Is een knoflookpers dan niet handigerquote:Op zondag 14 maart 2010 23:18 schreef Soury het volgende:
Ik zoek wel een vingerhoedje (serieus) voor knoflook te persen
Ik moet aan mn Paps denken....zo ziek en zo op op het laatst maar zo intens genietend van deze muziek...helemaal in vervoering...zelfs tot op het allerlaatstquote:
Nee die heb ik maar dat is niks ik heb deze beter dan een pers. Word een beetje een papje knoflook.Maar mijn nagels gaan eraan Tis een raspquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik moet aan mn Paps denken....zo ziek en zo op op het laatst maar zo intens genietend van deze muziek...helemaal in vervoering...zelfs tot op het allerlaatst
looks meanquote:Op zondag 14 maart 2010 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die heb ik maar dat is niks ik heb deze beter dan een pers. Word een beetje een papje knoflook.Maar mijn nagels gaan eraan Tis een rasp
[ afbeelding ]
Die vingerhoedjes zijn toch nog wel te koop?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die heb ik maar dat is niks ik heb deze beter dan een pers. Word een beetje een papje knoflook.Maar mijn nagels gaan eraan Tis een rasp
[ afbeelding ]
Bij de hema zelfsquote:Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die vingerhoedjes zijn toch nog wel te koop?
Ja een pers looks betterquote:
Er staat toch ook AIiiiiillllquote:
Heb ik gekekenquote:
Oh ok.. ik zocht verledenden week ernaar bij de Hema, waar anders echtquote:Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had daar laatst zo'n naaikitje gekocht en daar zat ie wel in
Als je later post ben je het ook hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Soury het volgende:
Als ik nu wat post voel ik me een irritant iets
Doelde op 4 post achter elkaar maar ik begrijp de boodschapquote:Op zondag 14 maart 2010 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je later post ben je het ook hoor![]()
Maar, ga eens op zoek naar een zeilmaker/kleermaker, die gebruiken ze ook.
Was een grapjequote:Op zondag 14 maart 2010 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Doelde op 4 post achter elkaar maar ik begrijp de boodschap
Huh? Heb je hem ooit uitgeleend aan iemand?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
WTF....ik kon ineens niet meer met mn ww op mn account...moest een nwe aanvragen?
Ja hallo, iemand die jouw vriendje wordt zegt dat toch ook niet tegen jequote:Op zondag 14 maart 2010 23:33 schreef Soury het volgende:
[quote]Op zondag 14 maart 2010 23:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja iemand anders zijn vieze vingers hebben er al in gezeten.
Nee ben niet gek....had hem juist 2 weken terug veranderd.....strangeeeeeeeequote:Op zondag 14 maart 2010 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Huh? Heb je hem ooit uitgeleend aan iemand?
Verander dan ook het wachtwoord van je mailbox, misschien dat iemand dat weetquote:Op zondag 14 maart 2010 23:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ben niet gek....had hem juist 2 weken terug veranderd.....strangeeeeeeee
Die naait me zonder ook welquote:Op zondag 14 maart 2010 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja hallo, iemand die jouw vriendje wordt zegt dat toch ook niet tegen je
`quote:Op zondag 14 maart 2010 23:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
t Is wel een handwerktopic aan het worden![]()
Ah Laysa, misschien heeft iemand jouw naam ingevuld bij passmailerquote:Op zondag 14 maart 2010 23:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ben niet gek....had hem juist 2 weken terug veranderd.....strangeeeeeeee
nee dat kan niet:P....nah...zal wel weer iets fokiaans zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Verander dan ook het wachtwoord van je mailbox, misschien dat iemand dat weet
WhUt?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah Laysa, misschien heeft iemand bij jouw naam ingevuld bij passmailer
Kijk hier http://forum.fok.nl/user/passmailerquote:
Als ie pastquote:
dat heb ik dus net zelf moeten doen.....en die melding komt bij mij binnen want mn email staat open....quote:Op zondag 14 maart 2010 23:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk hier http://forum.fok.nl/user/passmailer
Staat bovenin je scherm aan de rechterkant ergens. Als je daar je naam invult, moet je een ander wachtwoord nemen. Maar je kunt ook iemand anders z'n naam invullen, dan krijgt die die melding
Wacht, ik zal het een keer doen, kun je kijken of het hetzelfde mailtje was...quote:Op zondag 14 maart 2010 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat heb ik dus net zelf moeten doen.....en die melding komt bij mij binnen want mn email staat open....
Sorryquote:
Ja zelfde maar nu niet meer doenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wacht, ik zal het een keer doen, kun je kijken of het hetzelfde mailtje was...
Ja hallo, ik probeer je te helpenquote:
Je vraagt hulp en dan schiet je uit je pantyquote:
Ben er confuus vanquote:Op zondag 14 maart 2010 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Je vraagt hulp en dan schiet je uit je panty
Nah Beethoven als dank. Die kan ik ook spelen btw..quote:
Hij is een tijdje geleden gestopt met spelenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah Beethoven als dank. Die kan ik ook spelen btw..
Ik ook .. maar fur Elise is les 1 ofzo . Zou het wel weer op willen pakken. Maar ja een piano in je appartementjequote:Op zondag 14 maart 2010 23:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is een tijdje geleden gestopt met spelen
trustenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga nog wat zappen en dan slapen. Sweet dreams voor jullie twee en alle lurkers
*de BBQ vast uit de schuur haaltquote:Op maandag 15 maart 2010 09:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, ik heb de eerste lammetjes in de wei gezien!
Da's niet de pedopartij toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 09:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na Eurlings en Bos neemt ook de lijsttrekker van partij van de naastenliefde afscheid, hij wil meer tijd voor z'n kinderen.
Ik lees het! En ben toch niet zo wakker als ik me voelquote:
Ik heb mezelf ook gemist. Maar niet mijn Indonesiëvriend en de volgende keer dat ik 'm zie, is gewoon op zijn fokking bruiloft. Met de meetfrequentie hier, zie ik jullie voor die tijd nog 8 keer!quote:Op maandag 15 maart 2010 09:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook nog last van 't the day after after the day after effect. Heb je wel gemist, met je stomme smoesjes
.
Het is idd verdacht stilquote:Op maandag 15 maart 2010 10:38 schreef liesje1979 het volgende:
Nog steeds geen teken van Ian en Mera he?
Dat zal toch niet?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het is idd verdacht stil
Zouden ze vast zitten ivm industriële spionage of zoiets?
WoW?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:43 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik begin mij wel een beetje zorgen te maken. Of Ian heeft Mera verslaafd gemaakt aan WoW dat kan ook natuurlijk.
Ik hoop het, heb net even een smsje gestuurd.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:49 schreef Laysa het volgende:
Ian zal zich vandaag denk ik wel even melden....
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb net even een smsje gestuurd.
Ik zat net in het TVR topic over die serie, maar ik geloof niet dat deze Spartacus echt iets voor mij is.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:27 schreef Jian het volgende:
Iemand gisterenavond nog naar de 1e 2 delen van Spartacus, Blood and Sand gekeken ? Ik heb de 1e 9 delen ondertussen gezien en ik vind het Heftig![]()
Ik heb ongeveer de helft van Spartacus gezien maar vond het allemaal iets te onlogisch en te macho. Hoe kunnen die kerels er zo goed uitzien als ze gemarteld worden en bijna geen eten krijgen, om maar iets te noemenquote:Op maandag 15 maart 2010 11:27 schreef Jian het volgende:
Iemand gisterenavond nog naar de 1e 2 delen van Spartacus, Blood and Sand gekeken ? Ik heb de 1e 9 delen ondertussen gezien en ik vind het Heftig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |