Want dat gaat jouw wat aan?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:06 schreef Chinless het volgende:
verklaar ok even waarom je al 6 maanden lang geen huur betaald heb.
Hoezo dat in godsnaam? Je hebt zijn hele persoonlijke situatie nodig om advies te kunnen geven? wil je ook even een jaaropgave?quote:
Oke bedankt voor je reactie, heb je ook een idee van termijnen? Want dat is wat we graag willen weten..quote:Op zondag 14 maart 2010 20:07 schreef Peter het volgende:
Kantonrechter heeft al uitspraak gedaan? Ga dan je spullen maar inpakken.. De deurwaarder komt jullie uitzetten, desnoods met hulp van een slotenmaker en politie.
Ik denk vooral dat.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:05 schreef Blokje_A het volgende:
Ik ben dus allereerst al bang dat het te laat is voor welk advies dan ook, maar toch.
Ben je nu wel of niet bij de rechter geweest? Als je er geweest bent weet je ook wat het vonnis is.quote:Wij dachten, als we daar nou heen gaan, bellen we die deurwaarder op in de nieuwe week, om alsnog een betalingsregeling te treffen
Dat staat toch letterlijk in je stuk? Binnen 3 dagen staat er.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:08 schreef Blokje_A het volgende:
[..]
Oke bedankt voor je reactie, heb je ook een idee van termijnen? Want dat is wat we graag willen weten..
Waarschijnlijk morgen.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:08 schreef Blokje_A het volgende:
[..]
Oke bedankt voor je reactie, heb je ook een idee van termijnen? Want dat is wat we graag willen weten..
Als de kantonrechter heeft gevonnist dat het 3 dagen na de betekenis van het vonnis kan, dan kun je morgen of wanneer men deze week tijd in de planning heeft de troepen voor de deur verwachten..quote:Op zondag 14 maart 2010 20:08 schreef Blokje_A het volgende:
[..]
mij niets, maar met de reden daarvan kan je wellicht de woningstichting / kanton gerecht etc ervan overtuigen om uitstel te geven. Als je gewoon lamlendig was is het goed zoals het nu loopt.quote:
Kom, daar is ie dan nu veeeeel te laat mee. Had ie in november al contact moeten zoeken, toen die eerste maand huur niet betaald kon worden.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:11 schreef Chinless het volgende:
[..]
mij niets, maar met de reden daarvan kan je wellicht de woningstichting / kanton gerecht etc ervan overtuigen om uitstel te geven. Als je gewoon lamlendig was is het goed zoals het nu loopt.
True, true... maar zoiets laat je niet zomaar gebeuren, dus kan je ook niets advieseren om een oplossing te geven.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom, daar is ie dan nu veeeeel te laat mee. Had ie in november al contact moeten zoeken, toen die eerste maand huur niet betaald kon worden.
TS reageert ook niet echt adequaat niet? Kop in het zand of nog erger. Hij zit diep in de shit, laat dat besef maar hard doorkomen. Huis is ie kwijt, schuldsanering lijkt me onontkoombaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef cyberbull het volgende:
jezus wat een laconieke reacties weer... gebagger wordt dat ook wel genoemd..
TS raakt huis kwijt en de meesten doen lollig en vieren een feestje gezien de smileys..
t zal jezelf maar gebeuren.. sta je daar wel bij stil als je reageert in topics als deze?
Ik weet niet wat de achterliggende reden is van het niet betalen van de huur.. TS zal er zo zijn redenen voor hebben alhoewel ik het een slechte keuze vind om dan juist de huur (je dak boven je hoofd) niet te betalen met het gevolg waar je nu mee zit.
Dan had je beter andere rekeningen niet kunnen betalen denk ik..
maargoed je zit ermee en ik denk wat sommige die wel normaal antwoorden ook zeggen dat het deze week en wie weet wel morgen al zal gebeuren.
Ik wens je veel sterkte in deze situatie en normale reacties waar je wat aan hebt.
Probeer iig alvast ergens plek te regelen waar je zou kunnen slapen.
Idd, tvpquote:Op zondag 14 maart 2010 20:15 schreef leukvoorlater het volgende:
Toch benieuwd hoe het zover heeft kunnen komen...
Dat zielepietengeknuffel kom je anders ook niet ver mee. Het is verdomme al sinds November zo, en dan komt hij nu aanzetten met "ja ik ga hulp zoeken"? Please, dat had hij 3 maanden geleden moeten doen, dan hadden mensen nog willen helpen. Nu is het zijn eigen schuld. Zelfs als door overmacht bovenstaande situatie ontstaan is had hij al maanden eerder naar de gemeente/UWV/schuldsanering kunnen gaan. Eigen verantwoordelijkheid noem je dat.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef cyberbull het volgende:
t zal jezelf maar gebeuren.. sta je daar wel bij stil als je reageert in topics als deze?
Ik weet niet wat de achterliggende reden is van het niet betalen van de huur.. TS zal er zo zijn redenen voor hebben alhoewel ik het een slechte keuze vind om dan juist de huur (je dak boven je hoofd) niet te betalen met het gevolg waar je nu mee zit.
klopt. van alle zaken is huur niet betalen het domst. Ook is het erg dom om je kop in het zand te steken en dus gewoonweg niet te betalen. Er waren een hoop kansen om het tij te keren maar TS besloot in zijn wijsheid om dit niet te doen.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef cyberbull het volgende:
jezus wat een laconieke reacties weer... gebagger wordt dat ook wel genoemd..
TS raakt huis kwijt en de meesten doen lollig en vieren een feestje gezien de smileys..
Dan had je beter andere rekeningen niet kunnen betalen denk ik..
maargoed je zit ermee en ik denk wat sommige die wel normaal antwoorden ook zeggen dat het deze week en wie weet wel morgen al zal gebeuren.
Ik wens je veel sterkte in deze situatie en normale reacties waar je wat aan hebt.
Probeer iig alvast ergens plek te regelen waar je zou kunnen slapen.
blijf het raar vindend dat je weekendje weg bent gegaan..of was dat arranged en betaald voor alle probs.....
Ga er maar vanuit van niet. Verstekveroordeling, dommer kun je ze niet krijgen.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:24 schreef BrandX het volgende:
iets snap ik niet goed, zijn jullie nou wel of niet bij die rechtszaak aanwezig geweest?
Dit dus. En zoals meerdere mensen al zeiden, als je die brief hebt gekregen heb je een vrij grote kans dat ze morgen of in de loop van de week op de stoep staan.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:24 schreef BrandX het volgende:
iets snap ik niet goed, zijn jullie nou wel of niet bij die rechtszaak aanwezig geweest?
Nee, maar gaat het ons wat aan dat TS uit huis word gekickt?quote:
Inderdaad, vooral foto's en andere dierbare persoonlijke dingen zou ik nu alvast verzamelen want het wordt allemaal weggegooid.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:25 schreef Spanky78 het volgende:
Overigens heel klote als je er echt uitgezet wordt, zorg ervoor dat je je spulletjes kan meenemen, want anders gaan die in de container en naar de stort, tenzij de deurwaarder ook nog je tv wil hebben...
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit van niet. Verstekveroordeling, dommer kun je ze niet krijgen.
naja, dat dus... TS zegt in de OP dat ze samen naar de rechtszaak wilden gaan. En vervolgens komt er een brief vanuit het niets? Na een weekendje weg? Niet slim. Dit is telkenmale je hoofd in het zand stoppen.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit dus. En zoals meerdere mensen al zeiden, als je die brief hebt gekregen heb je een vrij grote kans dat ze morgen of in de loop van de week op de stoep staan.
Dat "Dit dus" sloeg op de vraag of ze bij de rechtbank zijn geweestquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat "Dit dus" sloeg op de vraag of ze bij de rechtbank zijn geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |