Want dat gaat jouw wat aan?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:06 schreef Chinless het volgende:
verklaar ok even waarom je al 6 maanden lang geen huur betaald heb.
Hoezo dat in godsnaam? Je hebt zijn hele persoonlijke situatie nodig om advies te kunnen geven? wil je ook even een jaaropgave?quote:
Oke bedankt voor je reactie, heb je ook een idee van termijnen? Want dat is wat we graag willen weten..quote:Op zondag 14 maart 2010 20:07 schreef Peter het volgende:
Kantonrechter heeft al uitspraak gedaan? Ga dan je spullen maar inpakken.. De deurwaarder komt jullie uitzetten, desnoods met hulp van een slotenmaker en politie.
Ik denk vooral dat.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:05 schreef Blokje_A het volgende:
Ik ben dus allereerst al bang dat het te laat is voor welk advies dan ook, maar toch.
Ben je nu wel of niet bij de rechter geweest? Als je er geweest bent weet je ook wat het vonnis is.quote:Wij dachten, als we daar nou heen gaan, bellen we die deurwaarder op in de nieuwe week, om alsnog een betalingsregeling te treffen
Dat staat toch letterlijk in je stuk? Binnen 3 dagen staat er.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:08 schreef Blokje_A het volgende:
[..]
Oke bedankt voor je reactie, heb je ook een idee van termijnen? Want dat is wat we graag willen weten..
Waarschijnlijk morgen.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:08 schreef Blokje_A het volgende:
[..]
Oke bedankt voor je reactie, heb je ook een idee van termijnen? Want dat is wat we graag willen weten..
Als de kantonrechter heeft gevonnist dat het 3 dagen na de betekenis van het vonnis kan, dan kun je morgen of wanneer men deze week tijd in de planning heeft de troepen voor de deur verwachten..quote:Op zondag 14 maart 2010 20:08 schreef Blokje_A het volgende:
[..]
mij niets, maar met de reden daarvan kan je wellicht de woningstichting / kanton gerecht etc ervan overtuigen om uitstel te geven. Als je gewoon lamlendig was is het goed zoals het nu loopt.quote:
Kom, daar is ie dan nu veeeeel te laat mee. Had ie in november al contact moeten zoeken, toen die eerste maand huur niet betaald kon worden.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:11 schreef Chinless het volgende:
[..]
mij niets, maar met de reden daarvan kan je wellicht de woningstichting / kanton gerecht etc ervan overtuigen om uitstel te geven. Als je gewoon lamlendig was is het goed zoals het nu loopt.
True, true... maar zoiets laat je niet zomaar gebeuren, dus kan je ook niets advieseren om een oplossing te geven.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Kom, daar is ie dan nu veeeeel te laat mee. Had ie in november al contact moeten zoeken, toen die eerste maand huur niet betaald kon worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |