Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
slaap ze friemelquote:
dankequote:
Nope.. gewoon Boerensoepgroentesoep met rundergehaktballetjes en vermicelliquote:
Ik moet nog even een kwartiertje wachtenquote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:35 schreef MPG het volgende:
Heb je bij ons zitten spioneren Giertje?
Heb net chinees op. En een bak koffie.
suikertjequote:
Hee snoet, hoe is het met de big ass struik?quote:
die staat nog steeds op zijn plaatsquote:Op zondag 14 maart 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee snoet, hoe is het met de big ass struik?
levend en wel?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die staat nog steeds op zijn plaats
zover ik kan zien welquote:Op zondag 14 maart 2010 20:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die staat nog steeds op zijn plaats
Een eigen?quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een eigen?
Of een specifieke van iemand anders?
Ja, dan lukt het welquote:Op zondag 14 maart 2010 21:10 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ik had Steve Vai opstaan, dus vandaar...
Bij Chinees eten hoort bierquote:Op zondag 14 maart 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ieuw, bij Chinees hoort natuurlijk Chinese thee![]()
Maar het is het koffie en thee topic, dus ik dacht ik hou het in stijlquote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij Chinees eten hoort bier
[ afbeelding ]
Da's Japans moppiequote:
Sushi is ook zonder vis te krijgen hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 21:31 schreef GooseFM het volgende:
Oh lol, inderdaad xD.
En sushi heb ik nog nooit gehad, maar rauwe vis.... nein danke.
Heb sake weleens bij een chinees restaurant gehad thought o_O.
Lieffie!quote:
Ah, dat wist ik niet, ken het alleen maar met rauwe vis namelijk, misschien toch maar eens gewoon proberen danquote:Op zondag 14 maart 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sushi is ook zonder vis te krijgen hoorOf met gebakken vis of met gebakken vlees, vanalles eigenlijk
Ik vind het in elk geval erg lekker
![]()
Ja, bij de Chinees schenken ze het vaak ook![]()
Heb je trouwens je presentatie nog overleeft?
quote:
Heel goed !quote:
Nee, dat snap ik als je denkt dat het niets voor je is dan ga je je er ook niet in verdiepenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:48 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik niet, ken het alleen maar met rauwe vis namelijk, misschien toch maar eens gewoon proberen dan
Leuk dat je dat vraagt.De groep werd in twee delen gesplitst waarvan groep afgelopen maandag aan de beurt was en de rest morgen.... en jawel, yours truly mag morgen aantreden.
Komt mijn voorbereiding alleen maar ten goede natuurlijk en ik ben niet meer zo angstig om voor de groep te spreken.
En woensdag heb ik er nog een over een zelfgekozen onderwerp, en vrijdag mogelijk ook nog eentje. xD
Tof!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:49 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heel goed !
Erg goede party gehad gisteren![]()
waren al vroeg thuis , om 06:00 uur al![]()
En hoe gaat het met jou vandaag?
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik als je denkt dat het niets voor je is dan ga je je er ook niet in verdiepen![]()
En ik ben redelijk bedreven in sushi rollen, dus ik kan ooit wel eens iets voor je rollen zonder vis
Oeh, dus je bent nog niet geweestIk ben benieuwd! Ik zal morgen voor je duimen, maar het komt vast goed
Hoi Love, met jou ook alles goed?quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof!Hebben jullie veel verkocht?
Hihihi, da's wel heel vroeg!
MoeMaar verders wel okee
Jaa, prima! Moe na enorme marathonslaap...quote:Op zondag 14 maart 2010 22:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Love, met jou ook alles goed?
Slaapt mini-meneer weer lekker ?
[..]
![]()
Je hebt jezelf moe geslapenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, prima! Moe na enorme marathonslaap...
Mini-meneer is heeeeerlijk vertrokken ja
Dus je kunt nu een stroopwafel komen eten zonder dat hij het doorheeft?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, prima! Moe na enorme marathonslaap...
Mini-meneer is heeeeerlijk vertrokken ja
Haha. Kom maar brengen!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus je kunt nu een stroopwafel komen eten zonder dat hij het doorheeft?.
nee joh, ik ga gewoon zo weer slapenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je hebt jezelf moe geslapen![]()
Dat ken ik, even actief worden en je bent niet moe meer !
Fijn dat mini zo lekker slaapt
Ik kan om 00:49 op het station zijn... mag ik dan wel bij je blijven slapen? Want de eerste trein terug gaat pas morgenochtendvroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |