Alle uitkomsten zijn positief voor Paars+quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef Arcee het volgende:
Maurice de Hond bij DWDD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde trend als bij Nova. PvdA wint ruim.
Reken daar maar niet op. D66 gaat alleen nog maar verliezen aan de PvdA. CDA gaat de verkiezing niet winnen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Als D66 zetels wint dan wordt het denk ik CDA PvdA D66 met JP aan het roer ipv PvdA CDA D66 met Cohen.
Nou ... PvdA + VVD + D66 haalt geen 76 zetels.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:05 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Alle uitkomsten zijn positief voor Paars+
+, met GroenLinks. 80 zetels.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Nou ... PvdA + VVD + D66 haalt geen 76 zetels.
Maar dan is het geen Paars. Maar een Paars met "bonus".quote:
Vandaar die +...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:27 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar dan is het geen Paars. Maar een Paars met "bonus".
Beter paars met bonus dan bruin met bolus.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:27 schreef Barca het volgende:
Maar dan is het geen Paars. Maar een Paars met "bonus".
Ik dacht dat dat een typfout was.quote:
Bruin met bolus?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Beter paars met bonus dan bruin met bolus.
Da's duidelijk, de PvdA moet een kabinet vormen zonder die christenen en Balkenende moet weg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:54 schreef Arcee het volgende:
Maurice de Hond bij DWDD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zelfde trend als bij Nova. PvdA wint ruim.
Van der laan en consorten hebben aangegeven dat wel te willen doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Da's duidelijk, geen PvdA moet een kabinet vormen zonder die christenen en Balkenende moet weg.
Hoe kan JP zo'n plaat voor z'n kop hebben. Je tiijd is voorbij Jan-Peter, opzouten!
Maar ok, blijf maar zitten, krijgen we eindelijk weer een kabinet zonder partij die hun beginselen op een fictief opperwezen baseert
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:33 schreef Barca het volgende:
Bruin met bolus?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef Jac0bus het volgende:
Paars+ op 80 zetels. Nog even doortrekken en dan is GroenLinks al niet meer nodig
Zou mooi zijn, back to the 90's.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef Jac0bus het volgende:
Paars+ op 80 zetels. Nog even doortrekken en dan is GroenLinks al niet meer nodig
quote:
Maar helaas wél met de PvdA.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef remlof het volgende:
Ah, ik was net op tijd.
Anyway, de vooruitzichten op een kabinet zonder CDA zijn erg goed, beter dan ooit zelfs. Zelfs beter dan in '94 volgens mij
Ik hoop het niet, de VVD moet geen plaats nemen in een links kabinet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef Jac0bus het volgende:
quote:
Dan moet wel, anders moet de PVV regeren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:51 schreef Barca het volgende:
Maar helaas wél met de PvdA.
Inderdaad. Maar, VVD + D66 en Groen Links vind ik nog acceptabel. Echter de PvdAquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, de VVD moet geen plaats nemen in een links kabinet.
En dan vertrek ik uit dit land. Of ik schaf een wapen aan en ga die bruinhemden stadscommando's omleggen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan moet wel, anders moet de PVV regeren.
Ik vind eigenlijk alleen CDA-VVD-D66 (VVD-CDA-D66 mag ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef Barca het volgende:
Inderdaad. Maar, VVD + D66 en Groen Links vind ik nog acceptabel. Echter de PvdA
Dan zul je toch eerst libertarisch moeten gaan stemmen, anders heb je niet het recht jezelf te verdedigen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:53 schreef remlof het volgende:
Of ik schaf een wapen aan en ga die bruinhemden stadscommando's omleggen.
Balkiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen CDA-VVD-D66 (VVD-CDA-D66 mag ook) acceptabel, maar dan moet Balkenende wel wat beter gaan scoren. Iets wat hij overigens wél kan.
Ik heb ook liever stemmenkanon Donner, maar daar is het CDA nog niet aan toe lijkt het.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef Barca het volgende:
Balkie3 kabinetten die vroegtijdig ten einde zijn
Nee, da's niks! Wel is het CDA op de meeste punten aantrekkelijker dan Groen Links. Maar ze moeten wél kappen met dat gristelijke gezeik!
Hoezo? Ik laat de democratie van mijn land niet zomaar om zeep helpen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dan zul je toch eerst libertarisch moeten gaan stemmen, anders heb je niet het recht jezelf te verdedigen.
Weinig kans met die C.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:00 schreef Barca het volgende:
Balkie3 kabinetten die vroegtijdig ten einde zijn
Nee, da's niks! Wel is het CDA op de meeste punten aantrekkelijker dan Groen Links. Maar ze moeten wél kappen met dat gristelijke gezeik!
Donner? Hm ... dan heb ik liever Jack de Vries.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb ook liever stemmenkanon Donner, maar daar is het CDA nog niet aan toe lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |