef CarOnline het volgende:
Brrrr tenen.
Ik draag nooit schoenen met blote tenen.
Misschien wordt Hustler-versie van Avatar wel "humoristische porno". Dodelijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:20 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat is best grappig.![]()
Toeval, I think NOT!
D'r is al een youtube van seks met dat blauwe wijf, redelijk geinig.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wordt Hustler-versie van Avatar wel "humoristische porno". Dodelijk.
Eens even op zoek naar streams straks. Dat ramptoeristentopic van laatst was best gezellig, ondanks de anti-climax.quote:Krachtige orkaan stevent af op Fiji
AMSTERDAM - Een tropische storm van categorie vier is op weg naar de idyllische Fiji eilanden in de Stille Zuidzee. De cycloon kan uitgroeien tot de krachtigste ooit in de regio en er wordt gevreesd voor een ware ravage.
Die climax vond ik bijna nog het leukste. Met zo'n hoge hartslag naar wat tij kijken.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens even op zoek naar streams straks. Dat ramptoeristentopic van laatst was best gezellig, ondanks de anti-climax.
Dit keer wil ik negers zien vliegen, anders zeg ik mijn abonnement opquote:Op maandag 15 maart 2010 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens even op zoek naar streams straks. Dat ramptoeristentopic van laatst was best gezellig, ondanks de anti-climax.
LOTR? Die komt dan ook vast.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Eigenlijk best gay dat ze Titanic in 3D in de bios gaan draaien...
Zou dit nou het begin zijn van een soort recycle shitstorm waarbij de meest onzinnige kutfilms nog een keer terug komen?
Wel lekker makkelijk cashen
quote:Op maandag 15 maart 2010 13:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, dat Police Academy 1 t/m 400 ook weer in de bios komen.
Ja! Wedden!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Darth Vader in 3D, dat zou cool zijn.
Kijk dan naar die poel! Het water is zéker wel 6 centimeter gezakt!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Die climax vond ik bijna nog het leukste. Met zo'n hoge hartslag naar wat tij kijken.
Alles beter dan sv, ook dát.
Ja, volgens mij wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:44 schreef Copycat het volgende:
Maar is 3D iets wat ze dan later nog als een sausje over een film kunnen gieten?
Lijkt me wel, heb je wel 's een 3d film zonder bril bekeken?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:44 schreef Copycat het volgende:
Maar is 3D iets wat ze dan later nog als een sausje over een film kunnen gieten?
Jawel maar dan alleen thuis.quote:
Ja dat weet ik dus niet, je hebt er 2 projectoren voor nodig in de bios, en ik snap nog niet helemaal waaromquote:Op maandag 15 maart 2010 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
En dan vraag ik me af of het ook thuis kan of moet je dan een tv kopen van 100 duuzend en 80 euro?
Stukjes. Maar dan krijg je een soort bewogen foto idee ipv het kijkdoos gevoel wat ik in eerste instantie altijd erg heb bij 3Dfilms.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Lijkt me wel, heb je wel 's een 3d film zonder bril bekeken?
quote:
Joa dah haj nie dacht eh!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Hihi, Car0 heeft een inverse-footfetisj!
Juistem, maar dat "bewogen" lijkt me toch niet heel moeilijk om te maken? Ik weet niet hoe het werkt hoor, ik heb alleen mijn eigen wilde theorieënquote:Op maandag 15 maart 2010 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stukjes. Maar dan krijg je een soort bewogen foto idee ipv het kijkdoos gevoel wat ik in eerste instantie altijd erg heb bij 3Dfilms.
Chriet is dood hè?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet, je hebt er 2 projectoren voor nodig in de bios, en ik snap nog niet helemaal waarom
De eerste 3D-tv's zijn al op de markt. Maar het is nog erg duur.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel.
En dan vraag ik me af of het ook thuis kan of moet je dan een tv kopen van 100 duuzend en 80 euro?
Ik word eerst een beetje misselijk en dan ga ik gauw alle popcorn snel opeten want als ik dan moet overgeven heb ik in elk geval iets waar het in kan. Na 5 minuten als alles op is en ik nog een hele film moet, is het over.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stukjes. Maar dan krijg je een soort bewogen foto idee ipv het kijkdoos gevoel wat ik in eerste instantie altijd erg heb bij 3Dfilms.
Huh?quote:
Die gast van V.O.F. de Kunst heeft mij ooit Chriet genoemdquote:Op maandag 15 maart 2010 13:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Die weet zulke dingen. En dis Chriet niet.
In Avatar vond ik vooral de dieptes mooi. Die vuurvliegjes was zo bijzonder niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
De eerste 3D-tv's zijn al op de markt. Maar het is nog erg duur.
Een Japanse maatschappij gaat het WK voetbal in 3D uitzenden.
En er zijn technieken in ontwikkeling waarmee het zonderr brilletje kan.
Het gaat eraan komen, maar staat nog in de kinderschoenen eigenlijk.
Ik vond Alice ook niet héél uitgesproken, qua 3D. Er vloog weleens iets de zaal in en de vlinder op het laatst fladderde boven de stoelen.
Ik vraag me af of oude films nou écht zoveel meerwaarde krijgen.
Ook is de 3D-techniek nog lang niet perfect. De verhoudingen kloppen vaak niet helemaal.
Maar vind het wel tof hoor, daar niet van. Vooral landschappen. Daarom zit ik ook te twijfelen om nog naar de 3D-versie van Avatar te gaan. Dat met die vuurvliegjes moet geweldig zijn. Of als ze zo naar beneden duiken op zo'n grote parkiet.
Oh. Lang Leve Chriet!quote:
Hij is wederopgestanden?!quote:Op maandag 15 maart 2010 13:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh. Lang Leve Chriet!![]()
Maar dat was, ik ging googlen op zijn naam en dan maakt Google het woord/zin af, jwz. Toen stond daar opeens aangevuld Chriet overleden. En ik schrok! Zo uit het leven gegrepen.
Ik wist al dat ie zou zinken.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe krijg je het nou voor elkaar om de Titanic nooit te hebben gezien!?
Die vond ik echt afschuwelijk. Mijn grote teen kromde en kromde maar. Het is een wonder dat die nog leeft!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe krijg je het nou voor elkaar om de Titanic nooit te hebben gezien!?
O... die zitten niet all over the place, door de hele zaal?quote:Op maandag 15 maart 2010 13:54 schreef Noek het volgende:
[..]
In Avatar vond ik vooral de dieptes mooi. Die vuurvliegjes was zo bijzonder niet.
Ja!quote:Voetbal in 3D. Wat stom gaaf!
Vond jij Leonerdo DiCabrio niet lekker ofzo? Daarom deed die film het toch zo leuk bij de dames?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Die vond ik echt afschuwelijk. Mijn grote teen kromde en kromde maar. Het is een wonder dat die nog leeft!
Helaas want hij is echt fugly.
quote:Kosten en wereldwijde opbrengst
Titanic is een van de duurste films ooit. De film had uiteindelijk een productiekostentotaal van $ 200 miljoen[1]. Na Pirates of the Caribbean: At World's End (2007; $300 miljoen), Spider-Man 3 (2007; $ 258 miljoen), Avatar (2009; $ 230 miljoen), X-Men: The Last Stand (2006; $ 210 miljoen) en King Kong (2005; $ 207 miljoen) is het de duurste film ooit gemaakt. Wordt dit aantal echter gecorrigeerd naar inflatie, dan staat Titanic als twee na duurste film ooit (gecorrigeerd totaal: $ 247 miljoen), alleen nu na de film Cleopatra uit 1963 ($ 286,4 miljoen), en de film War and Peace uit 1968.
Hoewel James Cameron én primaire productiemaatschappij 20th Century Fox bang waren dat de film zou floppen, staat Titanic op de tweede plaats op de lijst van films met de hoogste wereldwijde opbrengst met een opbrengst van $ 1,845 miljard. Deze lijst houdt evenwel geen rekening met inflatie.
Goed zo. Ik heb die film ook nog nooit in zijn geheel gezien. Lukt gewoon niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Die vond ik echt afschuwelijk. Mijn grote teen kromde en kromde maar. Het is een wonder dat die nog leeft!
Helaas want hij is echt fugly.
Ja, duhhquote:Op maandag 15 maart 2010 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaan jullie zoenen of wat gebeurd er?
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die film heeft 11 Oscars![]()
Die moet je dan toch op z'n minst één keer gezien hebben?
quote:Op maandag 15 maart 2010 14:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaan jullie zoenen of wat gebeurd er?
lolwut?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:13 schreef neutraalt4ever het volgende:
huishoudartikelen? geinig!
vind de muziekjes ertussen ook erg mooi
Het is vast Ryanquote:
Welkom!quote:Op maandag 15 maart 2010 14:13 schreef neutraalt4ever het volgende:
huishoudartikelen? geinig!
vind de muziekjes ertussen ook erg mooi
Ja, helemaal hippie hè?quote:Op maandag 15 maart 2010 14:15 schreef neutraalt4ever het volgende:
ik heb avatar gezien en echt het is een aanrader. Zo fantastisch je waant je in een andere wereld en ik werd er heel blij van, voelde vredig. Raar he? toch is het zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |