Was de LSD lekker?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat zeg ik wel ja, "at".
Apenstaartje zeggen gaat wel wat ver, dat is gewoon een Nederlands woord zoeken voor een van origine Engels woord.
Moet ik hierop gaan happen ofzo?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:15 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Verhullen? Ik probeer niks te verhullen, ik gaf toe dat ik een foutje gemaakt had, vond 't alleen ookdat iemand 't nodig vind 1 foutje meteen te gaan zitten quote'n. Waarom zou ik verhullen dat ik wel eens fouten maak, ik ben niet perfekt, hoef ik ook niet te wezen.
Ze had toevallig ook een Duitstalige website openstaan in een van haar openstaande tabs. Begrijp dat dan toch...quote:Op zondag 14 maart 2010 20:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Moet ik hierop gaan happen ofzo?
Oh, en niet al te emotioneel worden hè?Het is KLB maar.
Nee, gewoon weer een fout gemaakt, nou en? Enne ik lach gewoon om mezelf hoor, ik zit er niet mee, niet in KLB of elders. Emotioneel worden om een paar forum postjesquote:Op zondag 14 maart 2010 20:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Moet ik hierop gaan happen ofzo?
Oh, en niet al te emotioneel worden hè?Het is KLB maar.
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:09 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Nee, gewoon weer een fout gemaakt, nou en? Enne ik lach gewoon om mezelf hoor, ik zit er niet mee, niet in KLB of elders. Emotioneel worden om een paar forum postjes
Jezus wat een wijf ben jijquote:Op zondag 14 maart 2010 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt walgelijk als mensen dat doen. Ze stralen dan ook echt uit dat ze denken dat ze heel vlot zijn.
Het allerergste vind ik dat mensen die zo praten zo identiteitloos overkomen. Ze lijken helemaal niet na te denken over hoe ze praten; ze praten gewoon anderen na.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |