Is een knoflookpers dan niet handigerquote:Op zondag 14 maart 2010 23:18 schreef Soury het volgende:
Ik zoek wel een vingerhoedje (serieus) voor knoflook te persen
Ik moet aan mn Paps denken....zo ziek en zo op op het laatst maar zo intens genietend van deze muziek...helemaal in vervoering...zelfs tot op het allerlaatstquote:
Nee die heb ik maar dat is niks ik heb deze beter dan een pers. Word een beetje een papje knoflook.Maar mijn nagels gaan eraan Tis een raspquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moet aan mn Paps denken....zo ziek en zo op op het laatst maar zo intens genietend van deze muziek...helemaal in vervoering...zelfs tot op het allerlaatst
looks meanquote:Op zondag 14 maart 2010 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die heb ik maar dat is niks ik heb deze beter dan een pers. Word een beetje een papje knoflook.Maar mijn nagels gaan eraan Tis een rasp
[ afbeelding ]
Die vingerhoedjes zijn toch nog wel te koop?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die heb ik maar dat is niks ik heb deze beter dan een pers. Word een beetje een papje knoflook.Maar mijn nagels gaan eraan Tis een rasp
[ afbeelding ]
Bij de hema zelfsquote:Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die vingerhoedjes zijn toch nog wel te koop?
Ja een pers looks betterquote:
Er staat toch ook AIiiiiillllquote:
Heb ik gekekenquote:
Oh ok.. ik zocht verledenden week ernaar bij de Hema, waar anders echtquote:Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had daar laatst zo'n naaikitje gekocht en daar zat ie wel in
Als je later post ben je het ook hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Soury het volgende:
Als ik nu wat post voel ik me een irritant iets
Doelde op 4 post achter elkaar maar ik begrijp de boodschapquote:Op zondag 14 maart 2010 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je later post ben je het ook hoor![]()
Maar, ga eens op zoek naar een zeilmaker/kleermaker, die gebruiken ze ook.
Was een grapjequote:Op zondag 14 maart 2010 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Doelde op 4 post achter elkaar maar ik begrijp de boodschap
Huh? Heb je hem ooit uitgeleend aan iemand?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
WTF....ik kon ineens niet meer met mn ww op mn account...moest een nwe aanvragen?
Ja hallo, iemand die jouw vriendje wordt zegt dat toch ook niet tegen jequote:Op zondag 14 maart 2010 23:33 schreef Soury het volgende:
[quote]Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja iemand anders zijn vieze vingers hebben er al in gezeten.
Nee ben niet gek....had hem juist 2 weken terug veranderd.....strangeeeeeeeequote:Op zondag 14 maart 2010 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huh? Heb je hem ooit uitgeleend aan iemand?
Verander dan ook het wachtwoord van je mailbox, misschien dat iemand dat weetquote:Op zondag 14 maart 2010 23:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ben niet gek....had hem juist 2 weken terug veranderd.....strangeeeeeeee
Die naait me zonder ook welquote:Op zondag 14 maart 2010 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hallo, iemand die jouw vriendje wordt zegt dat toch ook niet tegen je
`quote:Op zondag 14 maart 2010 23:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
t Is wel een handwerktopic aan het worden![]()
Ah Laysa, misschien heeft iemand jouw naam ingevuld bij passmailerquote:Op zondag 14 maart 2010 23:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ben niet gek....had hem juist 2 weken terug veranderd.....strangeeeeeeee
nee dat kan niet:P....nah...zal wel weer iets fokiaans zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verander dan ook het wachtwoord van je mailbox, misschien dat iemand dat weet
WhUt?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah Laysa, misschien heeft iemand bij jouw naam ingevuld bij passmailer
Kijk hier http://forum.fok.nl/user/passmailerquote:
Als ie pastquote:
dat heb ik dus net zelf moeten doen.....en die melding komt bij mij binnen want mn email staat open....quote:Op zondag 14 maart 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk hier http://forum.fok.nl/user/passmailer
Staat bovenin je scherm aan de rechterkant ergens. Als je daar je naam invult, moet je een ander wachtwoord nemen. Maar je kunt ook iemand anders z'n naam invullen, dan krijgt die die melding
Wacht, ik zal het een keer doen, kun je kijken of het hetzelfde mailtje was...quote:Op zondag 14 maart 2010 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat heb ik dus net zelf moeten doen.....en die melding komt bij mij binnen want mn email staat open....
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |