wat voor stukje software zit daar nu eigenlijk in?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
vond dat wel iets hebben, zij denkt nog steeds dat cloe daarin zit.
een avi zal anders ook wel gewaardeerd wordenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:42 schreef DaBuzzzzz het volgende:
de webdownloads zijn dus ook alleen van SyFy?? hmmmmgrbllll....ik ga wat familie in Vancouver bellen...zal toch ook welin 720 P uitgezonden worden daar???
Op grote HD-schermen zie je het verschil inderdaad erg goed. Ik kijk daarom sowieso liever 720p, maar ben bang dat er voor Caprica niks anders opzit, want om nou tot volgend jaar te wachten, heb ik ook geen zin in.quote:Op maandag 15 november 2010 14:35 schreef DaBuzzzzz het volgende:
ik kijk op een 63" full hd plasma en altijd met AC3 geluid aan. Geloof me 4:3 SD met stereo is gewoon 2 dimensies minder......
Neequote:Op donderdag 18 november 2010 07:27 schreef Karina het volgende:
Afgelopen week was dus de laatste aflevering? Ik vond de kwaliteit ook niet super, maar ik heb nog een CRT tv, dus bij mij maakt het niet zo heel veel uit
14 en 15 heb ik al gekeken (vandaar de opmerking over de kwaliteit), vanwege de opmerking van planethugo dacht ik dat er weer een pauze zou komen, maar hij bedoelde dat over een paar maanden er pas HD kwaliteit uitkomt (ik begreep zijn opmerking verkeerd).quote:Op donderdag 18 november 2010 08:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee
De afleveringen tot en met 1x13 zijn op diverse formaten verschenen. Daarna heeft SyFy de uitzendingen opgeschort, de laatste 5 afleveringen die nog volgen komen pas volgend jaar. Echter, een Canadese zender heeft inmiddels 1x14 en 1x15 wel uitgezonden (die andere 3 komen vast ook)... maar de kwaliteit van de rip van deze Canadese is beduidend minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |