ik dacht ook al aan heul andere vliesjes, maar dat zal wel niet...quote:
Ik stem CDA, dus ik zou noooooit zulke grappen maken.quote:Op zondag 14 maart 2010 18:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik dacht ook al aan heul andere vliesjes, maar dat zal wel niet...
Ik ben vandaag bij mn ouders weggekomen zonder etenswaren meegestopt te hebben gekregen!quote:Op zondag 14 maart 2010 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
Woeha! Ik pak net m'n tas uit, en m'n moeder heeft me wat van m'n pa's macaroni meegegeven.
Moeders![]()
Wonen jouw ouders net als jij in Friesland?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben vandaag bij mn ouders weggekomen zonder etenswaren meegestopt te hebben gekregen!dat gebeurt niet vaak
ja, 3 km hier vandaan, hoezo?quote:Op zondag 14 maart 2010 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wonen jouw ouders net als jij in Friesland?
Ah daar ging het dus al foutquote:Op zondag 14 maart 2010 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stem CDA, dus ik zou noooooit zulke grappen maken.
Vroeg ik me gewoon ff afquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geef niks Memo
En je ex is een HUFTER![]()
ik ga volgende week naar tha parentzz denk ikquote:Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vroeg ik me gewoon ff afKon zijn dat je geen Fries bent maar Fries-nationalistisch bent geworden nadat je erheen bent verhuisd
M'n pa verhuist morgen of overmorgen terug naar het ziekenhuis in Sneek.
Nee, ben hier geboren en getogen. Wel een tijde in Den haag gewoond ookquote:Op zondag 14 maart 2010 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vroeg ik me gewoon ff afKon zijn dat je geen Fries bent maar Fries-nationalistisch bent geworden nadat je erheen bent verhuisd
M'n pa verhuist morgen of overmorgen terug naar het ziekenhuis in Sneek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |