Vat je 'm... goed is ie he? En zo origineel ook, yo yo (armen over elkaar vouwt en wijs middelvinger uit elkaar houdt) uhuhquote:
En niemand van de blauwen die op zit te letten. Rechten aan passen wilt.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dirk kan niet tellen, Dirk kan nie tellen!!!
*wijst.
Oh, toch wel iemandquote:Op zondag 14 maart 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En niemand van de blauwen die op zit te letten. Rechten aan passen wilt.
Ik zit haske op te letten, piemel!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En niemand van de blauwen die op zit te letten. Rechten aan passen wilt.
Yo!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:02 schreef Dirkh het volgende:
Vat je 'm... goed is ie he? En zo origineel ook, yo yo (armen over elkaar vouwt en wijs middelvinger uit elkaar houdt) uhuh
Vrouwen kunnen toch meerdere dingen tegelijkertijd?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit haske op te letten, piemel!
Maar ik had EliB nog steeds aan de telefoon, it's all about priorities.
Ja, hoe zit dat dan eigenlijk?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch meerdere dingen tegelijkertijd?
Elies nam me volledig in beslag.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen toch meerdere dingen tegelijkertijd?
Gewoon de TT in gedachten houden, dan komt alles goedquote:Op zondag 14 maart 2010 23:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit is allemaal zo verwarrend voor mij.
Met een beetje mazzel rijden ze je auto aan puin, of minstens tegen een overstekend paaltje.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zal het multitasken dan wel ophouden.
Ja, zover was ik al lang.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon de TT in gedachten houden, dan komt alles goed
Dat kunnen ze dan wel weer goed. Of ze zorgen middels hun kaartleeskunsten dat jij ergens tegenaan rijd.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel rijden ze je auto aan puin, of minstens tegen een overstekend paaltje.
Noem dat maar geen goede redenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:12 schreef JJH het volgende:
Mods die zonder goede reden hun modpowers gebruiken.
Ik ben heul niet naar!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
TT![]()
Red je het een beetje Greys, met die nare mannen hier?
Ik trek mijn handen van deze TT afquote:Op zondag 14 maart 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
TT![]()
Red je het een beetje Greys, met die nare mannen hier?
ja maar dat kunnen dan ze wel tegelijkertijd tjdens het opbrengen van make-up in de achteruitkijkspiegelquote:Op zondag 14 maart 2010 23:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel rijden ze je auto aan puin, of minstens tegen een overstekend paaltje.
Hoeveel mannen héb jij wel niet?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Heej, je hebt het hier wel tegen mijn WapperGab he?
Zo ben ik dus eens midden in een oorlogsgebioed gereden, onderweg naar afslag 18 bij Umag (die er niet is!) belanden in Zagreb.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat kunnen ze dan wel weer goed. Of ze zorgen middels hun kaartleeskunsten dat jij ergens tegenaan rijd.
Nee dat zijn ze.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoeveel mannen héb jij wel niet?![]()
Bekkie, WapperGab, Heer G.... En ik ben er vast nog wat vergeten.
Het oorlogsgebied was naar in de auto verplaatst?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo ben ik dus eens midden in een oorlogsgebioed gereden, onderweg naar afslag 18 bij Umag (die er niet is!) belanden in Zagreb.
Mwah.. kleine discussie in de auto geweest. TOT AAN HUIS JA!
Ik heb zo'n blinderende binnenspiegel, dus als je denkt dat het hadig is om het lampje aan te doen.. poef.. spiegel donker.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja maar dat kunnen dan ze wel tegelijkertijd tjdens het opbrengen van make-up in de achteruitkijkspiegel
Ooooh, dat valt dan best nog mee.quote:
Laat ik het zo zeggen: ik hoef nu alleen nog maar tegen Paddo te zeggen: Mijn ex-vrouw dacht dat afslag 18 na afslag 19 kwam.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Het oorlogsgebied was naar in de auto verplaatst?
Wát nou 'WapperGab = JJH'?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bekkie - Ll
WapperGap - JJH
MrG - MrG
Ja, ik zie het. Ergens daartussen.
Nee, wel stellamaris. maar dat was niet zo moeilijk, let op: twee stellamaris!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
Kan je nog steeds twee ijs bestellen in het Joegoslavisch Dirk?
Dva sladoled molim!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, wel stellamaris. maar dat was niet zo moeilijk, let op: twee stellamaris!
ghehequote:Op zondag 14 maart 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
Kan je nog steeds twee ijs bestellen in het Joegoslavisch Dirk?
In mijn jeugd (lang, láng geleden) ben ik er vaak geweest.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehe
*zwabber alleen bier in verschillende talen kan bestellen
Ik kan moeilijk zeggen wat ik écht van je vind, Dirk...quote:Op zondag 14 maart 2010 23:29 schreef Dirkh het volgende:
Oh geweldig, ik ben de wappergab.
Je kent hem wel, de eunuch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Welnee, kwestie van keuzesquote:Op zondag 14 maart 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeggen wat ik écht van je vind, Dirk...
jij snapt hem!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:29 schreef Dirkh het volgende:
Oh geweldig, ik ben de wappergab.
Je kent hem wel, de eunuch
quote:
Ik zag het!quote:
quote:
Handen, lucht, gooit, wappert, rokje in de lucht gooit.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ontmoedigingsbeleid was anders vrij duidelijk hoor
Wat ben je toch altijd attent!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
Zwabber, in topic 50 staan de foto's nog die je wilde wissen...
Zie je nou hoe moeilijk en zwaar het is om vrouw te zijn?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Handen, lucht, gooit, wappert, rokje in de lucht gooit.
Ja, rokje ja.
jepquote:Op zondag 14 maart 2010 23:41 schreef tombolafan het volgende:
Zwabber, in topic 50 staan de foto's nog die je wilde wissen...
Oh sorry, ik heb dat deel gemist. Ik was net met alle gemak en een glimlach een tampon aan het inbrengen.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je nou hoe moeilijk en zwaar het is om vrouw te zijn?
he wacht eens even, ik herinner me net dat ik die al een half uur heb verwijderdquote:Op zondag 14 maart 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jepik zal ze zo eens uit m'n photobucket pleuren
greys, zijn ze ooit nog geladen bij jou?
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
ja dat zal een stuk pijnlijker zijn als je dat doet als man dan als vrouwquote:Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb dat deel gemist. Ik was net met alle gemak en een glimlach een tampon aan het inbrengen.
Je hebt hem toch wel eerst even getest in een potje blauwe vloeistof he?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb dat deel gemist. Ik was net met alle gemak en een glimlach een tampon aan het inbrengen.
Denk je eraan dat het touwtje eruit moet blijven hangen? Helemaal ja.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee. Ik bleef steeds alleen de onderste zien.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jepik zal ze zo eens uit m'n photobucket pleuren
Ik kan nu in eens tennissen en sportzwemmen, fuckm, die dingen doen wonderen. En ik heb zin in groen thee, dat is dan wel weer jammer.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel eerst even getest in een potje blauwe vloeistof he?
Anders telt het niet.
Welk merk heb je dan? Want tennissen kan ik nog steeds niet.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan nu in eens tennissen en sportzwemmen, fuckm, die dingen doen wonderen. En ik heb zin in groen thee, dat is dan wel weer jammer.
Euroshopperquote:Op zondag 14 maart 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welk merk heb je dan? Want tennissen kan ik nog steeds niet.
http://www.ob-tampons.nl/teen/me-body-periods/test-your-knowledgequote:Op zondag 14 maart 2010 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan nu in eens tennissen en sportzwemmen, fuckm, die dingen doen wonderen. En ik heb zin in groen thee, dat is dan wel weer jammer.
Maar je haar danst wel?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welk merk heb je dan? Want tennissen kan ik nog steeds niet.
Later, lekker wijf!quote:Op zondag 14 maart 2010 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Zeg beste mensen, ik ga pitten, fles witte wijn achter mijn kiezen... als ik morgen wakker wordt en ik heb een stel knallers dan zal het me niet verbazen.
Later.
Meer dan een D cupje is best vervelend, schijnt.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:50 schreef Dirkh het volgende:
Zeg beste mensen, ik ga pitten, fles witte wijn achter mijn kiezen... als ik morgen wakker wordt en ik heb een stel knallers dan zal het me niet verbazen.
Later.
*noteert*quote:
hahahaha, ik vind mezelf dan juist een bemoeialquote:
Ja! Maar dat komt door de laaaagjes!quote:
OB -> Euroshopperquote:Op zondag 14 maart 2010 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
http://www.ob-tampons.nl/teen/me-body-periods/test-your-knowledge
Testje voor je
en als je em in de blue curacao drenkt voor je em erin schuift?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan word je extra snel dronken. Slimmen heet dat.quote:Op zondag 14 maart 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als je em in de blue curacao drenkt voor je em erin schuift?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |