Ik heb gewoon gehakt van jullie gemaakt. Geef het maar toequote:Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet inhoudelijk op de punten van anderen reageren, geef het maar toe
Je hebt geen enkel bewijs geleverd. Je baseert je op een bron die van dusdanige slechte kwaliteit is dat deze daardoor niet interpreteerbaar is.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gehakt van jullie gemaakt. Geef het maar toe
Dat maak je jezelf heel mooi wijs jaquote:Op zondag 21 maart 2010 23:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
ach ja Bush vind OBL niet interessant. OBL wordt niet gezocht voor 911. OBL familie is geregeld op theevisitie bij papa Bush. OBL's familie heeft nagenoeg als enige vlieg mogelijkheden tijdens de volledige standdown direct na 911. OBL geeft zelf aan NIETS met 911 te maken te hebben. OBL is op sterven na dood.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je wil gewoon niet inhoudelijk op de punten van anderen reageren, geef het maar toe
Het is sowieso al bezopen dat men nog steeds heeft over OBL en 911. Deze beste man heeft er NIETS mee te maken afgezien dan dat ie misbruikt is door de Bush Admin om hun eigen daad te vermaskeren.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:49 schreef ATuin-hek het volgende:
Anders lees je even waar het over gaat
goed punt!quote:Op maandag 22 maart 2010 00:41 schreef Lambiekje het volgende:
En de beelden die we moeten geloven als het bewijs zijn gemaakt met een video8 camera uit 1930. Een meeste simpele nokia levert al betere beelden op. Wel hi-tech middelen hebben om torens te vernielen en triljarden kostend luchtruim te omzeilen maar een fatsoenlijke camera kan er niet af.
GET REAL
Volgens Bush ben je absurd bezig.quote:Op maandag 22 maart 2010 01:27 schreef Orwell het volgende:
[..]
goed punt!
het is 1 grote poppenkast-show voor morons...
hoe fake wil je het hebben..?
wat is er met z'n neus gebeurd.?
Tja, als die dat z'n veiligheidsdiensten ook gemeld heeft.....quote:"It is preposterous for anybody to think that this tape is doctored," he said during a brief photo opportunity with the prime minister of Thailand. "That's just a feeble excuse to provide weak support for an incredibly evil man."
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/osamatape.html
Vergast mij alsjeblieft vaker op dergelijke staaltjes zelfoverschatting en paranaoide denken.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:02 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik weet dat jij mij weg wil hebben hier. Je wil niet dat mensen de waarheid zien. De punten die ik benoem kun jij simpelweg niet debunken.
En ik vraag het nogmaals:quote:Op zondag 21 maart 2010 23:12 schreef polderturk het volgende:
Ik zeg het nogmaals. Ieder persoon die denkt dat beide foto's van dezelfde persoon afkomstig zijn zijn volledig gestoord:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:48 schreef TitusPullo het volgende:
Zeg, die andere mensen in die video's, door wie worden zij gespeeld?
Stamppot, lust ik ook wel. Debunker stamppotquote:Op zondag 21 maart 2010 23:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik had niet in mijn persoonlijke gegevens moeten zetten dat ik Armenier was, dan was mij dit bespaard gebleven.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
jammer dat er geen gratis energie is dat er in overvloed is?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:30 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Het is toch allang duidelijk dat 9/11 onlosmakelijk verbonden is aan de oorlog in Iraq? In welke mate? Tsja...helaas leiden veel bronnen en "logisch nadenken" (waarvan er hier een paar gepost zijn) naar het feit dat inderdaad de amerikaanse overheid een leugentje moest maken om Iraq binnen te vallen.
Saddam Houssein stond in de weg van de amerikaanse controle over olie, dat was onaccepteerbaar voor de amerikaanse overheid. Dit is ook al door andere ministers gezegd, en oa Michael C Ruppert.
Het is allemaal verbonden met ons overmatige energieverspilling van fossiele brandstoffen, klaar! Zonder deze (of als deze heel duur worden) is de hele wereld weer terug bij af voor de Industrieele revolutie, en NO WAY dat deze wereld die kant op mag gaan.
De wereldpopulatie is immers zo groot en exponentieel gestegen, dankzij/en alleen dankzij OLIE.![]()
.
Zonne en windenergie bedoel je daarmee? Tuurlijk zijn er immens grote zonne/wind energie parken, maar ook dat levert gewoon niet zo makkelijk energie als olie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:46 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
jammer dat er geen gratis energie is dat er in overvloed is?
Or is it ?
Als alles weggezogen en gepompt is uit de aarde, wat gebeurt er dan met die holle ruimtes en de aardkorst? Zelfs al wordt er dan gebruik gemaakt van zonne en windenergie, die holle ruimtes hou je.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:53 schreef todaviamoonbathing het volgende:
[..]
Zonne en windenergie bedoel je daarmee? Tuurlijk zijn er immens grote zonne/wind energie parken, maar ook dat levert gewoon niet zo makkelijk energie als olie.![]()
Een ontzettend klein deel van de wereld is voorzien van deze alternatieven, en het duurt jaren voordat er een hele infrastructuur omgezet is naar deze methode. Ook is het rendement van olie veel groter dan zonne/wind energie.
De afgelopen jaren zijn olie velden van vele miljoenen vaten gevonden, tsja daar heb je nou eenmaal niet zo veel aan als de wereld 80miljoen vaten per dag verbruikt.
Ja, dat zou je wel denken he, dat dat opgevuld moet worden, maar met wat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb het idee dat die holtes dan gewoon gevuld worden met iets anders. Wellicht nog meer fossiele brandstof in de aanmaak. Waar komt fossiele brandstof anders eigenlijk vandaan en is het zo onvervangbaar als goud?
Je bedoelt een zelfregulerend systeem?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat mensen de aarde zwaar onderschatten. Als alle mensen zijn uitgeroeid door een virus alla 2010 zal de aarde zelf evenwicht terugvinden. Ik vraag me af of fossiele brandstof niet iets is dat de aarde zelf ook nodig heeft. Het is een product ergens van en zit er niet zomaar. ik vind het raar om te denken dat de aarde dat dan niet zelf zou aanvullen. of met iets dat in de burt komt van olie.
de term fossiel is onjuist.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik denk dat mensen de aarde zwaar onderschatten. Als alle mensen zijn uitgeroeid door een virus alla 2010 zal de aarde zelf evenwicht terugvinden. Ik vraag me af of fossiele brandstof niet iets is dat de aarde zelf ook nodig heeft. Het is een product ergens van en zit er niet zomaar. ik vind het raar om te denken dat de aarde dat dan niet zelf zou aanvullen. of met iets dat in de burt komt van olie.
met olie duhhquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel denken he, dat dat opgevuld moet worden, maar met wat?
aan de andere kant is er ook iets aan de hand... hoe kan het dat China en India het jaren en jaren en jaren van het gewone publiek onthouden om te mogen autorijden en nu het op eens vrij hebben gegeven net nu volgens de zogenaamde kenners over de peak zijn?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:12 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Misschien dat de aarde de aardolie weer opvult/aanmaakt, maaaaaaarja.....tot nu toe hebben we hier niks van gemerkt, anders zouden hele oude velden alweer extra olie hebben "aangemaakt". Het kan misschien wel, maar dan nog hebben we er niks aan omdat we NU extra olie nodig hebben. En VEEL.
*laatste paar gevonden olievelden waren goed voor een maandje of 2, een andere iets van 11 dagen.
*de wereld is met de huidige geo-technologie écht al flink doorspit, je mag gewoon niet hopen op een groot olie veld waar we nog honderden jaren mee door kunnen. Er zitten TE veel complicaties aan vast:
- Waar de hell is het?
- Waar beginnen we?
- Welk land claimt het?
- Hoe vinden we het?
- Geven we elke dag 500000 euro uit om olie alleen al te zoeken?
- Waar komt dit geld vandaan? Is er nog geld?
- Als we een potentieel veld gevonden hebben, hoe groot is het dan?
- Is het rendabel het uit de grond te pompen ivm net-energy?
- Is het veilig?
- Ligt het niet te diep?
- Wat voor soort olie is het? Ruw/slick/etc
- Zijn er raffinaderijen in de buurt om ruwe olie te verwerken?
- Hoe transporteren we het?
- Hebben we genoeg geld om een booreiland aan te leggen?
- Hebben we genoeg tijd om de olie uit de grond te krijgen?
Oja..zeer recentelijk nieuws: WE HEBBEN OLIE GEVONDEN!! 500 miljoen barrels (vaten).
http://www.smh.com.au/bus(...)s-20090903-f9h3.html
....80miljoen vaten per dag...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |