ga het e-mail adres maar veranderen denk ik. Moet hij zelf maar uitzoeken wat hij gaat doenquote:
Je hebt het niet 200 keer moeten vragen. Slechts een aantal keren.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:16 schreef Biogarde het volgende:
Kap eens met dat fipo en lapo-hunten. Heb de neiging dit soort topics te sluiten wanneer we het jullie 200 keer vragen te minderen/stoppen en toch doorgaan.
\Maak je nou toch geen zorgen..quote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef 9611Niels het volgende:
Maar had die gene nou ook je wachtwoord dan, Maraca? Of had ie alleen je e-mailadres ingevuld?
Ies al heel lang geleden zelfsquote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je hebt het niet 200 keer moeten vragen. Slechts een aantal keren.
Heb je haar weerquote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
doe eens niet zo.... gaat over 5 posts man
Ik hoop dat 'ie ons de reportage dit keer wel gunt.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
doe eens niet zo.... gaat over 5 posts man
nee, alleen mijn e-mail adres. Is voor bol.com voldoende want je hoeft niet te bevestigen..quote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef 9611Niels het volgende:
Maar had die gene nou ook je wachtwoord dan, Maraca? Of had ie alleen je e-mailadres ingevuld?
Ik durf al bijna niks meer te posten, zo in de gaten gehouden voel ik me nuquote:Op zondag 14 maart 2010 21:16 schreef Biogarde het volgende:
Kap eens met dat fipo en lapo-hunten. Heb de neiging dit soort topics te sluiten wanneer we het jullie 200 keer vragen te minderen/stoppen en toch doorgaan.
Als we héél erg lief kijkenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie ons de reportage dit keer wel gunt.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
nee, alleen mijn e-mail adres. Is voor bol.com voldoende want je hoeft niet te bevestigen..
Ik kijk ook elke maandag verbaasd op dat ik geen note erbij hebquote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik durf al bijna niks meer te posten, zo in de gaten gehouden voel ik me nu