wat voor stukje software zit daar nu eigenlijk in?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
vond dat wel iets hebben, zij denkt nog steeds dat cloe daarin zit.
een avi zal anders ook wel gewaardeerd wordenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:42 schreef DaBuzzzzz het volgende:
de webdownloads zijn dus ook alleen van SyFy?? hmmmmgrbllll....ik ga wat familie in Vancouver bellen...zal toch ook welin 720 P uitgezonden worden daar???
Op grote HD-schermen zie je het verschil inderdaad erg goed. Ik kijk daarom sowieso liever 720p, maar ben bang dat er voor Caprica niks anders opzit, want om nou tot volgend jaar te wachten, heb ik ook geen zin in.quote:Op maandag 15 november 2010 14:35 schreef DaBuzzzzz het volgende:
ik kijk op een 63" full hd plasma en altijd met AC3 geluid aan. Geloof me 4:3 SD met stereo is gewoon 2 dimensies minder......
Neequote:Op donderdag 18 november 2010 07:27 schreef Karina het volgende:
Afgelopen week was dus de laatste aflevering? Ik vond de kwaliteit ook niet super, maar ik heb nog een CRT tv, dus bij mij maakt het niet zo heel veel uit
14 en 15 heb ik al gekeken (vandaar de opmerking over de kwaliteit), vanwege de opmerking van planethugo dacht ik dat er weer een pauze zou komen, maar hij bedoelde dat over een paar maanden er pas HD kwaliteit uitkomt (ik begreep zijn opmerking verkeerd).quote:Op donderdag 18 november 2010 08:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee
De afleveringen tot en met 1x13 zijn op diverse formaten verschenen. Daarna heeft SyFy de uitzendingen opgeschort, de laatste 5 afleveringen die nog volgen komen pas volgend jaar. Echter, een Canadese zender heeft inmiddels 1x14 en 1x15 wel uitgezonden (die andere 3 komen vast ook)... maar de kwaliteit van de rip van deze Canadese is beduidend minder
ik denk dat ze gewoon opdracht gaat geven om alle leiders daar om te brengen en dat zij de leidster word door.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:58 schreef Mr.Silencer het volgende:
Lacy is inmiddels wel een gevaar voor de STO aan het worden, aangezien ze nu ze weten dat Lacy de Cylons kan aansturen.
Ze was niet erg precies daarover, maar ze zei wel dat ze niet moeten uitzoeken waarom Lacy de Cylons kan aansturen. Ook zei ze dat het een wonder is dat er leerlingen zijn die hun training overleven, dit vanwege de vele gevaarlijke oefeningen en middelen die ze gebruiken. Indirect geeft ze toch wel aan dat ze Lacy het liefst ziet verdwijnen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon opdracht gaat geven om alle leiders daar om te brengen en dat zij de leidster word door.
Wat moest die vent trouwens doen van Mother?
De cylons van de STO zijn denk ik dan uiteindelijk de cylons die de cylonwar beginnen.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:57 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik hoop dan ook dat Lacy in de laatste 2 afleveringen de STO op Geminon zal overnemen met behulp van de Cylons. Mogelijk kan dat weer leiden tot een revolutie of een afscheiding van de STO-beweging.
Dat Monotheïsme gedoe is wel een dikke hint, natuurlijkquote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De cylons van de STO zijn denk ik dan uiteindelijk de cylons die de cylonwar beginnen.
zijn er nog andere cylons dan?quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De cylons van de STO zijn denk ik dan uiteindelijk de cylons die de cylonwar beginnen.
Ze zijn een commercieel product, dus dat zal wel.quote:Op maandag 22 november 2010 11:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
zijn er nog andere cylons dan?
dat gedeelte heb ik niet goed meegekregen volgens mij. Dacht eerst dat dat ene prototype van Zoë verkocht was aan de STO en dat ze die blijkbaar nu al tig keer nagemaakt hebben, maar hoe ze dat gedaan hebben is me een raadsel. De cylon is toch niet officieel op de markt gekomen?quote:Op maandag 22 november 2010 12:23 schreef mvt het volgende:
[..]
Ze zijn een commercieel product, dus dat zal wel.
Je hebt nu die van de STO, die naar Tauron gaan en het prototype waar Zoe in gehuisvest was.
En dan heb je nog de Cylons die bedoelt zijn voor Gemenon
thnx. Was even kwijt dat die Vergis meteen zoveel cylons gemaakt had.quote:Op maandag 22 november 2010 17:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
De Cylon waar Zoe in zat moest eigenlijk in opdracht van Thomas Vergis vernietigd worden, maar werd door Daniel's collega met veel stilte in een box ergens opgeslagen, want hij wist wat deze prototype voor Daniel betekende. De rest van de Cylons zijn allemaal kopieën van de Cylon waar Zoe in zat en Thomas Vergis gaf uiteindelijk de opdracht om met deze kopie de massaproductie te starten. Wel was de Cylon door het auto ongeluk zodanig beschadigd, dat ze bij de laatste boot-up alleen de schiet en vecht functies (en iets van Zoe's persoonlijkheid) in de kopie konden opnemen.
Mwah, ik heb het een tijd echt gevolgd. Maar de laatste paar afleveringen waren beduidend minder, en de rode lijn in het verhaal ging verloren. Ìk kon het iig niet goed meer volgen (vanaf het moment van de zelfmoordpoging). Het is een dure serie om te maken, dus het moet wel goed lopen. Als niemand meer kijkt, lijkt het me logisch dat ze het cannen. Ik ben zelf redelijk trouw als het gaat om series kijken, maar dat ik op Caprica uitgekeken ben zegt een hoop. Er zijn gewoon veel kijkers weggevallen. De serie was ook gewoon niet zo goed als BSG. Daar was echt over zaken nagedacht, en concrete keuzes waar heel consequent aan vast werd gehouden droegen bij aan de creatie van de leefwereld die heel anders was dan wat we tot nu toe hadden gezien. Dit terwijl in Caprica er gewoon een futuristische omgeving gecreëerd werd zoals we die in diverse veelal ook simpele films ook hebben gezien.quote:
Wel matige kwaliteit, het lijkt wel een camquote:
Slecht geluid vind ik altijd hinderlijker dan slecht beeld.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Wel matige kwaliteit, het lijkt wel een cam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |