Vat je 'm... goed is ie he? En zo origineel ook, yo yo (armen over elkaar vouwt en wijs middelvinger uit elkaar houdt) uhuhquote:
En niemand van de blauwen die op zit te letten. Rechten aan passen wilt.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dirk kan niet tellen, Dirk kan nie tellen!!!
*wijst.
Oh, toch wel iemandquote:Op zondag 14 maart 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En niemand van de blauwen die op zit te letten. Rechten aan passen wilt.
Ik zit haske op te letten, piemel!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En niemand van de blauwen die op zit te letten. Rechten aan passen wilt.
Yo!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:02 schreef Dirkh het volgende:
Vat je 'm... goed is ie he? En zo origineel ook, yo yo (armen over elkaar vouwt en wijs middelvinger uit elkaar houdt) uhuh
Vrouwen kunnen toch meerdere dingen tegelijkertijd?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit haske op te letten, piemel!
Maar ik had EliB nog steeds aan de telefoon, it's all about priorities.
Ja, hoe zit dat dan eigenlijk?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch meerdere dingen tegelijkertijd?
Elies nam me volledig in beslag.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch meerdere dingen tegelijkertijd?
Gewoon de TT in gedachten houden, dan komt alles goedquote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit is allemaal zo verwarrend voor mij.
Met een beetje mazzel rijden ze je auto aan puin, of minstens tegen een overstekend paaltje.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zal het multitasken dan wel ophouden.
Ja, zover was ik al lang.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon de TT in gedachten houden, dan komt alles goed
Dat kunnen ze dan wel weer goed. Of ze zorgen middels hun kaartleeskunsten dat jij ergens tegenaan rijd.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel rijden ze je auto aan puin, of minstens tegen een overstekend paaltje.
Noem dat maar geen goede redenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:12 schreef JJH het volgende:
Mods die zonder goede reden hun modpowers gebruiken.
Ik ben heul niet naar!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
TT![]()
Red je het een beetje Greys, met die nare mannen hier?
Ik trek mijn handen van deze TT afquote:Op zondag 14 maart 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
TT![]()
Red je het een beetje Greys, met die nare mannen hier?
ja maar dat kunnen dan ze wel tegelijkertijd tjdens het opbrengen van make-up in de achteruitkijkspiegelquote:Op zondag 14 maart 2010 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel rijden ze je auto aan puin, of minstens tegen een overstekend paaltje.
Hoeveel mannen héb jij wel niet?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heej, je hebt het hier wel tegen mijn WapperGab he?
Zo ben ik dus eens midden in een oorlogsgebioed gereden, onderweg naar afslag 18 bij Umag (die er niet is!) belanden in Zagreb.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kunnen ze dan wel weer goed. Of ze zorgen middels hun kaartleeskunsten dat jij ergens tegenaan rijd.
Nee dat zijn ze.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoeveel mannen héb jij wel niet?![]()
Bekkie, WapperGab, Heer G.... En ik ben er vast nog wat vergeten.
Het oorlogsgebied was naar in de auto verplaatst?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo ben ik dus eens midden in een oorlogsgebioed gereden, onderweg naar afslag 18 bij Umag (die er niet is!) belanden in Zagreb.
Mwah.. kleine discussie in de auto geweest. TOT AAN HUIS JA!
Ik heb zo'n blinderende binnenspiegel, dus als je denkt dat het hadig is om het lampje aan te doen.. poef.. spiegel donker.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar dat kunnen dan ze wel tegelijkertijd tjdens het opbrengen van make-up in de achteruitkijkspiegel
Ooooh, dat valt dan best nog mee.quote:
Laat ik het zo zeggen: ik hoef nu alleen nog maar tegen Paddo te zeggen: Mijn ex-vrouw dacht dat afslag 18 na afslag 19 kwam.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Het oorlogsgebied was naar in de auto verplaatst?
Wát nou 'WapperGab = JJH'?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bekkie - Ll
WapperGap - JJH
MrG - MrG
Ja, ik zie het. Ergens daartussen.
Nee, wel stellamaris. maar dat was niet zo moeilijk, let op: twee stellamaris!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
Kan je nog steeds twee ijs bestellen in het Joegoslavisch Dirk?
Dva sladoled molim!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, wel stellamaris. maar dat was niet zo moeilijk, let op: twee stellamaris!
ghehequote:Op zondag 14 maart 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
Kan je nog steeds twee ijs bestellen in het Joegoslavisch Dirk?
In mijn jeugd (lang, láng geleden) ben ik er vaak geweest.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehe
*zwabber alleen bier in verschillende talen kan bestellen
Ik kan moeilijk zeggen wat ik écht van je vind, Dirk...quote:Op zondag 14 maart 2010 23:29 schreef Dirkh het volgende:
Oh geweldig, ik ben de wappergab.
Je kent hem wel, de eunuch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Welnee, kwestie van keuzesquote:Op zondag 14 maart 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen wat ik écht van je vind, Dirk...
jij snapt hem!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:29 schreef Dirkh het volgende:
Oh geweldig, ik ben de wappergab.
Je kent hem wel, de eunuch
quote:
Ik zag het!quote:
quote:
Handen, lucht, gooit, wappert, rokje in de lucht gooit.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ontmoedigingsbeleid was anders vrij duidelijk hoor
Wat ben je toch altijd attent!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
Zwabber, in topic 50 staan de foto's nog die je wilde wissen...
Zie je nou hoe moeilijk en zwaar het is om vrouw te zijn?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Handen, lucht, gooit, wappert, rokje in de lucht gooit.
Ja, rokje ja.
jepquote:Op zondag 14 maart 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
Zwabber, in topic 50 staan de foto's nog die je wilde wissen...
Oh sorry, ik heb dat deel gemist. Ik was net met alle gemak en een glimlach een tampon aan het inbrengen.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je nou hoe moeilijk en zwaar het is om vrouw te zijn?
he wacht eens even, ik herinner me net dat ik die al een half uur heb verwijderdquote:Op zondag 14 maart 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jepik zal ze zo eens uit m'n photobucket pleuren
greys, zijn ze ooit nog geladen bij jou?
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
ja dat zal een stuk pijnlijker zijn als je dat doet als man dan als vrouwquote:Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb dat deel gemist. Ik was net met alle gemak en een glimlach een tampon aan het inbrengen.
Je hebt hem toch wel eerst even getest in een potje blauwe vloeistof he?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb dat deel gemist. Ik was net met alle gemak en een glimlach een tampon aan het inbrengen.
Denk je eraan dat het touwtje eruit moet blijven hangen? Helemaal ja.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee. Ik bleef steeds alleen de onderste zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jepik zal ze zo eens uit m'n photobucket pleuren
Ik kan nu in eens tennissen en sportzwemmen, fuckm, die dingen doen wonderen. En ik heb zin in groen thee, dat is dan wel weer jammer.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel eerst even getest in een potje blauwe vloeistof he?
Anders telt het niet.
Welk merk heb je dan? Want tennissen kan ik nog steeds niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan nu in eens tennissen en sportzwemmen, fuckm, die dingen doen wonderen. En ik heb zin in groen thee, dat is dan wel weer jammer.
Euroshopperquote:Op zondag 14 maart 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welk merk heb je dan? Want tennissen kan ik nog steeds niet.
http://www.ob-tampons.nl/teen/me-body-periods/test-your-knowledgequote:Op zondag 14 maart 2010 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan nu in eens tennissen en sportzwemmen, fuckm, die dingen doen wonderen. En ik heb zin in groen thee, dat is dan wel weer jammer.
Maar je haar danst wel?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welk merk heb je dan? Want tennissen kan ik nog steeds niet.
Later, lekker wijf!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Zeg beste mensen, ik ga pitten, fles witte wijn achter mijn kiezen... als ik morgen wakker wordt en ik heb een stel knallers dan zal het me niet verbazen.
Later.
Meer dan een D cupje is best vervelend, schijnt.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Zeg beste mensen, ik ga pitten, fles witte wijn achter mijn kiezen... als ik morgen wakker wordt en ik heb een stel knallers dan zal het me niet verbazen.
Later.
*noteert*quote:
hahahaha, ik vind mezelf dan juist een bemoeialquote:
Ja! Maar dat komt door de laaaagjes!quote:
OB -> Euroshopperquote:Op zondag 14 maart 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.ob-tampons.nl/teen/me-body-periods/test-your-knowledge
Testje voor je
en als je em in de blue curacao drenkt voor je em erin schuift?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan word je extra snel dronken. Slimmen heet dat.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als je em in de blue curacao drenkt voor je em erin schuift?
Dan moet ie toch in dat andere gat?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan word je extra snel dronken. Slimmen heet dat.
Fact.
i kneuw, dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 14 maart 2010 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan word je extra snel dronken. Slimmen heet dat.
Fact.
Da's nou zo leuk aan vrouw zijn. Dan kun je kiezen.quote:
WB Greys. Popcorn erbij?quote:
maar dan kan je em dus ook in je neus frotten....quote:Op maandag 15 maart 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's nou zo leuk aan vrouw zijn. Dan kun je kiezen.![]()
Slijmvlies is slijmvlies, pateeto, pataato.
Maar dat ziet niet kewl uit.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dan kan je em dus ook in je neus frotten....
Da pas nie.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dan kan je em dus ook in je neus frotten....
In bepaalde kringen (kringspieren) schijnt dat helemaal hip te zijn.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee een poteeto in je poepert wel dan?
Dan hoop ik op krieltjes.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee een poteeto in je poepert wel dan?
blij dat mijn kringen daar uit de buurt blijven...quote:Op maandag 15 maart 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In bepaalde kringen (kringspieren) schijnt dat helemaal hip te zijn.
Dan kun je hem net zo goed opdrinken.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan laat je er maar gewoon de fles wodka in leeglopen
Dat staat natuurlijk bovenaan.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
eerlijk gezegd hoop ik op helemaal geen aardappels
Maar da's juist de truc!quote:
Whoehoehoeeeeeeequote:Op maandag 15 maart 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's nou zo leuk aan vrouw zijn. Dan kun je kiezen.![]()
Slijmvlies is slijmvlies, pateeto, pataato.
meh, een van de dingen die ik me nou niet afvraag is hoe een tampon smaaktquote:Op maandag 15 maart 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeee
Ik zie op de site dat je bij OB ook proefpakketjes kunt aanvragen.
Wie wil, van de heren?
Alsof ik niet weet wat een tampon is?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoehoeeeeeee
Ik zie op de site dat je bij OB ook proefpakketjes kunt aanvragen.
Wie wil, van de heren?
Ander slijmvlies.quote:
Ja sorry, beroepsdeformatie.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou nou, wat weer een praatjes![]()
Ik ga lekker op tijd naar bedje![]()
En je maag krijgt die klap niet, waardoor je niet zo snel misselijk owrd.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar da's juist de truc!![]()
Bepaalde kringen geloven dat je door een alcoholcontrole kunt glippen en geen calorieën binnenkrijgt als je die tampon inbrengt.
Dream on.
Nou, doe je adres even. Dan vraag ik een pakketje voor je aan en ga jij testen of je dronken wordt van een tampon met drank in je neus. Ik verheug me er nu al op.quote:
Trusten dames.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, doe je adres even. Dan vraag ik een pakketje voor je aan en ga jij testen of je dronken wordt van een tampon met drank in je neus. Ik verheug me er nu al op.
Slaap lekker Ing!
Ik ga nu toch ook maar echt
En dan negeren we voor het gemak maar dat al die symptomen veroorzaakt worden door een bepaald alcoholgehalte in je bloed.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
En je maag krijgt die klap niet, waardoor je niet zo snel misselijk owrd.
het enige wat goed is aan slimmen, is dat het uitgevonden is nadat pulp fiction is gefilmd,quote:Op maandag 15 maart 2010 00:15 schreef JJH het volgende:
[..]
En je maag krijgt die klap niet, waardoor je niet zo snel misselijk owrd.
nee joh, door een bepaald bloedgehalte in je alcoholquote:Op maandag 15 maart 2010 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan negeren we voor het gemak maar dat al die symptomen veroorzaakt worden door een bepaald alcoholgehalte in je bloed.
Ik wil hem best wat opsturen anders? Wordt leuk als één van zijn ouders de vlop open maakt.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, doe je adres even. Dan vraag ik een pakketje voor je aan en ga jij testen of je dronken wordt van een tampon met drank in je neus. Ik verheug me er nu al op.
Slaap lekker Ing!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
niet zo snel.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan negeren we voor het gemak maar dat al die symptomen veroorzaakt worden door een bepaald alcoholgehalte in je bloed.
ik denk niet dat er genoeg alcohol in een tampon kan om mij dronken te krijgen eerlijk gezegdquote:Op maandag 15 maart 2010 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker Ing!
Excuus.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee joh, door een bepaald bloedgehalte in je alcohol
Maar daarom zitten er 20 in een doosje.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk niet dat er genoeg alcohol in een tampon kan om mij dronken te krijgen eerlijk gezegd
nee omdat je snel klokt is daquote:Op maandag 15 maart 2010 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
niet zo snel.
Als ik biertjes ga sta atten in hoog tempo, dan komt die misselijkheid toch omdat je maag overstuur raakt?
ik dacht dat je er altijd maar een tegelijk in je doos moest frotten...quote:Op maandag 15 maart 2010 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar daarom zitten er 20 in een doosje.
Ah, zo.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee omdat je snel klokt is da
is een andere kotsreactie,
als je overgeeft puur omdat je teveel gezopen hebt (en niet te snel, als in atten)
dan probeert je lichaam giffen kwijt te raken
Er passen er meer in, moet je alleen de touwtjes aan elkaar knopen.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht dat je er altijd maar een tegelijk in je doos moest frotten...
Jij gaat het meteen testen?quote:
als je echt in hoog tempo at, geef je waarschijnlijk al over, voordat je echt een hoog promillage hebtquote:
*kuck*quote:Op maandag 15 maart 2010 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er passen er meer in, moet je alleen de touwtjes aan elkaar knopen.![]()
En in jouw situatie: je hebt meters darm, kun je een grootverpakking in kwijt.
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik dacht dat je er altijd maar een tegelijk in je doos moest frotten...
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er passen er meer in, moet je alleen de touwtjes aan elkaar knopen.![]()
En in jouw situatie: je hebt meters darm, kun je een grootverpakking in kwijt.
Ik weet niet of de touwtjes de trip door je maag overleven.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kuck*
*kuch*
*kggrll*
he kijk nou, ik boer een tampon omhoog, en er zit er nog een aan vast, en nog een, en nog een, en nog een
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*kuck*
*kuch*
*kggrll*
he kijk nou, ik boer een tampon omhoog, en er zit er nog een aan vast, en nog een, en nog een, en nog een
meh, er vanuitgaande dat ze daar ooit aankomen, ze kunnen niet echt zelfstandig tegen de stroom inzwemmenquote:Op maandag 15 maart 2010 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of de touwtjes de trip door je maag overleven.
Maar kudo's voor dat mental image.
Goed idee, probeer het eens!quote:Op maandag 15 maart 2010 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, er vanuitgaande dat ze daar ooit aankomen, ze kunnen niet echt zelfstandig tegen de stroom inzwemmen
misschien eerst een nylon vislijn aan een dropje binden, wachten tot hij eruit is, tampon er aan vast maken, en dan voorzichtig door je mond weer terug naar boven vissen
Zieke, zieke geest.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, er vanuitgaande dat ze daar ooit aankomen, ze kunnen niet echt zelfstandig tegen de stroom inzwemmen
misschien eerst een nylon vislijn aan een dropje binden, wachten tot hij eruit is, tampon er aan vast maken, en dan voorzichtig door je mond weer terug naar boven vissen
de lijn tussen een zieke geest en een creatieve is een niet bestaande....quote:
Maar de ene keer word die creatieve geest ziek genoemd, en de andere keer de zieke geet creatief.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de lijn tussen een zieke geest en een creatieve is een niet bestaande....
zolang ik geen zin heb om het in de praktijk uit te voeren zal het wel meevallen
Hai ESF mensen die morgen teruglezen, leuk he![]()
poteeto potaatoquote:Op maandag 15 maart 2010 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar de ene keer word die creatieve geest ziek genoemd, en de andere keer de zieke geet creatief.
hollanders hequote:Op maandag 15 maart 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Die verdomde aardappels blijven terugkomen hè?
quote:Op maandag 15 maart 2010 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hai ESF mensen die morgen teruglezen, leuk he![]()
Hier the samequote:Op maandag 15 maart 2010 07:11 schreef Dirkh het volgende:
ff snel op mijn werkmail gekeken, ik kan rustig aan doen. Hij is zo goed als leeg.
Ja veel te vroeg hèquote:Op maandag 15 maart 2010 07:07 schreef Dirkh het volgende:
En pisces wat ben je vroeg of wat ben je laat, kwart over vier is in ieder geval voor beide een kuttijd.
Nou zeg dat wel, ben je erna nog wel even ingedoken?quote:
quote:
Soms ook niet als je die geinjurken bewust mee maaktquote:Op maandag 15 maart 2010 09:02 schreef tombolafan het volgende:
Wat een verhalen zeg...Ben ergens toch blij dat ik niet drink...
Ik lach in de kroeg vaak heel hard om de mensen die dronken zijn... En ze denken meestal dat ik MET ze lach...quote:Op maandag 15 maart 2010 09:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Soms ook niet als je die geinjurken bewust mee maakt
Het is de reden dat ik zo'n schurfthekel heb aan Carnaval.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lach in de kroeg vaak heel hard om de mensen die dronken zijn... En ze denken meestal dat ik MET ze lach...
Ik ben niet anders gewend eigenlijk...quote:Op maandag 15 maart 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is de reden dat ik zo'n schurfthekel heb aan Carnaval.
Dat al die mensen om je heen laveloos worden en dat je dat dan bewust meemaakt omdat je zelf nog nuchterachtig bent. En ik kan er soms dus niet om lachen, ik erger me er vaak kapot aan![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 09:56 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb meer moeite met mensen die dan niet echt lam zijn maar aangeschoten-achtig en dan heel onredelijk zijn/worden en discussies aangaan om niks enzo...
Discussies proberen te voeren met lamme mensen?quote:Op maandag 15 maart 2010 09:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend eigenlijk...Ik had vroeger een vriendengroep die echt elk weekend lam waren... Maar ik kon ze wel handelen
Ik heb meer moeite met mensen die dan niet echt lam zijn maar aangeschoten-achtig en dan heel onredelijk zijn/worden en discussies aangaan om niks enzo...
Nee, op de kast jagen vind ik op zich niet ergquote:Op maandag 15 maart 2010 10:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]That's me at christmas
Altijd leuk. Eerste kerstdag met schoonouders en dan 's middags aan de wijn, daarna aan bier, daarna een wijn, daarna aan cognac en intussen iedereen op de kast jagen.
Ik voer geen discussies met dronken/beschonken mensen... Maar het wordt me vaak niet in dank afgenomen als ik weiger mee te discussieren omdat ik gewoon inzie dat de redelijkheid verdwenen is...quote:Op maandag 15 maart 2010 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Discussies proberen te voeren met lamme mensen?
Of bedoel je van die ballen met een borrel op die dan tegen je aan gaan staan brallen en zwammen terwijl jij eigenlijk denkt 'hou toch je klep, als ik een goed gesprek wilde horen keek ik nu wel naar Nova'?
Ik ga persoonlijk liever op stap met mensen die wel een drankje lusten, maar die niet doorgaan tot ze losgeslagen projectielen zijn. Zelf ben ik het leukst met uitgaan als ik een paar wodka redbulls op heb, of alleen cola ofzo, want als ik écht ga drinken dan ben ik op een gegeven moment echt niet meer vooruit te branden
Oh, maar dat bedoel ik ook. Ik vind dat soort momenten een prima gelegenheid om religies eens flink onder vuur te nemen. Mijn schoonfamilie is niet streng gelovig, maar geloven wel.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, op de kast jagen vind ik op zich niet erg
Maar mensen in mijn familie vinden dat de beste momenten om serieuze zaken op te lossen, terwijl ze heel star maar één kant op kunnen denken/praten
Jij had vrijdagavond te veel gedronken dus?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]That's me at christmas
Altijd leuk. Eerste kerstdag met schoonouders en dan 's middags aan de wijn, daarna aan bier, daarna een wijn, daarna aan cognac en intussen iedereen op de kast jagen.
Greys Away from zhe cocktails!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Of bedoel je van die ballen met een borrel op die dan tegen je aan gaan staan brallen en zwammen terwijl jij eigenlijk denkt 'hou toch je klep, als ik een goed gesprek wilde horen keek ik nu wel naar Nova'?
Ik ga persoonlijk liever op stap met mensen die wel een drankje lusten, maar die niet doorgaan tot ze losgeslagen projectielen zijn. Zelf ben ik het leukst met uitgaan als ik een paar wodka redbulls op heb, of alleen cola ofzo, want als ik écht ga drinken dan ben ik op een gegeven moment echt niet meer vooruit te branden
Volgens mij niet, en volgens mij had ik geen schoonfamilie op bezoek.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij had vrijdagavond te veel gedronken dus?
Lees maar ff terugquote:Op maandag 15 maart 2010 10:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Volgens mij niet, en volgens mij had ik geen schoonfamilie op bezoek.Was ik soms vervelend vrijdagavond? NOU???!!
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is vrouweigen. Die kunnen er niet tegen als iemand anders gelijk heeft.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je verward gelijk hebben met vervelend zijn.
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
Ff duimen voor Ll over een minuut of twintig he?
Overigens vind ik de invulling van Kerst van Dirk niet eens zo heel gek.
Wat moet je anders met alllll die uren dat je met je schoonfamilie op elkaars lip zit
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is vrouweigen. Die kunnen er niet tegen als iemand anders gelijk heeft.
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
Ff duimen voor Ll over een minuut of twintig he?
Geen schoonfamilie hebbenquote:Overigens vind ik de invulling van Kerst van Dirk niet eens zo heel gek.
Wat moet je anders met alllll die uren dat je met je schoonfamilie op elkaars lip zit
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je verward gelijk hebben met vervelend zijn.
Maar dat komt omdat IK altijd gelijk heb...quote:Op maandag 15 maart 2010 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is vrouweigen. Die kunnen er niet tegen als iemand anders gelijk heeft.
Lief he?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, wat heb je trouwens met de topictitel zitten spelen!
Had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief he?
Een hommage aan De Vrouw.
Ter ere van het feit dat ElisaB even langskwam.
Nou heb ik wel het "geluk" dat mn ouders gescheiden zijn en we dus sowieso al een hele drukke planning hebben met kerst...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou heb ik wel het "geluk" dat mn ouders gescheiden zijn en we dus sowieso al een hele drukke planning hebben met kerst...Ow ja jouw beide kerstdagen zijn al bezet dus..tsja helaas voor de schoonfamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ja ElisaB ken ik nietquote:Op maandag 15 maart 2010 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief he?
Een hommage aan De Vrouw.
Ter ere van het feit dat ElisaB even langskwam.
Prima excuus hoor, JE HEBT GELIJKquote:Op maandag 15 maart 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
Oh ja, en als Dirk had kunnen tellen had ik niet aan de TT hoeven zitten.
Dus.
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow ja jouw beide kerstdagen zijn al bezet dus..tsja helaas voor de schoonfam
Sinds wanneer heb jij een reden nodig om ergens aan te mogen zitten waar je eigenlijk niet aan mag zitten.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
Dus.
Er is meer aan veranderd dan alleen het nummerquote:Op maandag 15 maart 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
Dus.
Toen ik het vanmorgen las moest ik een agressie-aanval onderdrukkenquote:Op maandag 15 maart 2010 10:34 schreef Ml-etje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)urlings__.html?p=2,2
Mja..
Hé, ouwe lekker!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is meer aan veranderd dan alleen het nummer!
Op zondag 14 maart 2010 @ 23:03 door Greys:
Topictitel: "[SC] # 50 Met EliB" -> "[SC] # 51 Met EliB"
Op zondag 14 maart 2010 @ 23:10 door Greys:
Topictitel: "[SC] # 51 Met EliB" -> "[SC] 51 Met EliB en vrouwen die alles tegelijk kunnen, wat zo zijn ze!"
Op zondag 14 maart 2010 @ 23:10 door Greys:
Topictitel: "[SC] 51 Met EliB en vrouwen die alles tegelijk kunnen, wat zo zijn ze!" -> "[SC] 51 Met EliB en vrouwen die alles tegelijk kunnen, want zo zijn ze"
Werkelijk? Iedereen? Ik dacht dat in de enige was.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ElisaB ken ik niet. Ik ken alleen de reputatie dat ze door iedereen aanbeden wordt.
Zo doet You tube het dus nog welquote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, ouwe lekker!
Ik was de n in want vergeten.
En moest Dirk even bewijzen dat vrouwen wél meer dingen tegelijk kunnen dan alleen zaniken en mekkeren.
Je lijkt er nu zelf ook wel eentje, trouwens
Je hebt genoeg andere dingen die je uniek maken heurquote:Op maandag 15 maart 2010 10:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Werkelijk? Iedereen? Ik dacht dat in de enige was.
Dus jij wil me nu vertellen dat ik niet uniek ben? Durf je dat op een maandagochtend?
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt genoeg andere dingen die je uniek maken heur, vrees niet, je hoort nog steeds nergens bij.
quote:
quote:
Zaterdag officieel!!!!!!quote:
Trouble is het allerleukste nummer sinds tijden!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
the show heb ik ook al eens geluisterd maar vind trouble is a friend leuker
Dat is inderdaad een leuk nummer!quote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Trouble is het allerleukste nummer sinds tijden!
Sekseh!
Mijn Mr zat mee te kijken vd week en zat echt zo te kijken van"joh wat een jurkjes" hihiquote:Op maandag 15 maart 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Trouble is het allerleukste nummer sinds tijden!
Sekseh!
quote:
Eindelijk!quote:
Ja, dat heeft inderdaad wel wat... En dan een zomer met 40 graden zeker...quote:Op maandag 15 maart 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Eindelijk!
Ik vind het wel wat hebben trouwens, dat we van die lekker 'duidelijke' seizoen hebben deze keer
Dus een 'echte' winter met sneeuw en veel vorst en dan echt rond 21 maart wanneer de Lente begint dat de temperatuur dan ook omhoog springt. Cute
Nee, een zomer met een graad of 25 graagquote:Op maandag 15 maart 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat heeft inderdaad wel wat... En dan een zomer met 40 graden zeker...![]()
Beetje jammer alleen dat heel Nederland en vooral de spoorwegen totaal ontregeld waren.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Eindelijk!
Ik vind het wel wat hebben trouwens, dat we van die lekker 'duidelijke' seizoen hebben deze keer
Dus een 'echte' winter met sneeuw en veel vorst en dan echt rond 21 maart wanneer de Lente begint dat de temperatuur dan ook omhoog springt. Cute
Ga maar vast sparen voor een aircoquote:Op maandag 15 maart 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat heeft inderdaad wel wat... En dan een zomer met 40 graden zeker...![]()
Nou, ik hoop ook echt niet dat het warmer wordt dan 25 graden hoor... Dan val ik zelf ook om namelijk...quote:Op maandag 15 maart 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, een zomer met een graad of 25 graag
Niet veel warmer, want dan valt mijn hondje om
Ja dat was wel lachwekkend.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat heel Nederland en vooral de spoorwegen totaal ontregeld waren.
Uhuh, de koelmat van vorig jaar is overleden dus moet wat nieuws.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ook dol op zon! Maar in Nederland is het als het 30+ graden is echt niet te harden, zo klef en klam.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga maar vast sparen voor een airco
Vind het echt heerlijk die zon
Mja, ik heb echt heel veel last gehad van de vertragingen. Vooral de eerste dag (was de donderdag voor mijn kerstvakantie). Toen was er opeens sneeuw en had ik ruim 4 uur vertraging, samen met duizenden anderen op Utrecht Centraal.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was wel lachwekkend.
En ik kan er gewoon rustig om lachen omdat ik geen last had van die spoorwegen
Hoewel ik het wel zat was toen ik voor de derde keer mijn Smart letterlijk uit de sneeuw moest graven hoor en daarna dan gewoon nóg niet weg kwam
Regelmatig omkeren, dan gaart ie mooi egaal.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Regelmatig omkeren, dan gaart ie mooi egaal.
Natte handdoeken? Wat doe je daarmee dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben ook dol op zon! Maar in Nederland is het als het 30+ graden is echt niet te harden, zo klef en klam.
Niets mis met klef en klam op zijn tijd, maar als ik heel de dag met natte handdoeken achter dat bejaarde hondje aan moet hollen dan ben ik het al gauw zatVind het zelf ook het lekkerst met gewoon een graadje of 25.
Daarom wil ik ook gewoon op Madeira wonen. Maar dan zonder de modderstromen
Vinger opsteektquote:Op maandag 15 maart 2010 11:06 schreef Greys het volgende:
Wie verhuist er mee? Het hele jaar door tussen de 20 en 25 graden!
[ afbeelding ]
Af en toe over de Bink heen gooien. Daar koelde ze van af.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Natte handdoeken? Wat doe je daarmee dan?
Aha ok je hebt gelmatjes hé? Daar kan ze dan lekker op liggen, de houdbaarheid is kortquote:Op maandag 15 maart 2010 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Af en toe over de Bink heen gooien. Daar koelde ze van af.
Maar het was vorige zomer ook wel echt idioot heet.
En dan gaan we hier wonen:quote:Op maandag 15 maart 2010 11:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vinger opsteekt![]()
Was allang weg geweest, maar de Mr wil niet..
Aaaah wat een oetepetoeterigcute huisjequote:Op maandag 15 maart 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan gaan we hier wonen:
[ afbeelding ]
En hier zwemmen!
[ afbeelding ]
quote:
Dat huisje is wel echt schattig!quote:Op maandag 15 maart 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan gaan we hier wonen:
[ afbeelding ]
En hier zwemmen!
[ afbeelding ]
Ja t is een heel relaxed testcentrum (New Horizons, hier naast mn werk), dus als je wat vroeger kom kan je meestal wel iets vroeger beginnen. Had 'm eerst om 09u, maar we hadden nog vergadering vanochtend die tot 0930 / 1000 zou duren, dus 'm naar 1045 gezet. Was er uiteindelijk zo rond 1030 ofzo. Drie kwartiertjes bezig geweest.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]Nu al klaar? Goed of slecht teken?
ah... en wat is MCSA?quote:
quote:
Opslag vragen?quote:Op maandag 15 maart 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja t is een heel relaxed testcentrum (New Horizons, hier naast mn werk), dus als je wat vroeger kom kan je meestal wel iets vroeger beginnen. Had 'm eerst om 09u, maar we hadden nog vergadering vanochtend die tot 0930 / 1000 zou duren, dus 'm naar 1045 gezet. Was er uiteindelijk zo rond 1030 ofzo. Drie kwartiertjes bezig geweest.
Zo gelijk lunchen met mn manager![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja t is een heel relaxed testcentrum (New Horizons, hier naast mn werk), dus als je wat vroeger kom kan je meestal wel iets vroeger beginnen. Had 'm eerst om 09u, maar we hadden nog vergadering vanochtend die tot 0930 / 1000 zou duren, dus 'm naar 1045 gezet. Was er uiteindelijk zo rond 1030 ofzo. Drie kwartiertjes bezig geweest.
Zo gelijk lunchen met mn manager![]()
Oh jippie, hoe anders is de situatie nu.quote:Op maandag 15 maart 2010 07:11 schreef Dirkh het volgende:
ff snel op mijn werkmail gekeken, ik kan rustig aan doen. Hij is zo goed als leeg.
Leuk he, geliefd zijnquote:Op maandag 15 maart 2010 11:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh jippie, hoe anders is de situatie nu.
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/8564834.stm
Nou geloof me dat heeft niets met geliefd zijn te maken helaasquote:
Ik kon de Flurry van zaterdag maar net op.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Ll, nu ga je dus heel veel centjes verdienen en kun je Greys trakteren op een grooooote Flurry
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Ll, nu ga je dus heel veel centjes verdienen en kun je Greysons allemaal trakteren op een grooooote Flurry
Och over een week kun je er vast wel weer 1 op tochquote:Op maandag 15 maart 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kon de Flurry van zaterdag maar net op.
Jij bent ook niet te beroerd om te delen hequote:
Flurries? Anytimequote:Op maandag 15 maart 2010 12:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och over een week kun je er vast wel weer 1 op toch
Er moet méér gedeeld worden in dit land!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent ook niet te beroerd om te delen he
Behalve dan met dat van mij, want dat is van mijquote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Er moet méér gedeeld worden in dit land!
Hear Hear!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Er moet méér gedeeld worden in dit land!
Nee, die is ook van ons!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Behalve dan met dat van mij, want dat is van mij
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Behalve dan met dat van mij, want dat is van mij
Ik heb een paar vrienden minder op het werkquote:Op maandag 15 maart 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]Hebberd!
Dirk, lukt het allemaal? Of ben je nu je collega aan het molesteren?
oh... Hier ben je altijd geliefd toch?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, eh... ik ben doorgaans niet geliefd als ik het druk heb.
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh... Hier ben je altijd geliefd toch?
Maaarrrrrrrrrrrrr, je hebt toch die hele speciale collega-vriend?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb een paar vrienden minder op het werkGoh, bummer.
Die is naar huis gegaan, iets met kinderen en vader zijn. Raar, geef die kinderen een legoblokje of een pop en ze kunnen zich toch wel vermaken voor die paar uurtjes. Maar nee, tegenwoordig zijn daar weer allerlei regels voor. Vroegah kreeg je een jojo zonder touw en dan was je de hele middag bezig en gingen de ouders de mijnen in om steenkool te halen zodat er gekookt kon worden.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maaarrrrrrrrrrrrr, je hebt toch die hele speciale collega-vriend?
Dirk?quote:
Ja, ook jij houdt van mij en houdt mij op de been.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dirk?
Moet ik iemand voor je bellen?
Want je klinkt alsof je enorme koorts hebt en aan het ijlen bent.
Er zit helegaar niks in mijn Irish coffe.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:28 schreef Greys het volgende:
...
Wat zat er in je koffie?
Ik zou het maar eens gaan checken
Gewoon koffie en drank?quote:Op maandag 15 maart 2010 12:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er zit helegaar niks in mijn Irish coffe.
Ze is bang voor genegenheid zeg ik je. Bang!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon koffie en drank?
Nou, waar maakt Greys zich dan druk over?
Ik denk dat we dat met een groepsknuffel wel kunnen uitdrijven trouwens.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze is bang voor genegenheid zeg ik je. Bang!
Misschien zit zijn lieve collega stiekem ingelogd onder zijn naam? Ik bedoel:quote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat met een groepsknuffel wel kunnen uitdrijven trouwens.
Mmmmmm:quote:Op maandag 15 maart 2010 12:33 schreef Greys het volgende:
Hij is in ene een soort van luvvie duvvie enzo.
Dirk.
Dat kan nooit goed zijn.
Moeten we een dokter bellen denken jullie?
Echt niet? Ik hou heel erg van knuffelenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:38 schreef Greys het volgende:
Overigens heeft ie wel een béétje gelijk.
Ik ben niet zo goed met knuffelige types. Vraag maar aan Maes, die weet dat ik er niet zo van hou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |