ik dacht ook al aan heul andere vliesjes, maar dat zal wel niet...quote:
Ik stem CDA, dus ik zou noooooit zulke grappen maken.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik dacht ook al aan heul andere vliesjes, maar dat zal wel niet...
Ik ben vandaag bij mn ouders weggekomen zonder etenswaren meegestopt te hebben gekregen!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
Woeha! Ik pak net m'n tas uit, en m'n moeder heeft me wat van m'n pa's macaroni meegegeven.
Moeders![]()
Wonen jouw ouders net als jij in Friesland?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben vandaag bij mn ouders weggekomen zonder etenswaren meegestopt te hebben gekregen!dat gebeurt niet vaak
ja, 3 km hier vandaan, hoezo?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wonen jouw ouders net als jij in Friesland?
Ah daar ging het dus al foutquote:Op zondag 14 maart 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stem CDA, dus ik zou noooooit zulke grappen maken.
Vroeg ik me gewoon ff afquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geef niks Memo
En je ex is een HUFTER![]()
ik ga volgende week naar tha parentzz denk ikquote:Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vroeg ik me gewoon ff afKon zijn dat je geen Fries bent maar Fries-nationalistisch bent geworden nadat je erheen bent verhuisd
M'n pa verhuist morgen of overmorgen terug naar het ziekenhuis in Sneek.
Nee, ben hier geboren en getogen. Wel een tijde in Den haag gewoond ookquote:Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vroeg ik me gewoon ff afKon zijn dat je geen Fries bent maar Fries-nationalistisch bent geworden nadat je erheen bent verhuisd
M'n pa verhuist morgen of overmorgen terug naar het ziekenhuis in Sneek.
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]en true maar
was omdat 020 ons heeft ingemaakt
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]en true maar
was omdat 020 ons heeft ingemaakt
al;s klein meisje was iedereen voor ajax dus werd ik voor psv en zo is dat gekomen en gegroeidquote:
Den_Haag heeft in half CUL SC gewoondquote:Op zondag 14 maart 2010 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ben hier geboren en getogen. Wel een tijde in Den haag gewoond ook![]()
En die in Snits is best goed toch?
Ja, ik zal de volgende keer random mensen in elkaar meppen als ik er weer ben.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:37 schreef Memento-Mori het volgende:
had je mn ex trouwens niet effe kunnen neerhoeken, steer? je was in zn woonplaats
quote:
Tofquote:De cardioloog in Sneek schijnt erg goed te zijn, en het eten is er iig beter dan in Zwolle
Recalcitrant, goede eigenschapquote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
al;s klein meisje was iedereen voor ajax dus werd ik voor psv en zo is dat gekomen en gegroeid
Tsja, in de brommerslowchat zitten niet zo veel vrouwen dus hij moet toch wat he?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Den_Haag heeft in half CUL SC gewoond![]()
De cardioloog in Sneek schijnt erg goed te zijn, en het eten is er iig beter dan in Zwolle
[..]
Ja, ik zal de volgende keer random mensen in elkaar meppen als ik er weer ben.
doe dat *jaquote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Den_Haag heeft in half CUL SC gewoond![]()
De cardioloog in Sneek schijnt erg goed te zijn, en het eten is er iig beter dan in Zwolle
[..]
Ja, ik zal de volgende keer random mensen in elkaar meppen als ik er weer ben.
Je bent nog steeds een klein meisje en tja...wijsheid komt met de jaren.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:39 schreef Memento-Mori het volgende:
al;s klein meisje was iedereen voor ajax dus werd ik voor psv en zo is dat gekomen en gegroeid
Zwollequote:Op zondag 14 maart 2010 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Recalcitrant, goede eigenschap
[..]
Tsja, in de brommerslowchat zitten niet zo veel vrouwen dus hij moet toch wat he?![]()
Ik ben in zowel Zwolle als Sneek nooitin het ziekenhuis geweestKom daar lieverook niet
Waar woont je ex, MM?
talk to the hand, ouwequote:Op zondag 14 maart 2010 18:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent nog steeds een klein meisje en tja...wijsheid komt met de jaren.![]()
Hoewel?
Hee pap, jij op fok?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:43 schreef Aure het volgende:
Haaai![]()
Heb net eindelijk normaal kunnen eten zonder bij elke hap misselijk te worden
kun jij mn ex dan niet even neerhoeken?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, daar kom ik ook regelmatig. bij mn ex![]()
Doe die van mij er ook bij graagquote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun jij mn ex dan niet even neerhoeken?
Ik heb een bullbar op mn auto, zal ik over m heen rijden?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun jij mn ex dan niet even neerhoeken?
Ik vrees een Chinees met een Chinezencomplex.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:47 schreef Windigo het volgende:
Ok ik begrijp iets niet, is je vader nu een chinees met een italianencomplex of een italiaan met een chinezencomplex steer?![]()
haha was t zo erg met je?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:43 schreef Aure het volgende:
Haaai![]()
Heb net eindelijk normaal kunnen eten zonder bij elke hap misselijk te worden
Doet je man ook nog iets?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:48 schreef Tezz het volgende:
Oh ik was jullie kwijt.
Kind krijgt weer koorts en is echt zielig. En ja Steer, als moeder gaat je dat niet in de kouwe kleren zitten. Ik sjouw al de hele dag op en neer met tissues, thee, warme pap en trachitol/sinaspril.
Lada was het toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb een bullbar op mn auto, zal ik over m heen rijden?
Uhu! Lada Nivaquote:Op zondag 14 maart 2010 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Lada was het toch?
Ik zou het niet doen, want daar kan zo'n vehikel niet tegen.
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee pap, jij op fok?
Maar vertel eens, hoe is van het een het ander gekomen en ben jij in Middelburg beland?Braam kwam in z'n tank voorrijden, en toen?
mijn zegen heb jequote:Op zondag 14 maart 2010 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een bullbar op mn auto, zal ik over m heen rijden?
Haha ok.. Ik ben niet zo intelligent weet je, ik snap dat allemaal niet, die complexe psychologische processenquote:Op zondag 14 maart 2010 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees een Chinees met een Chinezencomplex.De Italiaan is een allegorie.
Hmm.. Mag ik meerijden?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uhu! Lada Niva
[ afbeelding ]
En ik heb met mijn andere Lada die niet een bullbar heeft engeen terreinwagen is al eens een metalen straatmeubulairpaal ('amsterdammertje' ) omgeduwd, das geen probleem hoor
Jazeker, gezellig!quote:
Wat is er culinair aan die Lada?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Uhu! Lada Niva
[ afbeelding ]
En ik heb met mijn andere Lada die niet een bullbar heeft engeen terreinwagen is al eens een metalen straatmeubulairpaal ('amsterdammertje' ) omgeduwd, das geen probleem hoor
Wel echt ongeveer de lelijkste auto ooit, maar daardoor wel weer een soort cult-wagen geworden.quote:
Ik doe er mijn boodschappen mee!quote:
Absoluutquote:Op zondag 14 maart 2010 18:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel echt ongeveer de lelijkste auto ooit, maar daardoor wel weer een soort cult-wagen geworden.
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik schaamde me doodKreeg niet eens het ontbijt weg wat Braam had klaar gemaakt haha
Dequote:
Klinkt allemaal leukquote:Op zondag 14 maart 2010 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jazeker, gezellig!Alleen op de weg,of ook een stukje offroaden?
Komje heir of moet ik naar jou toe?
Zeg het maar
(en ja, ik ben serieus)
quote:
Ha, de Wil is erquote:Op zondag 14 maart 2010 18:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
De-smiley is ongegrond ditmaal. Hij was naar zijn werk tussen 6.15 en 15.30 uur. Daarna heeft hij zich opgeofferd om met haar te kleuren (de 30 minuten dat ze rechtop zat) en nu ligt hij naast haar op de bank haar handje vast te houden.
Amersfoort is niet ver wegquote:Op zondag 14 maart 2010 18:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Klinkt allemaal leukAlleen n beetje jammer dat je in Fryslan woont, ik woon in Amersfoort. Waar in Fryslan precies? Ik heb er n half jaar gewoond, dus ben wel n beetje bekend daar
Burgum, tussen Drachten en Leeuwarden. Ben wel eens in Stiens geweest, niet in Koarnjumquote:Op zondag 14 maart 2010 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Amersfoort is niet ver wegReed er gister nog doorheen
Woon in Koarnjum, tussen Stiens en Leeuwarden.Waar woonde jij dan?
Hahaha ja zekerwel ja!quote:
Vanuit mijn achteruin kan ik Burgum zien als het helder weer is (nou ja, de pijp van de stinkfabriekquote:Op zondag 14 maart 2010 19:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Burgum, tussen Drachten en Leeuwarden. Ben wel eens in Stiens geweest, niet in KoarnjumMaar wil ik best eens zien hoor!
Oh ja die stinkpijp erg is die hèquote:Op zondag 14 maart 2010 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vanuit mijn achteruin kan ik Burgum zien als het helder weer is (nou ja, de pijp van de stinkfabriek) , andere kant van de Ee
Maar je bent welkom
![]()
Op naar de bami!
Nou, zo goed zie ik er nu niet uit. Camping-fleecetrui en zwarte flodderbroek.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Awww supermoeder ben je toch ook Tezz!Alles goed doen en er dan ook nog eens mooi eruit zien he.
![]()
Mijn ma had me vroeger ook zo goed verpleegd. Wat dat betreft komt dat obsessief-compulsieve om voor je kind te zorgen dan goed uit.
Is Braamyo de nieuwe D_H aan het worden?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:05 schreef Windigo het volgende:
@Braamyo, ik heb je toegevoegd maar je bent nooit online?
Wat heeft D_H hier mee te maken?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is Braamyo de nieuwe D_H aan het worden?
Braam is goed bezig!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, was er ook niet laatst die docu op TV over een bepaalde (geestes)ziekte die moeders kunnen hebben waarbij ze hun kind voorhouden dat ze heel ziek zijn, bijna dood gaan, en dat mama dan voor hun hen moet zorgenquote:Op zondag 14 maart 2010 19:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, zo goed zie ik er nu niet uit. Camping-fleecetrui en zwarte flodderbroek.![]()
Ik hoop trouwens dat iedere moeder dat zorgzame van nature heeft. Een ziek kindje aan haar lot overlaten kan niemand lijkt me......... (jaja, ook ik kijk het nieuws en zie Hart van Nederland wel eens, maar ik weiger het te geloven).
quote:Op zondag 14 maart 2010 19:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, dat is het syndroom van ........ (ik weet het niet meer). Maar ik heb laatst ook iets op tv gezien hiervan. Die moeder wende zelfs voor dat haar kind bloedkanker had om zo sympathie van de omgeving te krijgen en de band met haar kind te versterken. Ziekelijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, was er ook niet laatst die docu op TV over een bepaalde (geestes)ziekte die moeders kunnen hebben waarbij ze hun kind voorhouden dat ze heel ziek zijn, bijna dood gaan, en dat mama dan voor hun moet zorgen
[..]
WE begrijpen het ook niet verkeerd hoor! Het is meer een geintje.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik denk niet, dat jullie het verkeerd moeten begrijpen
D_H heeft met een aantal dames uit deze SC fysieke relaties gehad. Braamyo is bier gaan doen met Aure, en jij hebt ook z'n msn. Dus, wordt Braamyo de volgende Den_Haag?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:14 schreef Windigo het volgende:
Ik ben een noob hoorIk zit pas een maand in de SC?
Münchhausen by Proxy.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, was er ook niet laatst die docu op TV over een bepaalde (geestes)ziekte die moeders kunnen hebben waarbij ze hun kind voorhouden dat ze heel ziek zijn, bijna dood gaan, en dat mama dan voor hun hen moet zorgen
Ja toch ja! Het lag op het puntje van mijn tong, maar op een of andere manier associeerde ik het syndroom van munchausen bij dat meisje wat toen ontstapt is uit die kelder waar ze jarenlang was vastgehouden (en sympathie kreeg voor haar ontvoerder). Hoe heet dat dan?quote:
Stockholm syndroomquote:Op zondag 14 maart 2010 19:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja toch ja! Het lag op het puntje van mijn tong, maar op een of andere manier associeerde ik het syndroom van munchausen bij dat meisje wat toen ontstapt is uit die kelder waar ze jarenlang was vastgehouden (en sympathie kreeg voor haar ontvoerder). Hoe heet dat dan?
Stockholmsyndroom geloof ikquote:Op zondag 14 maart 2010 19:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja toch ja! Het lag op het puntje van mijn tong, maar op een of andere manier associeerde ik het syndroom van munchausen bij dat meisje wat toen ontstapt is uit die kelder waar ze jarenlang was vastgehouden (en sympathie kreeg voor haar ontvoerder). Hoe heet dat dan?
Stockholm syndroom.quote:Op zondag 14 maart 2010 19:20 schreef Tezz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |