ik dacht ook al aan heul andere vliesjes, maar dat zal wel niet...quote:
Ik stem CDA, dus ik zou noooooit zulke grappen maken.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik dacht ook al aan heul andere vliesjes, maar dat zal wel niet...
Ik ben vandaag bij mn ouders weggekomen zonder etenswaren meegestopt te hebben gekregen!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
Woeha! Ik pak net m'n tas uit, en m'n moeder heeft me wat van m'n pa's macaroni meegegeven.
Moeders![]()
Wonen jouw ouders net als jij in Friesland?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben vandaag bij mn ouders weggekomen zonder etenswaren meegestopt te hebben gekregen!dat gebeurt niet vaak
ja, 3 km hier vandaan, hoezo?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wonen jouw ouders net als jij in Friesland?
Ah daar ging het dus al foutquote:Op zondag 14 maart 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stem CDA, dus ik zou noooooit zulke grappen maken.
Vroeg ik me gewoon ff afquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geef niks Memo
En je ex is een HUFTER![]()
ik ga volgende week naar tha parentzz denk ikquote:Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vroeg ik me gewoon ff afKon zijn dat je geen Fries bent maar Fries-nationalistisch bent geworden nadat je erheen bent verhuisd
M'n pa verhuist morgen of overmorgen terug naar het ziekenhuis in Sneek.
Nee, ben hier geboren en getogen. Wel een tijde in Den haag gewoond ookquote:Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vroeg ik me gewoon ff afKon zijn dat je geen Fries bent maar Fries-nationalistisch bent geworden nadat je erheen bent verhuisd
M'n pa verhuist morgen of overmorgen terug naar het ziekenhuis in Sneek.
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]en true maar
was omdat 020 ons heeft ingemaakt
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]en true maar
was omdat 020 ons heeft ingemaakt
al;s klein meisje was iedereen voor ajax dus werd ik voor psv en zo is dat gekomen en gegroeidquote:
Den_Haag heeft in half CUL SC gewoondquote:Op zondag 14 maart 2010 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ben hier geboren en getogen. Wel een tijde in Den haag gewoond ook![]()
En die in Snits is best goed toch?
Ja, ik zal de volgende keer random mensen in elkaar meppen als ik er weer ben.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:37 schreef Memento-Mori het volgende:
had je mn ex trouwens niet effe kunnen neerhoeken, steer? je was in zn woonplaats
quote:
Tofquote:De cardioloog in Sneek schijnt erg goed te zijn, en het eten is er iig beter dan in Zwolle
Recalcitrant, goede eigenschapquote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
al;s klein meisje was iedereen voor ajax dus werd ik voor psv en zo is dat gekomen en gegroeid
Tsja, in de brommerslowchat zitten niet zo veel vrouwen dus hij moet toch wat he?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Den_Haag heeft in half CUL SC gewoond![]()
De cardioloog in Sneek schijnt erg goed te zijn, en het eten is er iig beter dan in Zwolle
[..]
Ja, ik zal de volgende keer random mensen in elkaar meppen als ik er weer ben.
doe dat *jaquote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Den_Haag heeft in half CUL SC gewoond![]()
De cardioloog in Sneek schijnt erg goed te zijn, en het eten is er iig beter dan in Zwolle
[..]
Ja, ik zal de volgende keer random mensen in elkaar meppen als ik er weer ben.
Je bent nog steeds een klein meisje en tja...wijsheid komt met de jaren.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
al;s klein meisje was iedereen voor ajax dus werd ik voor psv en zo is dat gekomen en gegroeid
Zwollequote:Op zondag 14 maart 2010 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Recalcitrant, goede eigenschap
[..]
Tsja, in de brommerslowchat zitten niet zo veel vrouwen dus hij moet toch wat he?![]()
Ik ben in zowel Zwolle als Sneek nooitin het ziekenhuis geweestKom daar lieverook niet
Waar woont je ex, MM?
talk to the hand, ouwequote:Op zondag 14 maart 2010 18:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een klein meisje en tja...wijsheid komt met de jaren.![]()
Hoewel?
Hee pap, jij op fok?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:43 schreef Aure het volgende:
Haaai![]()
Heb net eindelijk normaal kunnen eten zonder bij elke hap misselijk te worden
kun jij mn ex dan niet even neerhoeken?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik ook regelmatig. bij mn ex![]()
Doe die van mij er ook bij graagquote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun jij mn ex dan niet even neerhoeken?
Ik heb een bullbar op mn auto, zal ik over m heen rijden?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun jij mn ex dan niet even neerhoeken?
Ik vrees een Chinees met een Chinezencomplex.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Windigo het volgende:
Ok ik begrijp iets niet, is je vader nu een chinees met een italianencomplex of een italiaan met een chinezencomplex steer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |