Oh, ik was er vanuit gegaan dat het die assistente was. Die is wel lekker.quote:
ja ik weet het, maar nu ik de kans kreeg om hem te vereeuwigen in een TT kon ik hem niet laten liggenquote:
Sekseh, hmm?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klinkt seksah, iemands inspiraaaasie zijn. Trots op borst klopt.
Die assistente is schattig.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik was er vanuit gegaan dat het die assistente was. Die is wel lekker.
Maar Meryl lust ik ook wel, gewoon voor de heb.
Lekker.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sekseh, hmm?![]()
Nouja, eerst maar eens zien of mijn eerste experiment gaat lukken.
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sekseh, hmm?![]()
Nouja, eerst maar eens zien of mijn eerste experiment gaat lukken.
Die redheat he, niet die Uggly Betty typequote:Op zondag 14 maart 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die assistente is schattig.
Ik wil haar haar. Ik ben er bijna
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat staan daar trouwens lekkere recepten op...en niet eens zo gek moeilijk
Okay, koop een iPhone, installeer Appie en je hebt automagisch je boodschappenlijstje, in volgorde van looproute door de jou gekozen AH.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat staan daar trouwens lekkere recepten op...en niet eens zo gek moeilijk
Kijk! Daar hou ik van!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]op 30 minuten max zoeken en je krijgt van alles makkelijks.
Dit is voor woensdag. Morgen eten we nog wat dingen om de vriezer leeg te maken en dinsdag moet ik overwerken en krijgen we daar te eten.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, koop een iPhone, installeer Appie en je hebt automagisch je boodschappenlijstje, in volgorde van looproute door de jou gekozen AH.
Zo makkelijk, zo leuk. Rokje in de lucht gooit.
Zie je nou wat jullie doen.
[..]
Okay, koop een iPhone, installeer Appie en je hebt automagisch je boodschappenlijstje, in volgorde van looproute door de jou gekozen AH.
Jawel jawel, daar MOET je een keer zelf de wraps voor maken. MOET zeg ik je.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit is voor woensdag. Morgen eten we nog wat dingen om de vriezer leeg te maken en dinsdag moet ik overwerken en krijgen we daar te eten.
En donderdag ga ik wraps maken, maar daar heb ik geen recept voor nodig. Iemand toevallig wel nog een lekker recept voor guacamole?
Nou, ik bedoelde meer de inhoud enzo. Receptje van die zelfgemaakte wraps dan? Is dat een beetje te doen?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jawel jawel, daar MOET je een keer zelf de wraps voor maken. MOET zeg ik je.
Al doe je er pindakaas in, dan nog zijn de wraps lekkerder dan die onderzetters die je in de winkel koopt.
Dirkhie ik zal je mijn lijstje toezenden goed?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helaas, ik heb echt ff voor je gekeken.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen AH in de buurt...geeft ie ook de looproute van de C1000?
Ja nee idd. Ugly!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die redheat he, niet die Uggly Betty type
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde meer de inhoud enzo. Receptje van die zelfgemaakte wraps dan? Is dat een beetje te doen?
Nou, d'r outfit welquote:
Ja, heel makkelijk, serieus. En zoveel lekkerder.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde meer de inhoud enzo. Receptje van die zelfgemaakte wraps dan? Is dat een beetje te doen?
Hoe?quote:
wink winkquote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dirkhie ik zal je mijn lijstje toezenden goed?
Oh, kijk, dat kan ik ook nog wel!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, heel makkelijk, serieus. En zoveel lekkerder.
mr Gb gaat dat onthouden, zeker weten.
receptje en je hebt alleen maar bloem, water, zout en een beetje boter nodig. En een koekepan en een kwartiertje tijd.
Niet eens bij blond haar?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat roep je bij alles met lang donker haar
Nuh, bij Zwabber denk ik niet echt aan jou.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat roep je bij alles met lang donker haar
Wat ga je eten?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
Nou, geen Flurry in velden of wegen te bekennen. Dus dan toch maar zelf eten maken
Wat zeggie????quote:
100% waarquote:Op zondag 14 maart 2010 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jawel jawel, daar MOET je een keer zelf de wraps voor maken. MOET zeg ik je.
Al doe je er pindakaas in, dan nog zijn de wraps lekkerder dan die onderzetters die je in de winkel koopt.
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die assistente is schattig.
Ik wil haar haar. Ik ben er bijna
Hey heb jij de remote te pakken?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Patty Brard @ ned 1 make-uploos.
Ja, ik wil dat haar. En ik heb het bijna, qua lengtequote:
quote:
Dit komt uit de koelkastquote:
nee, ik krijg meestal hele andere dingen naar mijn hoofd geslingerd als ik over straat loopquote:Op zondag 14 maart 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nuh, bij Zwabber denk ik niet echt aan jou.
Gewoon in de koekepan gaat ook prima.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
100% waar![]()
alhoewel ik ze bij de toko haal, waar zij ze dan zelf gemaakt hebben, ik wil een roti-plaat, dan kan ik ze zelf maken![]()
maar, die dingen van casa-fiesta zijn wel beter te doen dan die stukken rubber (als je ze dan toch bij de supermarkt moet halen) vooral als je ze even in de koekenpan gooit, ipv de magnetron
Hurley is wel heul dik....en rijkquote:Op zondag 14 maart 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik krijg meestal hele andere dingen naar mijn hoofd geslingerd als ik over straat loop![]()
Hagrid is een klassieker, maar ook Hurley (of door de ongeletterden die Lost niet goed kennen maar toch de opmerking wel willen maken, "die ene van lost")
hoe lang is jouw haar dan ongeveer in cm? (niet goed is met foto's en denkbeeldig opschalen van maten)quote:Op zondag 14 maart 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat haar. En ik heb het bijna, qua lengte
Alleen haar pony vind ik stom. Dus die wil ik niet
Plaatjes bitte!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik krijg meestal hele andere dingen naar mijn hoofd geslingerd als ik over straat loop![]()
Hagrid is een klassieker, maar ook Hurley (of door de ongeletterden die Lost niet goed kennen maar toch de opmerking wel willen maken, "die ene van lost")
Hey, je zal toch raar op staan te kijken als je op straat loopt en iemand roept: Hey, je lijkt op Greys with titties!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben niet o heul dunquote:Op zondag 14 maart 2010 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hurley is wel heul dik....en rijk![]()
Ik neem aan dat ze dan op zijn kapsel doelen?
don't think soquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Je mag hier wel even in de kast komen graaien?quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oooh, ik moest lachen.
dat ook wel jaquote:Op zondag 14 maart 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey, je zal toch raar op staan te kijken als je op straat loopt en iemand roept: Hey, je lijkt op Greys with titties!
Maareh, jij wilt dus élke avond perse samen tv kijken? Je gaat nooit in een andere kamer op een andere tv kijken als je iets anders wilt zien?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
don't think so
Heb wel plannen om zo eens lief te kijken om ijs te krijgen
Dan zit ik alleen bovenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maareh, jij wilt dus élke avond perse samen tv kijken? Je gaat nooit in een andere kamer op een andere tv kijken als je iets anders wilt zien?
quote:
Ik zit alleen beneden. Niks mis mee.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Mwah das gewoon het kapsel, wat flauw zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar roepen mensen echt vaak wat dan, nee toch?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik heb em 10x nagelezen en ik snapte er niets vanquote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je mag hier wel even in de kast komen graaien?
Goed voor mijn lijn
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb em 10x nagelezen en ik snapte er niets van![]()
Ik las steeds " je mag hier wel even het gras komen maaien. Goed voor mijn lijn"
Maar het kwartje is inmiddels gevallen![]()
Deze is betah en seksahquote:Op zondag 14 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
Dit is niks
[ afbeelding ]
Die bedoel jij toch niet Greys.
En nog geen druppel alcohol gehad he?quote:
En wie mag dat zijn?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Finding Neverland![]()
. Ik vind Freddie Highmore zo goed daarin.
[ afbeelding ]
Ik wil ook zulk haarquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Finding Neverland![]()
. Ik vind Freddie Highmore zo goed daarin.
[ afbeelding ]
Freddie Highmore, dat zeg ik tochquote:
quote:
Dit vind ik leuk jaquote:Op zondag 14 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
Dit is niks
[ afbeelding ]
Die bedoel jij toch niet Greys.
Jaahaaa, maar afgezien van Neverland...waar istie nog meer bekend van?quote:
quote:
oh, er wordt ook redelijk vaak dorpsgek ofzo naar me geroepenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah das gewoon het kapsel, wat flauw zeg
Maar roepen mensen echt vaak wat dan, nee toch?
Volgens mij heb ik zulk haarquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, er wordt ook redelijk vaak dorpsgek ofzo naar me geroepen
ik zit in Urk aan de maas
Ik moet echt een ander kapsel....ik wil ook zo'n schuine lok.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zulk haar
Maar dan wel met behulp van de stijltang. Om er slag in te krijgen. Hoe tegenstrijdig
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan wel met behulp van de stijltang. Om er slag in te krijgen. Hoe tegenstrijdig
quote:
Handen, lucht, gooit, heupwiegt.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n tang, maar na 2 lokken zat de tang al vastgebeten in m'n haar en moest er met geweld uitgehaald worden...en de schaarquote:Op zondag 14 maart 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een stijltang gekocht voor die ene dag per jaar dat ik het nog stijler wil, en voor als ik een keer van die mega hoopyhoop krullen wil, maar eh, na 2 introfilmpjes heb ik nu geen zin
Eh. Charlie and the Chocolate Factory.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaahaaa, maar afgezien van Neverland...waar istie nog meer bekend van?![]()
Hoe is je pony nu ook alweer dan? Eén lengte, lang?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet echt een ander kapsel....ik wil ook zo'n schuine lok.
Maar ik durruf niet
ghehehe, that reminds me of a story, geen idee of ik het al eens verteld hadquote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n tang, maar na 2 lokken zat de tang al vastgebeten in m'n haar en moest er met geweld uitgehaald worden...en de schaar![]()
Zie bovenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe is je pony nu ook alweer dan? Eén lengte, lang?
En kan je een beetje overweg met een stijltang?
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, that reminds me of a story, geen idee of ik het al eens verteld had
ik was in italie op vakantie met een paar vrienden, en ze wilden voor de lol eens de stijltang door mijn haar halen
nou oke prima, maar ik waarschuwde ze dat ik het al eens eerder had gedaan en het vrij zinloos was
nou, dan had ik het zeker niet goed gedaan zeiden ze
dus ik moest mijn haar wassen met allemaal rare creme spoelingen en stijltangspullen
en zij tegelijktertijd, met twee tangen, een UUR LANG prutsen en stijlen, nou het was bijna stijl hoor, maar niet volledig
en na een kwartier waren al mijn krullen weer teruggesprongen
mijn haar doet wat het wil (blijkbaar kokos)
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Hé! Dat vriendje in The Devil wears Prada is toch die ene die Erik zo leuk vindt?
Heel dun, maar wel heel veel.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Dan heb je zeker heul veel haar of heel dik haar?
Ik heb gewoon geen zin in die trek-draai-slag-techniek, 1 krul lukt en de rest niet.
Maar goed, het was ook voor sporadisch bedoelt, dat is gelukt dus
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh. Charlie and the Chocolate Factory.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ms D wil foto van jou zien. (just de messenger)
Yessir indeedquote:Op zondag 14 maart 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Hé! Dat vriendje in The Devil wears Prada is toch die ene die Erik zo leuk vindt?
over precies een maand 21quote:Op zondag 14 maart 2010 21:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mooie krullen heeft ie, hoe oud is hij?
[/laatstemessenger]
Ja he? Ik vind het niet zoveel (want veel te jong) maar ik snap wel dat jij het wat vindt!quote:
Alles beetje op orde voor morgen?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Zo.
Nog eventjes de laatste dingen, even relaxen, en dan bed in.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:12 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die krullen willen met de stijltang, dit is de beste instructievideo!
Zij is wel enorm haatbaar, want véél te mooi, maar ze legt het wel goed uit.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hmm, krijg echt zo'n "oh" naast me te horen alsof ze mogelijkheden ziet.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ik vind het niet zoveel (want veel te jong) maar ik snap wel dat jij het wat vindt!
quote:Date of Birth:
10 July 1976,
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Huh LIF?
Mwah mwah, weet niet. Tis een stuk pittigere dan de vorige en heb hier iets minder voor geleerd.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe niet elke pluk!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel tijd heb jij er voor nodig Greys? Voordat al je haar gekruld is?
Ik vind het zo'n gekloot omdat elke pluk langzaam moet. Ik doe het verder wel goed maar dat ding wordt zo warm, waardoor ik de platen niet genoeg klem. En dan heb ik gewoon te weinig tijd ervoor.
Maar wel leuk voor een avondje uit
Vergeet [ONZ][HOMO] nietquote:Op zondag 14 maart 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ESF = PTA, LIF, CUL, ESF, SEX en een beetje F&F
Srsly?quote:
pff dat moet inmiddels zo'n 5 a 6 jaar geleden zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Heb je het ooit wel eens kort(er) gehad?
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe niet elke pluk!
Als ik echt alles wil krullen dan duurt het een half uur denk ik.
Maar ik doe hier en daar een pluk en dan zit het eigenlijk wel aardig
Wat is dan de logica dat je minder leert voor een moeilijker examen?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah mwah, weet niet. Tis een stuk pittigere dan de vorige en heb hier iets minder voor geleerd.
Denk net wel of niet niet. We zien 't wel
de onderste is genomen voor ik ook maar ooit iets aan haarverzorging deedquote:Op zondag 14 maart 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat die bovenste 2 eerder uit de regen zouden kunnen zijn omdat de krul zo perfect is
Ik heb altijd geweldig haar als het een beetje vochtig weer is of zachtjes regentOpdrogen, beetje kneden en done.
Die foto met die lepels, daar had ik ook een paar plukken gedingesd. Daar kan je het ook wel op zienquote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal niet om een foto vragenZal het ook eens proberen als ik even zin heb om te rommelen
hij moest leren, maar er stond ineens iemand met flurry's voor de deurquote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dan de logica dat je minder leert voor een moeilijker examen?
Of gewoon geen zin meer?
Minder tijd, meer stofquote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dan de logica dat je minder leert voor een moeilijker examen?
Of gewoon geen zin meer?
Ik denk dat het je wel gaat lukken hoor.
Je weet hoe WiFi werkt, hoe je een nieuw tabblad maakt enzo
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Die foto met die lepels, daar had ik ook een paar plukken gedingesd. Daar kan je het ook wel op zien
Als ik mijn hele hoofd met die stijltang ga bewerken dan is het too much.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij moest leren, maar er stond ineens iemand met flurry's voor de deur
Ja, gewoon langs je haar trekken dan, dan wordt het niet zo'n 'krul krul'quote:Op zondag 14 maart 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh was dat ook de stijlstang, dat was ook mooi
Jaquote:Ik wil juist een keer van die too-much krullen omdat ik vaak al zo'n slag heb.
[ afbeelding ]
Zijn dit ook nou ook van die soort krullen?Oeps grote foto
Bij die foto moet ik denken aan die LOI reclame van die bouwvakkers en die sekskalender. Ringflitser.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh was dat ook de stijlstang, dat was ook mooi
Ik wil juist een keer van die too-much krullen omdat ik vaak al zo'n slag heb.
[ afbeelding ]
Zijn dit ook nou ook van die soort krullen?Oeps grote foto
Heb jij een tang zonder "tandjes"?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, gewoon langs je haar trekken dan, dan wordt het niet zo'n 'krul krul'
[..]
JaZie maar in het Youtubeje dat ik hierboven heb gepost ergens.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, gewoon langs je haar trekken dan, dan wordt het niet zo'n 'krul krul'
[..]
JaZie maar in het Youtubeje dat ik hierboven heb gepost ergens.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij die foto moet ik denken aan die LOI reclame van die bouwvakkers en die sekskalender. Ringflitser.
Geweldige reclame overigens.
Heb je morgen weer examen? Succes!quote:
Kap eens met die foto's, ik moet verdomme ook nog slapen en daarvoor heb ik bloed in mijn hersenen voor nodig.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is dan weer iets teveel, maar ook weer te shiny, zit teveel meuk door het haar. Te gelikte lokken
Ja, twee van die platte vlakjes, om het steil te maken.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb jij een tang zonder "tandjes"?
Eentje waar je het haar tussenklemt en dan draait?
Ik krijg wel slag als ik halfnat haar in een soort knotje draai en dan een uurtje later weer los doe
He bah nee. Da's echt zo'n -ik doe alsof ik een week mijn haar niet heb gewassen maar stiekem ben ik vanmorgen een uur bezig geweest om deze look te krijgen - look.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is dan weer iets teveel, maar ook weer te shiny, zit teveel meuk door het haar. Te gelikte lokken
Toch een man!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kap eens met die foto's, ik moet verdomme ook nog slapen en daarvoor heb ik bloed in mijn hersenen voor nodig.
Ja deze heeft te harde krullen en teveel wax waardoor het ook nog vies lijkt.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He bah nee. Da's echt zo'n -ik doe alsof ik een week mijn haar niet heb gewassen maar stiekem ben ik vanmorgen een uur bezig geweest om deze look te krijgen - look.
Hoe laat moet je morgen? [/duimtijd]quote:Op zondag 14 maart 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
Dank voor het succes, en de Flurry was een welkome afwisseling
Afwisselingquote:Op zondag 14 maart 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
Dank voor het succes, en de Flurry was een welkome afwisseling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wegens aanwezigheid van andere mensen en de meest lelijke foto van mij OOIT gemaakt, verdwijnen ze zo
🐙
Die andere vind ik wel beter, maar nog wat te gemaakt.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja deze heeft te harde krullen en teveel wax waardoor het ook nog vies lijkt.
Hoe vond je die andere foto, ook niks?
Je moet er ook wel van houden, blijven gemaakte krullen
Hier nog eentje.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Zwabbert![]()
Ik heb ooit permanent gehad...ik was net een schaap
Tijd voor nieuwe vrienden Zwabber. Hoe durven ze.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
wegens aanwezigheid van andere mensen en de meest lelijke foto van mij OOIT gemaakt, verdwijnen ze zo
hmm, even wachten? misschien is photobucket even sloomquote:Op zondag 14 maart 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
Ik zie alleen de onderste foto van Zwabber, die andere twee zie ik niet.
En dat was nog voor de cocos, kun je nagaan hoe cute hij nu is.quote:
Hier ook 1 voor 1 dag dan wel, mijn haar drijft de kapper tot waanzinquote:Op zondag 14 maart 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier nog eentje.Maar tróts dat ik destijds was!
oh maak je geen zorgen, ze hebben me ongeveer een jaar geleden keihard in de steek gelaten, nu nog nieuwe zoekenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tijd voor nieuwe vrienden Zwabber. Hoe durven ze.
Ik niet, m'n schoonmoeder had het er ingezet (meneer I. liet net iets te vaak vallen dat ie krullen mooi vond en ik als onzeker pubertje wilde hem natuurlijk van dienst zijn)...quote:Op zondag 14 maart 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier nog eentje.Maar tróts dat ik destijds was!
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier ook 1 voor 1 dag dan wel, mijn haar drijft de kapper tot waanzin
Ach, hier heb je een paar virtuele vrienden, dat is een goede start.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh maak je geen zorgen, ze hebben me ongeveer een jaar geleden keihard in de steek gelaten, nu nog nieuwe zoeken
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Alleen deed schoonmoeder altijd permanentjes bij 80+
STEIL te krijgenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
maar mijn haar is niet stijl te krijgen dus, want ze waren echt lang bezig
Ga jij nu anderen verbeterenquote:
Weet ik niet meer...weet alleen nog dat die fixatievloeistof zo bedwelmend was dat ook al had ik willen protesteren, ik kon het nietquote:Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook met zo'n netje bij het inzetten?
Thanksquote:Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar je hebt heul mooi haarIs het veel werk dan?
Ja, dat zie je toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga jij nu anderen verbeteren? Met je pyama en sex
?
Hihi wat moet jij eruit gezien hebbenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer...weet alleen nog dat die fixatievloeistof zo bedwelmend was dat ook al had ik willen protesteren, ik kon het niet
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare seriously, kokos is goed voor je haar? Zeg maar tegen droog en pluizig?
ja, de olien die je uit de kokos perst jaquote:Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare seriously, kokos is goed voor je haar? Zeg maar tegen droog en pluizig?
Greys.quote:
Ieh!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik niet, m'n schoonmoeder had het er ingezet (meneer I. liet net iets te vaak vallen dat ie krullen mooi vond en ik als onzeker pubertje wilde hem natuurlijk van dienst zijn)...
Alleen deed schoonmoeder altijd permanentjes bij 80+, dus ik kreeg echt zo'n strakke ouwewijvenkrul
Heb ik al eens een foto van jou gezien?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thanks![]()
Heb heel veel maar dun haar en veel kleurverschillen dus recht knippen is onmogelijk en leverde me een heeeel korte pony open krullen wil het dus echt niet.
Behalve als het 90 cm lang is dan heb ik pijpenkrullen
Zwabber, neem die jongen eens mee sjoppen.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, de olien die je uit de kokos perst ja
sleutelwoord is inecto (merk)
quote:
Ze is ook een echte kapsterquote:Op zondag 14 maart 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys.![]()
![]()
![]()
[..]
Ieh!Ik had een echte kappert. Maar geen hoofd voor krullen.
Kut, net gemistquote:Op zondag 14 maart 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]en henna ook
SHALALIE BIJ PAUL DE LEEUW NED 1
Topic killerquote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dinsdag maar op kokosjacht.
(Ik haat kokos om te eten! Hopelijk met haarspul niet zo'n last van
)
dat ligt er maar net aan of je gewend bent je shampo op te etenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Dinsdag maar op kokosjacht.
(Ik haat kokos om te eten! Hopelijk met haarspul niet zo'n last van
)
quote:
Ik heb er maar een bakje ananas bij gepakt.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nog een broodje aan het smeren
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er maar een bakje ananas bij gepakt.
Van eten is niet veel gekomen
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga slapen. Nu al? Ja, nu al.
Gezondquote:Op zondag 14 maart 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er maar een bakje ananas bij gepakt.
Van eten is niet veel gekomen
quote:
The Mentalistquote:Op zondag 14 maart 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is die blonde nog een bekende? Of komt het door het wederom kijken van de film?
quote:
Ik kijk ook naar een Anne dus was helemaal verbaasd.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ha, betrapt! Jij hebt Carlo en Irene gekeken.
(en ik stond in de keuken)
Ik zag haar net alleen in dat bed liggen 's ochtends.quote:
Oh, hij was daar en toen noemde hij zich zo, en ik zo boos van: Nee, dat ben jij niet, dat is alleen de mentalist!quote:
oh, it happenedquote:Op zondag 14 maart 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag haar net alleen in dat bed liggen 's ochtends.
Hebben ze eh... you know? Of roepen ze straks weer 'nothing happened!'.
Is een van die twee belangrijk?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En d'r vriendje vindt het prima?
Of die weet het niet?
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En d'r vriendje vindt het prima?
Of die weet het niet?
Ik kies voor de plaatjes.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Truste!
*loopt rijtje bedjes af om nachtzoentjes te geven*
Wie kiest vanavond het verhaaltje uit?
Oorlog en Vrede, Tolstojquote:Op zondag 14 maart 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
Truste!
*loopt rijtje bedjes af om nachtzoentjes te geven*
Wie kiest vanavond het verhaaltje uit?
Laat me raden; de fles prosecco is leeg en jij zit te wachten tot je bed voorbij komt?quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, vandaar dat je zo slank bent, je eet gewoon niet
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden; de fles prosecco is leeg en jij zit te wachten tot je bed voorbij komt?
*geeft Dirk een Suske en Wiske*quote:
Heb ik. Waar waren we gebleven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Niet altijd neequote:Op zondag 14 maart 2010 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, vandaar dat je zo slank bent, je eet gewoon niet
Wehehehe!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat me raden; de fles prosecco is leeg en jij zit te wachten tot je bed voorbij komt?
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zat net weer es te kijken op de overmijnlijk-site en dat verjaardagsfeest van Pieter Jan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wie het is, ken de namen nog niet, gelukkig maar want ik opende de spoiler al...
Of misschien wil ik het ook wel liever weten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Hij is nog niet leeg hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
laatste bladzijdequote:Op zondag 14 maart 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*geeft Dirk een Suske en Wiske*
[..]
Heb ik. Waar waren we gebleven?
Hangt van het aantal glaasjes Safari afquote:Op zondag 14 maart 2010 22:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehe!
Ing, doen bedden bij jou dat ook trouwens? Wel goed om te weten voor over een paar weken.
Bodempje voor bij het ontbijt?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij is nog niet leeg hoorbodempje
Ik moet zo maar gaan slapen, want de wekker gaat om 6.15. Maar ik heb geen zin
Dat gaat te furrrrrquote:
Hoezo? Gewoon een scheutje door de koffie/theequote:
Jummiequote:Op zondag 14 maart 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon een scheutje door de koffie/thee
Allerlaatste bladzij, de 2e epiloog op pagina 1016 bedoel je?quote:
Ow ja, die is pas weer begonnen he? Ik heb hem deze week in ieder geval gezien. Goede documentaires vind ik het altijd. Maar wel confronterend.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, ken de namen nog niet, gelukkig maar want ik opende de spoiler al...
Of misschien wil ik het ook wel liever weten.
Jij weet heus wel dat ik dat soort plaatjes niet bedoel.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Allerlaatste bladzij, de 2e epiloog op pagina 1016 bedoel je?
Lees ik die nog voor en dan mag je samen met Dirk nog naar het plaatje kijken van de slag bij Borodino.
Daarom had ik je ook al een Suske en Wiske gegeven.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij weet heus wel dat ik dat soort plaatjes niet bedoel.
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, die is pas weer begonnen he? Ik heb hem deze week in ieder geval gezien. Goede documentaires vind ik het altijd. Maar wel confronterend.
De eerste aflevering staat online, de 2e ook alquote:Op zondag 14 maart 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, die is pas weer begonnen he? Ik heb hem deze week in ieder geval gezien. Goede documentaires vind ik het altijd. Maar wel confronterend.
Jawel, het ging over die jongen die een groot feest gaf voor z'n 16e verjaardag.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het geen naam van iemand uit deze serie dan?
Ja ik moet er nu ook even niet aan denken, heb morgen een beladen dag
Neh, die doen het niet meer voor mij.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom had ik je ook al een Suske en Wiske gegeven.
ik moet het maar eens gaan lezen denk ikquote:Op zondag 14 maart 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Allerlaatste bladzij, de 2e epiloog op pagina 1016 bedoel je?
Lees ik die nog voor en dan mag je samen met Dirk nog naar het plaatje kijken van de slag bij Borodino.
Vroegah was Wiske tha Bomb?quote:
Ooh! Was dat die knul? Ik heb gezien dat hij een tattoo liet zetten. Misschien was dat vorige week dan wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, het ging over die jongen die een groot feest gaf voor z'n 16e verjaardag.
Ik heb hem hier nu voor me liggen.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet het maar eens gaan lezen denk ik
Dat was vóór de opblaaspoppen zeker he?quote:
Jup, in de 1ste ging ie voor de tattoo's, in de 2e zagen we z'n verjaardagsfeest.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooh! Was dat die knul? Ik heb gezien dat hij een tattoo liet zetten. Misschien was dat vorige week dan wel.
Die was al ernstig ziek zeg, zo moe en zo mager. En zo jong.
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jawel, het ging over die jongen die een groot feest gaf voor z'n 16e verjaardag.
Yep, ik zal je de details besparen, maar het was de voorloper van i.d.d.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was vóór de opblaaspoppen zeker he?
Nee, maar al wel te zien op de sitequote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat was vóór de opblaaspoppen zeker he?
Arm klein popke.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, ik zal je de details besparen, maar het was de voorloper van i.d.d.
Toen was Dirkh ook nog een klein "Dirkhje"quote:
Ah ja, dat scheelt.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen was Dirkh ook nog een klein "Dirkhje"
is het zo erg?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb hem hier nu voor me liggen.![]()
Maar ben nooit verder gekomen dan pagina 100 of zo. Anna Karenina heb ik wel uitgelezen geworsteld.
Het is een 'klassieker'.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is het zo erg?
ik ben echt altijd nieuwsgierig waarom het zo'n bekend boek is, is het zo goed ofzo?
Geef jij es antwoord op mijn vragen.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een 'klassieker'.Heel diep verstandig en filosofisch en zo. En dus niet doorheen te komen. Veel teveel oeverloos gezwam naar mijn zin en draken van zinnen.
Ik kwam het tegen op een boekenmarkt en het staat wel intellectueel in mijn boekenkast.![]()
Anna Karenina is iets beter te doen. Iets... Dat boek heb ik uitgelezen maar dat was op pure wilskracht en heeft me een maand gekost.
Ter vergelijking: ik kan zo'n 1000 pagina's op een dag lezen, als het een echt goed boek is en ik de tijd heb.
Ooooh! Doe haar de groetjes!quote:
Heeft oh-oh je weer aan de literatuur geholpen dus.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat ken ik, in een dag door twee boeken heen ofzo
maar het is heel lang geleden dat ik voor het laatst zoveel las, tis dat ik nu ineens murakami lees, maar heb heel lang geen boeken gelezen (nah, wel technische boeken, php syntax enzo, maar geen verhalen )
En dat durf jij hier te roepen?quote:
volgens mij ben ik gestopt met lezen tot ik ineens verplicht boeken voor school moest gaan lezen, dat heeft de lol wel verpestquote:Op zondag 14 maart 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft oh-oh je weer aan de literatuur geholpen dus.![]()
Ik lees nu gemiddeld een boek per 2 weken. Maar dat is omdat ik tegenwoordig alleen nog lees voor het slapen gaan. En dan heb ik het met een half uurtje wel gehad.
Ik kan echt niet lezen in bed...da's 2 bladzijden en vervolgens wakker worden met een boek onder m'n hoofd.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft oh-oh je weer aan de literatuur geholpen dus.![]()
Ik lees nu gemiddeld een boek per 2 weken. Maar dat is omdat ik tegenwoordig alleen nog lees voor het slapen gaan. En dan heb ik het met een half uurtje wel gehad.
Haaaaaaaaai pop!quote:
Oh, was ie stuk?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Haaaaaaaaai pop!
Hoest met je lichaam?
Behalve dan dat het prachtig is, werkt het weer een beetje?
Same here.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij ben ik gestopt met lezen tot ik ineens verplicht boeken voor school moest gaan lezen, dat heeft de lol wel verpest
Eliesjeeeee!quote:
quote:
Nou euh, je leest het.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:51 schreef JJH het volgende:
[..]
En ook van mij!!!
Als ik niet te laat ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |