Oh, ik was er vanuit gegaan dat het die assistente was. Die is wel lekker.quote:
ja ik weet het, maar nu ik de kans kreeg om hem te vereeuwigen in een TT kon ik hem niet laten liggenquote:
Sekseh, hmm?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Klinkt seksah, iemands inspiraaaasie zijn. Trots op borst klopt.
Die assistente is schattig.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, ik was er vanuit gegaan dat het die assistente was. Die is wel lekker.
Maar Meryl lust ik ook wel, gewoon voor de heb.
Lekker.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sekseh, hmm?![]()
Nouja, eerst maar eens zien of mijn eerste experiment gaat lukken.
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sekseh, hmm?![]()
Nouja, eerst maar eens zien of mijn eerste experiment gaat lukken.
Die redheat he, niet die Uggly Betty typequote:Op zondag 14 maart 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die assistente is schattig.
Ik wil haar haar. Ik ben er bijna
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat staan daar trouwens lekkere recepten op...en niet eens zo gek moeilijk
Okay, koop een iPhone, installeer Appie en je hebt automagisch je boodschappenlijstje, in volgorde van looproute door de jou gekozen AH.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat staan daar trouwens lekkere recepten op...en niet eens zo gek moeilijk
Kijk! Daar hou ik van!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]op 30 minuten max zoeken en je krijgt van alles makkelijks.
Dit is voor woensdag. Morgen eten we nog wat dingen om de vriezer leeg te maken en dinsdag moet ik overwerken en krijgen we daar te eten.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, koop een iPhone, installeer Appie en je hebt automagisch je boodschappenlijstje, in volgorde van looproute door de jou gekozen AH.
Zo makkelijk, zo leuk. Rokje in de lucht gooit.
Zie je nou wat jullie doen.
[..]
Okay, koop een iPhone, installeer Appie en je hebt automagisch je boodschappenlijstje, in volgorde van looproute door de jou gekozen AH.
Jawel jawel, daar MOET je een keer zelf de wraps voor maken. MOET zeg ik je.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dit is voor woensdag. Morgen eten we nog wat dingen om de vriezer leeg te maken en dinsdag moet ik overwerken en krijgen we daar te eten.
En donderdag ga ik wraps maken, maar daar heb ik geen recept voor nodig. Iemand toevallig wel nog een lekker recept voor guacamole?
Nou, ik bedoelde meer de inhoud enzo. Receptje van die zelfgemaakte wraps dan? Is dat een beetje te doen?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jawel jawel, daar MOET je een keer zelf de wraps voor maken. MOET zeg ik je.
Al doe je er pindakaas in, dan nog zijn de wraps lekkerder dan die onderzetters die je in de winkel koopt.
Dirkhie ik zal je mijn lijstje toezenden goed?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Helaas, ik heb echt ff voor je gekeken.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen AH in de buurt...geeft ie ook de looproute van de C1000?
Ja nee idd. Ugly!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die redheat he, niet die Uggly Betty type
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde meer de inhoud enzo. Receptje van die zelfgemaakte wraps dan? Is dat een beetje te doen?
Nou, d'r outfit welquote:
Ja, heel makkelijk, serieus. En zoveel lekkerder.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde meer de inhoud enzo. Receptje van die zelfgemaakte wraps dan? Is dat een beetje te doen?
Hoe?quote:
wink winkquote:Op zondag 14 maart 2010 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dirkhie ik zal je mijn lijstje toezenden goed?
Oh, kijk, dat kan ik ook nog wel!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, heel makkelijk, serieus. En zoveel lekkerder.
mr Gb gaat dat onthouden, zeker weten.
receptje en je hebt alleen maar bloem, water, zout en een beetje boter nodig. En een koekepan en een kwartiertje tijd.
Niet eens bij blond haar?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat roep je bij alles met lang donker haar
Nuh, bij Zwabber denk ik niet echt aan jou.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat roep je bij alles met lang donker haar
Wat ga je eten?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
Nou, geen Flurry in velden of wegen te bekennen. Dus dan toch maar zelf eten maken
Wat zeggie????quote:
100% waarquote:Op zondag 14 maart 2010 20:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jawel jawel, daar MOET je een keer zelf de wraps voor maken. MOET zeg ik je.
Al doe je er pindakaas in, dan nog zijn de wraps lekkerder dan die onderzetters die je in de winkel koopt.
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die assistente is schattig.
Ik wil haar haar. Ik ben er bijna
Hey heb jij de remote te pakken?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje Patty Brard @ ned 1 make-uploos.
Ja, ik wil dat haar. En ik heb het bijna, qua lengtequote:
quote:
Dit komt uit de koelkastquote:
nee, ik krijg meestal hele andere dingen naar mijn hoofd geslingerd als ik over straat loopquote:Op zondag 14 maart 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nuh, bij Zwabber denk ik niet echt aan jou.
Gewoon in de koekepan gaat ook prima.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
100% waar![]()
alhoewel ik ze bij de toko haal, waar zij ze dan zelf gemaakt hebben, ik wil een roti-plaat, dan kan ik ze zelf maken![]()
maar, die dingen van casa-fiesta zijn wel beter te doen dan die stukken rubber (als je ze dan toch bij de supermarkt moet halen) vooral als je ze even in de koekenpan gooit, ipv de magnetron
Hurley is wel heul dik....en rijkquote:Op zondag 14 maart 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik krijg meestal hele andere dingen naar mijn hoofd geslingerd als ik over straat loop![]()
Hagrid is een klassieker, maar ook Hurley (of door de ongeletterden die Lost niet goed kennen maar toch de opmerking wel willen maken, "die ene van lost")
hoe lang is jouw haar dan ongeveer in cm? (niet goed is met foto's en denkbeeldig opschalen van maten)quote:Op zondag 14 maart 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat haar. En ik heb het bijna, qua lengte
Alleen haar pony vind ik stom. Dus die wil ik niet
Plaatjes bitte!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik krijg meestal hele andere dingen naar mijn hoofd geslingerd als ik over straat loop![]()
Hagrid is een klassieker, maar ook Hurley (of door de ongeletterden die Lost niet goed kennen maar toch de opmerking wel willen maken, "die ene van lost")
Hey, je zal toch raar op staan te kijken als je op straat loopt en iemand roept: Hey, je lijkt op Greys with titties!quote:Op zondag 14 maart 2010 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben niet o heul dunquote:Op zondag 14 maart 2010 20:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hurley is wel heul dik....en rijk![]()
Ik neem aan dat ze dan op zijn kapsel doelen?
don't think soquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Je mag hier wel even in de kast komen graaien?quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oooh, ik moest lachen.
dat ook wel jaquote:Op zondag 14 maart 2010 20:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hey, je zal toch raar op staan te kijken als je op straat loopt en iemand roept: Hey, je lijkt op Greys with titties!
Maareh, jij wilt dus élke avond perse samen tv kijken? Je gaat nooit in een andere kamer op een andere tv kijken als je iets anders wilt zien?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
don't think so
Heb wel plannen om zo eens lief te kijken om ijs te krijgen
Dan zit ik alleen bovenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maareh, jij wilt dus élke avond perse samen tv kijken? Je gaat nooit in een andere kamer op een andere tv kijken als je iets anders wilt zien?
quote:
Ik zit alleen beneden. Niks mis mee.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Mwah das gewoon het kapsel, wat flauw zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar roepen mensen echt vaak wat dan, nee toch?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik heb em 10x nagelezen en ik snapte er niets vanquote:Op zondag 14 maart 2010 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je mag hier wel even in de kast komen graaien?
Goed voor mijn lijn
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb em 10x nagelezen en ik snapte er niets van![]()
Ik las steeds " je mag hier wel even het gras komen maaien. Goed voor mijn lijn"
Maar het kwartje is inmiddels gevallen![]()
Deze is betah en seksahquote:Op zondag 14 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
Dit is niks
[ afbeelding ]
Die bedoel jij toch niet Greys.
En nog geen druppel alcohol gehad he?quote:
En wie mag dat zijn?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Finding Neverland![]()
. Ik vind Freddie Highmore zo goed daarin.
[ afbeelding ]
Ik wil ook zulk haarquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Finding Neverland![]()
. Ik vind Freddie Highmore zo goed daarin.
[ afbeelding ]
Freddie Highmore, dat zeg ik tochquote:
quote:
Dit vind ik leuk jaquote:Op zondag 14 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
Dit is niks
[ afbeelding ]
Die bedoel jij toch niet Greys.
Jaahaaa, maar afgezien van Neverland...waar istie nog meer bekend van?quote:
quote:
oh, er wordt ook redelijk vaak dorpsgek ofzo naar me geroepenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah das gewoon het kapsel, wat flauw zeg
Maar roepen mensen echt vaak wat dan, nee toch?
Volgens mij heb ik zulk haarquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, er wordt ook redelijk vaak dorpsgek ofzo naar me geroepen
ik zit in Urk aan de maas
Ik moet echt een ander kapsel....ik wil ook zo'n schuine lok.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zulk haar
Maar dan wel met behulp van de stijltang. Om er slag in te krijgen. Hoe tegenstrijdig
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan wel met behulp van de stijltang. Om er slag in te krijgen. Hoe tegenstrijdig
quote:
Handen, lucht, gooit, heupwiegt.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |