Door mijn tipquote:Op maandag 15 maart 2010 10:24 schreef Maraca het volgende:
Nou, eens kijken hoe snel hij Apebeer heeft gevonden voor die fles wijn
Website Alberto Stegeman gehackt
Mij wel. Ik keur het ook niet goed :pquote:Op maandag 15 maart 2010 10:38 schreef Maraca het volgende:
Ondanks dat Alberto ontzettend sportief reageert (ik wil ook een fles wijn van hem!) keur ik het toch niet goed
niet dat het iemand kan schelen wat ik wel of niet goedkeur, maar goed
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:46 schreef henrydg het volgende:
[..]
Mij wel. Ik keur het ook niet goed :p
En ik sta 2e bij de daglijsten ( of hoe het ook heet ) van gister![]()
En jij bent ingemaakt met 1 post
De huurbaas kon er weinig aan doen anders..quote:Op zondag 14 maart 2010 22:27 schreef Biogarde het volgende:
Hij maakt er een programma van en de politie heeft wel iets beters te doen?
Sommige mensen verdienen het ook om opgelicht te worden hoor. De naïviteit, mijn god.
Gefeliciteerd met je plaats op de daglijsten. Ik heb nog even voor de vorm het 15e topic volgetikt samen met een paar andere gasten.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:46 schreef henrydg het volgende:
[..]
Mij wel. Ik keur het ook niet goed :p
En ik sta 2e bij de daglijsten ( of hoe het ook heet ) van gister![]()
En jij bent ingemaakt met 1 post
Even teruglezenquote:Op maandag 15 maart 2010 12:57 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je plaats op de daglijsten. Ik heb nog even voor de vorm het 15e topic volgetikt samen met een paar andere gasten.
Internetoplichting.quote:Op maandag 15 maart 2010 13:15 schreef Salatrel het volgende:
waar ging alberto over gistern? ik heb het gemist
Ja, bijna hetzelfde als wat zaterdag bij Kassa was, zelfs Felix Meurders lukt het om een internetoplichter op te speuren, dus HOE moeilijk kan het zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |