Chauffeurs zijn gewend dat automobilisten alleen maar knipperen als ze een probleem hebben, doe dat dus maar nietquote:Op donderdag 8 april 2010 20:27 schreef tupolev141 het volgende:
Ik heb grote bewondering en eerbied voor vrachtwagenchauffeurs. En ben ook hoffelijk op de weg. Als er eentje wil inhalen op de snelweg, en ik zit meestal op de linker rijstrook, dan zal ik inhouden en met de lichten signaal geven dat ie mag komen. En dan komt ie niet! En ik denk dan wtf man GA DAN TOCH! En die chauffeur zit in zijn cabine van WTF man je hoeft niet te flashen met je lichten ASO ik heb je GEZIEN EIKEL!
Nee. Mijn auto is al vanaf 17 uur aan het overnachten in Ossquote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef TommyGun het volgende:
Luc, jij ging zojuist niet toevallig op een vluchthaven staan (N2 bij Eindhoven) ?
Heb ik geen last van. Als ik in mijn luxewagen zit en een chauffeur geeft aan in te willen halen knipper ik meestal 1 keer lang en 1 keer kort. Dat is voor de meeste chauffeurs toch wel het internatinale teken van "Oké, ik kan".quote:Op donderdag 8 april 2010 20:28 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Chauffeurs zijn gewend dat automobilisten alleen maar knipperen als ze een probleem hebben, doe dat dus maar niet
2 keer kortquote:Op donderdag 8 april 2010 21:32 schreef Iuc het volgende:
[..]
Heb ik geen last van. Als ik in mijn luxewagen zit en een chauffeur geeft aan in te willen halen knipper ik meestal 1 keer lang en 1 keer kort. Dat is voor de meeste chauffeurs toch wel het internatinale teken van "Oké, ik kan".
Oke dan leek 'ie er opquote:Op donderdag 8 april 2010 21:30 schreef Iuc het volgende:
[..]
Nee. Mijn auto is al vanaf 17 uur aan het overnachten in Oss
Tja als je kijkt dat 'knipperen' (het seinen met groot licht) in principe enkel mag om gevaar af te wenden...quote:Op donderdag 8 april 2010 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2 keer kort![]()
Kort = vriendelijk, lang = schreeuwen..
@ die miniblikkert; chauffeurs zijn dat idd niet echt gewend, dan moet je echt heeel duidelijk zijn.. een misinterpretatie levert nogal rommel op, en dus denk ik dat de meesten het gokje niet wagen![]()
Ik heb dat een keertje gehad met een donkere beemer op de A12.. zit links 100 meter achter me, ik gooi mijn knipper aan, ik kijk.. hij knippert, ik gooi hem naar links.. gevolg: hevig slingerende Beemert die volgens mij écht bijna achterop lag, bleek dat het zo'n VIPkoets was die 170 deed.. vandaar dattie knipperde toen ik richting aangaf
![]()
Sowwy !!
Ik bel natuurmonumenten en de dierenambulance, dat je donatie eraan komtquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:08 schreef Iuc het volgende:
Net een dodelijk ongeluk veroorzaakt.
RIP eend en frontspiegel
De eend kwam van rechts of vloog op een voorrangsweg?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:08 schreef Iuc het volgende:
RIP eend en frontspiegel
Hij kwam zelfs van links en ik zat op de voorrangswegquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De eend kwam van rechts of vloog op een voorrangsweg?
Dan heb jij het ongeluk niet veroorzaakt, dan deed die eend dat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:01 schreef Iuc het volgende:
[..]
Hij kwam zelfs van links en ik zat op de voorrangsweg
Ik weet niet wat gevaarlijker is.. De situaties die jij laat zien of het feit dat je achter het stuur aan het fotograferen bent..quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:26 schreef blup het volgende:
Spelletje dan maar, zoek the deathman.
We beginnen makkelijk
[ afbeelding ]
Fietsertje
[ afbeelding ]
Motorfiets rechts achter de bus
[ afbeelding ]
Fietser
[ afbeelding ]
Motorfiets links achter de bus
[ afbeelding ]
Fietser bij de oversteekplaats
[ afbeelding ]
Klein meisje die door rood wil gaan fietsen
Ik had vorige week een duif die van rechts kwam. Hij keek mij aan, ik keek hem aan.. *plof*..quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:08 schreef Iuc het volgende:
RIP eend en frontspiegel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 12 april 2010 17:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ik doe wel eens creatief met heftrucks, als je dat bedoelt, hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik me niet vergis is dat vannelle.quote:Op maandag 12 april 2010 17:55 schreef Sounddragon het volgende:
Neh.. volgens mij hangt hier iemand in het topic die op een reachstacker (= dozenstapelaar) werkt, en daar had ik wat vraagjes over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |