Jij hebt zo ontzettend gelijk he, met deze post. Ik word er ook gewoon ziek van, zulke luiquote:Op zondag 14 maart 2010 14:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt walgelijk als mensen dat doen. Ze stralen dan ook echt uit dat ze denken dat ze heel vlot zijn.
Het allerergste vind ik dat mensen die zo praten zo identiteitloos overkomen. Ze lijken helemaal niet na te denken over hoe ze praten; ze praten gewoon anderen na.
Ja, ik zeg spijkerbroek. Sorry about it.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:54 schreef kristyle het volgende:
Jeans ? Zeg jij dan spijkerbroek?![]()
By the way, terechte klacht voor de rest
Ik ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt zo ontzettend gelijk he, met deze post. Ik word er ook gewoon ziek van, zulke lui![]()
Hey! Jij hier, hoe is het me je vogel(s)?quote:
Ik ook, hoor!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zeg spijkerbroek. Sorry about it.![]()
hij vliegt nog vrolijk rondquote:Op zondag 14 maart 2010 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hey! Jij hier, hoe is het me je vogel(s)?
Wat voor een vogel heb je?quote:
TS ziet het nu pas.quote:
Nee, ik ook niet. Maar "for the time being" zeggen in plaats van "voorlopig" slaat toch nergens op?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:09 schreef Individual het volgende:
Als het niet teveel wordt gebruikt en enigszins correct dan is het wel te doen. Er zitten sowieso veel Engelse woorden in het Nederlands.
Soms moet ik ook een moment nadenken over bepaalde Nederlandse woorden die ik weinig gebruik. En heel soms kan ik echt niet op het woord komen en dat is best wel beschamend.
Ik probeer iig altijd fatsoenlijk Nederlandsch te praten, maar ga niet zo ver dat ik een computer een 'rekenaar' ga noemen.
Wel als je 90% van de tijd in 't Engels bezig bent. En beter dan je andersom verspreken want dan snappen ze je nietquote:Op zondag 14 maart 2010 15:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar "for the time being" zeggen in plaats van "voorlopig" slaat toch nergens op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |